Sziasztok! A jövőben szeretnék Balenot vásárolni az 1.0 T GLX kivitel CVT váltóval. Szeretnék róla valós tapasztalatokat, és hogy a CVT váltó hogy működik, mire kell figyelni, mindent erről a típusról. Zömmel országúton fogom használni, nem városban és évente 3 szor pálya. Kérdezném hogy a CVT váltóval nagyobb sebességeknél mennyit pörög a főtengely? Szeretném ha minnél kevesebbet, állítólag az 1.2 es CVT vel 120 km/h nál 2000 et forog. Köszönöm
Sziasztok. Új tag vagyok. Vettem egy 2017 baleno. Téli garnitúra és potkereket kell szereznem. Kérdésem :direkt vagy indirekt tpms sel szereltek az autót. Kérlek segítsetek. Egyébként csúcs ez az autó. Köszi
A fényezés silányságára nem próbált még valaki garanciális igényt benyújtani? A gépjármű 2019 suszuki baleno, fekete színű. Rögtön átvétel után pár csomagtartó nyitást követően 1-2cm-es karcok keletkeztek (nincs műköröm senkin). Ez lenne a kisebb probléma. A nagyobb az, hogy 2 tetemes madárürüléket találtam a hét közepén az autón, amit rögtön el is távolítottam kézi autómosóban vízsugárral, előmosva. A végeredményt a képek mutatják. Max 3 napig száradhatott rajta, de visszamarta fémig. Volt már több autóm is, suzuki is amit megszórtak a madarak, de ilyet még nem tapasztaltam.
Van egy GL tipusú Suzuki Baleno 2019-es autóm, amibe szeretnék egy Bosch gyári multimédia fejegységet beszerelni. Nem találtam meg a neten a fejegység tipusát.
Kérem a segítségeteket abban, hogy a Bosch multimédiának mi a tipusa és hol lehet beszerezni. Esetleg tud-e valaki egy gyári kiszerelt fejegységről, ami eladó.
Segítségre lenne szükségem. 2017-es Balenom van, Ausztriából. Csak német nyelvű kezelési utasítás van hozzá. Korábban a SUZUKI honlapján található volt a magyar nyelvű letölthető leírás!! Most már nincsen, én meg nem töltöttem le. Ha valaki letöltötte volna, s hajlandó lenne elküldeni nekem, azt köszönettel venném. Egyébként nem értem, hogy miért nem vásárolták az emberek és miért nem forgalmazzák ezt az autót. Korábban 14 évig Ignisem volt, de az meg sem közelíti ezt az autót. Még csak egyszer ment a fogyasztása 5 liter fölé, amikor utánfutót húztam!!! (már 40.000km-t mentem vele) tel.: 20-2106049
A minimum szint alatt van, utána szeretnék tölteni, de nem tudom milyen kell bele.Megnéztem ami benne van az zöld színű, szerintem még a gyári van benne.
a fényszóró magasságállító kapcsolója mindenkinél "0"-nál "normálisan" van az alap? Elvileg ugye igen, de vmiért nekem hármasra kell állítanom. Alapon "0"-nál nagyon magasan van a fénykéve.
Tompitottnál este, gyakran villantanak szembe , mert azt gondolják fényszórával megyek.
Vigyem el (szak)szervízbe, vagy magam is be tudom állítani, illetve hagyjam-e a "fenébe"?
600 km után a tapasztalat: elsőre én is féltem a szélvédőn való kilátás miatt, de szerencsére nem vált be az aggodalmam, tény hogy a lámpák miatt kicsit hátrább kell állni. 190 centimmel nagyjából megtaláltam a helyes ülés pozíciót, én nem szeretek "mélyen" ülni.
A digitális mutató szerint 4,8l lett az átlag fogyasztás, autópályán (volt szakasz ahol csak 80-al lehetett menni (nyilván az kb. 100 volt), de a 130-145 volt a jellemző, időnként légkondival,plusz pesti belvárosi dugók.
A motor annyira halk alapjáraton, hogy volt mikor "ráindítottam". Tény, a sok műanyag miatt kopogosnak tűnik belülről, a méretéhez képest meglepően nagy a beltere. A héten téli gumi felkerült rá (Hankook), hétvégén kiderül kb 450km-es távon, hogy mennyivel fogyaszt többet, aztán meg lesz egy 500 km-es út is vele.
Nincs visszagurulás gátló a GL-es 1,2-es típusban, jut eszembe.
Egyelőre úgy gondolom, hogy remek kis autó,ár/érték arányban mindenképpen. Az eladó plusz "extrákat" is hozzátett, védőcsíkokat, könyöklőt, a csomagtérbe egy plusz tároló tálcát.
Állítólag azért, mert márkán belüli konkurencia volt az árával(lásd anno Opel- koreai Chevrolet) , no meg nagyobb mint egy Swift, Ignisről nem is beszélve. Most vettünk egy majdnem 4 éves GL-t, kíváncsi leszek rá. (20 éves - 2 évig volt meg, "szükség autóként" - Swift Sedant cseréltünk).
Elég kicsi a szélvédője, a kis visszapillantó tükör is rendesen korlátozza a kilátást. Ahol eddig megálltam a pirosnál úgy, hogy kényelmesen fölláttam, most hajolgatnom kell. A napellenzőt ha lehajtom, gyakorlatilag nem látok semmit. Igen, nagyon kicsi a szélvédő. Hátul is.
A motor jól viszi a kasznit, kényelmesen erős.
A kuplunk lágy, nem érezni átbillenési pontot. Néha megreccsent már hátramenet kapcsoláskor, mert nem éreztem, hogy rosszul tettem sebességbe, annyira lágy az egész, ráadásul a kuplung nagyon bent kapcsol szét rendesen. Most már jobban odafigyelek, de félek a hirtelen helyzetektől.
Egyszer indítás után a rádió kijelzője nem kapcsolt be, de szólt. Ki-be kapcsolás után megint jó lett, azóta rendben működik.
A menetdinamikával elégedett vagyok minden sebességnél.
Tényleg könnyen karcolódik, azt hiszem, rendes mosóba nem is viszem, majd imádkozok esőért.
A műszerfal színei nagyon szépek.
A fogyasztása lenyűgöző.
Amikor az ablakot fölhúzom, majd szétesik az ajtó, úgy bemozdul. Más Suzukinál is, szóval ez nem lepett meg.
Könnyen elfér benne 4 ember szellősen, nem kell fölhúznia a térdét a hátul ülőknek sem, és még bőröndnek is marad hely előttük.
Az ideális ülésmagasságot még mindig nem érzem. Ha túl fönt van, akkor a kis szélvédő miatt nem látok, ha túl lent, akkor pedig olyan "földön ülős".
Tetszik, hgy kicsi az orra, könnyű vele bekanyarodni szűk helyekre.
Kivülről is jól néz ki.
Összességében elégedett vagyok, de ha egy, a szomszédból áthajló zsenge ágacska is összekarcolja, és nem érzek rá a váltásra, akkor csalódott leszek. A kis szélvédő miatt biztos bosszankodni fogok még egy darabig, de megpróbálom majd följebb tenni a visszapillantó tükröt, és megszokni a mélyen ülést.
Igen, ezt írja a könyv. Gyakorlatban viszont általában nem tudod csont üresre leengedni. Gyakorlati tapasztalata van vkinek ? Ha nincs, akkor megveszem a 4 litert, jól ellesz majd a polcon.. :)
Nagyon kösz az infót. Ha meg tudnád adni a kamera tipusát, amit megrendeltél, akkor az nagy segítség lenne. Gondoltam, hogy nem olyan ördöngős a megoldás,de szeretném a témát egy kicsit körüljárni, nehogy lehúzzanak a szetvizbe.
Nekem is egy GL van, a gyári helyre lett berakva a kamera (egy füles műanyag lap van a helyén, simán kiszerelhető),
de én egy Navitel MR250 kamerás visszapillantót használok, ez első-hátsó menetrögzítőként is müxik.
A kameraszetthez kör alakú a hátsó kiskamera jár, ezt kicseréltem egy szögletesre, ezt az Ali-ról rendeltem, 1500 Huf körül volt. Tehát a hátsó kamera megoldható, a fejegységhez nem értek.
Sziasztok! Nemrég vásárolt új típusú Baleno GL autómba szeretnék egy tolató kamerát és egy multimédiás fej egységet beszereltetni. A Suzuki szervizben azt mondták, hogy lehet gyári egységet betenni kb. 500.000 Ft-ért. Csak az eredeti tolató kamera a gyári helyre 100.000 Ft lenne. Gondolom ez " aranyból van gyémánt berakással". Tudja-e valaki, hogy milyen tolató kamera és multimedia egységet lehet kapni és a kamerát hova lehet felszerelni? Lehet-e gyári helyre felszerelni egy nem gyári tolató kamerát? Van-e olyan cég, ahol be tudják szerelni ezt az egységeket garanciába? Egyébként az autóval semmi baj nincs, vigyázni kell vele, mert nagyon ugrik, csendes és kényelmes.