Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ETTELE70 Creative Commons License 2017.05.09 0 0 9

esztergán fel lett szabályozva , új betéteket kapott, eddig kb 500km mentem vele de minden rázkodás elmult

ETTELE70 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 8

azt nem tudja véletlenül valaki hogy a 2008 as Focusokban milyen gyártmányu volt a z eredeti féktárcsa???

Tambipapa Creative Commons License 2017.04.26 0 1 7

Akkor az a másik szerelő baja, ha azt mondja, hogy olyan nincs, hogy a helyén szabályozunk. Magam, mivel én is szerelő vagyok, végignéztem az egész folyamatot. Bizony, hogy sikeres, mert nem áll fenn az a veszély, hogy a esetleges átfogás miatt változna a tárcsa síkja. Tudom, hogy egy befogással is lehet esztergapadon elvégezni a dolgot, de gondolj bele, utána nem biztos, hogy ugyanolyan helyzetben lesz a tárcsád helyére szerelés után. Egyébként ez a szerkezet egy mini eszerga saját állítható előtolással, viszonylag kis forgácsolási sebességgel, az esetleges felmelegedés elkerülése miatt. Az igazság az, hogy lehet ezt a módszert nem elfogadni, de, ha nem vált volna be a nálam lévő két autónál, hidd el, nem is szóltam volna bele ebbe a vitába. Annak a hozzászólónak van igaza, aki a jelenség okaként egyértelműen tárcsa ütést jelöl meg. Az összes többi találgatás nem csak fékezésnél jelentkezne, hanem állandóan.

ETTELE70 Creative Commons License 2017.04.26 0 1 6

a helyén nekem is szabályozták az uj tárcsát de hiába, másik szerelö majdnem kinevetett ezért, mondván ilyen nincs ugy nem lehet szabályozni

Előzmény: Tambipapa (4)
ETTELE70 Creative Commons License 2017.04.26 0 0 5

gumik csak azert voltak cserélve mert téli nyári, és a nyári helyett uj lett, igy jött ki a 3

Előzmény: ETTELE70 (-)
Tambipapa Creative Commons License 2017.04.26 0 2 4

Leszerelt állapotban vajmi kevés esély van arra, hogy a tárcsa-szabályzás sikeres legyen. Székesfehérváron, a piros alma utcában van egy fék szerviz. A helyén szabályozzák a tárcsát. Én már két autót vittem oda ugyan ilyen bajjal. Lássatok csodát! azóta mindkettő járgány simán fékezhető, rázás nélkül. Aki gumiköpeny, féltengely és fékbetét , és főleg kerékcsapágy dologgal próbálja a jelzett jelenséget kiküszöbölni, sajnos a fizika alapvető összefüggéseivel sincs tisztában. Sok sikert a javításhoz!

Sarkany Creative Commons License 2017.04.26 0 2 3

Féktárcsa csere a megoldás!

Előzmény: ETTELE70 (-)
B.GY Creative Commons License 2017.04.25 0 2 2

Bremboval én is ráfáztam.Szerelőm megmérte indikátor órával.Ütött a tárcsa mint az ipari áram.Vitte is vissza a boltba.

Előzmény: Pomber Béla (1)
Pomber Béla Creative Commons License 2017.04.25 0 2 1

Nekem anno az Escortnál volt ilyen, féktárcsa csere után is, csak ugye utángyártott, bár Brembo volt (szinte azonnal adta a jelenséget), a gyárival nem csinálta. Ez féktárcsa vetemedésre utal, cserélj gyárira.

Előzmény: ETTELE70 (-)
forgione1 Creative Commons License 2017.04.25 0 1 0

Csak józan paraszti ész kell hozzá, ami ugye már kivan ölve a mai generációban.

 

Fölösleges volt gumi garnitúrázni vagy esetleg felni cserézni, hiszen ha azok lennének a ludasok akkor menet közben is rázna a kormány, fékezés nélkül - mindig egy bizonyos sebesség fölött.

 

De mivel csak fékezésnél, azon belül is az enyhe és az erős közt, így egyértelmű, hogy a féktárcsa nem sík.

 

A fékbetétnek sajna ehhez semmi de semmi köze. Azt kár volt babrálni ha nem volt amúgy kopott. Féltengelyt szintén felejtős vádolni :-)

 

Ha a kerékcsapággyal lenne probléma, akkor az úgy búgna menet közben, hogy saját gondolataidat sem értenéd vezetés közben.

 

Olyan szerelőhöz vidd, akinek van normális esztergályos haverja. És el is viszi hozzá, még az új tárcsát is.

Nem csupán leszámlázza, hogy jó van az úgy :-)

ETTELE70 Creative Commons License 2017.04.25 0 0 topiknyitó

remélem valakinek meg van a megoldás

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!