Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

yeti31 Creative Commons License 2021.03.11 0 0 501

Én méretpontos peremes gumitálcát vettem. Hótálcát. Az úgy van kialakítva, hogy a taposó része is megvan.

Előzmény: csaba1203 (500)
csaba1203 Creative Commons License 2021.03.09 0 0 500

Sziasztok!

Mivel 2019-es Ignis-ben nincs gyárilag taposó pad szeretnék bele vásárolni, hogy ne a kárpit menjen tönkre idővel.

Nézegettem de gyárit sehol nem találtam.Létezik egyáltalán?

A Vitara taposója esetleg nem lenne jó bele?

Casucci Creative Commons License 2021.02.21 0 1 499

       Szia !

 

Nekem karácsony óta 3x állítottak utána, majd rájöttek, hogy bowden tartó lemez elhajlott, cserélték...tegnap este pedig indításkor elszakadt a bowden !

Előzmény: galhed (495)
yeti31 Creative Commons License 2021.02.09 0 0 498

A hátsó pohártartó megszűnik, mivel arra kell rátenni, de én 99%-ban egyedül ülök az autóban így ez nem zavar.

Viszont jó!

Előzmény: lemilke74 (497)
lemilke74 Creative Commons License 2021.02.09 0 1 497

de! volt vele valami, ugyanis nyikorgott. Emlékeim szerint  ezt mondták elkopott, kicserélték. Első év után!

Kartámasz beszerelésről van valakinek tapasztalata? 

Előzmény: galhed (495)
yeti31 Creative Commons License 2021.01.31 0 0 496

Nem!

2017 GLX Allgrip.

Előzmény: galhed (495)
galhed Creative Commons License 2021.01.29 0 1 495

Sziasztok!

Új ignises társaktól kérdeznék.

Nektek nem szorul, akadozik a kuplung vagy kuplungbowden ?

Üdv.

eznemmentseg Creative Commons License 2021.01.04 0 0 494

Ignis eladások:

2020 - 618

2019 - 566
2018 - 559
2017 - 920

 

Összesen: 2663 db

eznemmentseg Creative Commons License 2021.01.04 0 0 493

"A 2015 óta Esztergomban gyártott és 2018 őszén megújult Vitara, 30,19 százalékos szegmens-részesedéssel vezeti a SUV városi-szabadidő kategóriát és ezzel együtt a személyautók mezőnyét is. 6 882 darabot regisztráltak a modellből 2020. január 1-je és december 31-e között. (...)

 

A teljes új személyautó piac TOP 3 modellje között a második helyet foglalja el a szintén hazai gyártású, a magán és a flotta vásárlói szegmensben egyaránt népszerű Suzuki SX4 S-CROSS. Az év végéig összesen 5 578 kelt el a legnépszerűbb, alsó-középkategóriás újautóból Magyarországon, amely az összes értékesített alsó-középkategóriás modell (30 247 db) 18,44 százaléka. A modell így első helyen áll a középkategóriában. (...)

 

 

A további, nem Esztergomban készült, de Magyarországon is forgalmazott Suzuki típusok közül a Swiftből 1 401, az Ignisből 618, Jimnyből 194 darabot helyeztek forgalomba 2020-ban. A B szegmensben szereplő Swift, Ignis együttes szegmens-részesedése 13,38 százalék.

 

A vállalat két új import hibrid modell értékesítését is megkezdte Európában. Az elektromos hálózatról is tölthető SUV Acrossból 35 darabot,  a hibrid rendszerrel felszerelt Swace modellből pedig 74 darabot regisztráltak előértékesítés keretein belül. A két modell teljes értékű piaci bevezetése januártól indul Magyarországon."

eznemmentseg Creative Commons License 2020.11.27 0 0 492

Új árak

1.2 GL - 3.945 ---> 4.260

1.2 GL+ - 4.235 ---> 4.760

1.2 GLX aut. - 5.285 ---> 5.760

1.2 GL+ 4WD - 4.635 ---> 5.180

1.2 GLX 4WD - 5.135 ---> 5.580

1.2 GLX - 4,735 ---> 5.160

 

Metál, illetve a kéttónusú metál felára maradt +130 és + 200 ezer.

Törölt nick Creative Commons License 2020.09.09 0 0 491

Suzugi Ignisem átlagfogyasztása 7553 km megtétele után!

Pcsirke Creative Commons License 2020.08.28 0 0 490

Sziasztok,

Eladóvá vált most vásárolt Suzuki Ignis-ről (2020 augusztus) 4db új gyári kerékszett, mert a kis futásteljesítmény miatt még átvétel előtt a szalonban 15-ös négy évszakos szettre lett cserélve.

 

Paraméterek:

- Gyári alufelni - 16"

- Bridgestone Ecopia EP150, 175/60R16 82H (2020 9. havi gyártás)

- Gyárilag TPMS szenzorral szerelve

- Eredeti gyári kerékcsavarjaival együtt

 

Használatlan, annyit ment, amennyi a gyártól a szalonig tartott, átvételkor vittük hozzá az új szettet.

 

A 4db-os teljes szett ára 160.000 Ft

 

eznemmentseg Creative Commons License 2020.05.28 0 0 489

Új - akciós - árak (ezer forintban) 

1.2 GL - 3.415 --> 3.945

1.2 GL+ - 3.705 --> 4.235

1.2 GLX aut. - 4.505 --> 5.285

1.2 GL+ 4WD - 4.105 --> 4.635

1.2 GLX 4WD - 4.605 --> 5.135

1.2 GLX - 4.205 --> 4.735

 

1.2 GL+ aut. xxxx   --> 4.785

1.2 GL + aut. (audio nélkül) xxxx --> 4.593

 

Metál felár

110 --> 130

Kéttónusú metál felár

160 --> 200

 

A tavalyi áremeléshez utáni helyzethez képest 530 ezer az emelkedés. Kivéve a GLX (2WD) automatánál, mert annál eddig nem volt mildhibrid rendszer, így ennél 780 ezer a drágulás. Emelkedett a metálfelár is. Már a GL+-hoz is van automata váltó.

 

Harvey85 Creative Commons License 2020.03.31 0 0 488

Köszönöm a megerősítést :)

Plusz a márkaszervizes dologra nem is gondoltam látod, de van benne ráció amit írsz ezzel kapcsolatban. Jelen helyzet miatt majd csak akkor jöhet szóba autó vásárlás, ha vége ennek a járványnak, és nagyjábol visszatérnek a dolgok a régi kerékvágásba, viszont akkor az új facelift verzió elvileg már elérhető lesz. Legalábbis augusztus környékére mondták az egyik suzuki kereskedésnél.

Előzmény: eznemmentseg (487)
eznemmentseg Creative Commons License 2020.03.27 0 0 487

Hát nézd, lebeszélni nem foglak az Ignisről. :) Egyébként, amiket írtál kritériumként, annak tökéletesen megfelel az autó, de gondolom nem véletlenül jött képbe ez a modell. A normális szívóbenzines modellek lassan kikopnak a piacról, a kisautó, mint kategória úgyszintén. A Suzukinak pedig még mindig a legszélesebb a szervizhálózata az országban, tehát van miből válogatni (=nem nagyon tudnak elszállni az árakkal olyan szinten, mint némelyik másik márka).

Előzmény: Harvey85 (486)
Harvey85 Creative Commons License 2020.03.23 0 0 486

Sziasztok!

 

Sziasztok!

 

Autó vásárlás előtt állok, de jelen helyzetben kicsit jegelem a dolgot, amíg a járvány, és a gazdasági helyzet nem normalizálódik.

 

Véleményetekre lennék kíváncsi, mivel az Ignist néztem ki magamnak. Főként városi használatra lenne, munkába járni, kb napi 20km futással. A család kicsi, egy gyerkőc van, nem is tervezünk többet. De fontos lenne egy megbízható, és hosszú távon tervezhető kisautó, aminek nem horror áron van, ha szervizre van szüksége, és nem eszik túl sokat, valamint szívó benzines legyen.

Ilyen autó talán nem is létezik, vagy mégis?

 

 

 

Itt látható az új facelift, akit esetleg érdekel ;)

 

https://www.youtube.com/watch?v=8IcKHZXTATo

Archer56 Creative Commons License 2020.03.05 0 0 485

Eladó 4 db 16 collos, kifogástalan állapotban lévő gyári könnyűfém felnire szerelt nyári gumi, egy szezont  (kb. 4000 km) futottak. Irányár 250 ezer HUF. A mellékelt kép illusztráció.  

 

Törölt nick Creative Commons License 2020.02.27 0 0 484

Akkor jó, az enyém már októberben 3,5 millió volt!

Előzmény: csaba1203 (483)
csaba1203 Creative Commons License 2020.02.26 0 0 483

Tavaly nyáron hoztam ki alap GL de metál fénnyel,ami megdobta az árát így 3.4 millió lett a vége.

Előzmény: Törölt nick (427)
k.lilla79 Creative Commons License 2020.02.23 0 0 482

Majd csak jövő héten. A felszereltségénél ez szerepel a szerződésben: 1.2 GL+ Hybrid 12V LED. Ugyanúgy GL+, mint az előző. Drágább volt, mint annak idején, de a hivatalos akciós árnál olcsóbban hoztuk el, 3,745 millióért.

Előzmény: eznemmentseg (481)
eznemmentseg Creative Commons License 2020.02.21 0 0 481

Azóta már átvettétek? Milyen felszereltségű?

Előzmény: k.lilla79 (479)
Dualjet Creative Commons License 2020.02.16 0 0 480

Másodjára már tényleg balesetmentes kilométereket az új autóhoz!

Előzmény: k.lilla79 (479)
k.lilla79 Creative Commons License 2020.02.16 0 0 479

Most már biztos, hogy ismét Ignisem lesz, már az újabb, de még nem a legújabb változatból. Egy eredetileg más által rendelt, de visszamondott Ignist sikerült megvenni. Hamarosan át is vehetjük.

k.lilla79 Creative Commons License 2020.02.06 0 0 478

Köszönöm!

Előzmény: Dualjet (477)
Dualjet Creative Commons License 2020.02.06 0 1 477

- Áremelkedés: benne van a pakliban, hogy összekötik a faceliftet némi áremeléssel. A Swiftnél hallottam, hogy várható áremelés. Persze lehet, hogy most ebből az Ignis kimarad, mert kevésbé fogy jól, mint a Swift. Olcsóbb biztos nem lesz.

 

- Ráncfelvarrt változat: úgy tudom, hogy májusban érkezik belőle az első szállítmány. Hogy érdemes-e megvárni? Ez attól függ, hogy tetszik-e neked. Nekem a fotók alapján annyira az eleje és a beltere sem szimpatikus, de fotók alapján a mostanié sem volt az. Általánosságban annyi előnye van a ráncfelvarrt változatoknak, hogy ilyenkor javítják az ilyen-olyan hibákat, amik felmerültek az első széria kapcsán. Ettől függetlenül én inkább megpróbálnék lecsapni egy raktáron lévő példányra a mostani verzióból.

Előzmény: k.lilla79 (476)
k.lilla79 Creative Commons License 2020.02.06 0 0 476

Sziasztok. Új Ignisem volt tavaly novemberig, amikor Ausztriában egy másik autós hibájából összetört, totálkáros lett, de egy hajam szála sem görbült a balesetben. Lassan megjön a pénz a biztosítótól és a terv az, hogy újra Ignist veszek, most már ezt az 1.2-es hibrid változatot. A kérdésem a következő lenne: most olvastam, hogy jön egy frissített verzió, erről lehet valamit tudni, hogy mikor kezdik forgalmazni? érdemes megvárni? Várható-e ennek kapcsán áremelés?

eznemmentseg Creative Commons License 2020.02.05 0 0 475

Én nem kavarodtam bele az égvilágon semmibe.

Előzmény: BOCI-&-PIPI (474)
BOCI-&-PIPI Creative Commons License 2020.02.05 0 0 474

Jól belekavarodtál magadba :D

Előzmény: eznemmentseg (472)
Dualjet Creative Commons License 2020.02.05 0 0 473

Én tegnap hasraütésre írtam, hogy a Vitara jobban drágult, de most megnéztem, hogy igazat írtam-e. A legújabb árlista szerint egy 1.4-es, közepes felszereltségű metálszínű Vitara 5,5 millió. Mielőtt vettem az Ignis, eljátszottam a gondolattal, hogy Vitarát vegyek-e és konkrétan emlékszem, hogy 4,3 millió forint volt egy metálszínű, közepes felszereltségű Vitara. Igaz az még az 1,6-os motorú volt. Ez az áremelés már inkább tűnik érdeminek és, ha így nézzük, akkor most az Ignis arányaiban jobb vételnek számít, mint 2018-ban.

 

Akkor 2018-ban ha rászánok még hét-nyolcszázezret, akkor lehetett volna egy Vitarám, most pedig 1,7 milliót kellene hozzáraknom egy közepes felszereltségű Ignis árához.

eznemmentseg Creative Commons License 2020.02.05 0 0 472

 

Nem kötözködés megírni azt, hogy valótlanságokat állítasz. Nem egészen egy napja még 700 ezres árkülönbségről volt szó, estére ez 670 ezer lett, most meg közel félmillió. És a vége még mindig nem ennyi, mert ha akkor le lehetett alkudni a metál felárat, akkor ez most sincs másként, ezért számoljunk ezzel, tehát: 3415-3035 = 380. A diffi 380 ezer forint és nem 700 ezer, nem 670 ezer és nem félmillió.

Előzmény: BOCI-&-PIPI (470)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!