Keresés

Részletes keresés

TotalBike címlap TotalBike fórumok
Lado64 Creative Commons License 2023.11.14 0 0 1110

Sziasztok! Most már én is a Motowellesek táborát szeretném erősíteni és rögtön segítséget is szeretnék kérni tőletek.

A minap vásároltam egy 2021-es Motowell Retrosa 3 125 ccm robogót, de nincs hozzá használati  könyv (Guide). Aki tudna ebben segíteni, hogy honnan lehetne letölteni, vagy esetleg venni, azt megköszönném.

joczy2 Creative Commons License 2023.09.06 0 0 1109

Köszönöm! Nem is vészesek az árak.  Kicsit rendbe teszem mert az új motorok árai igen csak magasak, míg ezt igaz nem olcsón de egyszerűen fel lehet újítani.  

Előzmény: Hooti (1108)
Hooti Creative Commons License 2023.09.06 0 0 1108

Szia

 

Besárgult dolgokat lehet polírral helyrehozni, még talán házilag is.

https://www.youtube.com/watch?v=D5tregpRln8&ab_channel=PistiSzerel

 

Én ha rendelnék, innen rendelnék:

https://www.motowellalkatresz.hu/Gamini-50-4T-c1_568_3.htm

Előzmény: joczy2 (1107)
joczy2 Creative Commons License 2023.09.06 0 0 1107

hali.  Motowell Gamini tulaj vagyok 2016 óta.  Eddig egy akksi csere kellett, tompított izzó 2 évente csere, olajak évente.  6év alatt most rendeltem rá új gumikat.  Nekem így tökéletes a kis motor arra amire használhatom. 7600km Viszont bemattult besárgult minden műanyag része.  Hol tudnék lámpaburákat és műszerfalat venni hozzá újat, hogy lássanak és én is lássak? 

Hooti Creative Commons License 2023.09.01 0 0 1106

Szia

 

Próbáld elindulás előtt picit valamennyire üzemmelegre hozni.

Néha enyém is csinálja, főleg hidegekben.

Előzmény: Robert666 (1105)
Robert666 Creative Commons License 2023.09.01 0 0 1105

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni Crogen RS javításában. Sajnos nem nagyon értek hozzá, ha valaki esetleg eljönne Budapesten a lakásomhoz és megbütykölné a mocit, mert beindul, de gázadásra elindul, de utánna lehörög. Vagy esetleg tudtok megbízható szerelőt. Előre is köszönöm a segítséget.

Guppy41 Creative Commons License 2023.08.22 0 0 1104

Üdv, van itt motowell darox tulajdonos? Köszönöm 

Hooti Creative Commons License 2023.07.14 0 0 1103

Sziasztok

 

A későbbiekben ha valakinek ott könnyezik/csöpög az olja, akkor ne gondolja túl, az egy kis furat, ahol a felesleges olaj távozik.

Nekem is előjött, picit a szerelőm szervízkor túlöntötte és most egy hosszabb út után távozott a felesleg.

Előzmény: daty55 (1075)
Webrider001 Creative Commons License 2023.05.07 0 0 1102

Sziasztok!

Van egy Motowell Crogen Sport 50ccm 2T robogóm, ami állt kb 2 évet. Most elő lett szedve, tank, karbi kitakarítva, új benzinszűrőt is kapott, vákuumos benzincsap jól működik. A hibajelenség: amig az automata szivató nincs bekötve, elindul, gázadásra jól reagál, alapjárat van. Amint rádugom az automata szivatót és elkezd lezárni, alapjárat elmegy, gázra lehörög és megáll. El sem indul addig, amig ujra le nem húzom a szivatót. Hol keressem a hibát? Köszönöm!

easy1977 Creative Commons License 2023.01.03 0 0 1101

Sziasztok! Magnet 4t kérdésem lenne..

Előzmények:a motor 100km-en megevett kb 2l olajat így jobbnak láttam szétszedni!

Miután megbontottam, vettem észre hogy már a vezérműtengely, himbák is kopottak sőt a tengely sorjásra kopott, lépcsősre:(

A dugattyú mindkét oldala kopott, henger kopott és olajáteresztő kicsit kokszosan, szorult!

Szelepek kormosak, beégve vannak...

Tehát kap egy komplett hengert és sajnos hengerfejet is...

Foglalkoztat a dolog hogy a boltosunk állítása lehet helytálló vagy az enyém?

Ő azt mondja, valószínűleg rossz minőségű olaj és sok kilométer utáni csere, cserék okozhatják ezt a nagymértékű kopást!

Én azon gondolkodom és a csőrőmet rágja, nem-e véletlenül a hiányos olajzás, esetleges szivattyú???? Kíváncsi vagyok más véleményére és ha esetleg olajszivattyú csere, merre találom...?Köszönöm előre is és BUÉK mindenkinek!!!

pupika001 Creative Commons License 2022.12.11 0 0 1100

Üdv Márkatársak.  Motowell crogen idmokat keresek emberi áron.  50  2 t. 2014-2015,évjárat. Akinek esetleg lenne kérem jelezze.... Köszönöm.

Mülek László Creative Commons License 2022.07.09 0 0 1099

Köszönöm szépen, valóban ez logikus... 

Előzmény: NO HAB (1098)
NO HAB Creative Commons License 2022.07.08 0 0 1098

Betetted a légszűrőt, és ettől bedúsult a keverék.

 

Javaslom vegyél egy karbi felújító készletet. Sportszűrő helyett.

 

Valószínűleg kopott már a tű, és a tűtartó is. 

Az is lehet, hogy a főfúvóka, amin nincs szám... Túl nagy, esetleg faragtak is rajta

Előzmény: Mülek László (1097)
Mülek László Creative Commons License 2022.07.08 0 0 1097

Sziasztok! Új vagyok...Vásároltam egy 2010 M Magnet 4t-t

Első ellenőrzéskor, olajcserekor derült ki, levegőszűrő nélkül használta a tulaj! Vásároltam, gyári papír filtert a szűrőházba és azóta vannak gondjaim!

Első körben 45km/h nem ment jobban míg szűrő nélkül 70km/h

Miután karbit takarítottam és új gyertyát kapott már tudja a közel azonos sebességet de az alábbi hibajelenségek vannak...

-Alapjárat ha melegen jó, hidegen nem indulagába...

-Szemrevételezésnél a gyertya kormos amit kézzel letudok takarítani, száraz nem benzines vagy olajos...

Amikor szétszedtem, egy 34es fúvókát találtam a másikon nincs írás vagy nem láttam:(

Műanyag suber és a tű a legfelső rovátkában van...

Gondolkodom sportszűrőn hátha kevés a levegő!? Sokszor azonos gázkarnál betorpan vagy bedadog!

Valaki találkozott hasonlóval? És érdekes módon a cdi is gyárinak tűnik 6 lábas...

Köszönöm előre is!

 

 

s54onu Creative Commons License 2022.07.01 0 0 1096

Szóval a képek...

s54onu Creative Commons License 2022.07.01 0 0 1095

Sziasztok!

 

Szeretnék belépni a csoportba!

Március óta van a tulajdonomban egy Magnet RS 50, eddig meg vagyok vele elégedve!

6000 km-el vettem 2018-as, eddigi 4 hónap alatt elég jól összeszoktunk, bár van 1-2 anomália amire keresem a megoldást....

El kezdtem olvasni az elejéről a fórumot de elég tömény, így csak a 200. kommentnél tartok! :)

Hoztam pár képet a kezdeti állapotáról!

 

rickoh Creative Commons License 2022.06.19 0 0 1094

üdv mindenkinek. 3 hete vagyok magnet rs tulajdonos. szeretem a gépet, de vannak apró anomáliák.  700km el vettem. fojtás ki van szedve. viszont zöld kicsi es sárga nagy  kuplungrugo van benne. kb 6000es fordulaton zárt a kuplung. de olyan érzésem volt mintha csúszna. vettem alap aerox kisrugót. 4000nél zár ugyan, de ugyanúgy azt érzem hogy csúszik. szétszedésnél láttam hogy a kuplungpofa csak 1/3ad felületen fekszik fel. vennék bele másikat, de nem tudom melyiket lenne érdemes. nem akarom tuningolni csak szeretném hogy jol működjön. rms-t és brentát néztem de nincs tapasztalatom melyik milyen.

Rigo35 Creative Commons License 2022.06.02 0 0 1093

Ha a sima RS-hez képest nem változtattak sokat,akkor a taposónál van egy kis ablak ami a slusszkulcsal nyitható.Vedd le az ajtót,és alatta lesz a tartály amibe mehet a 2T !

De CSAKIS full szintetikusat használj a lerakódások,kokszolódások végett.

Pl motul 710 észter v mot scooter power...ezek a legjobbak.(nem olcsó,de megéri hosszutávon).

Előzmény: nagyfiú2012 (1092)
nagyfiú2012 Creative Commons License 2022.05.29 0 0 1092

Egy kis segítség kellene. Motowell Crogen Rs az alany. Hol kell betölteni az olajat? (2T)

Rigo35 Creative Commons License 2022.02.27 0 0 1091

Idei első motorindítás megvolt.

Nem ment könnyen.Karbiból a benzin elpárologhatott csontra.Kellett rugdosni bőven.100-al tettem el nem zselésedett bele a benya.A jó kemény kinai gumik csontra leengedve.Kikeményedett,és a felni mellett eleresztette a levegőt.Kézi pumpával 2.5 barra felfujva.Kicsit járt alapjáraton(bár sokszor leállt) udvarban járatgattam,majd ment vissza pihenni még egy kicsit.

daty55 Creative Commons License 2021.11.08 0 0 1090

Bocsáss meg, nem a gyertya csere, hanem a gyújtótrafó csere oldotta meg!!!

Előzmény: Bergab72 (1088)
daty55 Creative Commons License 2021.11.08 0 0 1089

Nekem a Magnet RS csinált ilyet egyszer.

Gyertyacsere megoldotta a kérdést.

Előzmény: Bergab72 (1088)
Bergab72 Creative Commons License 2021.11.05 0 0 1088

Sziasztok,van egy magnet 4t-m ami elkezdett olyan hibát produkálni,hogy csak kis fordulaton és alapjáraton hajlandó működni.

Karburátor,fúvókák tiszták,vákuumos csap működik.Kb,minden 2.-3.inditás után jól működik amíg le nem állítom.

Van valakinek tippje,hogy mi lehet a gond?

daty55 Creative Commons License 2021.10.14 0 0 1087

Szóval így már nyugodtabban indulok el, mert ha valami gebasz van, könnyebben, néhány perc alatt le tudom bontani a motor elejét.:-)

 

 

daty55 Creative Commons License 2021.10.14 0 0 1086

Itt pedig pár kép az átmenő csavarokról, mielőtt még méretre vágtam volna őket.

 

daty55 Creative Commons License 2021.10.14 0 0 1085

Bocs, itt jönnek a képek.

 

Elsőként a felső imbusz csavar ez alatt a burkolat alatt van:

 

daty55 Creative Commons License 2021.10.14 0 0 1084

Múlt év szeptemberében már írtam arról, hogy szétcsúszott az egyik csatlakozó a robberen, és nem mutatott semmit a műszer egység, de a motor működött rendesen.

Na, ez most megint előjött, a gondom csak az, hogy nem otthon, hanem egy közeli városban, és nem csak nem mutatott semmit a műszer egység, de nem is indult a motor.

Rövidre fogom, mert untatni nem akarlak benneteket.

Vért izzadtam, mire kibogarásztam azt a sok csavart a gyári szerszámokkal, hogy lejöjjön a motor eleje és hozzáférjek a csatlakozóhoz.

Nagy nehezen sikerült, igaz az utolsót addig rugdostam, míg letört a burkolat, de nem tudtam mit csinálni.

 

Biztos észrevettétek már, hogy nem szólok a "tuning" témákhoz. Meg azokhoz, hogy ilyen henger, meg olyan porlasztó, meg ilyen szívató, meg olyan fúvóka, meg ilyen légszűrő, meg olyan kipufogó, meg ilyen gyertya, meg hogy hová állítsam a súbertűt stb...

 

Hát ezekhez azért nem szólok, mert egyrészt nem értek ennyire hozzá, másrészt már nem ahhoz a korosztályhoz tartozok, akiket érdekel a tuning.

Engem a praktikus, hasznos, könnyen kivitelezhető átalakítások érdekelnek.

 

Ebből kifolyólag csináltam "némi átalakítást" a motoron és így már, akár hol lerobbanok, 3 csavar eltávolításával, szinte szerszámok nélkül le tudom bontani a motor elejét.

 

Azt az egy csavart hagytam meg, ami fent fogja a hűtővíz tartályánál, azt hiszem, 5-ös vagy 6-os imbusz, meg betettem a lábtartók magasságában két 6-so, 110 mm-es átmenő csavart, de arra vigyáztam, hogy ezeken szárnyas anya legyen, hogy ne kelljen hozzá kulcs.:-)

 

Pár kép:

 

tere Creative Commons License 2021.09.22 0 0 1083

Illegális, de azt tudom javasolni, hogy vegyél rá egy 72-es hengerszettet, Polini high speed variátorszettet 6.3-as görgőkkel, Naraku VS szíjat, Polini racing kuplungot, amire az erősebb rugót tedd fel, aztán hajrá! Brutál lesz. Pont kényelmesen lehet a forgalommal haladni. Meg a karbiba egy nagyobb fúvókát. Nem tudom az enyém talán 84-es? Nem emlékszem. A subertűt eggyel feljebb kell emelni. 
Olaj sima 10w40, de nekem most Eneos 5w30 van. (Abból volt itthon fölösleg.) Gyertya NGK CR7HSA, NGK pipával. Benzinnel sem kell szerencsétlenkedni, sima 95-ös jó bele.
Hálás kis gép egyébként, viszont foglalkozós. Tény, hogy ennél szinte csak jobb van...

Előzmény: Harcsa 1 (1080)
NO HAB Creative Commons License 2021.09.19 0 0 1082

Abban biztos lehetsz hogy nagyon megbízható.

Viszont nem megy semmit. Tényleg nagyon gyenge illetve nagyon lassú.Talán épp ezért olyan megbízható.

Össze se lehet hasonlítani egy kétüteművel

Előzmény: Harcsa 1 (1080)
Martonospam Creative Commons License 2021.09.19 0 0 1081

Szerintem nem éri meg a 4 ütemű. Fele annyira megy mint a 2T és 50ccm-nél szerintem a 4T csoda ha elindul alattad. Ink vegyél 2 üteműt

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!