Keresés

Részletes keresés

TotalBike címlap TotalBike fórumok
gzsolt1969 Creative Commons License 2021.11.24 0 0 694

                  Tavasszal már muszály lesz motorozzunk eggyet.......legalább megvizslatjuk egymás járgányait........még úgy sem láttam a csopperedet......üdv zs

I.Blasius Creative Commons License 2021.11.24 0 0 693

"Más alkatrészt kaptál ,a forgalmazónál,mint amit kértél"

 

Hát, a rajz szerint végülis az kellett bele, amit kaptam. Nem vitatom, biztos árultak olyan Zaharát is, amit azzal szereltek, ami a rajzon volt. Az enyém nem ilyen:(

 

"Gondolom a suzuki marauderrel ilyen gondod nem lesz"

 

Rendeltem hozzá láncot, majd tavasszal kiderül, az kell-e hozzá:)

Előzmény: gzsolt1969 (692)
gzsolt1969 Creative Commons License 2021.11.24 0 0 692

Más alkatrészt kaptál ,a forgalmazónál,mint amit kértél.......azért az bravúros......eddig  nekem csak a piaggió utángyártott dolgokkal gyűlt meg a bajom...... dühöngtem is eleget miatta..... végül vettem gyári bendixet 9500ft-ért ....eredeti .....mégis lerepeszetette az oldal deklit.....hurrá...

 

Gondolom a suzuki marauderrel ilyen gondod nem lesz...... üdv zs

I.Blasius Creative Commons License 2021.11.24 0 0 691

"Különösen igaz ez a kínai járgányokra,mivel a forgalmazó Szentendrén nem ad ki semmi inforációt."

 

Ja, múltkor a hátsó kerékcsapágy cserénél megvettem a gyári rajzon lévő csapágyat, aztán a kiszerelésnél derült ki, hogy nem ez való bele, hanem a méret alapján a Keeway F-actba való. Szóltam Szentendrén, annyit mondtak, hogy van ilyen, a rajzot nem ők készítik.:)

 

"évi 300 nap üzem ,azért az nem semmi"

 

Igen, valóban szép üzemórát ment, de km-ben végülis a 3 év/11 ezer nem is olyan sok. A tolvajom 8 nap alatt ment 600 km-t:)

 

Előzmény: gzsolt1969 (690)
gzsolt1969 Creative Commons License 2021.11.23 0 0 690

Na ilyet látott már valaki itthon........műszaki dokumentáció hiányában ,nagyon nehéz jó szervíz munkát végezni......

 

Különösen igaz ez a kínai járgányokra,mivel a forgalmazó Szentendrén nem ad ki semmi inforációt. Azért megoldjuk ,35 év alatt megtanultuk magunkat menedzselni........ Még a célszerszámokat is legyártjuk magunknak. 

 

Nekem tetszett a zaharád,és amit nyomtál neki az sem volt semmi.....évi 300 nap üzem ,azért az nem semmi.... üdv zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2021.11.23 0 0 689

Balikám ....nagyon örülök hogy meglett a robogód.....szurkolok hogy az embered ,megkapja mai neki jár......bár csodát azt hiszem nem várhatunk......sok sikert kívánok neked a zahara eladásához....remélem a következő jelentkező ,már tényleg egy vevő lesz....

 

Nekem is megvan a 10000km .... és hála az égnek semmi bibi.....Rendeltem alkatrészeket tartalékba ,október -5 óta várom őket....utána célszerszám készítés ,stb....jöhet a menet...

 

-------  minimotoros túrák,ökörködések,furcsa építések....katt a linkre..https://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9175215  üdv zsola

I.Blasius Creative Commons License 2021.11.21 0 0 688

"Remélem megvan az illető, és megkapja, amit érdelmel. Ez azért durva."

 

A rendőr szerint beazonosították, majd meglesz. Szerencsére az ügy új sértettje már a tolvaj vevője, én kb. 12 ezret buktam az ügyön csak, így innentől már csak tanú leszek, ha egyszer elkapják.

 

 

"Milyen villanyrobogót vettél és mik a tapasztalataid?"

 

Egy Tauris/Lifan E3-at vettem, itthon most Daytona Edison néven árulják főleg. 50 km-t elmegy, ha nem megyek vele nyélgázon, 52 kmh a vége jó pillanataiban, és kb. akkora, mint egy Yamaha Jog. Eddig tetszik, mindent az dönt el, mennyit bír majd a méregdrága akksi, ami úgy saccra 200 ezer lehet hozzá újonnan. Én 360e-ért vettem a robogót 400 km-rel 1 évesen, ennyit simán megért, az új ára 650 ezer lett volna. A Li-Ion akksis robogók közül ez szinte a legolcsóbb. Amiben elég  gyenge, az a futómű, az is kb. egy Jog-éval vetekszik. Az üléspozíció és a fék teljesen jó, és fura mód nekem az 1500 W-os teljesítmény is elég, igazából csak az zavaró, hogy elveszi a gázt 52-nél, szerintem simán menne önerőből 60-at. Amúgy találtam egy srácot, aki megokosítaná, csak az a gond, hogy félek, hogy az akksija még hamarabb merülne, ha folyton 55-tel döngetnék vele.

 

 

" 125-ös Honda megvan még?"

 

Azt eladtam még 2019-ben (bezzeg azt csak 2 napig hirdettem:). Idén vettem egy Suzuki Marauder 125-öst, amin végre megtanultam normálisan váltós motoron menni is. Vicces, hogy lomhább, mint a 2 LE-vel gyengébb és csak 20 kg-mal könnyebb Zahara, de van egy feelingje, és döbbenetesen takarékos, kb. 2,7 literrel el lehet vele járni.

 

"Én továbbra sem bántam meg, hogy a V-Strom 250-est választottam"

 

Azt nem csodálom:) Ha lenne rá jogsim, én is tuti, hogy 250-es motort veszek.

Előzmény: CsA (687)
CsA Creative Commons License 2021.11.21 0 0 687

Hát, nem irigyellek, hogy a próbaúton ellopták. Remélem megvan az illető, és megkapja, amit érdelmel. Ez azért durva.

Milyen villanyrobogót vettél és mik a tapasztalataid?

A 125-ös Honda megvan még?

Én továbbra sem bántam meg, hogy a V-Strom 250-est választottam. Mivel csak hobbi szinten veszem elő néha, nem napi rohangálós, így még nincs benne 6000 km.

Előzmény: I.Blasius (686)
I.Blasius Creative Commons License 2021.11.21 0 0 686

Feketét vettem, mert valahogy az tűnt a legférfiasabbnak:) Akkoriban bordó és vajszínű volt még. Szeptember eleje óta hirdettem (kezdetben 340-ért), mert vettem egy villanyrobogót, és így felesleges lett. Összesen 2 telefonhívásom volt 3 hónap alatt, az egyik majdnem megvette szeptemberben a második hirdetési napon, de talált rajta egy hibát, kérte javíttassam ki. Megtettem 4 nap alatt, ő meg közölte utána, hogy már vett másikat.

 

A következő érdeklődőm nemrég volt, ő ellopta a próbaúton, de eladta 50-esként egy magánszemélynek, az meglátta a police.hu-n, és leadta, így visszakerült hozzám, igaz a suttyó tolvaj ment a robogóval 600 km-t 8 nap alatt.

 

Szerintem tök olcsón hirdetem, de valahogy nem kurrens a típus. Más robogóimat simán eladtam pár nap alatt régebben, igaz azok olcsóbbak voltak, illetve nevesebbek (Vespa ET2, Honda Today)

Előzmény: CsA (685)
CsA Creative Commons License 2021.11.20 0 0 685

Akkor a Tiéd az első találat a hahu-n... :-))))))))

Tényleg, Te feketét vettél...

Nem túl olcsó ennyiért? Vagy fentebb kezdted hirdetni, és nem kapkodtak utána?

Előzmény: I.Blasius (684)
I.Blasius Creative Commons License 2021.11.20 0 0 684

Üdv, az enyém eladó 200-ért, ha érdekel:)

 

Nos, 11 ezer km lesz benne hamarosan, most lesz 3 éves. A tapasztalatok tulajdonképp nem rosszak, főleg az RKS tulajok szívásának fényében, mert jól abszolválta a km-eket, a fogyasztása is lement, általában 4 litert tankoltam az 5 literes tankba, ekkor kb. 110, majd később 130 km-t tettem meg. Országúton 70-80-al megvan a 150 es hatótáv. A gyorsulása 70-ig szuper (pl. Astoria McDonalds lámpától állórajttal indulva a Nemzeti Múzeumnál megvan a 75:), a végsebessége pedig 95 km, az órája pedig alig csal. 8 LE-től szerintem ez elég jó.

 

Viszont az olcsó gyári alkatrészből kellett is azért néha: Lehet, hogy a budapesti utak a ludasak, de 10 ezer km-nél cserés lett az első-hátsó teleszkóp (20 ezer Ft a gyári összesen:), lecseréltem a szíjat és a görgőket, első-hátsó fékeket is. Cseréltettem a hátsó kerékcsapágyat is (persze nem az kellett bele, ami a gyári képviselet oldalán is jelölve van a rajzon, de legalább nem drága a cucc). Sajnos a munkadíjak még maszek szerelőnél is relatív magasak, mert szét kell szedni a fél robogót pl. a hátsó csapágycseréhez, vagy az első izzó cseréjéhez. Cakkumpakk 150 ezer Ft-ba került a 10 ezer km szervízköltsége mindenestől, így ezzel a 15 Ft/km-rel lehet számolni. Összességében szerintem jó kis robogó ez, hozza kb. egy Kymco Agility megbízhatóságát (olyanom is volt 10 éve).

 

Újat csak akkor vegyél, ha sokáig megtartod, mert a relatív olcsó új ára (vagy a régi rossz híre) miatt nem nagyon lehet használtan eladni normális áron. Igaz, jövőre valszeg nő az új ára majd, mert drágult a szállítás, meg gondolom EUR 5-ös lesz.

Előzmény: CsA (683)
CsA Creative Commons License 2021.11.20 0 0 683

I.Blasius szaki!

Hogy bírja a Zahara? Most nézem, 479.000 Ft-ért adják az 50-es és a 125-ös változatot is (+ regadó meg forgalomba helyezés a 125-ösnél)...

Mennyi van már a Tiedben?

Előzmény: I.Blasius (681)
similar problem Creative Commons License 2021.11.17 0 0 682

Szia,

meg szeretném kérdezni melyik szervizben sikerült megoldani a problémádat? (Remélve, hogy megoldódott)

Sajnos hasonló gonddal küzdök én is....

Köszi.

 

Előzmény: UIU (680)
I.Blasius Creative Commons License 2021.09.22 0 0 681

Na tök jó, sok sikert hozzá!

Előzmény: UIU (680)
UIU Creative Commons License 2021.09.22 0 0 680

Teljesen hülye vagyok ezekhez a dolgokhoz, de tegnap megcsinálták a szervizben. Szelep meg hézag és hasonló szavak hangzottak el. :D Mondták ha így se lesz jó akkor az importőr szerint hengerfejet kell cserélni. Szerencsére most úgy néz ki erre nem lesz szükség. Mintha egy új motor lenne alattam, nem áll le, van benne kraft megint (már amennyi egy 125-ben lehet).

 

Szóval most boldogság van, remélem marad is. :)

Előzmény: I.Blasius (679)
I.Blasius Creative Commons License 2021.09.20 0 0 679

Nyáron, mikor motort kerestem, az olcsón feltett Keewayeket egész hamar eladták. Ha párszázezer Ft. buktát bevállalsz, lehet, hogy meg tudsz tőle szabadulni.

 

Amúgy a szervíz mit sejt, mi lehet a lefulladások oka?

Előzmény: UIU (678)
UIU Creative Commons License 2021.09.20 0 0 678

Én most tartok kb. 100ezernél a kötelező szerviz kapcsán. Kb. 9300km van benne.

Ezzel együtt kb. 800e-ben van a motor ami most volt ugye 1 éves... nehezemre esik ezt benyelni, hogy ahogy a szervizes srác is mondta: Ismert a probléma, más is jelezte de nem tud vele mit csinálni.

 

 

Akkor nincs más mint elfogadnom, hogy 800e-ért ha kínait veszek ezt kapom?

 

 

Kicsit fáj:)

 

 

De azért még megyek a kereskedésbe, hogy ezt a problémát vhogy meg kéne oldani, mert így

nem igazán lehet motorozni, hogy minden megállásnál (lámpa, kereszteződés) leáll.

Ez főleg jó, mikor mögöttem kocsisor...

Előzmény: I.Blasius (677)
I.Blasius Creative Commons License 2021.09.20 0 0 677

Hú részvétem, te eléggé megszívtad.:( Nekem a Zaharám lefutott 10 ezret nagyobb gond nélkül. Igaz, a 10 ezer km szervízköltsége 155 ezerre jött ki, azóta még kell ráköltenem 30 ezret, így a 11 ezer km-re vetített szervíze 185 ezer lesz, ami szerintem nem kevés. Erre annyit mondott a márkafüggetlen szerelőm teljesen jogosan, hogy tudomásul kell vennem, hogy egy olcsó motorom van, ami nem olyan tartós, és a szervizelésére gyakrabban lehet szükség. Cserébe olcsó az alkatrész hozzá. (pl. gyári első teleszkóp 11 ezer. Ennyiért mountain bike-ra se kapok:)

Előzmény: UIU (676)
UIU Creative Commons License 2021.09.20 0 0 676

Szia!

 

 

Csak most találtam a fórumot.

RKS125 motorom van, 1 éves de a sok pozitív vélemény ellenére amit olvastam sajnos mára már

 azt kell mondanom, hogy 1 rakás phos.

 

Folyamatosan leáll ha mondjuk lámpához érek vagy ha lassítok és behúzom a kuplungot akkor is.

Ha kereszteződéshez érek igyekszem a gázzal fordulaton tartani de ahogy elengedem leáll.

 

YouTube-on illetve külföldi fórumokon is lehet látni/olvasni, hogy a jelek szerint ez az RKS specialitása.

De Superlight 125-nél is vannak hasonló gondok pölö.

 

Pedig azt hittem, hogy "beginning of a beautiful friendship" lesz. :)

 

 

 

Üdv

Előzmény: CsA (674)
teglas_cs Creative Commons License 2020.09.29 0 0 675

Nagyon keveset adhattak el belőle szerintem....

Előzmény: CsA (674)
CsA Creative Commons License 2020.08.08 0 0 674

Van még valaki, aki RKS 125-öt használ? Van akinek bevált?

gzsolt1969 Creative Commons License 2020.05.02 0 1 673

Érdekes,és gyönyörű túrák az alábbi fórumon,és hát ,most igazán aktuális a szabadidő értelmes lekötése........

 

                                                                   https://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9175215

gzsolt1969 Creative Commons License 2020.03.30 0 0 672

Örülök hogy tetszett a cikk,ha megmozgatja az agyat az az igazi......üdv zs

I.Blasius Creative Commons License 2020.03.29 0 0 671

Jujj, ahogy számolom, 14,5 Ft a km költsége, plusz erre jön rá a benzin kb. 13 Ft-ja, vagyis  nem túl olcsó egy ilyennel dolgozni.

 

Majd 10 ezer km körül kiszámolom, a Keeway-emé mennyi volt, nyilván nem lesz a fele sem, bár az is igaz, hogy a mostani robogózás mennyiségemből kiindulva, vagyis, hogy úgy mentem egy év alatt 3000 km körül, hogy lényegében 300 napot használtam a 365-ből, nekem ez a cikkben említett 69 ezer km is 20 év alatt jönne össze, arra meg nem lenne olyan vészes az 1 millió forintos össz szervízköltség. Vagy megfordítva, ha egy NMax fenntartása nekem kijönne évi 50 ezerből hosszú éveken át, miközben érzésre folyton azt használom, nem lenne azért annyira vészes, bár nyilván keresném az olcsóbb szervizelési megoldásokat:)

 

Előzmény: gzsolt1969 (670)
gzsolt1969 Creative Commons License 2020.03.26 0 0 670

Szia Bali......ezt a cikket neked ajánlom....................................de bárki bizton tanulhat belőle......üdv zs

 

https://totalbike.hu/magazin/velemeny/2020/03/26/gordulo_mutargyak_avagy_a_yamaha_aranya/

 

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2020.03.25 0 0 669

csajszik robogóznak........jó pár ezer kilómétert.....https://www.djangoadventure.fr/ üdv zs.

gzsolt1969 Creative Commons License 2020.03.25 0 0 668
gzsolt1969 Creative Commons License 2020.03.25 0 0 667

16000km-s túra Mongóliába,egy 125cm3 járgánnyal........

 

 

https://translate.google.com/translate?hl=hu&sl=es&u=https://www.moto125.cc/pedro-esteban-mongol-rally-125/&prev=search      üdv zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2020.03.25 0 0 666

kellemes kis túramotorka......jó felszereléssel+plexivel.........ha valaki ismeri a plexi gyártóját +táska forgalmazóját ne tartsa magába...üdv zs

 

https://www.olx.pl/oferta/keeway-rks-125-na-kat-b-2019-przebieg-1389-km-fabryczna-gwarancja-CID5-IDDGR4T.html          

I.Blasius Creative Commons License 2020.03.23 0 0 665

Tényleg jó az oldal, főleg a telemetriás méréseik tetszenek, azt máshol nem nagyon látni motortesztekben.

Előzmény: gzsolt1969 (664)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!