Sziasztok. Egy 2017 ignisem van. A bal oldalon az utastérben gyengébb a fűtés mint a jobboldalon. Mas is tapasztal ilyeneket? Előre is köszi a segítséget
Elvileg az 500 kg hasznos teherből, ha 160 van a hátsó félen, akkor jön ez elő. Nekünk szerencsére a két gyerek lesz mindig hátul, akik még mindketten 25 kg alatt vannak plusz gyerekülés, de nyaranta tele csomagtartóval meg tetőboxszal azért ez izgalmas téma lehet. Tapasztalja ezt valaki? Régebbi autóknál az ember simán bevágott volna egy légrugót hátulra vagy keményebb rugózásúra cserélte volna a hátsó rugót, de egy mai autón az elektronika szerintem nem reagál túl jól az ilyen beavatkozásra, és gondolom a szervízben is e miatt (ABS, ESP) nem nagyon akartak hozzányúlni. Emlékszem mi sem közelítettük meg a terhelhetőség határát, mégis hasonlót produkált a WagonR költözésnél, de akkor betudtam abba, hogy már öreg a jószág. Sőt e miatt elvittem másik helyre vizsgáztatni a jószágot, hogy biztosan bemérjék alaposan a rugózást, de OK volt (vizsgán, üresen).
Szóval akinek vannak terheléses tesztjei, azoknak szívesen veszem a hozzászólásait, mert a gyerekek is 10 éven belül elérik a felnőtt méretet, szóval ki mihez kezd ezzel az érdekelne, mert pár év múlva lehet nálunk is előjön a probléma....
Szerintem nyugodtan használhatod télen is a gyári alufelnit, mert - az elmúlt lassan 5 év tapasztalata alapján - egyáltalán nem sérülékeny, meglepően jól bírja a strapát. Valamiért kicsit tartottam ettől a fekete felnitől, de nincs vele gond.
Én is hasonlót lépnék nemsokára. Hol sikerült vevőt találnod a gyári szettre? (szerintem egyébként marha vicces, hogy télen nyári szettel "szállítanak" - és mellesleg azt sem tudják megondani, hogy a gyári felni "télálló"-e...)
Én is épp ezen a kérdésen rágódom. Milyen mankókerékszettet az Ignis III-ba. Nemsokára átvehető lesz, de szeretném ezt minél hamarabb normális áron normális minőségben letudni. A kereskedésben ellenjavallják, hogy tőlük vegyem meg 150-ért ... Aki már vett mankókerék szettet, az belinkelhetné, hogy melyik az amelyik biztosan jó bele a vele érkező abroncs/felniméretek esetén, és melyik mellé fér be az emelő, ami ráadásul nem csak dísz, hanem kerékcseréhez tényleg használható... amiket látok új mankókerékhez adott emelőket némelyik elég gagyinak néz ki, azon gondolkodom a régi rombuszt megtartom, de az meg nem biztos belefér a mankókerékbe... szóval ki hogyan oldotta meg.
Ha valakinek van tetősín és tetőbox tapasztalata, azt is szívesen meghallgatom.
Azaz minden felszereltségnél 380 ezer forint a drágulás.
Metál felár + 170 ezer, kéttónusú + 240 ezer. Ez most nem változott.
2018 nyarához viszonyítva egy metálfényezésű GL+-os Ignis most 1,975 millió forinttal drágább. Ebből 900-950 ezer forintot tesz ki a forint gyengülése.
Hogy valami jót is írjak: a chiphiány enyhülésére utal, hogy eltűntek a kínálatból az audio nélküli változatok.
Azaz minden felszereltségnél 150 ezer forint a drágulás.
Metál felár + 170 ezer, kéttónusú + 240 ezer. Ez is drágul, a korábbi árlistán +140 ezer és + 210 ezer volt.
Illetve a chiphiány miatt vannak audio nélküli felszereltségű autók is. A GL-nél 50 ezer, a többi felszereltségnél 150-200 ezer forinttal olcsóbban. Azt nem tudom, hogy ez mennyire opcionális, vagy egyedüli (nincs más, csak ez) lehetőség.
"Az esztergomi gyártású Vitara, 32,01 százalékos szegmens-részesedéssel vezeti a SUV városi-szabadidő kategóriát és ezzel együtt a személyautók mezőnyét is. 8350 darabot regisztráltak a modellből 2021. január 1-je és december 31-e között. A motorra, váltóra, turbóra, valamint a hibrid elemekre is érvényes Hybrid Pro 3+7 év (vagy 200 000 km) garanciának, az országos kiterjedésű márkaszerviz-hálózatnak és a stabil márkaminőségnek köszönhetően az újautó-vásárlók kedvezően fogadták a Suzuki 2020 januárja óta elérhető alternatív meghajtású modelljeit. A márka kizárólag hibrid járműveket értékesít az EU piacain.
A teljes új személyautó piac TOP 3 modellje között a második helyet foglalja el a szintén hazai gyártású, tavaly novemberben új formában debütáló S-CROSS. Az év végéig összesen 6261 kelt el a legnépszerűbb, alsó-középkategóriás újautóból Magyarországon, amely az összes értékesített alsó-középkategóriás modell (27 614 db) 22,67 százaléka. A magán és a flotta vásárlói szegmensben egyaránt népszerű modell így első helyen áll a középkategóriában. Az új modellben a Suzuki ötvözte a merész szabadidő (SUV) stílust a kényelemmel, amely erőteljes, ugyanakkor környezettudatos vezetési élményt, fejlett biztonsági funkciókat és csatlakoztatott szolgáltatásokat kínál.
A további, nem Esztergomban készült, de Magyarországon is forgalmazott import hibrid Suzuki típusok közül a Swiftből 2314 darabot helyeztek forgalomba, így 20,45 százalékos részesedéssel vezeti a B-kisautó kategóriát. Ignisből 513, a tavalyi évben elérhetővé vált Swaceből 203, illetve az elektromos hálózatról is tölthető SUV Acrossból pedig 9 autót regisztráltak 2021-ben.
A Magyar Suzuki a saját gyártású és import modelljeinek köszönhetően a hibrid alternatívák teljes palettáját kínálja a vásárlóknak. 2022-ben pedig új hibrid rendszerrel bővül az esztergomi gyártású modellpaletta, mely először a Vitarában, később, az év második felében pedig az S-CROSS-ban lesz elérhető."
Nekem karácsony óta 3x állítottak utána, majd rájöttek, hogy bowden tartó lemez elhajlott, cserélték...tegnap este pedig indításkor elszakadt a bowden !
"A 2015 óta Esztergomban gyártott és 2018 őszén megújult Vitara, 30,19 százalékos szegmens-részesedéssel vezeti a SUV városi-szabadidő kategóriát és ezzel együtt a személyautók mezőnyét is. 6 882 darabot regisztráltak a modellből 2020. január 1-je és december 31-e között. (...)
A teljes új személyautó piac TOP 3 modellje között a második helyet foglalja el a szintén hazai gyártású, a magán és a flotta vásárlói szegmensben egyaránt népszerű Suzuki SX4 S-CROSS. Az év végéig összesen 5 578 kelt el a legnépszerűbb, alsó-középkategóriás újautóból Magyarországon, amely az összes értékesített alsó-középkategóriás modell (30 247 db) 18,44 százaléka. A modell így első helyen áll a középkategóriában. (...)
A további, nem Esztergomban készült, de Magyarországon is forgalmazott Suzuki típusok közül a Swiftből 1 401, az Ignisből 618, Jimnyből 194 darabot helyeztek forgalomba 2020-ban. A B szegmensben szereplő Swift, Ignis együttes szegmens-részesedése 13,38 százalék.
A vállalat két új import hibrid modell értékesítését is megkezdte Európában. Az elektromos hálózatról is tölthető SUV Acrossból 35 darabot, a hibrid rendszerrel felszerelt Swace modellből pedig 74 darabot regisztráltak előértékesítés keretein belül. A két modell teljes értékű piaci bevezetése januártól indul Magyarországon."
Eladóvá vált most vásárolt Suzuki Ignis-ről (2020 augusztus) 4db új gyári kerékszett, mert a kis futásteljesítmény miatt még átvétel előtt a szalonban 15-ös négy évszakos szettre lett cserélve.
Paraméterek:
- Gyári alufelni - 16"
- Bridgestone Ecopia EP150, 175/60R16 82H (2020 9. havi gyártás)
- Gyárilag TPMS szenzorral szerelve
- Eredeti gyári kerékcsavarjaival együtt
Használatlan, annyit ment, amennyi a gyártól a szalonig tartott, átvételkor vittük hozzá az új szettet.
A tavalyi áremeléshez utáni helyzethez képest 530 ezer az emelkedés. Kivéve a GLX (2WD) automatánál, mert annál eddig nem volt mildhibrid rendszer, így ennél 780 ezer a drágulás. Emelkedett a metálfelár is. Már a GL+-hoz is van automata váltó.