Keresés

Részletes keresés

Pink Fluffy Unicorn Creative Commons License 2 órája -1 1 31477

", mert a raktárkészletet szállítják ki, amit 10 hónap alatt felhalmoztak.."

 

Marhasag. 

Előzmény: Future181 (31473)
Pink Fluffy Unicorn Creative Commons License 2 órája -1 2 31476

"idén van az első teljes évük"

 

Hazugsag, jovore van az elso teljes evuk.

 

" a nagy tapasztalatú VW az 50 ezret sem fogja elérni az ID.3-ból"

 

Nyaron kezdodtek a kiszallitasok, nagy darabszamban pedig szeptemberben. Ennyi is eleg volt hogy nehany piacon mar lenyomja a Model 3at.

 

"mégsem tudnak sokat gyártani."

 

Dehogynem. Bar ugye azt mar parszor megbeszeltuk hogy nem a gyartas a kunszt, (a Teslanak az is) hanem az eladas.

Előzmény: Future181 (31468)
mica-r Creative Commons License 2 órája -1 1 31475

A VW modellkínálata jövőre sokkal szélesebb spektrumú lesz a Teslánál. 

Hosszú távon ez előny tud lenni.

Előzmény: Future181 (31471)
Future181 Creative Commons License 3 órája 0 0 31474
Előzmény: Future181 (31473)
Future181 Creative Commons License 3 órája 0 1 31473

Tavaly szeptember óta gyártják, és lehet a 120 ezerrel túlbecsültem, mert a raktárkészletet szállítják ki, amit 10 hónap alatt felhalmoztak..

Előzmény: ekowob (31472)
ekowob Creative Commons License 3 órája 0 1 31472

Ja, csak a Vw még egy fél éve sincs. 

Előzmény: Future181 (31471)
Future181 Creative Commons License 3 órája 0 0 31471

Már most éves szinten 600 ezer Model 3 készül, a VW ID.3 meg kb. 120 ezernél tarthat, jövőre ezek a számok várhatók.

Előzmény: ekowob (31470)
ekowob Creative Commons License 3 órája -1 1 31470

Ezt a kommentet majd egy év múlva süsd el csak más számokkal.  

Előzmény: Future181 (31468)
Future181 Creative Commons License 3 órája 0 0 31469

Idén meg már bőven 300 ezer felett fognak Model 3-at gyártani.

Előzmény: Future181 (31468)
Future181 Creative Commons License 3 órája 0 1 31468

Az ID.3-at tavaly kezdte el gyártani a VW, idén van az első teljes évük, anno sokan itt röhögtek a Teslán, hogy nem tudja tömeggyártani a Model 3-at, nos 2018-ban az első teljes évben már 145 ezret gyártott belőle, a nagy tapasztalatú VW az 50 ezret sem fogja elérni az ID.3-ból, pedig ők nem is akarták full automatizálni a gyártást, mégsem tudnak sokat gyártani.

Future181 Creative Commons License 4 órája 0 0 31467

A bírók általában öregek, okostelefon is gondot okoz nekik.

Előzmény: ekowob (31466)
ekowob Creative Commons License 4 órája 0 1 31466

A német bíróság nem így gondolta.

Előzmény: Future181 (31465)
Future181 Creative Commons License 4 órája 0 0 31465

Gomb nyomásra tudod kapcsolgatni az ablaktörlőt, kart sem kell elmozdítani hozzá, szóval egyszerűbb, mint a hagyományos autókban.

Előzmény: ekowob (31463)
ekowob Creative Commons License 4 órája -1 1 31464

Ja, nem.
Azon a hulladékon a ketyütartót se lehet kinyitni elsöre 2 perc keresgélés nélkül, és századikra sem vakon. Nem értem, hogy egy ilyen guruló gyilkológép hogyan kaphatott engedélyt.

Előzmény: Future181 (31459)
ekowob Creative Commons License 4 órája -1 1 31463

A Teszlát épp most baxák meg a fos érintöképernyöje miatt, mert még az ablaktörlöt is csak ott tudod állitani.
Lassan visszakényszeritenek mindenkit az alapvetö fizikai gombokra.

Előzmény: mica-r (31458)
mica-r Creative Commons License 4 órája 0 1 31462

De, van ott is baj.

Előzmény: Future181 (31459)
Future181 Creative Commons License 4 órája 0 0 31461

https://www.youtube.com/watch?v=GRubEJh_5gs

 

Itt van egy heat pump teszt, 3 fokos külső hőmérsékletnél a harmadát fogyasztja, a fűtőszálas fűtésnek.

Future181 Creative Commons License 4 órája 0 0 31460

Kb. mint a DOS, és a Windows közötti különbség, a BMW van ugye lemaradva.

Előzmény: Future181 (31459)
Future181 Creative Commons License 4 órája 0 0 31459

Így jár az, akinek kicsi a kijelzője, a Teslanal nincs ez a rengeteg réteg egymásra pakolva, minden gyorsan, és könnyen megtalálható, nem kell hozzá megtanulni semmit sem, és nem kell hozzá kézikönyv.

Előzmény: mica-r (31458)
mica-r Creative Commons License 4 órája 0 0 31458

Érintőképernyőn menürendszerben lépkedés, stb. 

Ne hagyjuk...

Előzmény: ekowob (31457)
ekowob Creative Commons License 4 órája 0 1 31457

Erre nem lehet megoldás az, hogy "ez van."
Mert mi lesz a vége? Mindennél van lejjebb, és ha hagyjuk akkor lesz is.

Előzmény: mica-r (31456)
mica-r Creative Commons License 4 órája 0 1 31456

Ez van. 0,5 km/h sebességgel sem tudnak elmenni két műtárgy között, ha nincs legalább 80 centivel szélesebb hely, mint a kocsi....

Előzmény: ekowob (31454)
mica-r Creative Commons License 4 órája 0 1 31455

Ezt minimum egy gyorstalpaló oktatáson meg kellene tanítani a friss vásárlóknak. 

Előzmény: Pink Fluffy Unicorn (31452)
ekowob Creative Commons License 4 órája 0 2 31454

"Akik nem nagyon értik az autók műszaki elemeit, azok még a működésbe lépő ABS-től is megijednek, nem hogy a kormányelhúzástól."

Na, nekik pont nem kéne vezetniük. Semmi keresnivalója az utakon aki nem tud egy normális vészfékezést vagy vészelkerülést végrehajtani.

Előzmény: mica-r (31451)
Future181 Creative Commons License 4 órája 0 0 31453

Tehát sehogy.

Előzmény: Pink Fluffy Unicorn (31448)
Pink Fluffy Unicorn Creative Commons License 4 órája -1 1 31452

Ritkan fordul elo, es akkor sem veszes. Az ilyen rendszerek nem tesznek hirtelen manovereket, hanem lassan korrigalnak, es amugy is a kezedben van a kormany, annyit veszel eszre hogy enyhen nagyobb erovel kell tekerni a kormanyt a jo iranyba. De a rendszer nagyon hamar, szerintem tizedmasodpercek alatt eszleli hogy te nem arra akarsz menni, es elveszi a rasegitest. Nagyon hamar ki tudod ismerni a rendszer korlatait, es akkor nem fog meglepetes erni.

 

Ezert is kamu ez a sztori, hogy az auto sajat magat vezette volna a szalagkorlatnak. Az lehet hogy nem korrigalt mert a csavo fogta a kormanyt es hatarozottan tartott a szalagkorlat fele, es azt sem tudjuk hogy a rasegites valamint a figyelmeztetes milyen beallitasban volt. 

Előzmény: mica-r (31451)
mica-r Creative Commons License 4 órája 0 0 31451

Ha viszont téves elképzelése van a segítésről, akkor nehezíti a vezetést. 

Akik nem nagyon értik az autók műszaki elemeit, azok még a működésbe lépő ABS-től is megijednek, nem hogy a kormányelhúzástól.

Előzmény: Pink Fluffy Unicorn (31450)
Pink Fluffy Unicorn Creative Commons License 4 órája -1 1 31450

Nincs mit felugyelni, egyszeruen vezetsz ugy ahogy szoktal, az auto meg probal segiteni. Emiatt konnyebb az egesz. 

Előzmény: mica-r (31449)
mica-r Creative Commons License 4 órája 0 0 31449

Ahogy a többi. Vagy jól, vagy sehogy...

 Ezt a vezetőnek kell felügyelnie a jármű vezetésén túl. Még egy plusz feladat az érintőkijelző után...

Előzmény: Future181 (31447)
Pink Fluffy Unicorn Creative Commons License 4 órája -1 1 31448

ahogy minden level 2es savtarto. 

Előzmény: Future181 (31447)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!