Részleteken lovagolsz és kötekedsz. Nagyon toleráns, aki téged kibír. Kétlem, hogy van ilyen.
Hogy egy áru hozatalához miért kell mobiltelefon, az se nem logikus, se nem érthető. Ezt még neked is be illene látni, ha gondolkodásra képes lennél.
A bunkofónt illetően: Számomra a bunkofónos elérhetősegnek nincs értéke, és ezért nem adok ki érte semennyit. Ott van a vezetékes, és az nekem teljesen elég.
Tanácsaid a szomszéd számával és a fals számmal annyira ostobák, hogy azokra nincs mit mondani.
Még az utolsó megjegyzésed is nagyon butácska. Ha a telefonra nem reagálok, attól az ajtócsengőre reagálhatok, ha úgy tartja kedvem. De neked valószínűleg ez is magas.
Hibásan súgsz. Kötelező módon kéri a telefonszámot.
Igen nehéz fejű ember lehetsz!
Sajnálom a környezeted.
Ezt írod a bevezetőben:
A jofogas.hucsak mobiltelefonszám megléte esetén enged hirdetésre válaszolni.
Ismét leírom, hogy telefonszámot NEM KÉR ha a hirdetésre szeretnél válaszolni.
Ha vásárolsz és futár hozza vagy futárszolgálattal adsz el, akkor kér(het), ami teljesen logikus és érthető.
Ma egy mobiltelefon egyáltalán nem drága. Egy sima egérméreg sokkal többe kerül:-)
Nagyáruházban vehetsz 1900 forintért készüléket, ajándék SD kártyával amire fényképezhetsz:-)
Ebből 600 forint lebeszélhető.
Ha elérhető szeretnél maradni, akkor évi 3 ezer forintot feltöltesz, amit szintén lebeszélhetsz.
Ha ez is drága, akkor add meg ismerőd, szomszédod telefonszámát és majd felhív téged a vezetékesen ha jön a futár. De ha otthon vagy és beengeded akkor nem fog hívni:-)
Ha személyiséged miatt már minden élőlényt elmartad magad mellől akkor adj meg kamu számot. Legfeljebb a futár nem ér el, ha éppen akkor jönne amikor lementél tejcsikiéért a boltba:-)
Vagy ott lesz a megjegyzés rovat, ahová beírhatod a vezetékes számod, amin szintén hiába hív ha mégsem lennél otthon. Vagyis a vezetékes számod annyit ér, mint az ajtócsengőd. Ha az egyikre nem reagálsz akkor a másikra sem tudsz.
Rendkívül primitívnek és anti-szociálisnak tartom, hogy az Önök szolgáltatását csak méregdrága mobiltelefon használata esetén veheti valaki igénybe.
Sok éve létezik vonalas telefon, posta és email is, melyek az sms-sel egyenértéküek vagy annál jobbak.
Üdvözlettel.
-----------------------------
ezt írták:
-----------------------
Kedves xy!
Köszönjük, hogy Ön is a Jófogás.hu apróhirdető oldalt választotta.
Sajnos megerősítetlen telefonszám nélkül nem tudjuk biztosítani Önnek a Háztól- házig szolgáltatást, hiszen így nem tudunk garantálni a futárszolgálat felé egy olyan elérhetőséget, melyen bármikor elérheti Önt. Megértését köszönjük!
További kérdéseivel forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz!
--------------------------------
Azaz gyakorlatilag hülyére váltottak, bele sem mentek érveimbe, csupán papagájként ismételték hülyeségüket. HIszen bármikor fölhívhatnak vonalason, és ellenőrizhetik, hogy én vagyok ott.
Köszönjük, hogy Ön is a Jófogás.hu apróhirdető oldalt választotta.
Levelére válaszolva tájékoztatjuk, hogy a szolgáltatás aktiválásához mindenképpen szükséges egy mobiltelefonszám megadása, hiszen a termék megvételekor erre a számra fog érkezni egy sms üzenet, mellyel eladási szándékát megerősítheti, illetve a futárszolgálat is ezen a számon tudja felvenni Önnel a kapcsolatot. Sajnos mobiltelefonszám nélkül nem tudjuk biztosítani ezt a szolgáltatást.
----------------------
Tehát csak az eladónak írnak sms-t, mégis kötelezik a vevőt, ez esetben engem mobilszám beadására.
Én vettem is onnan, adtam is el, semmiféle sms nem jött.
Vagy a házhozszállítás opció lett választva? Naja, a futárcégek mindig kérnek mobilszámot. Bár mondjuk a DPD-nek jó a vezetékes is. Ezek nem tudom kikkel küldenek.
Sőt még aki az ajtón csenget azt se engedem be, ha nincs kedvem. Ha ebből azt a következtetést vonja le, hogy nem vagyok otthon, nagyon meg fog lepődni.:))
egyébként meg, aki úgy próbál infót szerezni, hogy otthon vagyok, vagy sem, hogy telefonál, az elég hülye. Én, ha nem várok senkitől hívást és dolgozom, vagy csak nincs kedvem egy idióta marketingessel beszélgetni, nem veszem fel. És ezzel nem csak én vagyok így, tudom. Ez a csengetések kb. felében biztos így van. Már amiről tudok.
Fordítva ülsz a lovon. Nem a szolgáltató támaszthat velem szemben igényeket, hanem én vele szemben, már, ha üzletet akar kötni. A szolgáltató szelektál, számomra érthetetlen módon, hiszen ő akar velem üzletet kötni, hiszen ebből él, míg én nem. Miért? Nekem van más választásom is ugyanarra a szolgáltatásra. Gazdaságilag megéri neki? Kötve hiszem.
A jofogas.hucsak mobiltelefonszám megléte esetén enged hirdetésre válaszolni.
Szerintük a mobiltelefon arra kell, hogy sms-en visszaigazoljanak. Nekem csak vonalas telefonom van, és nem kívánok méregdrága mobiltelefont használni. A visszaigazolást postán, emailen vagy vonalas telefonon is meg lehet tenni. Így ki vagyok rekesztve a jofogas.hu használatából.
Vajon a cég egy mobiltelefonos társaság alvállalata?