Keresés

Részletes keresés

Second Wave Creative Commons License 2018.07.29 0 0 3

Ezt bebuktad, vedd tanulópénznek, és többet ne vegyél megbízhatatlan szolgáltatótól tartós műszaki cikket. Főleg számla nélkül, áfa nélkül, gyári garancia nélkül ne.

Előzmény: OldBlackJoe (-)
Vajk Creative Commons License 2018.07.28 0 0 2

Majomkodás prémium telót venni. Xiaomi note 5 64 GB kb 60 ezer Ft.

Melyik része az, egy prémium telónak, ami megér plusz 30-50-100-200 ezer  forintot?

Előzmény: OldBlackJoe (-)
halaloszto Creative Commons License 2018.07.28 0 0 1

Ha 10-20ezer forint szamit, akkor az ember nem vesz 180ezres telefont. A birtoklas kockazatokkal jar. A letezo legolcsobb helyen vasarlas plane. Szerintem add el, amig nagyjabol mukodik.

Előzmény: OldBlackJoe (-)
holli gold Creative Commons License 2018.07.27 0 0 0

"premium telefont" nem veszunk, helyette valami olcsobbat hasonlo parameterekkel, nem kell a vasnak mindent tudnia mert ugysem fogjuk kihasznalni az összes funkciot...

Előzmény: OldBlackJoe (-)
OldBlackJoe Creative Commons License 2018.07.27 0 0 topiknyitó

Régóta szerettem volna egy Samsung S8 Duost, bár amikor a repülőn felszállás előtt begyűjtötték őket kissé elbizonytalanodtam, áprilisban mégis rászántam magam. Nagy volt a szórás az árakban, néztem az EUs kereskedőket, Franciaországból 160eFt lett volna tokkal vonóval, tengeren túl nagyságrenddel olcsóbb. Itthon legolcsóbban 170eFt-ért találtam, maradtam a hazai kereskedőnél. A telefon nagyon tetszett, azonban röpke egy hónap után - április közepén elromlott, felforrósodás + fekete képernyő + semmi életjel tünetegyüttes. Akkor vettem észre, hogy se garanciajegyem se számlám nincs, csak a kártyakivonaton jelenik meg a tranzakció. Kereskedő mondta semmi gond küldi érte a futárt, teltek a napok, hetek, hónapok, kereskedő nem ígért semmit.

Sok telefon és e-mail után két hónap múlva végre visszakaptam! Nagy öröm, belaktam újra, majd kiderült, hogy hibás, nem működik minden funkció. Két hónap után visszaküldték úgy, hogy nem teszteltek le mindent! Számla, garanciajegy most sincs, hiába reklamáltam. Mit csináljak, vigyem másik szervizbe, javíttassam meg saját költségemre? Kereskedő próbált megnyugtatni, hogy gyorsítják a javítást. Eltelt bő három hónap, telefon még nincs!

Ha vettem volna egy 25eFt-os kínai telefont, akkor sem érezném a történteket méltányosnak, azonban ez állítólag egy prémium telefon! Nem értem hogyan engedheti meg magának a Samsung, hogy ilyen módon lejárassák! Nincsenek követelmények támasztva a szervizzel szemben, akik garanciálisan javítják? Reálisan elvárható-e, hogy negyed évnél hosszabb ideig várjon a vevő a garanciális javításra? Egyáltalán honnan tudom, hogy eredeti készüléket kaptam-e? Másnak is volt hasonló problémája, vagy csak az én esetem volt ilyen szerencsétlen az S8-al?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!