Az első tönkrement (hőgutát kapott), a második is bekrepált, (ugynakkor a weboldala is megszűnt), a harmadik (Auna) még működik. Ennek a háromnak a közös tulajdonsága volt, ismert volt a weboldal ahova fölcsatlakozik. Rá lehetett nézni számítógépen az állomáslistára, akár hozzá lehetett adni a favoritokhoz új állomást. A negyedik egy Kenwood M 9000 s, nem található a weboldala, - az állomáslista weboldalára gondolok - (illetve én nem találom) ahova felcsatlakozik a készülék. Sem magában a készülékben nem találom, sem a leírásaiban sehol.
Furcsa módon több helyen jelentettem ezt az észrevételt, többek között a gyártónál is. Érdekes módon este megint beírtam a rádió keresőjébe a klub szót, és elsőnek dobta ki a klubrádiót. Hát fura.
Nekem egy Dual IR van ahol több előre beprogramozott adó gyárilag egy idő óta nem megy. Itt az volt a megoldás, hogy egyedi listába meg címet adtam hozzá és minden rendbe.
Egy furcsa eset történt velem tegnap! Vásároltam egy Pure Elan Connect Stone Grey internet rádió készüléket, Amin csak egy Magyar internet rádió nem jön be a Klubrádió! Minden Magyar internetrádió ott van a listában, kivéve ezt, és még akkor sem találja ha rákerestetsz a készülékkel. Kicsit ideges lettem ettől az esettől. Hát csak ennyit akartam megosztani veletek.
Sziasztok! Adott egy Renkforce RF-IR-Mono1 márkjú netrádió. Pl. a Klubrádiót szeretném rajta beállítani, de azt írja ki a készülék, hogy "időtúllépés miatt..." stb.
Egyszer már be lett álíltva, de gyerekek elnyomogatták a gombot. Mi volna a teendő? Köszi előre is.
Van erre 1 szép műholdas kifejezés: FTA, azaz Free-To-Air; ami azt jelöli, hogy az adás nincs kódolva; és megfelelő vevőberendezéssel bárki INGYEN veheti.
"csodálkozol, hogy a kereskedelmi adók nem tolonganak a slotokért?"
Pont ezért látom haottnak a DAB-ot.. Struktúrásis az eltérés. Nem műszaki a gond.
TV műsorszórásban a műsorterjesztő (AH) fizet a csatornának (RTL) hogy terjeszthesse a műsorát. Na de ez csak előfizetéses struktúrában működik. Vagy az állam fizetne mindent mint a kommunizmusban. De ígyis a csatornák elvesztenék a minőségi kontrollt az adásuk felett. Ezenkívül a kis helyi rádióknak a DAB-al befellegzene, kizárólag a nagy multi médiamogulok jutnának adásidőhöz. Ezt TV esetén már megszoktuk, de a rádiók esetén nagyon versenyellenesnek tűnne.
Nemrég jöttem haza nyári szabira és rácsodálkoztam(rá tudok csodálkozni ilyen dolgokra), hogy az autó DAB tunere talált valami kemény négy adót, itthon.!!!
Mondom, nemá' bamme, ideért a nyugat, vagy meg is előzőtt, kelet felé!
Teljesen abnormális a "gondolkodása". Hogy ez a teljes hozzánemértés, vagy csak egyfajta "pökhendiség" nála ezt nem tudom. Az tuti hogy nem gondolja át sem a kijelentéseit sem a "véleményét". Persze utána ő van a plafonon ha hülyének nézi bárki mert hülyeségeket irkál. :)
Naprakész térképeket szerinted honnan töltsön le? Fülem mellől a polcról? Az aktuális közlekedési információkról nem is szólva, hogy merre érdemes menni, hogy elkerüld a dugót...
A netrádió nálam kiesik, mert nem szeretem ha a neten mások mondják meg hogy mit hallgassak. Viszont amikor a műhold lett nálam telepítve, akkor még nem volt szélessávú netem.
Azért vannak a piac megoldásán túli szempontok is. Mint pl a károsanyag kibocsátás, amikor egy magasabb cél érdekében avatkozik be a jogalkotó, de ez végsősoron mindannyiunk hasznára van. Az index megléte is bele van szabályozva pedig integethetnénk kis tárcsákkal még mindig, ha kanyarodni akarunk. Amúgy meg ez nem is az autókról szóló törvényben van benne, hanem a hírközlésről szólóban. Nyugaton ugyanis egészen jól működik az RDS tunerek TP funkciója, bemondják a baleseteket, autópályán szembe jövő idiótákat, vagy ha egyéb közlekedési akadály van, szóval van némi közlekedésbiztonsági funkciója.
A piac max annyiban lesz befolyásolva, hogy ezek után a kereskedő nem kérhet felárat a DAB tunerért, ami jó eséllyel amúgy is benne van a kocsiban, csak mondjuk blokkolva van, ha nem fizetsz érte.