CSEPEL ROYAL 28 megkímélt állapotú új KENDA külsőkkel alap Shimano 6os váltóval Altenburger Brillant fékekkel eladó . Személyes megtekintés kipróbálás után 17 ezer Ft az ára . Nyereg kopott de egy újszerűt kap a vevő , a villogók érintkezési hibás repedt darabok azok lekerülnek . Pest megye . Email elérhető .
Bocsánat, elírtam ezt a mondatot, most próbálom helyesen:
"Ez az Novus a Csaba/Csillag leszármazottja, kicsit modernizálva. Volt hasonló modernizálás a Marathonnál is (pl. a festésben), a végeredmény számomra nem lett annyira tetszetős."
Ez az R26 a Csaba/Csillag leszármazottja, kicsit modernizálva. Volt ilyen evolúció a Marathonnál is, a végeredmény számomra nem lett annyira tetszetős.
Jó gyüjtögetésr kivánok , hát igen 90-es évek amerikai-magyar bicói a kutyának sem kell bár az utolsó képen egy 1991 NOvus van a R26 együtt adák, első képen egy 1966 Budapest van magyar cord gumival, Roby 1970 készült a Magyar kerékpárok könyv szerint 1195 db , r26 sik terepen a montikat simán megeszi 25km/h val, Tacskó a gyerekek kedvence mosolygó kutyus emblémjával ( kerékpárok felújítás előttiek) tisztelettel bringabaráti
A csepelem a Budai Skálából származik, onnan hazacipelten, természetesen zsugorfóliában. :-)
A gyártási minőség romlása tetten érhető a bringán. A gyári stucni szorítócsavarját 8-as menetmetszővel újra kellett formálnom. A bal pedált nem tudom lecsavarni a hajtókarról. A pedál tövében látható nyomok is arra utalnak, hogy nagy erővel csavarták be a pedál tengelyét a hajtókarba.
A Lenin Körúton is volt egy Csepel szaküzlet, az én Marathonom onnan származik. Zsugorfóliába csomagolva utazott haza a piros Dacia 1310-es autónk tetején. :o)
Én a Demján-féle dél-budai Skálában (most a helyén az Allée áll) csodáltam meg az agyváltós Pannónia kerékpárokat annak idején, amelyek 1978-1980 körül kerültek úgy 6500-7000 Ft-ba, azaz legalább kéthavi akkori átlagjövedelem. Biztosan exportból visszamaradt készlet volt. Demján biztosan valahogy megalkudott a Csepel Kerékpárgyárral, hogy a Skálájában eladja.
Csepel versenykerékpárokat, főleg a 27-eseket pedig pult alatt, csak kapcsolatokkal lehetett megvenni. Nagy ritkán orosz Szputnik versenykerékpár volt kapható, és ez is már nagy dolog volt.
Skála Kópé reklámja talán a hetvenes évek végén:
"Bemegyek, kijövök, de milyen jól kijövök, ha bemegyek." :-)