Sziasztok!
Hazánkban több olyan település van ahol magáncég üzemelteti a helyi autóbuszjáratot, ezekkel kapcsolatos infókat, híreket képeket stb. várunk ebbe a topikba.
Elvárás a kulturált eszmecsere!
A második várpalotai tendert már sikerrel abszolválta az Iveco, miután lett második ajánlattevő. Bár erősen gyanús hogy a Hommnak csak szóltak hogy induljanak hogy immáron érvényes lehessen a tender, de ez lényegtelen. Gondolom 3 db Feniksbus jön, olyanok mint Dunaharasztiba.
Van két busz, az RHL-460, ami Seregélyes-Szabadegyháza-Seregélyes Iskolás járat táblával rohangál, néha 'fehérváron is, Illetve az AICB-848, ugyan ilyen Iskolás járat táblával, Seregélyes-Nagylók-Seregélyes. (Szintén látni fehérváron) A Fotobus szerint mindkét busz a B. A. Bus Voyager Kft busza.
Adásvételi szerződés a „3 db midi autóbusz beszerzése” keretében a műszaki leírásnak megfelelő, azonos típuscsaládba tartozó, új, midi autóbuszok legyártása, leszállítása, helyszíni próbaüzemének lebonyolítása, forgalomba állítása, az előírt engedélyek beszerzése (forgalomba helyezési engedélyeztetés), a kezelőszemélyzet betanítása és a szerződés szerinti szolgáltatások nyújtása az alábbiakban és a dokumentációban részletezettek szerint: összesen 3 db EURO 6 környezetvédelmi minősítésű dízel (EURO 6 környezetvédelmi minősítésű dízel motorral) hajtással rendelkező, vagy hibrid* hajtással rendelkező midi autóbusz az alábbi, és a dokumentációban részletezett főbb jellemzőkkel: min. utas befogadóképesség [állóhely: 4fő/m2]: 32 fő kerekesszék befogadóképesség: 1 db max. hossz: 8,5 m max szélesség: 2,45 m max. magasság: 3,2 m
Érték áfa nélkül: 168.000.000 HUF
Az ajánlatkérő a Kbt. 53. § (6) bekezdése alapján közbeszerzési eljárást feltételesen indítja. Az ajánlatkérő támogatásra irányuló igényt (hitelkérelem) nyújtott be és az ajánlatkérő a támogatásra irányuló igény el nem fogadását, vagy az igényeltnél kisebb összegben történő elfogadását olyan körülménynek tekinti, amely miatt az eljárást eredménytelenné nyilváníthatja, vagy a szerződés nem kerül megkötésre. Amennyiben sor kerül a szerződés megkötésére, akkor a szerződés hatályba lépésének feltétele, hogy Ajánlatkérő rendelkezzen megfelelő mértékű, jóváhagyott támogatással. Ennek megfelelően a jelen felhívásban meghatározott teljesítési határidő nem a szerződés megkötésétől, hanem annak hatályba lépésétől számítódik.
Ez meg mi!? Ilyen nincs! Ezt nem hiszem el! Ezek megőrültek!? Ez már Istenkáromlás! Hogy tehettek ilyet!? 2-es és 3-as járat!? Móron!? Azon a Móron, ahol éveken keresztül csak az 1-es és a betétjáratai közlekedtek!? Azon a Móron!? /s
Általában Auchant jár. SGY-953 a dedikált gép az Auchan-járaton (máshova nem is mehet), helyette gond esetén általában az AA EF-724 járt, de az utóbbi időben az AI BD-093 is egyre gyakoribb vendég. A 724 és a 093 helyit is jár szükség esetén.
Teljesen fehér? Egy sárga-fehér Lion's City (AI BD-093) szolgál már Dunakeszin (általában Auchan járaton, de felbukkant már helyiben is), de a napokban felbukkant egy teljesen fehér Lion's City is már Sportbusz logóval.
A "kupacon" állt ma egy AI BD-??? rendszámos fehér busz Dunakeszin a többi megszokott között a vasútállomásnál. Sajnos utolsó pillanatban láttam csak az autóból.
Nagyjából tényleg csak a kötelező kitöltés miatt írták bele a rendszámokat a Hatosba, ugyanis az AE JO-245 azóta is az algyői MOL szerződésesen dolgozik.
A kis Karsan és az SSG-983 is évek óta dolgozik (dolgozott) Veszprémben, mindkettő a Magyar Postának csinált szerződéses járatokat a szentkirályszabadjai reptéren levő logisztikai központba.
Utóbbit még a napokban is láttam a fenti viszonylaton dolgozni...