Keresés

Részletes keresés

vincent_dela_vega Creative Commons License 2015.06.30 0 0 12

Sziasztok!

 

Lenne egy kiszemelt 2004-es S40 260.000 km-el 2.0D, 134 LE. Szerintetek mennyi a reális ára? Ismerem az előéletét mert ismerőstől lenne, most volt benne kuplung felújítás.

 

Köszi.

 

V

Julcsi Garay Creative Commons License 2014.11.05 0 0 11

Szia!

 

Abban tudnál segíteni, hogy az S40-es számítógépéből hogy lehet kitörölni az idegesítő "Időszerű az időszaki szerviz" szöveget?

 

Köszönöm:

J.

Előzmény: Schroedinger (8)
TOMTITOM Creative Commons License 2014.09.03 0 0 10

sziasztok !

 

szeretnék segitséget kérni 97" s 40 ügyében nem veszi a hátramenetett valoszinű a rudazattal van valami mert miota kipufogosnál volt azotanem jó ötleteket kérek elöre is köszi tom

Julcsi Garay Creative Commons License 2014.08.28 0 0 9

Köszi szépen!!

Előzmény: Schroedinger (8)
Schroedinger Creative Commons License 2014.08.27 0 0 8

Szia!

 

Gratulalok a vetelhez!

Az alapjarattal a kovetkezo a helyzet:

 

Hidegen mindig relative magas, nalam kb. 1050-1100 körül van amikor beinditom. Ahogy melegszik a motor, ugy csökken az alapjarat, egeszen kb 750-800ig. Ez normalis, mivel szivobenzines motorrol beszelunk.

 

Hogy uresbe valtaskor mi lehet a problema, arra most igy nincs ötletem, de lehet hogy annak a motornak meg igy mukodik a vezerlese. Mivel azt irod hogy melegen nincs vele gond, ezert en nem vennem ezt nagyon komolyan.

 

Amit esetleg javithatna rajta az ket dolog:

 

  • Kitisztitod vagy ha maskent nem megy kicsereled az alapjarati vezerlo szelepet, igy nez ki:

http://www.bakelit.hu/portal/Szentes_/Autoalkatresz/Motoralkatreszek/Jeladok/Ford_Focus_18_alapjarat_4_194634_170375.html

 

Nekem meg nem volt ilyen problemam, pedig mar mindketto tul van a 150ezren.

  • Esetleg gyertyakat csereltetsz, lehet hogy ezert rangat, vagy lehet hogy gyujtas problemaja van.

 

Nagyritkan az enyemek is csinaljak ezt, hosszu ut utan pl, vagy ha nagyon sokat hasznalom varosban. Az is lehet hogy meg kene jaratnod egy hosszabb uton.

 

Ha nem nagyon muszaj, ne volvo alkatreszeket vegyel, ami jo a fordhoz tobbnyire jo ehhez is.

 

Előzmény: Julcsi Garay (7)
Julcsi Garay Creative Commons License 2014.08.25 0 0 7

Szia!

 

Ha már voltál szíves segíteni Volvo-vétel előtt júliusban, ismét hozzád fordulok.:)

 

Múlt héten vettem egy 2006-os, 1,8-as benzines S40-est, de van egy kis problémám vele: 

A hideg motornál nagyon ingadozik az alapjáratom. Indításkor 1000 fölé megy, majd ha sebességből üresbe váltok, akkor hirtelen leesik 6-700 köré, majd 1000 fölé megy gyorsan, miközben kissé rángat. Ha már meleg a motor, akkor semmi probléma nincs. 

Tudnák segíteni? 

 

Köszönöm!

Előzmény: Schroedinger (2)
Julcsi Garay Creative Commons License 2014.08.01 0 0 6

Mindenkinek köszönöm a válaszokat, így egyértelműen az 1,8-ast fogom választani. Holnap pl. ezt nézem meg: http://www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/s40/volvo_s40_1.8_kinetic-8127752

vrobee Creative Commons License 2014.07.31 0 0 5

Nálad a pont...

Előzmény: Schroedinger (3)
nyman Creative Commons License 2014.07.29 0 0 4

Ugyan az en velemenyem lehet nem mervado, mert csak egy szubjektiv dolog, egy evtizeddel ezelott rovid ideig ceges autokent volt alkalmam S40-hez. Nekem szuknek, kicsinek tunt belulrol, a terdem alig fert el, illetve ott volt a kozepso konzol. 1,6-os benzines volt, es ero sem volt benne.  Na jo a masik autom sem suzuki swift volt. :) A fonokom S60-asa jobban tetszett.

 

Ilyen tavlatban mar minimalis az arkulonbseg a dizel es a benzines kozott. Mas tenyezok jobban befolyasoljak az arat.  

Schroedinger Creative Commons License 2014.07.29 0 0 3

Ja, azert vagyok biztos benne hogy itt a Ford alapu Volvorol lehet szo, mert csak abbol van 1.6D meg 2.0D. A regibol csak 1.9es volt a dizelmotor.

Schroedinger Creative Commons License 2014.07.29 0 0 2

Az 1.8as megbizhato motor, nekem ket ilyen motorral szerelt Volvom van, egy C30as es egy V50es. Flexifueles, tehat ethanollal is lehet oket tankolni. Muszakilag egyezik az S40essel, (meg a Ford Focussal) csak a karosszeria mas. (Kombi ill. 3 ajtos. )

 

Az 1.8as jobb valasztas ha naponta rovid utakon hasznaljak, a motor hamar eleri az uzemi homersekletet. A motor vezermulancos, tehat nincs szijcsere sem, rendszeres es gyakori olajozassal tobb mint 300ezer kmt bir. Varosi hasznalatnal az olajat gyakrabban kell cserelni. Kb. 12-15 ezer kilometerenkent. Fontos meg a futomubeallitas ellenorzese, utanallitas max 2evenkent. (Kulonben csunyan elkoptatja a gumikat).

 

150ezer km körül atlagos hasznalat eseten elkopik a kuplungtarcsa, ezt cserelni kell, csereje 100ezer fölött van. Klimaval lehetnek meg gondok, klimakompresszor csere, stb. Ezeken kivul problemamentes.

vrobee Creative Commons License 2014.07.29 0 0 1

Régi vagy új S40-ről lenne szó? 2004-ben lett a Mitsubishi Carismából Ford Fóka...

 

benzin vs. dízel:

Van egy ilyen mondóka, hogy évi 10-15 ezer km. alatt nem szabad dízelt venni. Én ezt sose értettem. Tegyük fel, hogy az állapotot sikerül kb. hitelesen fölmérni, a beszerzési árban pedig tízéves kocsinál nincs lényeges különbség. Az elhasználódás meg nem elsősorban a km-ek számától, hanem a használat módjától függ. (Ha minden nap a sarki közértig mész vele hideg motorral, az nem jó neki. Ha a 7000 km úgy kerül bele, hogy havi egyszer lemész valahova pályán 650km-t, azzal mi lehet a gond?)

Előzmény: Julcsi Garay (-)
pirosalmabumm Creative Commons License 2014.07.28 0 0 0

ennyi használattal a dízelt felejtsd el minél gyorsabban.

Előzmény: Julcsi Garay (-)
Julcsi Garay Creative Commons License 2014.07.28 0 0 topiknyitó

Sziasztok!

 

Segítségeteket kérném! Egy S40-est szeretnék venni. A keretem egy kb. 2004-es évjáratúra elégséges. Néztem 1,6-os és 2,0-es dízelt, de szimpatikusabb az 1,8-as benzines. 

 

Ti melyiket javasoljátok? Egyáltalán, mennyire megbízható az ilyen korú, 130-160 ezer km-t futott S40-es? Milyen szervizigénye van? Mire vigyázzak a vételnél? 

 

Évente kb. 6500 - 7000 kilométert használnám; leginkább naponta csak néhány km-t. 

 

Köszönettel:

Garay Júlia

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!