Keresés

Részletes keresés

Ugyanén Creative Commons License 2020.06.25 0 1 16

LEGYEN ÓVATOS! MI többet itt nem vásárolunk. A tegnapi napon Samsung kombihűtőt szállítottak házhoz. Nem szépséghibás/muszaki hibas/hibaskent megjelölve, hanem zsír új termékként fizettem ki online az árát. Rettentően rohanó futárok, papírt sem irattak, hogy átvettük..annyira siettek (nem vettük át akkor, az is lehet? Várjuk, azt, amit átvennénk papíron is. :D). Látszólag sérülésmentes csomagolas, helyváltoztatás nélkül a csomagolást, mint hímestojásról lefejtve horpadast fedeztunk fel, amit naivan 10 percen belul az ugyfelszolgalaton egybol jeleztunk, hatha a futar is visszaterhet, futart is hivtuk, szervízhez riranyitanak a zero km-es géppel, ott meg nyilvan kirohogik a boltot is. ...stb. a Lényeg: megprobalnak félrevezetni az ügyfélszolgálattól. Korlatozzak a cserejogomat, korlatozzak az elallasi jogomat, azzal, hogy azt allitjak ha elallnek a vasarlastol, akkor (bezzeg :D) minden serulest bevizsgalnak es levonjak a visszautalando pénzből, mert én vagyok a felelős a sérülésekért, mert nem vettem észre a futarok jelenlétében- nyilván azért is, ha a visszafutárok ripityára törik azért is,, ha levideozom , hogyan viszik ki az ajton akkor is. A hűtő teteje is sérült, felmaródás van rajta, ami nyilvan nem lathato, ha nem vagy magasabb a hűtőnél, csak ha felmászol valamire. A szervíz telefonon azt mondja, hogy ha külső sérülés van a gépen, azzal a granciát elveszítjük és veszélyes is lehet. "Ügyfélszolgálat" passzív agresszív, szándékosan félrevezető, jogszabályokra hivatkozik, mikozben ha a korrekt jogszabalyra hivatkozunk megkukul, mintha megszakadna a vonal, lapítva várja, hogy lekopjon a vevő, nem megoldásra törekszik csak kicsúszásra a felelősség és a jog alól, időt húzva. Írásban nem kommunikál.

Dr.Szalacsi Creative Commons License 2020.05.19 0 1 15

Nekem is belopták magukat a szívembe.

 

Drága mosó- és szárítógép megrendelve, futárcég kihozza, csomag kibontásakor - még a futár jelenlétében - kiderül, hogy a gép sérült, csúnyán be van horpadva az oldala és el van törve a teteje, vélhetően elég nagyot esett még a gyárban vagy útközben.
Sebaj, a dologról jegyzőkönyvet veszünk fel a futárral, ráírjuk a szállítólevélre a sérüléseket, és fotókat is készítünk a gépről.
Ezután a futár távozik.

Rögvest hívom az Euronics-et, érdeklődnék, hogy mikor cserélik ki. Mondják, hogy semikor. Szerintük "saját felelősségemre vettem át a terméket", és innentől kezdve ők nem tudnak mit csinálni. Az, hogy dokumentálva van, hogy a termék már a kicsomagoláskor sérült volt, és az "átvétel" annyit jelent, hogy nem hajítottam fél kézzel a futár után a gépet, nem zavarja őket.

 

3 napos cseregarancia és 14 napos elállás nem jöhet szóba, mivel cégként vettük a gépet (ez jogos), az ilyenkor érvényes kellékszavatosságról és termékszavatosságról viszont hallani sem akarnak (ez nagyon nem jogos). Hiába idézem nekik a saját ÁSZF-jük vonatkozó pontjait és a PTK megfelelő paragrafusait is, ha az ügyfélszolgálatos droid kifogy az érvekből, akkor inkább bontja a vonalat.

 

Soha, SOHA többet Euronics.

Degeczi Creative Commons License 2018.12.30 0 0 14

Ha már a sz@ros blogodat próbálod reklámozni ilyen béna módon mindenütt, legalább a témát olvasnád el ahová bespammeled! 

Előzmény: Törölt nick (13)
Törölt nick Creative Commons License 2018.12.30 -1 0 13

Csak 14 napig állhat el jogszabály szerint a webáruházas vásárlástól!

Előzmény: Törölt nick (6)
linfury Creative Commons License 2017.01.16 0 0 12

A kijelző sérülése, még ha nem is akadályozza a használatot, nem esztétikai hiba. Erre csak akkor hivatkozhatnak, ha a vásárláskor tudtad, hogy esztétikai hibás terméket kapsz.

Előzmény: Loather (-)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.16 0 0 11

Én vásároltam vagy háromszor-négyszer nagyobb cuccokat náluk, azt kell mondhatom, hogy amiket vettem, a legolcsóbban árulták az azonos cuccok közül, a legjobb feltételélekkel, a legrészletesebb leírásokkal (és én utána nézek a neten, mert nem mindegy hogy egy tv-ért hatszázat fizetek vagy ötöt, nekem nem) és soha egy kicsi bajom sem volt velük.

 

Szerintem nem átverés, beleszaladtál egy rossz cuccba. Van ilyen, szerintem mindenhol.

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.16 0 0 10

Nem tudni, hogy mit akart, most sem tudom.

Előzmény: omg2 (9)
omg2 Creative Commons License 2017.01.16 0 0 9

Erre az EURONICS nem átallott 300 Ft (!!!!!!) kártérítést vagy mit felajánlani, amennyiben elküldöm nekik a számlaszámomat. Megkérdeztem, hogy az mire elég, 300 Ft-ért ki javítja ki a hibát, amire az volt a válasz, hogy szépséghibás terméket NEM cserélnek, csak műszaki hibásat. Egy bizonyos kormányrendeletre hivatkoztak (151/2003, 7§).

 

nem akart cserét ,előbb árengedményt javasolt az eladó

majd leírta szépséghibás terméket nem vesz vissza

ez ellentmond egymásnak, továbbá megtévesztette a vásárlót

amennyiben a vásárló cserét kér ,de nincs azonos termék, helyettesítő terméket a vevő nem köteles elfogadni ,így is pénz vissza

Előzmény: Törölt nick (8)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.16 0 0 8

Rendeléskor kipipálta, hogy elolvasta, hogy elállhat. De nem ezt tette, hanem cserét akart, az meg nincs.

Előzmény: omg2 (7)
omg2 Creative Commons License 2017.01.16 0 0 7

indoklás nélkül elállhat 

ha esztétika hibás a telefon ha nem

arra hivatkozva tévesztették meg a vásárlót ha esztétikai hibás nem

 

Előzmény: Törölt nick (6)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.16 0 0 6

Nincs itt semmi megtévesztés, szépséghiba miatt nem cserélnek, de 30 napig indoklás nélkül elállhat.

Előzmény: omg2 (5)
omg2 Creative Commons License 2017.01.16 0 0 5

volt közben egy levelezés amivel a vásárlót megtévesztették

így 12 hónapra kitolódik az csere vagy pénzvissza

 

Előzmény: Törölt nick (3)
nyman Creative Commons License 2017.01.16 0 0 4

Az Edigitalban 1x nekem mar kibontott termeket is visszavettek, teljesen korrektul.

 

Igaz a kibontas utan derult ki, hogy nem kompatibilis az eszkoz, a leiras, ami meg az oldalon volt, nem volt egyertelmu. (persze en is kerdezhettem volna, meg alaposabban is utana nezhettem volna)

 

Ami meg ez az atvetel igazolast illeti, valo igaz, hogy csak azt tudja igazolni az ember, hogy a dobozt vette at serulesmentesen, a tartalomra ez nem feltetlenul igaz.

 

Ha ez (lesz) a gyakorlat, akkor szivni fognak szegeny futarok, amig kibontja a termeket az illeto, megnezi, kiprobalja stb. stb.

Előzmény: Zeki_ (0)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.16 0 0 3

Nem mulasztották el: https://www.euronics.hu/aszf

Előzmény: omg2 (2)
omg2 Creative Commons License 2017.01.15 0 0 2

hogy szépséghibás terméket NEM cserélnek, csak műszaki hibásat

 

mivel ezt leírták,így:

 

10. A fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatás elmulasztásának jogkövetkezménye

 

21. § (1) Ha a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i) pontjában meghatározott tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott elállási határidő tizenkét hónappal meghosszabbodik.

(2) Ha a vállalkozás a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejártát követő tizenkét hónapon belül megadta a fogyasztónak az (1) bekezdésben meghatározott tájékoztatást, az elállásra vagy a felmondásra nyitva álló határidő az e tájékoztatás közlésétől számított tizennegyedik napon jár le.

 

 

a pénz visszajár

Előzmény: Loather (-)
ásítósmacska Creative Commons License 2017.01.15 0 0 1

Ebben az esetben nem a 151/2003-as rendelet mérvadó, hanem ez:

 

http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043

 

"E rendelet meghatározza a fogyasztói szerződéssel kapcsolatos tájékoztatás és a teljesítés egyes szabályait, továbbá a távollévők között és az üzlethelyiségen kívül kötött fogyasztói szerződés esetében a szerződés megkötésére és az elállási, illetve a felmondási jogra vonatkozó részletes szabályokat."

 

 

9. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog

20. § (1) Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg.

 

 

 

 

12. A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó elállása vagy felmondása esetén

23. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

Előzmény: Loather (-)
Zeki_ Creative Commons License 2017.01.15 0 1 0

Ez van.

Neten rendelted.

Az 14 napos elállás, amely során a megfelelő dokumentumot kitöltve nem csak visszaküldésre van mód, de személyes átadásra is.

legalábbis az edigitalban nálam ilyen volt.

 

Amúgy panasz minden webshopra volt már. Ez a netes rendelés rizikója.

Legközelebb bemész a boltba és megveszed.

Előzmény: Loather (-)
Loather Creative Commons License 2017.01.15 -1 0 topiknyitó

 

December elején rendeltem az EURONICS-tól egy Sagemcom D1110-es vezeték nélküli telefont 3999 Ft-ért, akciós ingyenes házhoz szállítással. Az még hagyján, hogy kilenc napot vártam, amíg végre kegyeskedtek kiküldeni a terméket, de ráadásul egy szépséghibás vackot küldtek, aminek a kijelző részének bal sarkában, teljes hosszában egy vágás-karcolás látható. Elég feltűnő és zavaró a dolog. Írtam az EURONICS Ügyfélszolgálatának, ahol először is egy csatolt fényképet kértek e-mailben a hibáról. Sajnos, nekem nincs okos telefonom, sem olyan kütyüm, amivel ezt megtehetném, ezért személyes bemutatót kértem. Erre az EURONICS nem átallott 300 Ft (!!!!!!) kártérítést vagy mit felajánlani, amennyiben elküldöm nekik a számlaszámomat. Megkérdeztem, hogy az mire elég, 300 Ft-ért ki javítja ki a hibát, amire az volt a válasz, hogy szépséghibás terméket NEM cserélnek, csak műszaki hibásat. Egy bizonyos kormányrendeletre hivatkoztak (151/2003, 7§).

Egy újabb e-mailben megkérdeztem, hogy milyen jogon küldenek nekem a pénzemért - nekem 4000 Ft is sok - szépséghibás vackot, mikor én egy teljesen új, hibátlan készüléket rendeltem, melyik kormányrendelet alapján küldték ki és én melyik kormányrendelet alapján vagyok köteles egy zavaróan szépséghibás terméket elfogadni? Erre már "természetesen" nem jött válasz, az EURONICS letudta a dolgot a maga részéről, ha nem kell nekem a megalázó 300 Ft, ami SEMMIT nem old meg, akkor magamra vessek és tartsam meg a szart, amit küldtek!

Amiatt nem küldtem vissza azonnal a terméket, mert a postaköltség kb. 1000 Ft lenne vagy több, és ez nekem kapásból veszteség, amit azért kellene elszenvednem, mert szerencsétlenségemre a tisztességtelen EURONICS-al üzleteltem.

Valaki illetékes megkérdezhetné tőlük, hogy ezt hogy is gondolták pontosan?!

Az biztos, hogy mindenkit óva intek attól, hogy az EURONICS-től rendeljen bármit is, bármennyire is vonzó az ajánlatuk, mert könnyen így, vagy MÉG ROSSZABBUL járhat!

Aki pedig azon háborog, hogy miért siránkozom 4000 Ft-ért, az küldje el nekem a 4000 Ft-ot, mert nekem nagyon jól jönne.

UPDATE: Mivel több e-mailt is küldtem, még, nemrégen ez a válasz érkezett:

"Tájékoztatjuk, hogy az írásos megkeresésekre ügyfélszolgálatunknak a törvényileg meghatározott 30 nap áll rendelkezésére.

A termék cseréjét a Vöröskő Kft. nem tudja teljesíteni, hiszen Ön aláírta, hogy a terméket sérülésmentesen vette át a szállításkor biztosított fuvarlevelen. 

Így a fentiek alapján panaszát lezártnak tekintjük!"

 

Nos, a CSOMAGOLÁST  kell sérülésmentesen átvenni, nem a terméket! Ki az, aki ollóval a kezében félóráig bontogat egy csomagot és átnéz minden egyes darabot a türelmetlen futár előtt, aki gyakran fel sem jön az emeletre, nekünk kell lemenni a kapuba hozzá?

Jelenleg a Fogyasztóvédelem válaszát várom. Amennyiben nekik adnak igazat, akkor még inkább óva intek mindenkit, hogy a csaló és tisztességtelen EURONICS-től rendeljen bármit is!

 

Ha akkor tudok fényképet küldeni a hibáról, kicserélték volna?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!