Úgy volt, ahogy mondtad. A megemelt keret visszatérítése csak a következő hónaptól van.
Viszont április végén próbaképpen 10 ezer forintért vásároltam a webkincstárban, arra a mai napig nem adott 1%-ot, és gyanítom, hogy már nem is fog. Előző hónapban a webkincstárra volt 1%.
Próbálgatom a DKJ-t, de az októberig lejáróknál egyszerűen nincs annyi címlet, hogy el tudnám helyezni a cetelemes pénzt... Aminek egy jó része amúgy is két-három hónapon belül kell, egy házkörüli prokjekthez. Boldog békeidők, a hónapon belüli DKJ-kkel.:-)
engem épp 3 perce hívtak vissza, pont előtte próbáltam kiutalni 100 forintot, és már sikeres volt. ez tehát működik. viszont a pénzem nekem sincs meg, amiről nekem is csak azt tudták mondani, hogy "meglesz az". de hogy pontosan mikor, azt nem tudta megmondani. elhangzott, hogy ha "pár nap múlva" sem kerül elő, telefonáljak újra, de igen, a kamat a beutalás napjától fog járni. de én is inkább a pénzt szeretném
továbbra is tartom, ez példátlanul súlyos hiba, és tök mindegy, hogy valószínűleg kevés ember érintett, ilyennek nem szabadna előfordulnia
Nemrég felhívtam őket, meglepően gyorsan el is jutottam az ügyintézőhöz. Sűrű elnézés kérések között közölte velem, hogy technikai hiba volt hétvégén, és még mindig dolgoznak a javításon, de a kiutalás már elvileg működik (nem próbáltam). Az odautalásomat viszont ő sem látja, de szerinte holnapra meglesz, mert biztosan megvan náluk a pénz, és nyugtatott, hogy természetesen május 1-től kapom majd rá a látra szóló kamatot. Azért felhomályosítottam, hogy nem a négynapi kamat érdekel igazán, hanem az, hogy hol az átutalt tőke.:-)
Ide kell írni h indítson eljárást az MNB: info@mnb.hu ugyfelszolgalat@mnb.hu
Üzentem a Cofidisnek is h írjanak jóvá kártérítést ha azt szeretnék h továbbra is igénybe vegyük a szolgáltatásaikat, a kártérítés minden ügyfélnek jár, ezek évtizedek óta kispórolják a pénzt a fejlesztésekből, sajnálják arra a pénzt h minőségi szolgáltatást nyújtsanak.
Ami a leginkább gáz h sem e-mailben sem a honlapon nem tájékoztatják az ügyfeleket a problémáról, ez felháborító, legalább közzétennék h ne utaljatok be v számítsatok arra h nem tudtok hozzáférni a pénzetekhez!
a számlatörténetben valóban látszik a kamat, de az egyenlegben nem. a május elsejei utalás szintén hiányzik. kiutalni továbbra sem lehet egy fillért sem
bohóckodok tovább a talán kapható, talán nem kapható dkj-kkel. nem mintha éppen hiányozna a semmiben lévő pár százezer forint, de ilyen hibát én nem tudok elfogadni
a takarékszámláról jelenleg természetesen kiutalni sem lehet, még 100 forintot sem. ez tényleg elfogadhatatlan, amint megjavítják (reggel 8-kor visszahívást ígértek, azóta is várom), egy fillér nem marad ezen a számlán. szép volt, jó volt, ennyi volt
felhivni sem lehet oket, "majd hetfon". anyatokat, ilyen nincs. na, amint jovairjak a penzt es valami karteritest a kellemetlensegekert, uritem is ki a szamlat orokre
Valami nagy gond lehet, mert a mutatott egyenleg többszázezres eltérést mutat a valóságostól. Ez egy bank esetében megengedhetetlen, mondhatni ultra gáz!