Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

AdiGt0210 Creative Commons License 2022.07.06 0 0 1375

Nálad mi lett a hiba megoldása?

Előzmény: Tky4891 (1233)
AdiGt0210 Creative Commons License 2022.07.05 0 0 1374

Végül mi lett a hiba megoldása?Én is ezzel küzdök,a minden is kilett cserélve már..

Előzmény: Dani Papp (1305)
Totoka76 Creative Commons License 2022.05.22 0 0 1373

Az lehet, mert eddig: fék-kézifék és utána tettem D-be. azt hittem ugyanaz mint megállásnál :)

Na akkor kipróbálom, hátha még nem sikerült tönkre vágni

Köszönöm a választ!

Előzmény: Teo papa (1372)
Teo papa Creative Commons License 2022.05.21 0 0 1372

Hmm .. nem lehet, hogy nem jól kezeled a váltót? Megállás D-ben, fék, KÉZIFÉK, majd P. Különösen akkor, ha nem vízszintesen állsz meg. Induláskor P, fék, majd D UTÁNA kézifék ki.

 

Teo >

Előzmény: Totoka76 (1371)
Totoka76 Creative Commons License 2022.05.21 0 0 1371

Sziasztok! Passat B8 2016-os. 6-os DSG indításnál (hidegen) P-ből menetbe rakva nehezen megy(nem mindig). Mintha be lenne ragadva, erővel lehet csak kiakasztani. Rohadt idegesítő, ez ilyen gagyi??

Loki1987 Creative Commons License 2022.02.27 0 0 1370

Sziasztok.

Egy olyan kérdésem lenne hogy ha az autó (2010es Skoda octavia) Dsg váltója menet közben felváltotta negyedikbe majd a műszerfalon a D4 és egy kulcs kezdett el felváltva villogni akkor az mire utalhat? Amint lehetett azonnal meg lett állva a kocsival majd ujra indítást követően röviddel eltűnt ez a jelzés és a chek engine kezdett el világítani, ami később szintén eltűnt.

Tudom gépre kell dugni és okosabb leszek, de mivel vasárnap délután van így egyenlőre nagyon más lehetőség nincs mint itt megkérdezni.

 

Köszönöm a válaszokat előre is!

tyityusz Creative Commons License 2021.11.16 0 0 1369

Üdv! Érdeklődöm, hogy hol tudnék a képen jelölt Dsg váltó lemez deknihez tömítést venni, mert már elkezdett szivárogni. Vw Sharan 2011 7N 6os Dsg

omegav6i Creative Commons License 2021.10.12 0 0 1368

Üdv az uraknak/ hölgyeknek!

 

 

2006 Octavia kombi, 6 fokozatú DSG váltó.

 

Kettesből hármasba, vagy vissza váltásnál melegen ránt az autó.

 

Volt markaszervizben, gyári szoftver visszaállítás történt.  Változás nem lett.

 

Valószínüleg mechanikai hiba. Tudtok olyan szervizt, ahol benzin / gázosként is foglalkoznak vele?

Dobra Creative Commons License 2021.07.23 0 0 1367

Sziasztok! 

Olyan problémám lenne hogy egy Golf 7  2.0 dizel autónál a váltó(dq381) Sport módba és kézi módba is vissza váltásnál üt,

D-be azt mondanám hogy szépen vált visszafele is, párszor volt mikor előzéskor mondjuk 7.be le padlólozom és vissza rakta 5.be és ott is volt ütés de nagyon ritkán csinálja D-be. Mi lehet a probléma hogy csak visszaváltásnál van ilyen probléma? 

 

nohab Creative Commons License 2021.07.23 0 0 1366

Szerintem erre maga a gyár ad választ azzal, hogy az 1.8 TSI 4x4 verziójában 280Nm-re állította be a nyomatékot, de ahhoz már olajos váltót adott.

Előzmény: l0v4szl (1360)
batazol Creative Commons License 2021.06.27 0 0 1365

Üdv, Skoda Superb 2016 évj, 1,6 Crdi 7-es DSG, 40 000km, hegynek felfelé menet ritmikusan remeg. Vált fel és le, nem csattan, sík úton nem csinálja, ha nagyobb gázzal autózok nem csinálja. Arra gyanakodtam, gyenge a hegyhez, de ez nem az a remegés, amikor a motor ereje fogy el, remeg egyet abba hagyja, remeg megint.... Olyan, minta fel vagy le váltana és csúsztatná a kuplungot, de mégsem vált. Meg lenne égve valamelyik kuplung? Köszönöm az ötleteket.

l0v4szl Creative Commons License 2021.04.25 0 0 1364

Köszönöm szépen, így már érthető, akkor békénhagyom!

Előzmény: Varshi (1363)
Varshi Creative Commons License 2021.04.24 0 1 1363

Ez nem ugyanaz.

Az 1.4-1.5-1.8 szárazkuplungos, "gyenge" DSG-t kap(ott). Ez a kezdetektől 7 fokozatú volt, páran ezzel a számmal próbálták megkülönböztetni (az akkor még inkább csak 6-os olajosoktól), ami megszokás most már viszont kavarodást okoz.

 

Felette, 2.0-tól olajos - "erős" - DSG jár a kezdetektől fogva, régebben csak 6-os, az újabbak már 7 fokozatúak. A belinkelt dízel Octi is ilyen.

Megtévesztő a "DSG7", mert ma már nem lehet megkülönböztetni a fokozatok száma alapján őket.
Én sem piszkálnám a gyengébbiket a helyedben. :(

Előzmény: l0v4szl (1362)
l0v4szl Creative Commons License 2021.04.23 0 0 1362

Erre gondoltam: https://katalogus.hasznaltauto.hu/skoda/octavia_combi_2.0_cr_tdi_scr_style_4x4_dsg-119510

150HP 340Nm 7es DSG

Az új Octavia dizelek is ekkora nyomatéktól indulnak a hetessel.

Azért köszi a választ!

atuc Creative Commons License 2021.04.21 0 0 1361

A 2,0 CR TDI hatsebességes olajos lesz.

Én nem feszegetném az 1,8 TFSI-T. Gyári állapotában is széthullik a gyenge dugattyúk/hajtókarok miatt. Mellesleg 30% teljesítménynövelés csak szoftverrel nem szerény.

Előzmény: l0v4szl (1360)
l0v4szl Creative Commons License 2021.04.21 0 0 1360

Sziasztok!

 

Kis segítséget szeretnék kérni DSG7-el kapcsolatban

Octavia 2018 1.8TSI (CJS) DSG7-es auto és gondolkozom némi teljesítmény növelésen

Viszont ellentmondásosak az infók:

Egyes állítások szerint a DSG7 250Nm nyomatékra van hitelesítve, ezért is megegyező, az 1.5 és 1.8-as nyomatéka.  

Viszont ugyan ezzel a váltóval szerelt Octavia crtdi 2.0 360Nm-el használják gyárilag.

Akkor most emeltethetek a teljesítményen vagy nem hosszútávra. A cél valamivel 300feleti nyomaték és 220LE.

 

Nandor97 Creative Commons License 2021.04.18 0 0 1359

Sziasztok,adott egy vw passat b6 2.0crtdi 2010es autó dsg váltóval,olyan probèlma van vele,hogy felfele nagyon szépen vált és lefele is ,de visszont 3-ból 2esbe lassitáskor egyet kattan valami a váltó felől.Ezt mi okozhatja?

Jozsef Cseh Creative Commons License 2021.01.30 0 0 1358

Sziasztok!

DQ500 7seb. olajos DSG  t5 multivan, P állásban melegen emelt alapjárat körül kb 1200-1500  furcsa hangot hallat, olyan mintha olajszivattyú vagy olajnyomás keltette hang lenne. Egyébként tökéletesen működik. Valakinek esetleg hasonló tapasztalat ?

vti00 Creative Commons License 2021.01.09 0 0 1357

Sziasztok!

 

2005-os Audi A3-ban 6 sebesseges dsg valto felfele valtaskor neha jobban kiporgeti a motort es a visszavaltasok is hamarabb tortennek, mintha sport fokozatban lenne, maskor meg teljesen hibatlanul mukodik. Tudjatok mi lehet a gond, termeszetesen megy majd diagnosztikara. 

Koszonom.

Move1 Creative Commons License 2021.01.08 0 0 1356

Sziasztok,

Szárazkuplungos (golf VII, 2016. 210 e km) automata váltó esetén is érdemes váltóolajat cserélni?, ill. milyen karbantartást célszerű elkövetni vele? Tudtok erre szakosodott szerelőt? Jelenleg probléma mentes a működés, 1,5 évig használta a kollegám, a váltóval karbantartásilag nem történt szerintem semmi ezidáig.

Köszönöm...

Gémesi Zsolt Creative Commons License 2021.01.02 0 0 1355

Elnézést de lemaradt!

A váltok átvehetőek budapesten,Soroksáron a Grassalkovich úton.

Gémesi Zsolt Creative Commons License 2021.01.02 0 0 1354

Kedves Hölgyek,Úrak!

 

Boldog új évet kívánok mindenkinek!

 

Ha van köztünk titán aki DSG javításra adja a fejét akkor felhívnám a figyelmét hogy RAKTÁR KISÖPRÉST tartok.

Néhány DQ250 váltót(kb 8-10db),kuplung és mechatronika nélkül MÉH áron eladnék.Legyen ez az ár 10eft/db.
Ezen kívűl szétszedett DQ250 is van pár darab,csoport tengelyek,fogaskerekek,difi stb.
Ha nem kell senkinek akkor megy a MÉH-be, ennyit kapok ott is érte.

Elérhetőségem:Zsarhmeg@gmail.com

Ede66 Creative Commons License 2020.12.28 0 0 1353

Sziasztok, 

A Skoda Superb DSG váltója fél évente egyszer csak baragad: menet közben kijelzi a komputer hogy "sebességváltó hiba" "fékezzen" az autó megáll épp ott ahol van a "D" sebességben. Pár perc után ki lehet szedni a sebességből  ezután pár perc után a gépkocsi elindul. Ez ismétlődik kb 10 percen keresztül, majd az autó pár perc múlva "megjavul". 3 szerviz is tanácstalan volt eddig. 

Valakinek hasonló tapasztalat?

 

Köszi

Xenon1123 Creative Commons License 2020.12.21 0 0 1352

Egy telefonszámot kérek.

Előzmény: Qwaxx (1221)
Xenon1123 Creative Commons License 2020.12.21 0 0 1351

Sziasztok! Ezt olvastam a TC-n DQ200-ról "Érdemes kivárni, amíg a motor eléri az üzemi hőmérsékletet, gurulni pár métert, majd újra üresbe húzni az előválasztót. Ha ilyenkor az autó meggurul hátra, az szintén a kuplung közeli halálát jelzi."

Kérdés, hogy egyáltalán nem gurulhat hátra semennyit ilyenkor? Van erről valami video ahol meg lehet nézni hogy mégis hogy néz ez ki? Mert nekem 10 éves és 55e km van benne és ha ha megcsinálom ezt akkor kicsit meggurul hátra. Első tulaja vagyok és még nem volt olajcserén. Lehet hogy az valamit segt, vagy létezik, hogy 55e km-nél kuplungot kéne cserélni? Nem érzek semmi olyasmit, hogy megcsúszna vagy bármi hibásan működne.

 

 

 

Passatr36 Creative Commons License 2020.11.23 0 0 1350

Sziasztok nekem olyan problémám van hogy most miota hidegebb van reggel első inditásnál berakom D semmi probléma csatanás rántás nèlkül indul de mikor 1800 fele vált súrlodik  mint ha homok volna benne de csak egy 500 méterig utánna mikor melegszik már nem csinálja.

Mi lehet a gond? 

Teo papa Creative Commons License 2020.11.19 0 0 1349

Sok oldala van ennek. Én pl a Tourant kifejezetten a DSG miatt vettem. Körbenéztem a piacon és nem nagyon láttam számomra vonzó opciót (Chrysler Voyager már volt cégesen, Ford Galaxy automatája - a váltós szerint, akinek adok a szavára - egy hulladék, BMW-t - nem a váltója miatt - csak akkor, ha folytonos t.könszúrásra vágyom, a japánokban meg nem nagyon volt automata, sőt egyáltalán egyterű is alig). Így elég könnyű volt a Passat után is konszernen belül maradni. Megjegyzem azóta már a céges autó is DSG-s 4 éve, sőt idén is vettünk még egyet.

 

A lényeg, hogy azt gondolom, hogy váltó vonalon az olajos DSG, amit érdemes venni, mert jól működik, ha megkapja a maga olajcseréjét, meg nem rángatjuk a váltót másik irányba, mint amerre épp megyünk, akkor nagyon sokáig bírja, ha mégis tönkremegy, van hozzá minden és relatíve normális áron javítható. A cégesben már 350e km van, közelében nem voltunk javításnak. 400e fölött akarom eladni jövőre, addig nem is szeretnék hozzányúlni. A sajátom meg sosem fogja elérni ezt a futásteljesítményt - nálam - :)

 

Teo >

Előzmény: JAMIE222 (1348)
JAMIE222 Creative Commons License 2020.11.19 0 0 1348

Érdekes ez, én bottal sem piszkálnám a VAG termékek legtöbbjét, vélhetően be vagyok oltva ellenük:)

Egyik másik Audin elgondolkodtam, de amennyit én megyek egy évben, valószínűleg kölcsönt kellene felvenni a házra a szervizelés miatt, úgy hogy kihagytam:))

Előzmény: Teo papa (1347)
Teo papa Creative Commons License 2020.11.19 0 0 1347

Van akinek igen. Nyilván minden gyártónak más a dizájnja, meg kezelőszervek, meg sok minden más. Nekem elég régóta VW van, de a nejemnek pl Yarist vettem, mert - szerintem - a Póló nem egy szinten van vele. A fiam meg Aurist vett maguknak pont azért, mert azt a tanácsot kaptuk, hogy ha VW, akkor 1,6 szívó benzin, többi benzinest ne. Mondjuk a 10+ éves Aurist sikerült kevesebb, mint 40e km-rel megvenni egy márkaszerviztől, ahol az autót újkorában eladták és ahova végig a bácsika szervizbe hordta, majd becserélte egy újra :o))

 

Teo >

Előzmény: JAMIE222 (1345)
skt15 Creative Commons License 2020.11.18 0 0 1346

Akinek volt VW csoportos autója, az valamiért ragaszkodik hozzá a jövőben. Ebbe beleértem magam is (hajtok más gyártmányt is, mert amire kell, olyan nincs a konszernnek, de...) . De biztos ez egyéb konszernekkel is így van. 

Előzmény: JAMIE222 (1345)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!