Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Mindazon téma, ami a magyar légfegyverekbe nem fért be: adás-vétel, alkatrészek, javítás-tuning, ötletek, fortélyok, praktikák,gyártás-történet ..és minden ami légpuskás, ami kapcsolódó és másutt off..
A CZ 200 is ugyanolyan szelep-cső pozícióban van, tehát betudod tenni közvetlenül a tartályát, ha átvágod a menetet 16x1.5-re. Ha CO-t akarsz, akkor az FWB C 60 tartálya befér (átm 25mm). Ha szép nagy és kövér tartállyal kacérkodsz, csinálj excentert, és nem kell buzerálni a tokot.
Ha tökéletesen szeretnéd elkészíteni. Pontos méretezés, légtár leszúrás, megfelelőméretű 1.25- 1.5 emelkedésű menet vágás a tőkére, léghenger kifúrás majd esztergálás(C45), menet bele, belsejében 0.2-0.3 ráhagyás, össze próba-távcsősín, hőkezelés ,visszaeresztés (szalmasárga), furatköszörülés, össze próba, ragasztás, marás fúrás, ha elmászott a távcsősín, az eredeti tőkén , de akár az új házon is könnyen tudsz esztergálni! Az elsütő szabad elképzelés, akár eredeti, akár HW match! Viszont azt tudnod kell, hogy az LG csöve általában nem egy műremek,
tehát, jó lenne valamit szerezni hozzá. Ha nem is choke, de valami prímát, mondjuk Diana, Walther LG 55 környéke. Persze akkor már minek az eredeti dugattyúház tőke, hisz közvetlenül erre a csőre illeszthetsz. Magyarul maradt a tusod, és baromira sokat dolgoztál. Megéri? A sima bilivas is cementálható, majd felülete edzhető, nem otthoni eljárás, a keménykrómozás lenne az igazi kopássálóság növelés!
Hamár tok faragáson töri az ember az agyát nem lenne érdemes a tokban a cső és a szelep furat távolságát picit növelni? Pont azért hogy könnyebben elférjen a tartály .
Esztergálás,hőkezelés, palástköszörülés, marás! Eltudsz készíteni egy teljesen komplett légházat, de megér az annyi befektetett energiát? Akkor már inkább ennyi munkával, csinálj egy jó CO-t, vagy PCP-t.
"A gyári dugattyúkat is ki lehetne fúrni, csak előtte ki kell lágyítani a csövet." Ne lágyítsátok ki, kapható VHM fúró, könnyedén kitudjátok vele fúrni, csak akkor figyeljetek vele amikor átér, mert bár nagyon kemény, viszont az ütést nem bírja!
"A gyári dugattyúkat is ki lehetne fúrni, csak előtte ki kell lágyítani a csövet." Ne lágyítsátok ki, kapható VHM fúró, könnyedén kitudjátok vele fúrni, csak akkor figyeljetek vele amikor átér, mert bár nagyon kemény, viszont az ütést nem bírja!
Megfelelő minőségű öntvényből leesztergálható (sok példa volt, és van rá)! Az FWB 300 adta az ötletet? Nem tűnik rossznak, de az LG léghenger lehet, hogy kifog hamar bukni.
Űdv! Êpül vêgre a lănyom clg-je! Diana cső ěs miegyěbből de őssze ălt! Měg egy kicsi csinosităs, něhăny aprosăg meg egy elsűtő billenyű ěs csak a szine van vissza!
Egy gerek-kori barátom cégénél működik ez a futárszolgálat. Nem értem, hogy mi történhetett. Holnap utánakérdezek, hogy mi van a csomaggal, és felhívlak!
Persze, a rugó ereje is számít, hiszen az adja a kinetikus energiát. Csak az a helyzet, hogy az a rugó igen siralmas sebességgel préselné ki a lövedéket, ha pl egy ultrakönnyű műanyag dugattyú lenne rá szerelve. A dugattyú a légpuskában, pont hogy a tehetetlensége miatt képez akkor nyomást, amire szüksége van. Ez nem egy robbanómotor, elég rossz példát hoztál fel. A Lövedék a csőben mozdulatlan marad, majdnem a dugattyú becsapódásának pillanatáig. Csak az utlsó pár mm-en indul meg és gyorsul fel. Ugyanis a mögötte lévő levegőt nagyon össze kell préselni. (és gyorsan) A rugót simán megfogná az összepréselődött levegő. A felgyorsult dugattyú tömege és tehetetlensége az ami a levegőt akár 60-100-bar ra préselve kilövi a lövedéket.
Az igazság az, hogy finoman össze kell hangolni a dugattyú tömegét és a rugóerőt. Ezek milyensége függ a cső hosszától, a lövedék súlyától, a puska kívánt erejétől.
Nehéz dugattyúval a puska erősebb lehet, de lehet hogy túl keveset fékez rajta az összesűrűsödő levegő, (pl könnyű lövedék, rövid cső, kis sűrítő tér) és rugótörést okoz.
Vagy csak szimplán túl nagyra nő a visszarúgás és rezonancia.
Ha túl könnyű a dugattyú, a puska nagyon elgyengülhet. Szerintem a legjobb módja egy rugós puska gyengítésének, ha a rugóerővel nem tudsz játszani. (mondjuk nem kapsz hozzá való rugót) Az meg hogy teflonzsírral kenegetjük hogy erősebb legyen... Nyilván kell kenése legyen egy rugós légpuskának. De a kenés megváltoztatja a karakterisztikáját. Hol erősebben, hogy gyengébben lövi majd ki a lövedéket. Mikor milyen a kenés. A kenőanyagot minimalizálni kell. A rugós légpuska nem robbanómotor! nem percenként 3-4000X mozog benne a dugattyú. A mozgás nyilván súrlódással jár, és hőt termel, valamint kopik a dugattyú tömítése. De egyetlen ciklus túl rövid ideig tart, hogy az anyag annyira felmelegedjen, hogy a műanyag, vagy a bőr jelentősen kopjon. Nem éled meg szőrös fejjel, míg elkopik egy kemény modern műanyag tömítés.
Csak minimális kenőanyagra van szükség. Nincs jelentősége a "gyorsító zsírnak" Az már rég rossz, ha a dugattyú "leragad a zsírba"... A sűrítő térnek tisztának kell lennie, minimális felületi kenőanyaggal.
Talán nem.... bár a munkahenger egy vékony acél lemezből van mélyhúzva, de a tömszelence dobhat a súlyán. Igazából a megvezetés miatt lett a végzáródugóba betekerve a gázrugó szára.