A BKV buszok meghibásodásának, elhasználódásának vagy megrongálásának jelzése.
Csak rendszám, vagy azonosító pontos megjelölésével, lehetőség szerint fotóval.
A BKV Zrt. járműveit szigorú technológiai rend alapján minden beálláskor ellenőrzi, ebbe beletartozik a hibák, hiányosságok feltárása, a higiéniai ellenőrzés és takarítás is. Újra forgalomba járművet a BKV Zrt. tudomására jutott hiba kijavítása és takarítás nélkül nem ad. Amennyiben a jármű műszak közben hibásodik meg, vagy szennyeződik, akkor a járművezető kötelessége a probléma valamilyen formában történő megoldása, azonban ő nem tudott az esetről. A küldött bejelentés alapján a BKV Zrt. kérte a műszaki szakszolgálat segítségét, hogy a LOV-878-as rendszámú járművel kapcsolatos észrevételt külön vizsgálják meg és a szükséges beavatkozásokat végezzék el. A jelzett jármű tisztítását, karbantartását és beállítását elvégezték, a szűrőket cserélték. A jármű azóta rendben üzemel.
Az FKU-917-es jármű esetében a járművezető jelezte a rendellenes hangot. A küldött bejelentés és a járművezetői jelzés alapján a BKV Zrt. kérte a műszaki szakszolgálat segítségét, hogy a jelzett járművel kapcsolatos észrevételeket külön vizsgálják meg és a szükséges beavatkozásokat végezzék el.
A jelzett FKU-917-es rendszámú jármű futóművének működését átvizsgálták és egy kopott féknyereg cseréjét végezték el, a hiba nem befolyásolta a jármű üzembiztonságát, a jármű nagytakarítását külső vállalkozótól megrendelték, a takarítást el is végezték. A jármű azóta rendben üzemel.
A BKV Zrt.-hez 2018. augusztus 7-én és 9-én érkezett bejelentéseire hivatkozva az illetékes BKV Zrt. állásfoglalása alapján az alábbiakról tájékoztatjuk.
A járműveket szigorú technológiai rend alapján minden beálláskor ellenőrzik, ebbe beletartozik a hibák, hiányosságok feltárása. Újra forgalomba járművet a tudomásukra jutott hiba kijavítása nélkül nem adnak. A meleg időszakokban a légkondicionáló és szellőztető berendezések állapotának vizsgálata elsődleges feladat a forgalombiztonsági berendezések után. Amennyiben a jármű műszak közben hibásodik meg, akkor a járművezető kötelessége a probléma valamilyen formában történő megoldása.
A bejelentés alapján a műszaki szakszolgálat a LOV-861 rendszámú járművet megvizsgálta. Tájékoztatásuk szerint a jármű klímájának tisztítását, karbantartását elvégezték, valamint beállították a hűtőközeg nyomását, a busz klíma és szellőztető rendszere azóta rendben működik.
A LOV-863 rendszámú járművet megvizsgálták, majd a jármű klímájának tisztítását, karbantartását elvégezték, a busz klíma és szellőztető rendszere azóta rendben működik. A jármű nagytakarítását külső cégtől megrendelték, azt el is végezték.
A BKK Zrt.-nek és alkalmazottjainak elsődleges célja és elemi érdeke, hogy lehetőség szerint minden utazás időben, problémamentesen bonyolódjon le, mindent elkövetnek az utazások komfortjának biztosítása érdekében.
Az okozott kellemetlenségért szíves elnézését kérjük. Bízunk abban, hogy a jövőben kedvezőbb tapasztalatokat szerez szolgáltatásaink igénybevétele során.
Most, hogy belegondoltam, szerintem egyszer én is utaztam FKU911-gyel és tényleg fülsiketítő az a hang, elviselhetetlen. Szerintem ez is elég nagy gond.
Nem kell ahhoz migránsnak lenni, hogy megfulladjunk a buszon...
A BKV gondoskodik erről is....
Pénteken, 6-án délben fél egykor a 97E járaton meg lehetett dögleni a melegtől. Klíma nem volt érzékelhető, az ablakok nem nyithatóak, kint pedig 13 C fok volt. Bent kb. 25, levegő semmi. És ez nem egyedi eset!!! Rendszeres probléma! Ezért nem írok rendszámot.
Ma, nemrég, a 97E-n utaztam. A Bakancsos útnál le akartam szállni, de nem nyílt ki a két hátsó ajtó. A Szent Kereszt térnél sem nyílt ki, végül a Fő téren -elágazáson- szálltam le másokkal együtt. Eddig a történet.
Amikor szóltunk a sofőrnek, a reakciója az volt, hogy ez nem létezik, mert automatikusan nyílnak az ajtók, majd önfeledt mosollyal az arcán tovább indult.
Ha az emberi oldalától eltekintek, akkor is valami nagyon nem stimmel ezeken a hyper-szuper buszokon.
Ma délelőtt a 169E járaton -Rákoskeresztúrról Örs Vezér tere felé- külön szólni kellett a sofőrnek, hogy legyen szíves bekapcsolni a klímát, miközben az utastérben 30 C fok volt. Azt mondta, följebb veszi.... persze, be sem volt kapcsolva. Az ablakok meg le vannak zárva, nehogy levegőhöz jusson a balga utas.
Kriminális volt a helyzet. És ez nem először fordult már elő.
Ha nem tudják megbízhatóan működtetni a klímát, legalább az ablakok legyenek nyithatóak!
LYH-123 ablakok zárva, légkondi nem megy.
+ a második ajtónál a leszállásjelző helye fekete szigetelőszalaggal lett körbetekerve:-(
Tiszta ragadós trutymó a környezete
BPO-335 2. ajtajánál lévő lámpabúra ma akváriumként összegyűjtötte a becsorgó vizet, majd aztán minden nagyobb fékezésnél az alatta tartózkodók fejére csorgatta. Sajnos nem tudtam lefotózni, pedig ilyet azért nem minden nap látni. Azért nem ártana ránézni, mert sokan szentségeltek az utasok közül