Keresés

Részletes keresés

Anakin a sith Creative Commons License 2016.11.20 0 0 14

A metro nem jo, annak van csak ertelme, ha mondjuk Becsbol, Gyorbol, Szegedrol...stb, felul a vonatra es eljut a repterre. Ha mar at kell szallni metrora , akkor mar megette a fene:-)

Előzmény: Boszorka (13)
Boszorka Creative Commons License 2016.11.19 0 0 13

A szakértőknek el kellene gondolkozni a dolgon. Lehet alul és felüljárót is építeni. Hihetetlen helyekre építettek már vasutat, pl. Gotthard tunnel. Mindent meg lehet csinálni csak akarni kell.

Előzmény: Anakin a sith (12)
Anakin a sith Creative Commons License 2016.11.19 0 0 12

Igazad van, de valami miatt az nem megoldhato! 

 

Előzmény: Boszorka (11)
Boszorka Creative Commons License 2016.11.19 0 0 11

Ezzel nagyon egyetértek. Egy modern fővárosnak kell, hogy legyen egy használható vonatösszeköttetése a repülőtér és a város közt. Miután az út tulterhelt, a taxi is egy merő izgalom, nem beszélve a dugókról a városban. Örök rémálmom, hogy baleset van a gyorsforgalmin és ott szorulunk bent a gép pedig elmegy.

 

Az ilyen-olyan autóutak tovább fejlesztése, nem annyira égető probléma. Manapság már sehol nem az autóutakat fejlesztik, hanem a vonat, metro stb összeköttetéseket. Mellesleg mióta megépült, csodálkozom, hogy a 3-as metrot miért nem vitték ki már régen a repülőtérre. Tulajdonképen ez lenne az ideális megoldás, szerintem.

Előzmény: Beer Monster (8)
Anakin a sith Creative Commons License 2016.11.18 -1 0 10

Ez egy nagyon fontos lepes, en aki sokszor repkedek nagyon hianyoltam ezt . Nincs meg egy olyan europai vilagvaros, ahol nincs vasuti osszekottetes a repuloterrel. 

Anakin a sith Creative Commons License 2016.11.18 0 0 9

Ezt meg mashol sem talaltak fel a vilagon, hogy erted menjen a vonat! :-)))) De szerintem valamit felre ertettel! 

Előzmény: Beer Monster (-)
Beer Monster Creative Commons License 2016.11.18 0 1 8

Szerintem a légiutasok jelentős, ha nem nagyobb része dolgozó, vagy külföldön élő, vegyes házasságban élő, esetleg külföldön élő unokával rendelkező vagy nyaraló család. Viszonyleg marginális a "bulikázók" szegmense.


Jelenleg a reptérnek elképesztően rossz a közlekedése azzal a 200-as busszal. Budapest nagy részéből 4 járművön keresztüli átszállásokkal lehet kiérni, nagyon jó esetben 1, de jellemzően inkább másfél óra alatt olyankor, amikor nincsen dugó, baleset. A tömegközlekedéssel repülőtérre érkezők a közlekedési bizonytalanságok miatt korábban kell elinduljanak. Tekintve, hogy a reptérre 1-2 órával előbb is kell érkezni, ha ezt a sok egy-két órát összeadjuk, kellemetlen utazásélményben van része az utasoknak. Általában az érkezés helyszínén megismétlődik a folyamat a helyi transzferrel.


A repülőtéri közlekedés időtartamát, az úticsomagokkal kapcsolatos viszonylagos kényelmét, a kapcsolat elérhetőségét és biztonságát kell lényegesen javítani. A Ferihegyi vasút elképesztően fontos, hogy végre elkészüljön egy korszerű légiforgalomhoz.


A taxi díjszabást a főváros vagy a kormány egységesítette km alapon, és a taxitársaságok, mivel ettől nem térhetnek el, nem nyújthatnak reptéri transzfer díjat, ami régen 3000 forint volt. 8-15 ezer forintos árakat kalkulálnak telefonos rendelés esetén, attól függően, hogy a főváros melyik részéről. A nem budapesti utasok számára nem adott a lehetősége sem annak, hogy taxival érkezzenek. A külföldiek néha nem akarnak egészen hinni a szemüknek, hogy tényleg jó járatra szálltak, és egy külvárosi csuklósbusz visz a centrumba, és amikor megérkeznek a Kökihez, tanácstalanul kérdezősködnek, hogy innen hogyan tovább.


Egyszóval a vasút elengedhetetlen, külön-külön is bármelyik szempont alapján. A utasok / potenciális utasok többsége nem fővárosi, nekik sokszor nem opció a repülés az aránytalan közlekedési akadály miatt, ők vonattal érkeznének, az ide érkező külföldiek pedig sokszor már több óra vonatozáson vannak túl, mire a 200-as buszt megpillantják.

Előzmény: Rodolffo (7)
Rodolffo Creative Commons License 2016.11.18 0 0 7

Bocsi, de ezt nem értem. Én csak leírtam az álláspontom, de kíváncsi vagyok a tiédre is, simán lehet hogy rosszul látom, csak sehol nem láttam erre értelmes indokot.

Előzmény: Beer Monster (4)
Beer Monster Creative Commons License 2016.11.18 0 1 6

Kérdés, hogy a Déli és Keleti is centrumnak számít-e, onnan is kiviszik-e az utasokat a repülőtérre.

Qqberci Creative Commons License 2016.11.18 -1 1 5

Minden utasert nem mehet hazhoz a vasut....

 

És Felcsúton?...

Előzmény: kovac55istvan (1)
Beer Monster Creative Commons License 2016.11.18 -1 0 4

Látom, felméred a dolog súyát

Előzmény: Rodolffo (3)
Rodolffo Creative Commons License 2016.11.18 0 1 3

Én úgy gondolom, hogy az ott dolgozókon kívül az az (mennyi lehet? fél óra sem?) időnyereség senkinek nem jelent semmit, aki repülőre ül/arról szál le, annak tökmindegy, nem kell ezért egy 100 mrd-os projekt. Abból a pénzből pl. megcsinálhatnák a gyorsforgalmi utat GYORS FORGALMÚRA, befejezhetnék az M0-st (jó, persze ahhoz lehet kevés), és nég millió meg egy dolgot, amire sokkal égetőbb szükség lenne, mint a nyaralgató tajrészeg bulikázóknak nyerni 30 percet. Aki meg eddig taxiba ült, ezután is abba fog.

Beer Monster Creative Commons License 2016.11.17 -1 1 2

Egy óra alatt a Köki-buszhoz is ki lehet érni. A pálya megvan, a szerelvények úgyis ingázni fognak, az utasok meg kerülnek. Így csak pénzköltésre jó.

kovac55istvan Creative Commons License 2016.11.17 0 1 1

Minden utasert nem mehet hazhoz a vasut....  Nezz mar utana, legtöbbször kulföldön honnan megy a repulöteri jarat.... Ha nincs az a baj, ha lesz akkor meg az....Miert onnan es miert nem innen.... F@szom-eszem megall...

lxt Creative Commons License 2016.11.17 -1 1 0

A hangsúly a 100 milliárdon van, ami nyilván több lesz.

Másrészt, ha minden középosztálybeli megengedheti magának, hogy helikopter... akkor talán a taxira is fussa a repcsiig - ne csináljunk már magunkból bohócot, azért legyen már tartásunk!:-)

Előzmény: Beer Monster (-)
Beer Monster Creative Commons License 2016.11.17 -1 0 topiknyitó

Egyet nem értek, a hírek szerint a centrumból fog indulni. Akkor megint a budapestiek 90%-ának odáig el kell tömegközlekedni nagyjából egy óra és összesen átlag 2-3 közötti számú átszállással. A centrum gondolom a Nyugati, így a vidéki utasok 2/3-a pedig másik pályaudvarra érkezik.


Ott a másik két pályaudvar és a körvasút. Onnan miért nem viszik ki majd az utasokat a szerelvények, ha már egyszer az állítólag 100 milliárdot ráköltik az infrastrukturára.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!