Ha kormos a gyertya, akkor túl sok a keverékben az olaj?
Néha 40-es, néha 50-es keveréket csinálok. 5 gép is van üzemeltetve ugyan azzal a keverékekkel, aztán feltűnt, hogy állandóan leáll a 135-ös husi, így lett a gyertyára ránézve.
A szívatókart, amikor ki-fel húzod, akkor szívatón van. ( hidegen) Addig rángatod, míg nem pöffen. ( általában 3-4 rántás) Amikor pöffen akkor a szívatókart egyet visszatolod, de még mindig nem nyúlsz a gázkarhoz.
Ilyenkor csak a szívató pillangó szelepet tolod vissza, de a gázkar kitámasztott marad, ezért emelt fordulattal fog indulni.
Tehát a szívató visszatolva, ismét rángatod, általában másodikra indul és olyan 4000 rpm körül pörög ilyenkor, forgatja a láncot is. Hagyjad így pörögni 2-3 másodpercet.
Ezután egy gázfröccs, és akkor lesz alapjáratod ( 2.800 rpm)
Melegen meg szívató ki-fel és egyből egyet visszatolsz, így lesz az emelt alapjáratod. Első rántásra indul, egyből rúghatsz neki egy gázfröccsöt, aztán had szóljon. :)
Előző tulaj 95-össel használta, én már 100-ast tettem bele és szervizbe is azt mondták amit írtál, hogy emelt alapjarattal indítsam ha kicsit többet áll. Se igy se úgy nem indul ha olyanja van, gyertyát kivettem szikra van üzemanyagot kap full benzin szaga van mikor próbálom indítani.
Sziasztok! Vettem 1 használt 545 láncfűrészt, első tulajos 2016 os gyártású. Kevés használat után azt tapasztaltam, hogy nincs alapjarat, mindig lefullad, és nehezen indult ha már bemelegedett. Bevittem márka szervizbe azt mondták el volt állítodva a karburátor, alapjárati probléma megszűnt, viszont jött egy új gond most már melegen leállítás után vagy indul vagy nem. Tapasztalat valakinél?
Jól nézz ki a henger dugó ennyi pénzért megérte. Gyári dugó is kb ennyibe kerül mint ez a szett. Az a hamisítvány ma már ami nem KÍnai :) Várom hogy meg legyen nekem is fordulatszám mérő. Amit úgy rendeltettem. mindig várom hogy szóljon a srác aki rendelte hogy megjött
Öcsémnél kipróbáltam egy napsütéses délutánon a kínai hengeres 560XP-t.
A kínai feliraton kéretik nem röhögni, 4 db 560XP-m van, így gyorsan, egyszerűen tudom melyik a kínai hengeres. :)
A gép "butik" gépnek lett véve, ha kell alkatrész, ott legyen. Aztán szépen lassan csak gép lett abból is, most éppen tesztelős gép lett.
Kínai henger tesztelős. :)
Az előzményben leírtam tapasztalatom, képekkel illusztráltam, majd a minimális módosításokat is közzé tettem.
Negatív:
-Nem tudom miért, de - fülre- magasabb az alapjárata, mint a többinek. Fogok mérni is, még nem mértem. Lehet csak érzéki csalódás a nyitott kipu miatt, ezt jobban nyitottam, mint a másikat
- Ha minimálisan is, de a többihez képest picit torpan gázadásra. Ez tényleg minimális, akinek van 560XP-je és a kezébe adnám, lehet észre se venné.
- A vékonyabb ( ebbe 0,2 mm, a többibe 0,3 mm a gyári 0,5 mm helyett) talptömítés ellenére is kb 0,5 barral kisebb a kompresszió
Ennyit vettem észre eddig 2 tanknyi vágás után. Erőben szerintem ott van. Nem merek nyilatkozni, hogy gyengébb lenne, mert érzésre nem. A videó majd megmutatja, szeretnék.
A szokásos Elfmoto2Tech 1:40 mellett járatva. Az első tanknál vágások közt hagytam pötyögni ( hülni), de volt szándékos megállítás-lehülés is.
A második tanknál már csak megállítások voltak.
Jól indul, szép hangja van, jó erőben van. Eddig jó.
550xp mark 2et nyúztam ma akác fákat kellet a kiskert mellet kidöntenem tő vastaságuk oly 20-25cm között volt. Vitte mint a vajat :) 45ös lap 72 szemes 1,3 vágó szerkezet 325ös". Elég gyors vágásteljesítménybe vele. viszont az 72szemes 1,5ös 325" úgy érzem mintha sok lenne neki.