Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.03.10 -1 0 252

A Déli bezárása időről időre felröppen. Pedig Pesten van néhány pályaudvar, ami ma már egyáltalán nem működik, vagy ma már csak részben vannak használatban, ott rozsdásodnak, gazosodnak - ezekkel kellene inkább valamit kezdeni: Józsefváros, Rákosrendező, Kőbánya-felső, Rákos, talán Ferencváros-rendező pu. is?

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.01 -1 0 251

Nem kell még töröltetni, lehet hogy választások után fel fog még ez éledni...

Előzmény: Beer Monster (250)
Beer Monster Creative Commons License 2016.09.01 0 0 250

Nagyszerű! Akkor a raktárak helyén lehet is fákat ültetni, és a személyszállítás is marad. A kecske is jóllakik, a káposzta is megmarad.


Ezek szerint nem marad érv a bezárás mellett, megvolnánk.


Töröltethetem-e a topicot?

Előzmény: Alien Angel (248)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.18 -3 0 249

Ne légy naiv. A 2024-es olimpiás kifogással fogják onnan eltüntetni, kell az ürügy a lenyúlásokhoz. De még jobb, ha ez egy örökös ürügy lesz mire mindenféle hatástanulmányokat lehet kiírni (lenyúlni)

Előzmény: Alien Angel (248)
Alien Angel Creative Commons License 2016.08.18 -1 3 248
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.14 -2 0 247
Ep128 Creative Commons License 2016.05.20 0 1 246

A II. kerület polgármestere a Déli megmaradásáért emelt szót ma, amit remélhetőleg követ az I. kerületi is. (Minél többen szólalnak meg, annál jobb!)

etomcat Creative Commons License 2016.05.18 -2 1 245

A Déli sorsa egyszerű. Orbán felköltözik a Budai Várba és nem akar maga alatt pályaudvart látni, mert ő autómániás. Egyszer kérdezték 2008 körül újságírók, hogy miért van priusza Romániában? Elismerte, hogy túl sokszor elkapták gyorshajtás miatt Erdélyben, mert nagyon szeret a VW mikrobuszával száguldozni, de mindig kifizette a bírságot. Tömegesen telepítette be az autóipari cégeket hazánkba az elmúlt években, százmilliárdok mentek el adókedvezményre, sőt pénzbeli támogatásra. Tarlós főpolgi szintén autómániás.

 

Ha Baross Gábor le nem mászik a szobor talapzatról, hogy kardlappal elverje őket, akkor a magyar vasútnak annyi. Ferihegyen is parkoló bővül, vasúti kapcsolat helyett, KöKi-t hamarosan be kell zárni, mert leszakadóban a lépcső - közben kamuzzák a 2018. őszén (!) kezdődő felújítási munkát, tervezésre 500 nap jutna, mekkora kamu...

Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.05.18 0 2 244
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.18 0 0 243

Vagy ez. Vagy - remélhetőleg - csak annyi, hogy valahogy ki akarnak hátrálni a dologból és úgy magyarázzák, hogy sohasem akartak teljes bezárást. Pedig ha csak az üzemi pályaudvarról volt szó, akkor miért emlegette még a tévében is - már nem tudom, hogy szóvivő vagy miniszter - hogy "a vonatok Kelenföldről indulnak, de ezt a szakma egy része* ellenzi"

 

* szakma egy része = mindenki (szerintem)

Előzmény: halaloszto (235)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.18 0 0 242

A cikk szerint a 4-es metró csak 1-4 perc időmegtakarítást jelent. 

Előzmény: Törölt nick (241)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.18 0 0 241

Metropol újság szintén az üzemi pályaudvart, meg a nem használt részeket említi. Aztán pár sor után meg arról ír, hogy a 4-es metróra kéne valahonnan utasokat szerezni, innen jött a pályaudvar bezárásának ötlete.

Meg onnan, hogy azt is igazolni kéne, hogy a 4-es metró utasai legalább 9 percet nyernek a felszíni közlekedéshez képest. De hát, attól, hogy bezár a Déli, még senki sem nyer 9 percet, és nem lesz 400 ezer utas sem a 4-es metrón.

 

halaloszto Creative Commons License 2016.05.10 0 0 240

lentebb leírtam. ha megszüntetik az üzemi területeket meg a fejpályaudvari funkciókat, akkor indokolható lesz hogy miért kényelmetlen oda bevinni a vonatokat. ha kevesebb vonat megy be, akkor csökken az utasszám, indokolható hogy miért megy be még kevesebb vonat, és így tovább.

 

Vajk

Előzmény: Törölt nick (239)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.10 0 0 239

Nagyot néztem, amikor valamelyik portál (pontosan nem tudom hol olvastam) idézte, hogy megszüntetik az üzemi pályaudvart, aztán leírja a nagyonokoséstájékozott újságíró, hogy bezárják a teljes pályaudvart... valaki el tudja magyarázni, hogy milyen logika alapján írta le azt a mondatot? :D

Előzmény: IAtilla (234)
rm40 Creative Commons License 2016.05.10 0 0 238
Előzmény: halaloszto (235)
IAtilla Creative Commons License 2016.05.09 0 0 237

Bocs, most látom, hogy bekerült egy kiegészítés, miszerint az NFM cáfolta a hírt, így tényleg a Magyar Idők cikke tűnik hitelesebbnek.

Előzmény: Poplacsek 1 (233)
schlumberger Creative Commons License 2016.05.09 0 0 236
halaloszto Creative Commons License 2016.05.09 0 0 235

először elveszik az üzemi területeket. építenek a helyükre plázát meg irodaházat.

utánna a szűkös üzemi területekre hivatkozással csökkentik a déliig bejövő járatokat.

aztán vége.

 

Vajk

Előzmény: IAtilla (234)
IAtilla Creative Commons License 2016.05.09 0 0 234

Nem mintha kételkednék a cikkben, de az Index szerint ennek az ellenkezője dőlt el.

Előzmény: Poplacsek 1 (233)
Poplacsek 1 Creative Commons License 2016.05.09 0 3 233
Előzmény: Poplacsek 1 (232)
Poplacsek 1 Creative Commons License 2016.03.23 0 0 232

Végleges döntésre vár a Déli

 

Bár véglegesen nem dőlt el a Déli pályaudvar sorsa, egyre több kormányzati megnyilvánulásból arra lehet következtetni: a bel-budai vasúti csomópont nem marad fenn.

Törölt nick Creative Commons License 2016.03.16 0 0 231

Ha a Déli bezár, vajon az ottani CBA is bezár vasárnapokra? Vagy meghagynak ott valami elővárosi vonatot és 1-3 vágányos "pályaudvart"?

Törölt nick Creative Commons License 2016.03.15 0 1 230

„a budai vasútfejlesztés, a kapcsolódó köztéri területfejlesztés és csomópontfejlesztés megvalósítása érdekében szükséges intézkedésekről”.

 

Meg valami olyasmit is mondott a híradó, hogy 1 milliárd hatástanulmányra....felesleges pénzkidobás. Aki már látott oda érkező vonatot, tudja, hogy nem szabad bezárni. De ha a kormánynak útban van, ígyis-úgyis bezárják!

schlumberger Creative Commons License 2016.03.14 0 3 229

Ó, ha ezt a lázárt egyszer pofánvághatnam! Nem vagyunk egy csoport, én vén nyugdíjas, de megpróbálnám!

Előzmény: Törölt nick (228)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.13 0 1 228

Meg arról is papolt, hogy a sötétzöldek is támogatják, legyen park a pályaudvar helyén! 

Az utas meg majd elmegy Kelenföldre, csak plusz fél óra.... vagy majd használ a zöldterület helyét elfoglaló, csúnya, "környezetszennyező" vasút helyett mondjuk "környezetbarátabb" autót, az legalább háztól házig megy, nem kell csomagokkal felpréselődnie a busszal, nincs menetrendje...stb.

Előzmény: Törölt nick (227)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.12 0 2 227

Valami Lázár nevű arról papolt, hogy kell a ződfelület. Hát Budán van bőven. Ellenben Pesten az egy szem szerencsétlen Városligetet is bebetonozzák. Idióták. A metróval sincs körjáratba kötve a 3 pélyaudvar, mert mi a fenének azt.

schlumberger Creative Commons License 2016.03.11 -1 1 226

Egy alagútbővítésen keveset lehet lopni, egy ilyen zavaros üzelmen meg sokat...

Szerintem ilyen egyszerű, szarnak ezek minden másra.

Előzmény: somytomy (225)
somytomy Creative Commons License 2016.03.11 0 0 225

Azt nem értem, hogy miért nincs szó a Déli alagút esetleges bővítéséről? A Déli bezárása mellett mindig felhozzák érvként, hogy az alagút egy szűk keresztmetszet, ellenben egy szó sem esik az esetleges bővítéséről. Ami azért főleg úgy furcsa, hogy egyrészt a Déli összekötőnél megemlítik ezt a lehetőséget, másrészt egy kicsivel azért több realitása van, mint egy négyvágányos Déli-Nyugati alagútnak.

Mondjuk a cikk többi része se jobb, szerintem speciel nem a Déli a legrosszabb állapotú pályaudvar (mivel sajnos egyformán lelakott az összes). A legjobb mégis az "egy vágánypár meghagyása Kelenföld és a Déli között, ingavonatok közlekedtetésével". A fogalmi zavar önmagában is vicces ("vágánypár" az ugye két vágány, de hát most sincs több), de egyébként is mi a bánatért kéne rengeteg pénzt költeni arra, hogy a Délit egy jóval kisebb kapacitású állomásra cseréljék (illetve a meglévő kapacitást máshova pakolják)? Azért, hogy a Vérmező mellé épülhessen még egy közpark?

Előzmény: schlumberger (224)
schlumberger Creative Commons License 2016.03.11 0 0 224
schlumberger Creative Commons License 2016.03.11 -1 1 223

Ezek csak rombolni tudnak. Meddig még?

Előzmény: Törölt nick (222)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!