Szakmai kérdes Hiunda i10 generáto meghajo ékszik leeset ez gondolom nem vezérmüszij de kitörött a meghajo szijtárcsa csavarja Volt már valakinek ilyen hibája??
Menyemnek van 1 2017 i10 és hűtővízet cseréltünk benne kB 3.5 l jött le üzemi hőckra melegített motorból.
Annyit is tudtunk visszatölteni de elől a hűtőbe lévő cső ami lent van az istenért nem akar melegedni .afelől lévő csőben forró a víz de az alsó cső csak langyos pedig a vízhőfok mutató 85 körül stabilan áll. A kérdésem a következő légteleníteni kell-e ha igen akkor hol?és a gyári előírás szerint 4.9.l kell bele és rózsaszín ha minden igaz. A válaszokat előre is köszi.
A hűtővìzet a hűtőt lévő műanyag csavarral engedtük le
Igen, nyomon követem a kiadásokat. Valóban kijön országúton, ahogyan a katalógus irja 4 liter/100 km -es fogyasztással? Nekem volt olyan benzines autóm, (2004-es évjáratú) ami kijött ennyiből, és nem "tojással" a jobb talpam alatt.
Egy i10-es büszke tulajdonosa vagyok lassan már 2 éve, nagyon meg vagyok vele elégedve. Sajnos elég keveset látni az utakon belőle, pedig hálás kis autó.
Kár hogy egyelőre csak magammal tudok fórumozni róla! :)
Azért egy kérdés, hátha valaki mégis csak ide talál: az árlistában szerepel egy felszereltségi elem: Vehicle stability management (VSM), amit külün említenek az ESC-n kívül.
Nem igazán találtam róla egyértelmű leírást eddig (angol nyelvű tartalom a linkek alatt):
Nem rendelkezem ezzel a típussal, de szerintem megér egy külön topikot a forumon, hogy le lehessen írni a véleményeket tapasztalatokat vele kapcsolatban. Aztán majd az idő megmutatja, hogy tényleg így van-e. :)
Minden vélemény számít, írjatok bátran!
Tavaly ősz óta - ahogy az első hírek megjelentek - nézegetem, követem, de még nem sikerült eljutni a vásárlásig (és nem az időhiány volt az alapvető oka :) ).
Mivel ilyen kategóriájú autót tervezünk vásárolni (már elég régóta). ezért több típusban ültem már:
- annyira nem szűk mint a Kia Picanto, vagy az új Toyota Aygo, de azért nem is mondható tágasnak (1,9 m testmagassághoz mérve)
- annyira nem vertem be fejem a tető oldalélébe, és a szélvédő sem akar annyira rám dőlni, mint a Chevrolet Spark-ban, meg a térdemnek sincs annyira útban a középkonzol
- jóval nagyobb a csomagtere mint a Suzuki Splashnek, meg úgy majdnem mint bármelyiknek. :)