Keresés

Részletes keresés

Arthur1 Creative Commons License 2016.03.31 0 0 2

Sziasztok! 

 

S7 em van gondolom sok mindent ugyanúgy csinál mint az s6.

 

Hogy lehet a Facebook ismerősöket szinkronizálni a telefon a névjegyzékkel?

 

Csak mert a fiókoknál azt írja hogy másik prg szinkronizálhat....

 

ötlet?

Törölt nick Creative Commons License 2016.02.20 0 0 1

Pont ilyen telefonom van már több mint fél éve, semmi baja nincs.

 

A Samsung szerintem nem fogja kicserélni, mert nem ők adták el, a számlát 99.9%, hogy nem a Samsung magyarország állította ki a telefont kiskereskedelmi forgalomban megvásároló fogyasztó részére.

 

Márpedig minden esetben az a jogszabályban jótállásra kötelezett, akitől a fogyasztó vásárolt, és nem a gyártó vagy kispista a sarokról.

A szolgáltató volt szerintem, aki értékesítette a telefont, és számlát állított ki, illetve garanciajegyet, csak kussolnak mint sz@r a fűben, és a samsungra mutogatnak, mert nekik az az egyszerűbb.

 

A Samsung meg tök nyugodt, mert őket nem kötelezheti senki semmire, ők diszkont áron eladtak többszázezer db telefont a szolgáltatóknak, egy üzleti titkot képező vélhetően semmi cserét és semmi garanciát nem tartalmazó nagy világ-szerződés keretében...innentől aztán mossák kezeiket.

 

Mondjuk onnantól eleve nem tul kóser a story, hogy S6-ban kb 3db mikrofon és vagy 3db hangszóró van, melyiket cserélték, mindet?

 

Olyan a kihangosító is, hogy nemhogy kocsiban akár zsebben tartva használható, de szerver mellett ahol emelt hangon lehet csak beszélni személyesen is, leteszem az asztalra, és szólnak tulodlalról, hogy ne kiabálj, értek mindent szót, ha normálisan beszélsz is. És tényleg.

 

A GSM modulja olyan, hogy iphone6-on meg asus táblán, vagy usb modemen rég nincs semmi, nem lehet hívni, nem lehet netezni, én vígan töltögetem az oldalakat és elérhető vagyok. Pedig fémvázas telefon, amire az a közvélekedés, hogy érthetően gyengébb minden, de nem.

Se a gps, sem a gsm, se a wifi nem rosszabb benne semmivel, mint az S4-esemben, sőt.

 

 

 

 

 

quint Creative Commons License 2016.02.20 0 0 0

Valószínűleg a Samsungnál imádják a dagályos stílust és a helyesírási hibákat, ezért szeretnék, ha minél többször írnál nekik :)

Előzmény: S6 Edge (-)
S6 Edge Creative Commons License 2016.02.19 0 1 topiknyitó

Tisztelt Samsung (2016.02.02)!

Társaságunk (.....Kft) a T- Mobile szolgáltatón keresztül vásárolt alkalmazottja, azaz részemre egy Samsung S6 Edge telefont ez év januárban.

Sajnos már az első hét után hangszórót kellett cserélni, melyet a debreceni samsung szervíz meg is tett.

A javítás utáni használatot követően a hangszóró minősége nem változott, sőt most már a hívott felek sem értették a beszélgetést.

Jelenleg is szervízben van, ismét alkatrészeket rendeltek hozzá (keret, mikrofon stb).

Összegezve ott tartunk, hogy bár egy hónap sem telt még el a vétel óta, gyakorlatilag a szervízt járjuk és a régi nem véletlen cserélni kívánt telefonunkon beszélgetünk.

Tesszük mindezt a SAMSUNG S6 EDGE csúcstelefon vétele mellett.


A hírnevükre és a tisztességükre apellálva, kérem, hogy a jelenleg gyakorlatilag használatba sem vett, ennek ellenére agyonjavított, csúcskategóriásként hirdetett (számomra sajnos ezidáig ez csak a vételárban nyilvánult meg) telefonomat originál újra cserélni szíveskedjenek.

Amennyiben ettől elzárkóznak akkor a vételárat is elfogadom.

 

 

Tisztelt Cím! (2016.02.03)

 

Értesítjük, hogy az Ön által küldött dokumentumokat megkaptuk, azokat köszönettel vettük.

Ügyének kivizsgálása folyamatban van, a válaszig szíves türelmét kérjük.

 

Tisztelettel: 

Samsung Electronics Magyar Zrt.

Ügyfélszolgálat

 

 

 

 

Tisztelt Ügyfélszolgálat!(2016.02.09.)

A debreceni szakszervízük értesített készülékem megjavításáról (dokumentumok korábban csatolva).
Tájékoztattam Őket, hogy felvettem Önökkel a kapcsolatot e készülék cseréjének tárgyában,tekintettel ennek gyártási hibájára.
Az Önök véleményét ugyan még nem ismerve, de vélelmezve e hírnév csorbító tényező minimalizálására irányuló törekvéseik megkérdőjelezhetetlenségét, kérem egyeztessenek az ügy mielőbbi megoldása érdekében márkaszervizükkel.

Bízva a gyors és korrekt elbírálásban, üdvözlettel

 

Tisztelt Cím ! (2016.02.09)

 

Értesítjük, hogy levelét megkaptuk, a válaszig szíves türelmét kérjük.

                                                      

 

Tisztelettel:

Samsung Electronics Magyar Zrt.

Ügyfélszolgálat

 

 

Tisztelt Samsung!(2016.02.15.)


Nagy érdeklődéssel várom válaszukat a készülécserét illetően.A korábban részletezettek szerint agyonjavított 1 hónapos csúcskészülékem átvettem a szervíztől,tájékoztatásuk szerint az Önökkel való kapcsolat független tőlük.Az elmúlt három napban az alábbi érdekességeket tapasztaltam:
2 alkalommal nem működött a főképernyő, újraindítás után elindult,2 alkalommal közölte velem, hogy nem vagyok a hálózaton regisztrálva,a hívás hangminősége továbbra is változó, a szervíz szerint a T-Mobile 4G hálózata miatt, ajánlják kapcsoljam kia 4G-t.
Azt nem tudom Önök mit gondolnak a szervíz ajánlásáról, de azt tudom, hogy sem a reklámok sem a használati útmutató nem hangsúlyozza, hogy vagy gyorsan netezek vagy telefonálok.
A türelmem - bár köszönni szokták -  lassan elfogy.
Ennyi bosszúság után az lenne a legjobb, ha visszavennék a készüléket, Önök megszabadulnának egy elégedetlen ügyfél leveleitől, én meg csendben vennék valami mást amivel nem Önöket zaklatom.

Üdvözlettel

 

NINCS MÁR VÁLASZ SEM

 

 

Tisztelt Samsung! (2016.02.19.)

Immáron levelezésünk tárgya többször nem elérhető a hívó partnerek részére, úgy hogy közben mellettem van az íróasztalon kiváló térerővel rendelkező helyen, és más telefonok ugyanezen hálózaton elérhetőek. Néha persze az enyém is.

Kérem Önöket, nyilatkozzanak a készülék sorsáról, szándékaikról ezzel kapcsolatban, melynek fényében hadd tegyem meg a szükséges lépéseket.
Lassan a javítások és a levelezések tükrében 2 hónap megy el, anélkül hogy mondanának egy igent vagy nemet a cserére.

Tisztelettel várom mielőbbi válaszukat.

Üdvözlettel:

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!