Ezt a topicot azért hoztam létre, hogy a Motowell robogó tulajdonosok megoszthassák egymással tapasztalataikat, véleményeiket, segítsenek egymásnak tanácsaikkal, információikkal, stb...
Sziasztok! Most már én is a Motowellesek táborát szeretném erősíteni és rögtön segítséget is szeretnék kérni tőletek.
A minap vásároltam egy 2021-es Motowell Retrosa 3 125 ccm robogót, de nincs hozzá használati könyv (Guide). Aki tudna ebben segíteni, hogy honnan lehetne letölteni, vagy esetleg venni, azt megköszönném.
Köszönöm! Nem is vészesek az árak. Kicsit rendbe teszem mert az új motorok árai igen csak magasak, míg ezt igaz nem olcsón de egyszerűen fel lehet újítani.
hali. Motowell Gamini tulaj vagyok 2016 óta. Eddig egy akksi csere kellett, tompított izzó 2 évente csere, olajak évente. 6év alatt most rendeltem rá új gumikat. Nekem így tökéletes a kis motor arra amire használhatom. 7600km Viszont bemattult besárgult minden műanyag része. Hol tudnék lámpaburákat és műszerfalat venni hozzá újat, hogy lássanak és én is lássak?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni Crogen RS javításában. Sajnos nem nagyon értek hozzá, ha valaki esetleg eljönne Budapesten a lakásomhoz és megbütykölné a mocit, mert beindul, de gázadásra elindul, de utánna lehörög. Vagy esetleg tudtok megbízható szerelőt. Előre is köszönöm a segítséget.
Van egy Motowell Crogen Sport 50ccm 2T robogóm, ami állt kb 2 évet. Most elő lett szedve, tank, karbi kitakarítva, új benzinszűrőt is kapott, vákuumos benzincsap jól működik. A hibajelenség: amig az automata szivató nincs bekötve, elindul, gázadásra jól reagál, alapjárat van. Amint rádugom az automata szivatót és elkezd lezárni, alapjárat elmegy, gázra lehörög és megáll. El sem indul addig, amig ujra le nem húzom a szivatót. Hol keressem a hibát? Köszönöm!
Előzmények:a motor 100km-en megevett kb 2l olajat így jobbnak láttam szétszedni!
Miután megbontottam, vettem észre hogy már a vezérműtengely, himbák is kopottak sőt a tengely sorjásra kopott, lépcsősre:(
A dugattyú mindkét oldala kopott, henger kopott és olajáteresztő kicsit kokszosan, szorult!
Szelepek kormosak, beégve vannak...
Tehát kap egy komplett hengert és sajnos hengerfejet is...
Foglalkoztat a dolog hogy a boltosunk állítása lehet helytálló vagy az enyém?
Ő azt mondja, valószínűleg rossz minőségű olaj és sok kilométer utáni csere, cserék okozhatják ezt a nagymértékű kopást!
Én azon gondolkodom és a csőrőmet rágja, nem-e véletlenül a hiányos olajzás, esetleges szivattyú???? Kíváncsi vagyok más véleményére és ha esetleg olajszivattyú csere, merre találom...?Köszönöm előre is és BUÉK mindenkinek!!!
Sziasztok! Új vagyok...Vásároltam egy 2010 M Magnet 4t-t
Első ellenőrzéskor, olajcserekor derült ki, levegőszűrő nélkül használta a tulaj! Vásároltam, gyári papír filtert a szűrőházba és azóta vannak gondjaim!
Első körben 45km/h nem ment jobban míg szűrő nélkül 70km/h
Miután karbit takarítottam és új gyertyát kapott már tudja a közel azonos sebességet de az alábbi hibajelenségek vannak...
-Alapjárat ha melegen jó, hidegen nem indulagába...
-Szemrevételezésnél a gyertya kormos amit kézzel letudok takarítani, száraz nem benzines vagy olajos...
Amikor szétszedtem, egy 34es fúvókát találtam a másikon nincs írás vagy nem láttam:(
Műanyag suber és a tű a legfelső rovátkában van...
Gondolkodom sportszűrőn hátha kevés a levegő!? Sokszor azonos gázkarnál betorpan vagy bedadog!
Valaki találkozott hasonlóval? És érdekes módon a cdi is gyárinak tűnik 6 lábas...
üdv mindenkinek. 3 hete vagyok magnet rs tulajdonos. szeretem a gépet, de vannak apró anomáliák. 700km el vettem. fojtás ki van szedve. viszont zöld kicsi es sárga nagy kuplungrugo van benne. kb 6000es fordulaton zárt a kuplung. de olyan érzésem volt mintha csúszna. vettem alap aerox kisrugót. 4000nél zár ugyan, de ugyanúgy azt érzem hogy csúszik. szétszedésnél láttam hogy a kuplungpofa csak 1/3ad felületen fekszik fel. vennék bele másikat, de nem tudom melyiket lenne érdemes. nem akarom tuningolni csak szeretném hogy jol működjön. rms-t és brentát néztem de nincs tapasztalatom melyik milyen.
Ha a sima RS-hez képest nem változtattak sokat,akkor a taposónál van egy kis ablak ami a slusszkulcsal nyitható.Vedd le az ajtót,és alatta lesz a tartály amibe mehet a 2T !
De CSAKIS full szintetikusat használj a lerakódások,kokszolódások végett.
Pl motul 710 észter v mot scooter power...ezek a legjobbak.(nem olcsó,de megéri hosszutávon).
Nem ment könnyen.Karbiból a benzin elpárologhatott csontra.Kellett rugdosni bőven.100-al tettem el nem zselésedett bele a benya.A jó kemény kinai gumik csontra leengedve.Kikeményedett,és a felni mellett eleresztette a levegőt.Kézi pumpával 2.5 barra felfujva.Kicsit járt alapjáraton(bár sokszor leállt) udvarban járatgattam,majd ment vissza pihenni még egy kicsit.
Múlt év szeptemberében már írtam arról, hogy szétcsúszott az egyik csatlakozó a robberen, és nem mutatott semmit a műszer egység, de a motor működött rendesen.
Na, ez most megint előjött, a gondom csak az, hogy nem otthon, hanem egy közeli városban, és nem csak nem mutatott semmit a műszer egység, de nem is indult a motor.
Rövidre fogom, mert untatni nem akarlak benneteket.
Vért izzadtam, mire kibogarásztam azt a sok csavart a gyári szerszámokkal, hogy lejöjjön a motor eleje és hozzáférjek a csatlakozóhoz.
Nagy nehezen sikerült, igaz az utolsót addig rugdostam, míg letört a burkolat, de nem tudtam mit csinálni.
Biztos észrevettétek már, hogy nem szólok a "tuning" témákhoz. Meg azokhoz, hogy ilyen henger, meg olyan porlasztó, meg ilyen szívató, meg olyan fúvóka, meg ilyen légszűrő, meg olyan kipufogó, meg ilyen gyertya, meg hogy hová állítsam a súbertűt stb...
Hát ezekhez azért nem szólok, mert egyrészt nem értek ennyire hozzá, másrészt már nem ahhoz a korosztályhoz tartozok, akiket érdekel a tuning.
Engem a praktikus, hasznos, könnyen kivitelezhető átalakítások érdekelnek.
Ebből kifolyólag csináltam "némi átalakítást" a motoron és így már, akár hol lerobbanok, 3 csavar eltávolításával, szinte szerszámok nélkül le tudom bontani a motor elejét.
Azt az egy csavart hagytam meg, ami fent fogja a hűtővíz tartályánál, azt hiszem, 5-ös vagy 6-os imbusz, meg betettem a lábtartók magasságában két 6-so, 110 mm-es átmenő csavart, de arra vigyáztam, hogy ezeken szárnyas anya legyen, hogy ne kelljen hozzá kulcs.:-)
Illegális, de azt tudom javasolni, hogy vegyél rá egy 72-es hengerszettet, Polini high speed variátorszettet 6.3-as görgőkkel, Naraku VS szíjat, Polini racing kuplungot, amire az erősebb rugót tedd fel, aztán hajrá! Brutál lesz. Pont kényelmesen lehet a forgalommal haladni. Meg a karbiba egy nagyobb fúvókát. Nem tudom az enyém talán 84-es? Nem emlékszem. A subertűt eggyel feljebb kell emelni. Olaj sima 10w40, de nekem most Eneos 5w30 van. (Abból volt itthon fölösleg.) Gyertya NGK CR7HSA, NGK pipával. Benzinnel sem kell szerencsétlenkedni, sima 95-ös jó bele. Hálás kis gép egyébként, viszont foglalkozós. Tény, hogy ennél szinte csak jobb van...