Tanácsot szeretnék kérni. Tervezem megvenni életem első Mazda autóját. Nem is értem eddig miért nem került képbe ez a márka. Amióta többet olvasgattam a Mazda technikai fejlesztéseiről bizony magam is meglepődtem milyen sok innovatív és jobbnál -jobb gépjármű technikai megoldásokat és fejlesztéseket készített már az elmúlt években. Szóval egyre szimpatikusabb a márka. Jelenleg a CX-3 tipust nézegetem. Abból is a Skyactiv-G150 motoros AWD kivitelt. Nem tudom mennyire jó választás az összkerekes változat vagy inkább maradjak a szerényebb G120-as sima elsőkerekes verziónál. A motor esetében tudom hogy csak hardveresen hangolták át ugyan azt a 2.0 benzines erőforrást és többek szerint talán a legjobb a 150 lóerős változat. Az összkerék esetében viszont kíváncsi vagyok a fogyasztás emelkedésen kívül mennyire emeli meg hosszútávó fenntartási költségeket és mit jelent ez majd a szervízelésnél? Beleszól-e AWD hajtás a hajtómű élettartamába és okoz-e majd esetleges bonyodalmakat ha szaladnak a kilométerek az autóba...?
Szia! Nekem sem hajtja be! Viszont bal oldalt a visszapillantó tükör beállító gombnál ha úgy fordítod akkor behajtja(az enyém legalább is igen)! Szóval ilyen fél automatikus!
A kérdésedre a válasz,hogy szerintem vagy más felszereltség vagy egyáltalán nem is tudja!
2 éve használom és sajnos nekem is sok rossz tapasztalatom van! Vásárlás után kisvártatva a DPF lámpa villogni kezdett! Ekkor ki kellett mennem dolgozni Ausztriába de mivel szerencsére volt másik autónk ezért nem erőltettük.Mikor visszajöttünk fél év múlva,akkor kezdtünk el a problémával foglalkozni.Mondanom sem kell,hogy szerelőtől-szerelőig vittük( volt abban mazda szervíz,japán autó specialista stb...)A lényeg az volt,hogy hiába tisztították ki a részecskeszűrőt a hiba 100-150 km-ként visszajött. Kb. 2-3 hónapos tortúra és jópár százezer Ft. után az egyik szerelő azt mondta,hogy injektor próbléma és ennél a tipusnál nem lehet felújítani tehát cserélni kell és természetesen mind a 4-et 125 ezer kilométernél. mondanom sem kell,hogy milló fölött volt a csere. Ekkor már azt gondoltuk,hogy bár nagyon sokat fizettünk érte legalább rendben van az autó!
Hát nem így lett! Olyan 3000 km múlva megint DPF lámpa!
Szóval az autó vételára 5 millió volt és 1,5 milliós javítások után ugyanott tartunk mint az elején!
Ahogy szokták mondani ez a méreg nem a cián!
Azért írtam le ezeket,hogyha esetleg valakinek hasonló tapasztalata volt már a cx3 1.5 diesel-el és megoldódott azt nagyon megköszönném ha leírná ide!
Sziasztok!Cx3 1,5d 2015 pórlasztócsere volt kb 1.5 hónapja(4 db)120000km-nél, ezt követően minden rendben volt.Majd most 1 hete elkezdett 1800-2000 fordúlat között rángatni, alatta felette minden rendben, hibakód(gyújtás ellátási probláma 2 henger).
Tanácstalan mindenki akihez fórdúltam.Véleményetek?Köszi
vettünk egy cx3-ast, a külső tükrök motorosan zárhatók, de az autó zárása -nyitása esetén a tükör nem záródik magától, az lenne a kérdésem, hogy ez szoftveresen beállítható-e, vagy csak más felszereltségnél müködik?
Kéziváltós a kocsi, az olaj fajtáját nem tudom, márkaszervízben cserélték20000nél. Próbáltam megkeresni a papíron ami van róla de nem írják hogy milyen az olaj amit beleraktak. Szerintem nem ütöm verem az autót,igyekszem normálisan vezetni,sőtt kifejezetten vigyázok rá. bár hatodikba nem minden esetbe rakom attól hogy jelzi.ahogy a forgalom engedi. Hidegen abszolút nem pörgetem télen is normálisan hagytam bemelegedni, és utána is normális ember módjára jártam vele. Tényleg a fogyasztás is 6-6.5 ez vegyes. 33000 től vihetem a következő előírt szervízre, akkor megnézem hogy mennyit és milyen olajat tesznwk bele. Most eneos 0w20 assal pótoltam az olajat féllitert öntöttem bele középen van a nívópálca.
Szia! Nagyonis lehetséges, ha olyanok voltak az igénybevételek a megtett 31 000 km alatt! Mit értek alatta? Nem megfelelő olaj használata, nem a pillanatnyi igénybevételnek megfelelő fordulatszám (rossz sebesség fokozatban nyomom a gázt, mint a...) téli hidegindítás után azonnal "gáztaposás", meg még lehetne sorolni...
Gondolom, Te nem "tettél ilyeneket"!? Nem írod, automata váltós, vagy kézi, mert mindkettőnél a gázpedállal "ki lehet nyírni" a motort.
Nem írod, olajcsere után mennyi idő/vagy km után kezdte enni az olajat? Max 10 000 km után cserélteted az olajat? Kezdettől 0W-20-as vagy 5W-30-as olajjal jársz? A olaj teljesítmény szintje az előírt API SN? Mindezek együttesen erősen befolyásolják, nagyobb igénybevétel, és/vagy több km mit okozhat a motorban.
Akkor ezt ajánlanám végigolvasni. Saját felelősségre bele is lehet vágni, de jobb lenne valaki olyan, aki már ezt elvégezte ezt a telepítést. EZ NEM GYÁRI MEGOLDÁS, de elvileg működik sokaknál. https://mazdatweaks.com/
A fórumot böngészve igen elszomorodtam. Tényleg ennyi hiba merül fel a CX-3-nál vagy csak én vagyok erre érzékenyebb az álom autó kapcsán? Esetleg nem olvastam más ( Francia,Olasz? Német stb. ) márkákról véleményeket?
Nem könnyítette meg a döntésem. :(
Szép napot azért mindenkinek,mert én vörösre sírtam a szemeim.
Szia! Úgy tudom ver. 58 assal bezárólag viszonylag egyszerűen lehet telepíteni android autot egy USB stick segítségével. Meg kéne nézni a softver verziót.
Sziasztok! Szeretnék én is egy két tapasztalatot leírni a Cx-3-assal kapcsolatban. Jelenleg a páromnak van egy 2017es évjáratú Revolution felszereltségű autója. Összeségében nagyon elegedettek vagyunk az autóval és ezért határoztam el, hogy a 3 éves kínkeserves BMW-s korszakomat lezárom és én is csatlakozom a CX-3-as tulajok körébe.
A hibák amik felmerültek eddig:
- HUD hideg időben nem nyílik ki teljesen (gari csere folyamatban)
- első futómű felől kopogó hang ( féktuskó cserélve lett tavaly, de már újra hallani a hangokat)
- visszapillantók ki-be csukódnak miután a külső kilincset működésbe hozzuk (gari folyamatban visszapillantó csere?? a szervíz szerint)
KÉRDÉS: 2019es évjáratú Cx-3 -asban van Android autó gyárilag. A sok tesztet néztem már meg és már tényleg nem tudom. Az egyikben azt mondják van, a másikban meg hogx nincs. Most akkor ez hogy is van?
Szia! Ehhez a témához nem értek, ilyen gondom nem volt. Mindenesetre enyhén szólva "érdekes", hogy nem akad a mazdás társak közt olyan, aki tapasztalata/tudása alapján ilyen problémában segíteni tudna. Nem elsőzör tapasztalom, hogy nincs szolidaritás és segítőkészség. Sajnos, ez van, és nemcsak itt...