Egy 607-essel szoptunk így évekig(!) mire rájöttünk, hogy ha rajta marad az automata ablaktörlő, akkor az nem hagyja ”elaludni“ a kocsit. Csak egy ötlet.
1 éves Peugeot 5008 GT (dízel) már harmadszor játssza el, hogy reggelre lemerült akksival köszönt, és jót röhög, ha bringával kell elindulnom melóba.
A második alkalommal a ház elől trélerrel vitték be a szervízbe, hogy hátha rálelnek a hibára, mielőtt egy buzgó autóklubos bebikázza.
Semmi eredmény, a generátor tölt, az akksi nem zárlatos, feltölés után nem esik a feszkó. Feltöltés után megint indul, szalad, semmi jel. Pár hét után megint nem indult ma, de legalább egy jobb akksitöltővel 1,5 óra alatt ment bele annyi delej, amivel elindult. A generátor ezután még tett rá pár tized V-ot.
Akár boldog is lehetnék, de azért nem tudok felhőtlenül elmenni a havas úton dimbes-dombos bringázás mellett. Legalább kétszer kihagyom majd a habos mosást, hadd égjen a kis rohadék a sok frissen mosott autó között, mint egy bányász. :)
Meglestem a korábbi bejegyzéseket, és hasonló hibák esetében sem találtam ötletet, hogy ez vajon mitől lehet. Típushiba? Valami nem kapcsol le? Hideg idő? Mi lehet?
Köszi az infókat. Kicsit óckodok ezektől mert engem az informatika mindig leszopat, meg tartok is tőle, hogy valami frissítéssel valami elmászik az autón! De lehet megpróbálom azért ..:)
sziasztok. Még csak most ismerkedem az 3008-ammal. Szeretném próbálni a tükrözést a telefonomról a display-re, de nem akar sikerülni. Lehet csak én nem értem a dolgot, hogy megy ez. Nagyon telefonfüggő ez a dolog esetleg? Nem egy elterjedt telóm van: Doogee S60. Szerintetek mit próbáljak meg?
nagy nehezen végre betudtam ide lépni megint. Közben találtam egy facebook csoportot, ami nekünk való. Kicsit könnyebb ott képeket és úgy bármit megosztani, ha gondoljátok csatlakozzatok ti is. Igaz én nyitottam ezt a topikot, de ez a fórum már kicsit nehézkessé vált a belépés körüli macerákkal, meg mobilról sem az igazi :)
A vezérmű szíj kopásáról van benne szó, aminek a "kopadéka" eltömítheti az olajszivattyú szívókosarát és a vákuumszivattyút (ezek üvegszál rostok). Ha a vez.szíj állapota nem megfelelő (szélesebb-laposabb mint kéne), akkor a vákuumszivattyút és a vez.szíjat mindig cserélik, az olajszivattyút, az olajszivattyú és a vezérlésmódosító kerék mágnesszelepét, a turbó "szűrős csavarját" meg még pár apróságot szükség szerint.
Ami nekünk (azaz nektek, nekem dízel lesz :-) ebből fontos info, hogy a vezérmű szíj csereperiódusa lerövidül!
10 év / 180 ezer km helyett,
6 év / 100 ezer km lesz !!!
(a cikk az 1.2 turbós motorokról szól, a szívókat nem említi)
Igen, én is így értelmezem, de a végén mintha azt írnák, hogy nem tudni, hogy a 2018 után gyártott modellek esetben is fennáll-e a probléma! Mivel nem tudok franciául, ezért hagyatkozom a google fordító tudására :)