Sziasztok!
2015 márciusában lesznek az első tesztmodellek.
Ezek már nem a régi Vitarák, csak a nevükben.
Itt várjuk a tulajdonosokat/érdeklődőket.
Remélem jó sokan vesznek ilyet!
Gyárilag is készíthették volna így, hogy alap az OFF és csak akkor ON, ha akarod (igen, tudom, akkor füstbe ment volna az előírt károsanyag kibocsájtási szint).
Sokan idegenkednek tőle, emiatt kell mókolni.
Mondjuk én épp lexarom, amikor nem kell kikapcsolom.
Hallottam olyan módszerről is, amikor a klímán lévő extra ablakfűtésgombot használják (amivel a párát lehet leszárítani induláskor).
Állítólag akkor sem kapcsol be a S-STOP.
(Szerintem ez marhaság. Persze, hogy nem kapcsol be, mert leterhelem az akkut a fűtés+ventillátor kombóval. Mellesleg baromi zajos.
És ha már megnyomok egy gombot, akkor inkább azt, ami erre a célra készült, a Start-Stop kapcsolót.)
A start-stop "ellen" már korábban is ajánlottam az Aliexpressről beszerezhető elektronikát, 6000 Ft körül, mindkét oldala steckeres, csak be kell dugni a kapcsoló elé, semmiféle elektronikai tudást nem igényel a beszerelése. Önindítózás után ad egy impulzust, ami kikapcsolja, ha szükség van rá, egyszer megnyomod a kapcsolót és újra működik. Nekem nagyon bevált.
2016-os Vitara, 110ekm, téli-nyári páros a TPMS még mindig jó - szeretnék már olyannal beszélni akinek már cserélni kellett (mondjuk a standby miatt a téli-nyári páros más mintha állandóan menne a TPMS..)
Csak érdekességként a témához: más gyártmányú autóban 3 évesen az egyik szenzor most romlott el. (mindennapi használat, kb. 108 e km) A Suzukimban 6 évesen kb. 90 e km-el még jó mind.
Ebben az "élményben" nekem is részem volt, nagyjából 3-4 éves volt akkor az autó. Kb. másfél órás úton (munkába menet) végig láttam a hátsó forgalmat a fejegységen ...
Munkahelyről hazafelé (kb. 8 órát állt az autó) már nem csinálta és azóta sem jött elő.
Később néha már hiányzott a "szolgáltatás" ... :-))))
Bár most még nem téma a kerékcsere és a TPMS szenzor, de gondoltam megosztom, hogy túlvagyok az aktuális kerékcserén - téliből nyárira - és még mindig a gyári első szenzor működik.
Az autó 2016-os, 150E km van benne és normál használatban van. Az arányokat nem mértem, hogy melyikkel mennyit mentem, de lehet valaki hasznosítani tudja.
Sajnos már hallottam többször a jelenségről, szerencsére nekem még nem volt, de eddig mindenkinek helyreállt, viszont leállítás és újraindítás között hosszabb időnek kell elteni. Ezt értsd úgy, hogy kevés leállítani pár percre, viszont egy 20 perces várakozás már elegendő, illetve az aksisarú levételével is helyreáll a jelenség. Ez nem valószínű, hogy mégegyszer jelentkezni fog nálad, nem is kell megijedned, semmi baja!
Sziasztok, (Vitara 1,6 2018) reggel tolatásos indításkor megjelentek a tolatást segítő vonalak a kijelzőn ,tolató kamera kép nélkül majd előremeneben csak a kameraképet mutatta menet közben.Munkahelyre beérve autó leállít majd újraindít de a jelenség megmaradt.
Eső körben tolató kapcsoló hibára gyanakodtak kollégáim.Kis idő elteltével szerettük volna megnézni,de megszokottra visszaállt a rendszer.Hátramenet tolatólámpa ég kamera mutat.Előremenetkor display normális,tolatólámpa nem ég,kamera sem mutat.
Sajnos nem tudtam megnézni hogy előremenetben mikor a kamera mutatott vajon a tolatótámpáim világítottak-e vagy sem.Lehet hogy valahol kontakthiba vagy más?Ötlet?
Suzuki Vitara 2015 - M16. A külső hőmérsékletérzékelő jeladó cserére szorul. Már meg is vettem, de nem találom a helyét. Segítségeteket kérem ahhoz, hogy pontosan hol, illetve hogyan találom meg a helyét (korábbra lapozva: valahol jobboldalt elől kell lennie) és ahhoz is, hogyan férek hozzá. Előre is köszönöm.
Sziasztok, ha az időjárás lassan meghozza valaki kedvét a kerékcserére, akkor új 17es conti ecocontact6 szettem eladó , még a szalonban ki lett cserélve. (Gyártás 2023, 33 hét)
Természetesen a gyártási időt írtam...Szerintem egyébként a link használata egyértelmű választ ad, és mindenki megnyugtató - vagy nem - információhoz juthat.
"és képes voltál kiszedni és visszarakni a régit.....legalább kérdezted volna meg a vevőt, hogy nem kellene-e neki (biztos hogy hiányzik az a tizenöt?)"
Igen. Képzeld el, hogy képes voltam kiszedni, miután ezt megbeszéltem a vevővel. Hidd el nekem, hogy egy nyugdíjhoz közeli idősebb hölgy nem fog akarni egy offroad terméket.
Ha érdekel az izzó, akkor tegyél egy ajánlatot és ígérem elgondolkozok rajta. De ha nem, akkor megkérlek mellózd az ekkora baromságok írását.
Kedves Fórumtársak, már próbáltam keresni megoldást hátha korábban felmerült már, de nem találtam semmit egyelőre.
Valaki tapasztalta már, hogy Vitarában a (nálam jobb) hátsó kisablak alatti műanyagborítás zörög minden apró úthibánál? Tehát gyakorlatilag konstans zizeg, zörög...
Szervíz olajcserekor "hangszigetelte", de semmi nem változott.
Az üzletet se rontva se segítve, annyit én is hozzátennék, hogy az Osramokkal nekem is jó tapasztalatom van. Nyilván euekből is létezik ezerféle és biztos van olyan Aliexes stb. olcsóbb amire valaki azt mondja, hogy bevált...az biztos, hogy az "itthoni" olcsóbb ilyen C6 LED és társai a 10e Ft-os ársávig az konkrétan felejtős hulladék, széteső vetítési képpel. Az Osramnak tényleg ~megegyezik a vetítési képe a halogén izzóéval, és ezért nem szúr/vakít jobban....igaz pont ezért nem is világít 100m-ekkel messzebbre, de ameddig szór addig szép éles hidegfehér fénnyel teszi. Nekem az EasyLED sorozattal (H4 és H1ben...) van tapasztalatom, az marha jó, gyakorlatilag teljesen megegyezik egy sima izzóval a mérete így tökéletesen plug&play, cserébe jó drága...de ez legalább világít normálisan, nem vakít és a szép hidegfehér kinézete mellett valóban javulás egy sima halogénhez képest...persze így se egy liga mondjuk az S-Cross gyári LEDhez képest, de eddig ez áll hozzá a legközelebb. :) Ja persze szigorúan offroad (mielőtt még valaki vitaindítónak hinné..)! :)