0.9TCE motorom van a Stepway-ben, most 4 és fél éves a kocsi.
Pár napja megjelent egy fordulatszám függő hang. Az utastérben amolyan tompább kotyogás hangja van, kb a főtengely fordulatszámára. Egyelőre nem olyan hangos, de régebben nem volt.
Dacia Sandero 2013-as 09TCE, reggel kiálltam vele az utcára, leállítottam.
Amikor újra indultam volna, már a központi zár sem nyílt, a kocsi nem indult. Ami furcsa - nekem -, hogy a kulcsot kivettem belőle, de a műszerfalon az összes lámpa világított (az irányjelzőtől kezdve a fényszóróig, minden).
Levettem az akkuról a sarut, majd visszatettem. Azóta semmilyen lámpa nem világít. Az akku fél éves.
Lassan elérkezik az 5. éves utolsó garanciális szerviz ideje.Több márkaszerviztől kértem részletes árajánlatot! Vagy egy pár szóban ( nem részletes) vagy sehogy nem válaszolnak kérésemre Budapesten! Na igen, több mint világos, a márkaszervizeknek nem jövedelmező ha az ügyfél mindent tud!Azt hiszem ez is benne van, hogy nem szívesen járnak az ügyfelek márkaszervizbe... a csillagászati számlák mellett!Ha valaki tud Budapesten megbízható, megfizethető szervizt írja meg a címet, hol találhatom! Köszönöm!
Sziasztok! Nálam már fenn van a Medianav-omon a legújabb 2023.Q4 full Európa. renault.dacia.code@gmail.com Aki rám ír telefonszámmal, autó adatokkal, rendszer verzió számmal, vele munkaidőben tudok egyeztetni.
Nekem is 2019-es de semmi bajom az akksival. Mondjuk méregetve se volt, de.... nem lehet, hogy azért akarják cserélni, hogy fizess nekik? Tapasztalsz bármit, ami akkuproblémára utal?
Nem láttam reagálást a utolsó írásomra, de leírom mi is történt az autóval.
Páran tudják régebbről, hogy én vagyok az autóm váltó felőli zajra panaszkodó tulajdonos. Ami zörgött, az okozta a hibát, egy illesztő szerszám, stift, akármi beejtve, otthagyva és ott, ahol nem kellett volna (nem kaptam meg, nem láttam). A gyártártósoron, a váltó, motor összeillesztésné egy medvepásztor hibázott, ez már tény. Letörte a lenkerék fogazásából az egyiket, a jeladó rögtön fals jelet küldött, gyújtásproblémát okozva egyik hengernél. Lehetett az idegen tárgy a szerkezet és a lendkerék között is, ez már nem derül ki. Bocsánat, ha hülye suszternek nevezem újra azokat a magukat "szakembernek" nevezőket, akik megakarták magyarázni egy járműnél a rezonancia okozta, fizikai anomáliákat, a váltózaj panaszomra. Megjárta az autó az eladási helyet is, ahol az egyik hengernél 4at nyomást mértek, így kaptam vissza a rossz és elszomorító mérési eredménnyel és a hibakóddal. Mint később kiderült ez az adat ROSSZ mérés eredménye volt. Ahová végül is javításra került, ott elölről kezdődött, a mi lehet a hiba forrása kiderítés és így nem a motort kezdték megbontani, hanem a kábelkötegtől kezdve mindent, amit lehetett ellenőriztek, a hengernyomás is itt derült ki, hogy jó, majd az elmondásomat követően, hogy én a kezdetektől hallom, hogy munkagép zaj van a váltó felől. Utoljára kamerával a kuplung, lendkeréknél találták meg a hiba forrását. Bontás, lendkerék, tárcsa, kinyomó csere. Totál más lett az autó, jobban gyorsul, élvezet vele közlekedni, meglepően halk, "simább" érzet és utazás vele, nagyobb sebességnél is, alapjáraton szép halkan ketyeg. Döbbenet, hogy eddig kellett várnom, hogy az ott kolompoló "valami" végre fizikai hibát is okozzon, de megtörtént.
Tegnap parkoláskor a Sanderom első két kerekével nekimentem a járdaszegélynek, "bakkant" egyet az autó és elkezdett villogni ez a lámpa pirosan, valamint sípolt is.
Leállítottam a kocsit elmentem a dolgomat intézni, kb. 5-6 perc múlva újraindítottam semmi jelzés, szépen haza is mentem. Ma reggel szintén semmi gond.
A kérdésem, hogy érdemes kiolvastatni, hogy mi lehetett ez? Egyáltalán kimutatja még, hogy mi történhetett? Annyit láttam ma, hogy egy kicsit alacsony a hűtőfolyadék szintje, emiatt jelezhetett, ahogy bakkanáskor meglöttyent a folyadék?
2019. Dacia Sandero Stepway,nincs vízhőfok mérőm.Sajnos több km. után sem változott a meleglevegő fújás.Langyos levegőt adott maxra állítva.Tavasz óta van nálam az autó, a felmerülő problémák, nekem új.Az ezelőtti autóm nem Dacia volt.
Ma vettem észre, hogy a fűtést maximumra állítva is csak langyos levegőt fújdogált a rendszer! Minden működik hiba jelzés nincs a műszerfalon!Mi lehet a gond?Köszönöm!
Nem kell net. A kamera wifi hotspotot kell engedélyezni, majd telefonnal kapcsolódni a kamerához.
Előtte az appot feltelepíteni a telefonra.
Amikor kapcsolódott és beléptél az appba, lehet beállításokat végezni, albumot megnézni, első-hátsőt és letölteni. Lehet online az élőképet telefonra tenni, elsőt vagy hátsót, de azt nem lehet hogy az elsőt mutatja a kamera a hátsót meg a teló.
Nem tudom hogy kapcsolódik ez a kérés kérdés a daciahoz? Keress fórumot a hasonló kamerák beállítása témában, bárhol, Youtub tól kezdve, mert ez nem autótípushoz kötött, a válaszokból, ami nulla nekem ez jön át. Én beírva a típust nem kevés leírást találtam, ha ez nem elég, akkor marad a fórumok keresése. Nem kell a net elérés telefon és közte, de wifi a kapcsolat közöttük, ami nem internet elérést jelent.
Napokban vásároltam egy 70mai pro plus+ első-hátsó autós kamerát.Beállításnál kérek segítséget.Nehezen sikerült csatlakoztatni a kamerát wifivel Samsung a52 telefonomhoz.Ez is csak a lakásban sikerült ahol van wifim.Sajnos állandóan ledobja a wifi jelet a kamera nem tudok újra kapcsolódni! Ha visszateszem az autóba a kamerát ott hogy fog csatlakozni a wifi a telefonhoz hiszen útközben csak telefonos netem van.A másik probléma: pal vagy ntsc a helyes beállítás ennél a kameránál Magyarországon?Hogy lehet kikapcsolni a pityogást a kezelésnél?A hátsó kamera felvétele is ellenőrízhető a telefonos appban úgy ahogy az első szélvédőre szerelt kameránal?Segítségüket előre köszönöm.
A 72%-os akkunak még semmi baja. Az autóban mindig kapcsold ki a Start&Stopp-ot. Csak ugyan olyan értékű akkut szabad beletenni, ami gyárilag benne van. Ha eltér a 60Ah vagy a 640A-es indítóáram, akkor azt át kell diagnosztikai műszerrel írni a vezérlőben. Ha egyszer cserés lesz, vegyél Varta EFB 60Ah 640a-es akkut. Az minőségi (gyári beszállító), és más teendőd nincs vele.
Üdvözletem! Szeretném megkérdezni hogy van-e valakinek tapasztalata erről a fedélzeti kameráról:
Redtiger, Fedélzeti kamera, Wi-Fi, GPS, F7N műszerfali kamera elülső és hátsó DUÁLIS kamerával rendelkezik, amelyek mindegyike 170°-os, illetve 140 Mindenkinek nagyon szép ünnepeket kívánok!
Facebookom (nem használom) is van, mert, ha nem lenne nem léteznék és nem írhatnék választ :-)
Még csak most ismerkedünk, pár napos a kapcsolat. A nagykönyv szerint még bejáratós szakaszban vagyunk.
Eddig tetszik az autó, jók az plusz dolgok, melyek a felszereltséghez járnak. Maradtam a márkánál így, ha Sandero is hozza azt amit az előző akkor elégedett leszek. Ez az autó is megkapja ami jár és szerintem nem lesz gond. Kinézetre is jó (zuzmó szürke) ülések kényelmesek, a magasabb felépítés szempont volt. Nekem a kormány rásegítés ami túl lágy. Fekszi az utat jók a 205/60 R16-os gumik, jól áll a kis kasztnihoz képest is. Túlzott billegést nem tapasztaltam, de még csak kis sebességnél próbáltam. Most hírtelen ennyi jutott eszembe. Szerintem és más szerint se választottunk rosszul.
Üdvözlünk a facebookon kívüli életet keresök között!
Hogy tetszik az autó, mennyit mentél vele? Szintén TCE Expression-t hajtok, de az ültetett :D futómüves verziót, Stepway nélkül. Bö 3000 km ment bele, eddig nagyon szeretjük.
Kis olvasnivaló a kíváncsi Megértem 65000km-re azt az "élményt", hogy egy csattanást (mintha rámentem volna egy nagyobb méretű meglapított konzerves dobozra 80-al) követően az autó nem húz és erőtlen lett. Indul, nem áll le, egyenletes az alapjárat, általános hiba lámpa jelzett pár méterre az esemény után, megálltam, majd később mellé a check engin is megjelent. Hazagurultam vele , majd még aznap 6 km. a városban, erőtlenül, kényelmetlen autózással, közben állandóan azt néztem átvált-e vörösre. Majd este kiolvastam, több adat az adott időpontban, az akkori sebesség beíródott, 38km/h. Se forró se tök hideg se őrült sebességgel nem gyötörtem, idegen zaj, egyéb, semmi addig a pontig. Indulástól haladtam kb. 1500m ert. A kód P0336 Crankshaft Position Sensor "A". (P0336 Főtengely helyzet szenzor A áramkör tartomány/teljesítőképesség hiba) Meghozattam egy új jeladót, amit kicserélve a régivel, sajnos nem történt javulás. A motortérben semmi nyoma a "hanghatásnak" folyadékok, kenőanyagok rendben, macska és rágcsáló sem járt benne, ékszíj újak. Gondolom olvasva a hasonlókat, a következő lépés a vezérlő elektronika ellenőrzése lenne. Vajon mi mérte és tudott továbbra is fordulatszámot mérni, ha csak nem másik jeladó is van valahol a B4d blokkon, vagy a 3 hibakód kiolvasó APP is egyformán tévedett és jó az eredeti szenzor? Indukciós jeladó két vezetékes, a régi kb. 1,1Kohm az új 1,2 tehát működőképes a régi is, 1k alatt már nem lenne az. Ha valami oknál fogva a vezérlés vagy jeladója okozza a galibát, akkor miért nem azt a hibát kapom. Még a sokadik zöld és fehér tyúkbelet akarom kimérni, nem szakadtak-e és csak hajszál tartja a vastag kötegben a vezérlőig, persze akku levéve. Na és mi a jó izé adta azt a csattanó hangot. Ha eldöntöttem mit tegyek és hová guruljak vagy trélerezzem az autót, majd valamikor leírom mire jutottam. Profi módon mutatja be