Sajnos előre utaltam postaköltséggel együtt egy termék árát és azóta se kaptam meg. Személyesen nem tudtam volna elmenni érte mert az ország másik végében van.
utánvétel nem küldenek csomagot. A hirdető mást nem is árul így írni nem tudok neki az e-mail címét nem tudom, a terméket törölte. A bank akkor hívja vissza a pénzt ha a másik fél is jóváhagyja. Mivel átvert, nem fogja jóváhagyni.
valakinek van tapasztalata, hogy jogi úton hogy tudom visszakapni a pénzem?
Hamar kimehet a népszerűségből, ha nem felhasználóbarát. Azaz egyszer fent másszor lent...
egy fél év alatt tele lesz az emberek hócipője, ennyi idő pont elég lesz hogy a startapró átvegye az irányítást. Remélhetőleg nem vásárolja majd meg a jófogás. Egyébként azokat próbálják kiszorítani, akik üzletszerűen használják az oldalakat.
Tolvaj alert. Enikő néven, +36707737566 számmal egy csaj eredetinak hazudott, valójában hamis Apple earpods fülhallgatót árult. Reklamáció esetén eljátssza, hogy nem hall jól, leteszi, majd többé nem veszi fel. Az akció a KÖKI-nél volt, közel ugyan a börtön, de sajnos még nem ott tölti az idejét.
Sziasztok. Jelenleg a jófogás az ország legnagyobb apróhirdetője, de nagyon elszálltak maguktól. A 2. Legnagyobb a startapro.hu . szerintem nagyon jó alternatíva ès folyamatosan növekszik. A többi apróhirdető mèg egyelőre nagyon kicsi, de remèlem hamar megtörik a jófogás egyeduralma, mert ez a hirdetőknek nem jó.
az alábbi történt velem a jofogásnál az elmúlt hónapban
mosógépszerelőként dolgozok és így mosógépeket is adok el
semmi baj nem volt több hónapon keresztül,egyszer csak a háztól házig szolgáltatásomat törölték..feladhatok hirdetést de nem szállítással
rá kérdeztem,hogy mi történ, válasz: panasz érkezett de adatvédelmi okokból nem válaszolhatunk. elküldtem nekik a vállalkozásom papírjait mindent hogy nem kamu vagyok..de a válasz ugyan ez volt adatvédelmi okokból nem adhatunk felvilágosítást. itt azt hittem én rontottam el valamit, aztán az üzlet társam is felregisztrált a saját adataival... 3 gépet vittek el a futárok,de ügyfélhez még nem kerültek ki,szállítás alatt, előre soroltuk a hirdetéseinket 4200Ft ért,majd melyet fogadtak majd 10 perc múlva törölték a fiókot,rá kérdeztünk ismételten mi történt.. a válasz az volt,hogy panasz érkeze és adatvédelmi okokból törölték a fiokot a szolgáltatást biztosították(ja 5 percre) így nem áll modukban a pénzt vissza fizetni
kérdeztük,milyen panasz mikor egy gép sem került ügyfélhez,ergo senki nem panaszkodhat. nem e valami rendszerhiba történt, majd vissza írtak,hogy a rendszerük tökéletes nem hiba,erre vissza írtuk,hogy ha tökéletes akkor ugyan mondják már meg,ha egy gép sem került ki az ügyfélhez ergo eladás nem történt milyen panasz érkezhetett. de természetesen jött a válasz igen a szokásos adatvédelmi...blabla...
szerintünk konkurencia áldozatai lettünk..
de senki nem nézi meg a panasz igazságát,hogy valós e? ezzel az erővel mi is kilőhetnénk a konkurenciákat
a másik a 4200Ft 5 perce megadták,majd törölték a fiókot még is hol élünk,nem hiszem el,hogy nem lehet eladni már
Már működik csak kevesen ismerik.Jó volna megreklámozni egy kicsit hogy megszünjön a Jofogás monopol helyzete,és hátha utána megszünnek ők is mindenestől.
Én nem unom a Jofogást hanem útálom.Ez volt a legrosszabb hirdetési felület és mégis ez vette meg a többit.Bármelyik különb volt mint ez.Vajon ki áll mögötte.Amint láttam a fényképüket tele vannak gyerekekkel akiknek fogalmuk sincs a hirdetésekről.
Részleteken lovagolsz és kötekedsz. Nagyon toleráns, aki téged kibír. Kétlem, hogy van ilyen.
Hogy egy áru hozatalához miért kell mobiltelefon, az se nem logikus, se nem érthető. Ezt még neked is be illene látni, ha gondolkodásra képes lennél.
A bunkofónt illetően: Számomra a bunkofónos elérhetősegnek nincs értéke, és ezért nem adok ki érte semennyit. Ott van a vezetékes, és az nekem teljesen elég.
Tanácsaid a szomszéd számával és a fals számmal annyira ostobák, hogy azokra nincs mit mondani.
Még az utolsó megjegyzésed is nagyon butácska. Ha a telefonra nem reagálok, attól az ajtócsengőre reagálhatok, ha úgy tartja kedvem. De neked valószínűleg ez is magas.
Hibásan súgsz. Kötelező módon kéri a telefonszámot.
Igen nehéz fejű ember lehetsz!
Sajnálom a környezeted.
Ezt írod a bevezetőben:
A jofogas.hucsak mobiltelefonszám megléte esetén enged hirdetésre válaszolni.
Ismét leírom, hogy telefonszámot NEM KÉR ha a hirdetésre szeretnél válaszolni.
Ha vásárolsz és futár hozza vagy futárszolgálattal adsz el, akkor kér(het), ami teljesen logikus és érthető.
Ma egy mobiltelefon egyáltalán nem drága. Egy sima egérméreg sokkal többe kerül:-)
Nagyáruházban vehetsz 1900 forintért készüléket, ajándék SD kártyával amire fényképezhetsz:-)
Ebből 600 forint lebeszélhető.
Ha elérhető szeretnél maradni, akkor évi 3 ezer forintot feltöltesz, amit szintén lebeszélhetsz.
Ha ez is drága, akkor add meg ismerőd, szomszédod telefonszámát és majd felhív téged a vezetékesen ha jön a futár. De ha otthon vagy és beengeded akkor nem fog hívni:-)
Ha személyiséged miatt már minden élőlényt elmartad magad mellől akkor adj meg kamu számot. Legfeljebb a futár nem ér el, ha éppen akkor jönne amikor lementél tejcsikiéért a boltba:-)
Vagy ott lesz a megjegyzés rovat, ahová beírhatod a vezetékes számod, amin szintén hiába hív ha mégsem lennél otthon. Vagyis a vezetékes számod annyit ér, mint az ajtócsengőd. Ha az egyikre nem reagálsz akkor a másikra sem tudsz.
Rendkívül primitívnek és anti-szociálisnak tartom, hogy az Önök szolgáltatását csak méregdrága mobiltelefon használata esetén veheti valaki igénybe.
Sok éve létezik vonalas telefon, posta és email is, melyek az sms-sel egyenértéküek vagy annál jobbak.
Üdvözlettel.
-----------------------------
ezt írták:
-----------------------
Kedves xy!
Köszönjük, hogy Ön is a Jófogás.hu apróhirdető oldalt választotta.
Sajnos megerősítetlen telefonszám nélkül nem tudjuk biztosítani Önnek a Háztól- házig szolgáltatást, hiszen így nem tudunk garantálni a futárszolgálat felé egy olyan elérhetőséget, melyen bármikor elérheti Önt. Megértését köszönjük!
További kérdéseivel forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz!
--------------------------------
Azaz gyakorlatilag hülyére váltottak, bele sem mentek érveimbe, csupán papagájként ismételték hülyeségüket. HIszen bármikor fölhívhatnak vonalason, és ellenőrizhetik, hogy én vagyok ott.
Köszönjük, hogy Ön is a Jófogás.hu apróhirdető oldalt választotta.
Levelére válaszolva tájékoztatjuk, hogy a szolgáltatás aktiválásához mindenképpen szükséges egy mobiltelefonszám megadása, hiszen a termék megvételekor erre a számra fog érkezni egy sms üzenet, mellyel eladási szándékát megerősítheti, illetve a futárszolgálat is ezen a számon tudja felvenni Önnel a kapcsolatot. Sajnos mobiltelefonszám nélkül nem tudjuk biztosítani ezt a szolgáltatást.
----------------------
Tehát csak az eladónak írnak sms-t, mégis kötelezik a vevőt, ez esetben engem mobilszám beadására.
Én vettem is onnan, adtam is el, semmiféle sms nem jött.
Vagy a házhozszállítás opció lett választva? Naja, a futárcégek mindig kérnek mobilszámot. Bár mondjuk a DPD-nek jó a vezetékes is. Ezek nem tudom kikkel küldenek.
Sőt még aki az ajtón csenget azt se engedem be, ha nincs kedvem. Ha ebből azt a következtetést vonja le, hogy nem vagyok otthon, nagyon meg fog lepődni.:))
egyébként meg, aki úgy próbál infót szerezni, hogy otthon vagyok, vagy sem, hogy telefonál, az elég hülye. Én, ha nem várok senkitől hívást és dolgozom, vagy csak nincs kedvem egy idióta marketingessel beszélgetni, nem veszem fel. És ezzel nem csak én vagyok így, tudom. Ez a csengetések kb. felében biztos így van. Már amiről tudok.
Fordítva ülsz a lovon. Nem a szolgáltató támaszthat velem szemben igényeket, hanem én vele szemben, már, ha üzletet akar kötni. A szolgáltató szelektál, számomra érthetetlen módon, hiszen ő akar velem üzletet kötni, hiszen ebből él, míg én nem. Miért? Nekem van más választásom is ugyanarra a szolgáltatásra. Gazdaságilag megéri neki? Kötve hiszem.