A narancs az amikor nincs jelentős meredekség, vagy olyan területen van a burkolatlan út, ahol nincs kiszámítva a meredekség (csak a dombos-hegyes vidékeken van számítva).
Az a jelölés a zöld lenne (enyhe lejtő), csak alatta van a korlátozott gépjárműforgalmat jelölő kék szaggatott, így jön össze ez a semmilyen szín. Ha városi nézetre kapcsolsz, akkor jól látszik az alatta lévő kék szaggatott.
Az MTB nézeten elég sok a jelölés (a városi nézet összes bringás jelölése látszik + rájön az MTB jelölések), néha előfordul ez, hogy több jel is egymásra kerül. Ilyenkor segíthet ha városi nézetben is megnézed.
Persze jó lenne ezeket úgy kezelni, hogy ne kerüljön egymás alá több jelölés, de nem egyszerű.
Ezek csak olyan utakon vannak, amit már valamelyk MTB-s OpenStreetMap szerkesztő bekategorizált (nem sokan vagyunk egyelőre). Amíg senki nem tett jelölést az útra, addig nem jelennek meg a pálcikák. Ezek valamennyire szubjektív jelölések, nem egészen egységesek, emiatt nem is jelenítem meg ennél erőteljesebben.
A két dolgot felírtam, ha lesz időm a héten megoldom őket - jogos az észrevétel!
(Eredeti méretben nem lehet képet beszúrni ide..?)
Meg tudjátok mondani, hogy az Ipolyon átmenő vasúti hídon (Mo. - Szlovákia között) át lehet-e tolni a bringát? Vagy csak egy rácsostartó az egész és nincs "járda" rajta?
Egy kérdés: "Az MTB skála az utat közrefogó pálcikák, aminek a színe jelzi a nehézséget:" - ez most micsoda? nekem nem egyértelmű, nem látok utat közrefogó pálcikákat
Egy javaslat: a kész útvonalnál megjelenő magasság/meredekség grafikon takarja a léptéket a bal alsó sarokban, talán egy kicsit feljebb lehetne helyezni?
Még egy javaslat: ha a magasság/meredekség grafikonon jobbra-balra mozgatva az egeret mutatná az aktuális pontot az útvonalon, az nagyon baba lenne
Amúgy nagyon fasza az ötlet, és jó a megvalósítás is.
Jött is már hasznos tipp és segítség, de mohó az ember, sosem elég. :)
Eddig 2880 km bringaút és 770 km külterületi bringatilos van feltérképezve Magyarországon, de biztos van ennél több is. Egyelőre csak egy maréknyi bringás térképszerkesztő van az egész országra, elkél a segítség, még építő kritika formájában is örülök neki.
Ma észrevettem, hogy a hosszú útvonalak tervezése nem valami barátságos, mert semmi visszajelzést nem ad a lassú számítások közben, hogy halad-e vagy megfagyott. Az anonym rendszernapló alapján ma küzdött ezzel valaki, aki Székesfehérvárról a Magas-Tátrába tervezett - innen is tisztelem, szép túra lesz! :)