Keresés

Részletes keresés

TotalBike címlap TotalBike fórumok
Lacus 51 Creative Commons License 2021.04.20 0 1 18

Amire gondolsz, azzal a Honda Forza 350 rendelkezik. Ezt írják róla: A Forza 350 megkapta a Honda Smartphone Voice Control System-t, melynek segítségével motorozás közben is vezérelhetjük a telefonunkat, azaz hívást fogadhatunk és zenét hallgathatunk anélkül, hogy ehhez el kéne engedni a kormányt vagy levenni tekintetünket az útról.

 

Nekem új Forza NSS 300 van limited edition kivitelben. Most építettem be a navihoz és az utas beszélgetéshez egy SHAPE interphon sisakbeszélőt. Ez a 350-eshez is kell, ha hallani szeretnéd a telcsin lévő dolgokat. A különbség csupán annyi, hogy a motoron keresztül tudod vezérelni azt, ami előtted van csak mást kell nyomkodni :) Plusz 4 lóerőért, ezért a szolgáltatásért, pár centivel nagyobb plexiért fizet az 400 ezerrel többet, akinek ez a moci kell. Némi elhanyagolható ráncvarráson kívül nem különbözik a 300-astól, csupán az euró 5 miatt változtattak a motoron.

Előzmény: zgabor34 (14)
Éter. Creative Commons License 2021.04.08 0 0 17

De biztosan! :) Sokat én se találtam róla.:  A Forza 350 megkapta a Honda Smartphone Voice Control System-t, melynek segítségével motorozás közben is vezérelhetjük a telefonunkat, azaz hívást fogadhatunk és zenét hallgathatunk anélkül, hogy ehhez el kéne engedni a kormányt vagy levenni tekintetünket az útról. Természetesen sisakba épített fülhallgatóra van szükség a rendszer használatához, amit egyébként a kormány bal oldalán található gombokkal kezelhetünk, és a műszeregységen tűnnek fel a telefon jelzései, üzenetei.

Előzmény: kukucs33 (16)
kukucs33 Creative Commons License 2021.04.06 0 0 16

Ja, az nem lehet, hogy a 350-re gondolsz? Mert az lehet, hogy rendelkezik ilyen opciókkal.

Előzmény: kukucs33 (15)
kukucs33 Creative Commons License 2021.04.06 0 0 15

Szerintem neki olyan nincs. Ha húzom a gázt, hangos, ha elengedem, halkabb :-)

A kesztyűtartóban egy sima "szivargyújtó" aljzat van, arról max. tölteni tudsz telefont (átalakítóval), én másról nem tudok.

Előzmény: zgabor34 (14)
zgabor34 Creative Commons License 2021.04.04 0 0 14

Üdvözlök mindenkit!

Érdeklődnék , hogy a Honda Forza 300 audiorendszere hogyan működik?
Az ismertetőben írják , hogy létezik , de konkrét adatot nem találtam róla.Jelenleh egy régi sh300 - as robogóm van , a váltás pont aktuális.

Köszönöm!

Lacus 51 Creative Commons License 2020.11.02 0 0 13

Köszi megvan, de a fő gondom az volt, hogy az alapállástól még majd 1 centit (2-6 mm helyett) lehet visszatekerni a fogantyú ütközéséig. Az első szervízkor megnézem más motoron is így van e, vagy csak amikor a markolat fűtést szerelték bele, elállítódott.

Előzmény: kukucs33 (12)
kukucs33 Creative Commons License 2020.10.22 0 1 12

A gázbowdenen a markolat felőli végénél. Épp nemrég vettem kisebbre, mert a gyári beállítással majd' letört a csuklóm mire elindult :-)

Van egy vastagabb rész, ami egy porvédő burkolat, azt húzd szét, alatta ott a feszítő. Két 10-es villáskulcs kell hozzá.

Előzmény: Lacus 51 (11)
Lacus 51 Creative Commons License 2020.10.21 0 0 11

Tudja valaki az új Forza 300-nál hol kell beállítani a gázmarkolat 2-6mm-es holtjátékát, mert a fogantyúnál nem lehet. Ha a pillangó szelepnél lehet csak, annak  hozzáférését (a burkolat megbontását) annak menetét ha ismertetné valaki. Köszönöm

Éter. Creative Commons License 2020.10.12 0 0 10

Gratulálok hozzá! 

Nem óvatoskodod el a bejáratást! :)

Lacus 51 Creative Commons License 2020.10.09 0 0 9

Most vettem vadi új 300-asat, de valóban nagyon fürge 34.8km/l mellett. Még most járatom tapasztalom ki a mocit.

Előzmény: HA7ARN (7)
Éter. Creative Commons License 2020.08.31 0 0 8

Ha tehetem amit lehet megoldok én is. Egyrészt jóérzés ha sikerül, és nem kell közben senkihez sem alkalmazkodom. Mióta visszakerült a gyári kipufogó, nekem is beállt 3.2 re :)

HA7ARN Creative Commons License 2020.08.30 0 0 7

Megoldottam magam, szét se kellett bontani.

A zörgés a múlté, így alapjáraton is szuper csendes a gép.

Ha meg menni kell: nagyszerű. Nem is tudom, honnan veszi az erőt, hogy a 100k feletti súlyomat

ilyen módon viszi 3,2-es átlagfogyasztás mellett.

Előzmény: Éter. (6)
Éter. Creative Commons License 2020.07.25 0 0 6

Szia, üdvözöllek! :)

 

Zárral nekem még nem volt gondom, nem tudok sajnos ebben segíteni.

 

Előzmény: HA7ARN (5)
HA7ARN Creative Commons License 2020.07.22 0 0 5

Sziasztok,

 

Egy hete vagyok Forza 300 tulajdonos (még a régi, 2014-es változat).

X9-ről átnyergelve nagyon pozitív eddig minden mozdulata.

Egy kivétel mégis akad: a hátsó doboz zárszerkezete zörög.

Van ebben valakinek javítási tapasztalata?

Üdv: János.

Éter. Creative Commons License 2019.08.26 0 0 4

Köszi a tömés már megtörtént! Proexet más is ajánlotta már!

Új Forzára én is kíváncsi lennék mi változott! :)

bg2105 Creative Commons License 2019.08.12 0 0 3

Ilyen motor szeretnék most venni újonnan. 

Van valakinek hosszabb távú tapasztalata vele?

Ha jól tudom tavaly óta forgalmazzák az új modellt.

Köszi!

bg2105 Creative Commons License 2019.08.12 0 0 2

Vidd el a Proex-hez. Gyorsan, jól és korrekt áron dolgoznak.

Előzmény: Éter. (1)
Éter. Creative Commons License 2019.02.28 0 0 1

 

Adott egy Bódis triovál végdob ami eléggé felhangosodott.

Első körben RMS hengeres gyapottal tömtem, de ez hamar kiég.

Van valakinek tippje hol keressek olyan gyapotot, ami nagyobb hőt visel el?

BaGira-79 Creative Commons License 2018.10.23 0 0 0

Beindít0d, és hajt0d. Jönni f0gnak a tapasztalat0k, meglásd! :-)

Előzmény: Éter. (-)
Éter. Creative Commons License 2018.10.23 0 0 topiknyitó

Sziasztok hosszas keresgélés után egy NSS 300A mellett kötöttem ki. Friss még az élmény gyűjtöm a tapasztalatokat. :)

Bármilyen infó jöhet! :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!