Az előbefecskendezési szőget szeretném metudni hogy hány fokos szőgbe ként kőveti egymást a befecskendezés.
Mért a lenditókeréken 17 enekel lennie amikor megindult a befecskendezés. De sajnos az adagolón kéne beálitani hogy hány fokonként kőveti egymás a befecskendezés
Ki infóra lenne szükségem. Adott egy 70 es években gyártott autó. Svájci papírokkal, de német országban levámolva. Van rá esély hogy forgalomba helyezhető regadó kifizetés után vagy csak OT vizsgával lehet?
Teherauto fekmunkahenger felujitasara tudtok ajanlani céget? Ajanlották Ujlaki Petert az Ulloi uton, de nincs hozza elerhetosegem. Valaki meg tudna irni nekem? Köszönettel: Gergely
Tizen éve kötődöm klasszikus Toyotákhoz, de természetesen minden további minőségi, érdekes jármű iránt tudok rajongani. Az utóbbi években összehozott a sors jó pár egyéb Young- és Oldtimeres, egyéb japán gyártású jármű tulajdonosával, amely találkozások alkalmával sokszor konstatáltam, hogy szinte teljesen magányosan építgetik, szépítgetik gyöngyszemeiket úgy, hogy közben nem tudják az apró eredményeket és a sok-sok örömöt megosztani egyéb márkatársakkal. Kis hazánkban sajnos a japán veteránozásnak nincs túl nagy kultusza, így csak elvétve találunk kisebb - sokszor adott típusra specializálódott - csoportokat, klubokat, de legtöbbször az idős járművel rendelkező tulajdonosok számára csak a nagyobb márkaklubok maradnak, ahol gyakran igen kis figyelmet kapnak az öregebb gyöngyszemek vagy csak szimplán kevés a hasonló korú autó/motor.
Mindemellett igenis vannak itthon Young- és Oldtimer, japán különlegességek, ritkaságok és igen nagy becsben tartott, a kor utcaképét tükröző szép állapotú járművek.
A fentiek miatt az évek során megfogalmazódott bennem egy olyan közösség megalapítása, ahol a 9 autó, a 4 motor márka és az esetleges egyéb szigetországban gyártott jármű tulajdonosai egy helyen tudnának közösségi életet élni.
Idén elkövetkezhetett a kivitelezés és a napokban átadásra is került az új felület.
Engedjétek meg, hogy bemutassam a JAPTIMERS közösséget.
Nagyon preferáljuk a személyes kapcsolatokat és nyilván mindenki "élőben" szereti kényeztetni magát a különleges járművek megcsodálásával, így első sorban az éves találkozókért, összejövetelekért hoztuk létre a közösséget. Emellett nagyon fotnosnak tartjuk az események közti kapcsolattartás lehetőségét, így egyben az interneten található elektronikus felületet is.
Természetesen az index fórum felülete mellett, immáron a japtimers-en is találkozhatnak az azonos hobbival rendelkező tulajdonosok.
Megoszthatják tapasztalataikat, élményeiket, feltehetik kérdéseiket, találhatnak hasznos információkat, leírásokat, eladhatnak és gyorsan tudomást is szerezhetnek különleges kiegészítőkről, alkatrészekről és természetesen vezethetnek "naplót", azaz saját projektet is. Itt értesülhetnek fontosabb információinkról, itt jelentkezhetnek találkozóinkra és itt oszthatják meg velünk észrevételeiket.
Szívből reméljük, hogy az új közösség elnyeri tetszéseteket és hogy jelen megkeresés célba talált.
(Egy várhatóan nívós közösségnek jó dolog az első tagjai közt lenni :) , de vegyétek figyelembe, hogy egy új csapat megalakulása időt vesz igénybe, így a kezdeti beindulási időben kérjük legyetek türelemmel, szavazzatok bizalmat nekünk és segítsetek értékes hozzászólásaitokkal még vonzóbbá tenni a felületet az új érdeklődők számára is)
Bőregeret veszek (Velorex 16/350) tipusú háromkerekű matrot Jawa 350dm³ – jó állapotban – lehet okmányokkal vagy azok nélkűl – ár megegyezzés lehetséges. gervet@centrum.sk
Bőregeret veszek (Velorex 16/350) tipusú háromkerekű matrot Jawa 350dm³ – jó állapotban – lehet okmányokkal vagy azok nélkűl – ár megegyezzés lehetséges.
Ami a másik felet illeti, nem vagyok benne biztos, hogy túlságosan bölcs dolog ilyen módon kivívni egy közösség ellenszenvét. Olvasom OZ összefoglalóját a veterán honlap hírek rovatában, ahogy gondolom elolvasta már mindenki és feltételezem, a nagy többségnek nagyon csípi a szemét az a magasságos stílus, amivel az "utolsó szót" szándékozik kimondani. Lehet ám mindenkinek meggyőződése, kinek-kinek a szent és sérthetetlen törvény betűi szerint, vagy éppen a saját emberi igazságérzete szerint.
"Szerveződés, súlyos megsértése, inkriminált, dokumentumok, megtagadta, NAV, fenyegetés, stb." - csak úgy kiragadva. Sok helyütt bele lehetne kötni a nagy szavakba. Mégis, amiért idecitáltam őket, lehetne inkább gondolatébresztő a szerző úrnak, mit vált ki - a stíluson kívül - ezekkel a szavakkal a jóérzésű olvasó igazságérzetében.
Mert az már csak olyan...hogy a sértettsége tenni akarás után kiált.
Egy valami egyértelműen megmutatkozik: a szerző és kiadója legnagyobb félelme, hogy a könyve a google találati lista első oldalán lesz megtalálható elektronikus formában.
Könnyen lehet, hogy egy jogi-hatósági herce-hurca után majd diadalittasan, nagy önelégedettséggel, újra nyilvánosság előtt nyerhetnek elégtételt a jogi sérelmeikért...talán érdemes azonban még előtte tovább gondolni a lehetőségeket, mert egy réteg igazságérzete várhatóan ezt nem fogja tolerálni.
El tudják képzelni, hogy a végén saját munkálkodásuk következményeként, saját legnagyobb félelmük fog beigazolódni?
A lehető legjobb szándékkal mondom, hogy talán megfontolandó kalkulálni vele.
Most olvastam a kiadó honlapján a másik fél érveit.
Szeretem mikor arról beszél, hogy közismert veteranos személyek és kikérte az adataikat, mivel közismertek, miért kell kikérni? Majd mint régi jo ismerőseim, felnyomom őket a NAV-nál.
Szerettem volna beszerezni még idén az uj piros könyvet, mert érdekel. Most elment a kedvem.
mi értelme ennek a hisztinek a kiadó részéről? Olyan leírások voltak fent amik ma kereskedelmi forgalomban nem beszerezhetőek. utonyomasrol persze szó sincs sehol, mert ahhoz nincs tőke, pereskedésre bezzeg van. Miért nem adja ki bármilyen adathordozon a kiado ezeket? Lehet lett volna rá kereslet.