Keresés

Részletes keresés

Dante001 Creative Commons License 2017.11.05 0 0 643

Ezeken már elektromos klíma van, nem? Azért merítették le magukat egyből.

 

Egyébként szerintem a nagy része ennek a dolognak a nyomatékváltón vérzik el, nem igazán való a robot egy városi buszba. Ha sikerülne kitalálni valami automatát bele, lehet sokat dobna rajta. Úgy mondjuk a megtakarítás se lenne akkora valószínűleg.

Előzmény: BX 59-76 (642)
BX 59-76 Creative Commons License 2017.11.05 0 1 642

Az igaz, hogy a hajtásrendszere párhuzamos hibrid rendszerű, de amikor bekapcsoltam a klímát a 378-as kocsin a Széll Kálmán téren, elindultam klímával a Várfok utca megállóból a Vérmező felé, a lámpánál már 20% volt összesen az akksi. Ezután zöldet kaptam elsőként, és nem értem át zöld lámpán, mert nem gyorsult semmit.

Ezért írtam, hogy a klíma nagyjából el is veszi a teljesítmény legnagyobb részét. Ezután kikapcsoltam a hópihét.

Ha a klíma megy, sajnos kevés az 5000 ccm.

 

Bár a 392 vagy 394 pl a 7-esen full klímával észre se vette az elindulást, stb. Végig 80-90% volt az akksi. És ment mint a barom.

Előzmény: Dante001 (641)
Dante001 Creative Commons License 2017.11.05 0 0 641

Nem csak áramot termel, ez nem soros hibrid. A hajtásban is aktív része van.

Előzmény: BX 59-76 (640)
BX 59-76 Creative Commons License 2017.11.03 0 0 640

Az 5000ccm-es motor tény és való, hogyhajtja a klímát, csak a kocsiszekrényt nem bírja mellette mozgásra késztetni. Dolgoztam velük pár napot, tapasztalatból írom. A dízelmotor egyébként áramot termel.

Előzmény: Peti817172M (639)
Peti817172M Creative Commons License 2017.11.03 0 0 639

Ha a hajtási akkumulátorokban nincs töltés, akkor a dízelmotor beindul, ha a dízelmotor megy, akkor van ami hajtsa a klímát.

Előzmény: BX 59-76 (633)
Dante001 Creative Commons License 2017.10.22 0 0 638

:(

Előzmény: RózsaszínPárduc (637)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.10.22 0 8 637

Félelmetes, de mindenbe... 

Ha mehetett volna, akkor nagyjából mostanában vehetnénk át őket. 

Előzmény: Dante001 (635)
Dante001 Creative Commons License 2017.10.22 0 0 636

Utána módosítottak a szoftveren és jobb volt a helyzet, nem engedte lemeríteni magát.

Előzmény: BX 59-76 (633)
Dante001 Creative Commons License 2017.10.22 0 6 635

Szomorú. Ebbe is bele kellett szólni a hülyéknek.

Előzmény: RózsaszínPárduc (634)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.10.22 0 8 634

Nagyjából ugyanaz, mint bármilyen más (akár használt, akár új) beszerzéssel. Nem engedték, így elúszott... 

Előzmény: BP-1 (632)
BX 59-76 Creative Commons License 2017.10.22 0 2 633

Nagyjából annyi, hogy aki az 5, 7 és 9 vonalakra osztotta ki, foggalma nem volt a hibrid hajtásról.

Lámpától megállóig, megállótól lámpáig majd a következő lámpáig mentek. Ezen távolságok között gyakran 100-200m sem volt. Ezalatt az akkumultorok nem töltődtek fel. Ezáltal a Klíma teljesen üzemképtelen volt.

Előzmény: BP-1 (632)
BP-1 Creative Commons License 2017.10.22 0 2 632

Esetleg nagy vonalakban lehet tudni, mik voltak a gondok?

Előzmény: RózsaszínPárduc (631)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2017.10.21 0 5 631

De, ráugrott.

Előzmény: Dante001 (629)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2017.10.21 0 2 630

Kivetelesen nem :-)

 

Regebb ota szo van mar errol, de most komolynak is latszik.

Előzmény: Törölt nick (628)
Dante001 Creative Commons License 2017.10.21 -2 2 629

Továbbra sem értem miért nem ugrott rá a BKV a kocsikra :/

Előzmény: Törölt nick (628)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.21 0 2 628

Reméljük nem Krisi álmodozását olvashattuk szokás szerint.

Előzmény: Dani0530L (627)
Dani0530L Creative Commons License 2017.10.21 0 1 627

Idézek az Omnibusz FB oldaláról:

"Információink szerint eldőlt a csuklós hibrid Volvók sorsa: a Volánbusz agglomerációs járataira kerülnek, az onnan felszabaduló dízel 7900A-k pedig "sárga" (helyközi) vonalakra mennek."

Előzmény: Törölt nick (626)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.21 0 0 626

Ugye nem a 2016-os pletykaesőt olvastad újra valahol?

Előzmény: Tomika... (625)
Tomika... Creative Commons License 2017.10.21 0 0 625

Egy buszos oldal információi szerint a Volánbusz agglomerációs vonalaira kerülnek, a dízel 7900A-k pedig besárgulnak. Legalább kicsit enyhül a járműhiány. Korábban amúgy már voltak Volánbuszhoz kerüléses pletykák.

Előzmény: Fenyőfatalp (623)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2017.10.19 0 0 624

A VB-nél lévők befékeznek. És bizony van olyan hiba, hogy jelzésre kinyílik az ajtó...

Előzmény: g86 (313)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2017.10.19 0 0 623

Egyik sincs Cinkotán.

Előzmény: g86 (610)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.09 -1 2 622

Örökbecsű! :D

Előzmény: BPO-105 (621)
BPO-105 Creative Commons License 2017.08.09 -1 3 621
Előzmény: Dante001 (620)
Dante001 Creative Commons License 2017.07.30 0 0 620

Szerintem ha akarták volna már rég kiderítik. Ami azért fura mert a 40 használt kotla meg kellett.

Előzmény: 7-es troli (618)
7-es troli Creative Commons License 2017.07.30 0 0 619

Legyen igy!

Előzmény: 18-09 (617)
7-es troli Creative Commons License 2017.07.30 0 0 618

Biztosan ki tudja deríteni a BKV hogy ki van most döntéshozó pozícióban a hibridek kapcsán, ha akarjak ( ill ha a politika akarJa) a Pestre szabaditasukat...

Előzmény: Dante001 (616)
18-09 Creative Commons License 2017.07.30 0 2 617

Szerintem idő kérdése és valamelyik lengyel városban landolnak a kocsik. 

Előzmény: Dante001 (616)
Dante001 Creative Commons License 2017.07.30 0 1 616

Sima rendelkezésre tartás lenne, mint az Intertankeres Conectok.

 

Mondjuk ehhez tudni kéne előbb, hogy gyakorlatilag most kié a flotta? Fizeti még a T&J a lízinget? Vagy már a Volvoé?

Előzmény: 7-es troli (615)
7-es troli Creative Commons License 2017.07.30 0 0 615

Azert uzembentartas nem egyenlő karbantartassal, raadasul ha egy külsős céget kell megkérni mindenre, az tömérdek plusz kiadás lenne.

 

az ott parkolasuknak meg inkább látom az okát abban, hogy a lizingelo bank/cég biztonságban akarja tudni a méregdrága járműveket.

Előzmény: Dante001 (614)
Dante001 Creative Commons License 2017.07.30 0 1 614

Nekem úgy rémlik a T&J-nél sem ők üzemeltették a valóságban, hanem a Volvo Hungária, azért parkolnak az ő telepükön. Lehet rájuk kötni karbantartási szerződést és nem az ő gondjuk.

Előzmény: 7-es troli (612)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!