Részletes számla készítése minden szolgáltatónak kötelező.
20 éve volt egy olasz robbantásos dolog talán, azóta mivel akkor csak az odacsengetéssel komminikáltak a bűnözök az EU elrendelte hogy a fel nem vett hivásota is rögziteni kell.
Hangalapú rögzitést csak bírói végzéssel lehetséges.
Nagy volt. Tehát kérdezgették hol vagyok, mondtam nekik itthon fekszem az ágyban és már tojok nagyívben magukra. Válasz de uram ön egy falopást jelentett be, emellett nem mehetünk el így. Mondtam nekik akkor menjenek a füst után.
És ha teszel be róla egy fotót? Tök izgin hangzik ez a megoldhatatlan átfordítós probléma, már teljesen rajta vagyok, hogy simán megoldjuk neten keresztül.
Üdv. Azért itt kérdeztem mert ez egy s-cross fórum. A legközelebbi szervíz 60 km re van. Csak ezért nem szívesen aotöznék 120 km-t. Hátha van egyszerűbb megoldás is. Próbáltam én is átfordítani, de nem sikerült. Azért köszo
Nálunk itt a faluban a Szabadság és a Kossuth út sarkán levitte egy kamionon szállított mtz fülkéje a komplett kábeldzsungelt egy sarki, mindenfeléis menő vezetékes karóról. Hajnal 4kor kb 4 éve
Bejelentettem de fogalmuk nem volt hová kell jönni többszöri magyarázás után sem.
A kertemből meg láttam egy éjjel, hogy lopják a fát a mögöttünk lévő ártérből és mindig minket gyanúsítgatnak. Bejelentettem kb 6 szor hívtak fel a rendőrök hová kell menni, de már az első visszahívás előtt el volt tüzelve amit vállon betermeltek. Kérdezgették hol vagyok.
Nagyon szívesen tudunk neki egyébként segíteni is, ha pld lefényképezi az aktuális állapotot. Így leírásból persze nehéz.
Egyébként felhasználói hiba szokott lenni, az övcsatot nagyon szépen meg tudta fordítani az én fiam is a maddzagon, egész hamar meglett a technológia hogyan fordítsam vissza, hogy még aznap el tudjunk indulni az autóval miután becsatoltam.
Nos, feltételezem, hogy a 2023-as autód még garanciális, tehát elballagsz oda ahol vásároltad avagy egy másik szimpatikus márkakereskedésbe és bejelented a hibát.
Ennyire egyszerű az a feladat, melyet meg kell ugranod.
Anno mi tanultuk suliban a butatelefonok korszakában cellaalapú pozíció azonosítás kB 7-10 méter volt. Itt se WiFi, se semmi egyéb nem kellett ehhez.
Az utcai GPS kB 3-5 méter pontosságú volt, de csak azért mert korlátozták, katonai 1 méteren belüli. Mindez 2000 előtt.
Hozzátették minden telefonhívás rögzítve van, svédeknél volt vmi nagy szerverpark erre.
Azóta sztem nem csak a hívás van mentve, a félretett telefon is szépen küldi a dolgokat.
Nincs ezzel baj egyébként, főleg míg nem élnek vissza vele.
Emlékszem akkoriban ment a router a legjobb tűzfal. Ez tény, de jött suliba egy infós rendőr, aki közölte így van, de bárki gépéhez hozzáférünk, bármilyen védelem is van rajta, számukra van nyitott port xd hozzátette csak feljelentés esetén néznek körbe, egész lakosság büntethető lenne a kalózprogramok miatt, evvel tisztában vannak xd
Nesze neked szabadnak hitt világ xd
Más : belement castrol váltóolaj, nagy difi nincs a módosított gyárihoz képest. Vissza 2 kicsit jobb (de melegebb is lett, így télen kiderül), de pl 1-et picit több erővel veszi. Összességében sztem nem jobb.
Hát, süketszobának senki se szokta nevezni a jó "öreg" EcoContactokat, annyi biztos. :) Amikor frissek/újak, azért ezek is észrevehetően halkabbak mint évek múlva (tapasztalat, amikor felkerültek a párszáz km-t futott EcoContact-ok a lefutottak helyére anno, mindkét S-Cross csendesebb futású lett), nem meglepő...de összességében nagy a gördülési zajuk (saját/családi tapasztalataink alapján, a Laufenn télik, Kormoran télik és a Kleber négyévszakosak is határozottan hallhatóan csendesebbek). Ilyen elbizonytalanodást mi nem tapasztaltunk rajtuk, na de nálunk lefutották magukat és nem korosodtak el (>lehet ezért). Kár, mert bennem tapasztalatok alapján pont az a kép élt, hogy a prémium márkák épp ebben igazán jobbak hétköznapi használat (és nem stopperóra) mellett is, hogy később/lassabban/kevesebbet veszítenek újkori képességükből ("szebben öregszenek"), mint az olcsóbb társaik. Kíváncsi leszek (most már apósomnál), az ásványszürkén mit tapasztalunk a továbbiakban, ugye szombaton tette fel az EcoContact-os nyári szetteket. Ahogy lekerültek ide a kerekek nézegettük, hogy bőven van még rajta minta, tippre meglehet két szezon is, ami meglepett mert 2021-ben szereztük be őket anyuméknak (egy ~300km-t futott Vitaráról) és az autó futásban is lassan a duplájánál jár, mint akkor...nekem is kellett anno az indigókéken cserélni (szintén ilyen "secont hand" EcoContactokra) őket még talán az autó 70ezer km-es kora körül kb (pontosan nem megy de 80e elején adtam el 2021 őszén és a 2021-es szezont már a második garnitúra EcoContact-okon tettük meg)....szóval a korábbi tapasztalatok alapján azt mondtam volna, hogy most/közeljövőben csereérett lesz, ehhez képest úgy néz ki még van benne tartalék. :) Nyáriból egyébként van aki váltott és nagyon bevált neki (téliből tudom, hogy nagyon szórnak a vélemények)?
A kocsiban van 52ezer, minusz a téli menetek. Nem sok. Nagyjából 100% biztos lehetek benne, hogy a nyári gumi beteg, nem a futóművel van valami. De csúnya lenne, ha ráköltenék 240ezret és ugyan így sétálgatna.
A prohardver suzukis fórumában is most pattant fel egyik fórumtársnak 4 premiumcontact.
Nem tudom ugyan, mennyit használtad, de 8 éves gumi már erősen cserés. Épp tegnap cseréltem a téli-nyárit, 5 éves gumi kb. 50 ezer kilométerrel, erősen határeset. Még talán ezt a szezont kibírja, de ha hasonló problémákat érzek, mint ami Nálad volt, akkor cserélem. Ez nem játék.
Nekem is borzasztó a gyári, mindjárt 8 éves nyári conti. De nem a hangja, az engem sosem érdekelt, hanem kb 2 éve mikor felraktam a téli után elkezdett sétálni jobbra balra az autó a hosszanti nyomokon, úthibákon. Futóműállítás tavaly megvolt, sok nem volt benne és semmit sem változott utána, de sem a régi sem az új téligumival nem csinálja. Illetve mikor 3 évvel ezelőtt összel levettem a nyárikat, azokat utolsó pillanatig tökéletesnek éreztem.
Nekem ez cserés. Pedig idént még kibírta volna a minta, nem akartam elengedni.
Nem, éppen ez az hogy nem kapcsolódik, csak látja az elérhető hálózatok listáján a publikus, köztéri WiFi hálózatokat amikről van egy adatbázisa, hogy azok hol vannak és ezt az infót használja a navigáláshoz pluszban.
Igen én is azt gondolom, hogy ez valami beállítás lehet nálad. Nézd, van benne logika. Nekem a Samsung A51-em volt úgy beállítva, hogy itthon automatikusan kikapcsolta a mobilnetet, ha elmentem itthonról akkor meg be.
Szerintem ilyenkor nem adatforgalomhoz ("internethez)" tudja a wifi pontokat használni, hanem ahhoz, hogy a wifi hozzáférési pontoknak is vannak kvázi koordinátái > ezeket a helymeghatározáshoz használha a GPS műholdak jelei mellett...ha jól gondolom, leegyszerűsítve.
Önmagában annak, hogy a wifi (antenna) be van kapcsolva, még nem kellene megfognia a mobilnetet, pláne ha nem lát a telefon ismert/megtanult wifit a közelben (plusz a Samsungnál a beállításokban be lehet kapcsolni ha jól rémlik, hogy egyidejűleg wifire csatlakozva is használja mellé a mobilnetet is ha gyenge a jel vagy a netsebesség - persze ez nem biztos, hogy jó, hisz adatforgalommal jár).
Az egésznek kényelmi szempontja van, hogy ne kelljen kézzel ki-be kapcsolgatni...csak ott van a telefon a zsebedben stb és teszi a dolgát. Biztos valamivel jobban merül de 1 napot így is kibír, 2-t meg sehogyse > én se szoktam kilövögetni a wifit, bluetooth-ot, helymeghatározást stb. Sőt nálam a wifi kell a wireless AndroidAuto dongle miatt mert a képet wifin a hangot bluetooth-on küldi át a kis usb-sticknek (épp ezért tud malőr becsúszni ha beszálláskor a feleségem telefonján meg van osztva a net és az én telefonom a hotspotján wifizik > ilyenkor nem mindig vált át a kis dongle wifi hálózatára >>> nem akar az AA elindulni). Ettől a "tudjuk miért van" jelenségtől eltekintve ~szépen fut nálunk a wireless AA mindkettőnk Samsung A54-ével, apósomnak meg hibamentes a wireless CarPlay az ásványszürkében.
Na felkerúltek már rég a topictársaknak a nyári kerekek? :) Apósoméra tegnap felmentek (nekem ugye ez a lépés kimarad)...a piros Swiftüket várom már vissza kerékcserére, de még anyuméknál van kölcsönbe (hozzáállásban és ügyfélkezelésben kiábrándító amit a Nissannál művelnek/tapasztalunk....komolyan a Suzukinál is fontosabbak/emberségesebbnek éreztük mindkét S-Cross vásárlásánál, hogy elkölti az ember a pénzét :/ ).
Goole Maps tudja használni a navigációhoz. Van egy adatbázisa a köztéri Wi-Fi hálózatokról és bár nem jelentkezik be rájuk, az SSID-ból (Service Set Identifier, gyakorlatilag a hálózat neve) tudja pontosítani a navigációt. Olyan helyeken, elsősorban városi környezetben állati hasznos, ahol magas épületektől nem látszik a pontos műholdas navigációhoz szükséges 3 szatelit.
Nem kell semmi bejelentkezés, engedélyezés? Csak úgy menet közben kapcsolódgat?
Az érdekes, hogy "vagy wifi, vagy mobilhálózat" módon viselkedik a telefonod, én még nem láttam olyat.
Most is megnéztem. A Wifi kilövi a mobiladatot. Lehet ez valami beállítás, de még sosem kerestem rá, ilyen volt mindig.