Régóta szerettem volna egy Samsung S8 Duost, bár amikor a repülőn felszállás előtt begyűjtötték őket kissé elbizonytalanodtam, áprilisban mégis rászántam magam. Nagy volt a szórás az árakban, néztem az EUs kereskedőket, Franciaországból 160eFt lett volna tokkal vonóval, tengeren túl nagyságrenddel olcsóbb. Itthon legolcsóbban 170eFt-ért találtam, maradtam a hazai kereskedőnél. A telefon nagyon tetszett, azonban röpke egy hónap után - április közepén elromlott, felforrósodás + fekete képernyő + semmi életjel tünetegyüttes. Akkor vettem észre, hogy se garanciajegyem se számlám nincs, csak a kártyakivonaton jelenik meg a tranzakció. Kereskedő mondta semmi gond küldi érte a futárt, teltek a napok, hetek, hónapok, kereskedő nem ígért semmit.
Sok telefon és e-mail után két hónap múlva végre visszakaptam! Nagy öröm, belaktam újra, majd kiderült, hogy hibás, nem működik minden funkció. Két hónap után visszaküldték úgy, hogy nem teszteltek le mindent! Számla, garanciajegy most sincs, hiába reklamáltam. Mit csináljak, vigyem másik szervizbe, javíttassam meg saját költségemre? Kereskedő próbált megnyugtatni, hogy gyorsítják a javítást. Eltelt bő három hónap, telefon még nincs!
Ha vettem volna egy 25eFt-os kínai telefont, akkor sem érezném a történteket méltányosnak, azonban ez állítólag egy prémium telefon! Nem értem hogyan engedheti meg magának a Samsung, hogy ilyen módon lejárassák! Nincsenek követelmények támasztva a szervizzel szemben, akik garanciálisan javítják? Reálisan elvárható-e, hogy negyed évnél hosszabb ideig várjon a vevő a garanciális javításra? Egyáltalán honnan tudom, hogy eredeti készüléket kaptam-e? Másnak is volt hasonló problémája, vagy csak az én esetem volt ilyen szerencsétlen az S8-al?