Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kard Creative Commons License 15 órája 0 0 12734

Ja, ok. A bimmernél 150e ez az extra :) Mondjuk nekem sem nem kéne. A mai iPhone-ok simán elmennek egész nap, pont Xs-t használok én is. tartaléknak be van téve egy usb-s töltő.

Szerintem ezzel a rendeléssel pont szerencséd is volt, mert most elég gyengén megy az autógyáraknak. Valszeg jobban engednek is.

 

Előzmény: Aszpirin (12731)
bgeria Creative Commons License 15 órája 0 0 12733

Ha kabelesen toltesz, akkor meg wired carplayed lesz. Vszeg en se sokat fogom hasznalni a wireless toltest pont emiatt (i12pro)

Előzmény: Aszpirin (12731)
bgeria Creative Commons License 15 órája 0 0 12732

en eddig mindig kihagytam a napfenytetot, most mar szerettem volna. :) Nekem is otthon van a Hifi, de mindig idegesit ha nem a maxos van benne es hallom, hogy valami offos, mert akkor magamra vagyok merges hogy ezen sporoltam. Ha a maxos is szar, akkor legalabb tudom, hogy mindent megtettem.

 

na en is ilyesmit lottem magamnak, ez 12,5milla, ha beteszem a hifit es a napfenytetot akkor mar 13m folott van. :/ es ahogy latom ebben meg nincs a felbor ules. A bezsre vigyazz a skoda fele iszonyat koszolodo, haver Karoqjaban nagyon nem gyerek kompatibilis

 

optima k5-re vartam 1.6 hybrid/phev, de aztan uj optima mint kiderult abszolut nem jon ide, igy nalam egy Proceed GT lett a valasztott.

 

 

Előzmény: Aszpirin (12727)
Aszpirin Creative Commons License 16 órája 0 0 12731

Amire gondolsz, szerintem, az a "Telefonkihangosító II" nevű opció, ami lényegében az indukciós töltést tartalmazza pluszban, 110ezer forintért. Nem, azt nem kértem. Nincs szükségem az indukciós töltésre (bár a telefonom /iphone XS/ tudja, de nagyon melegszik olyankor, én a kábeles töltést preferálom).

Előzmény: Kard (12729)
Aszpirin Creative Commons License 16 órája 0 0 12730

Az benne van az alapfelszereltségben.

Előzmény: Kard (12729)
Kard Creative Commons License 16 órája 0 0 12729

Kihangosítót nem kértél bele? Mert az hiányzik a listából.

Előzmény: Aszpirin (12727)
Kard Creative Commons License 17 órája 0 0 12728

Igen, pont erre :)

Előzmény: Aszpirin (12725)
Aszpirin Creative Commons License 17 órája 0 0 12727

Tudom, hogy itt OFF, és bocs a többiektől. Ez az általam megrendelt konfiguráció https://konfigurator.skoda.hu/cc-hu/hu_HU_SKODA20/C/detail/590/NX547D4T/0F0F/CB/@$BB@3CX@5MN@7X5@8X8@PBI@PD7@PFC@PJ3@PJA@PKJ@PLC@PSK@RAF@WMB@WME@YOY/@?GrossNetSwitch=GROSS&variant=Style

A nagyobb hifi és a napfénytető hiányoznak a Te óhajaidhoz képest, mert azok engem nem érdekelnek (egyébként eléggé hifibuzi vagyok, de otthon vannak a cuccaim, nem az autóban).

Sajnos az RS nem volt akkor sem még, amikor én rendeltem, különben valószínűleg nem sokat gondolkodtam volna... 

Eredetileg a Volvo V60 PHEV-ről való lemondás után KIA Optimát konfigoltam én is (kombit), és bár lehetett konfigurálni, sajnos azzal kellett szembesülnöm, hogy rendelni már nem, mert kivonják az európai piacról. Pedig már nagyon beleéltem magam, az fullextrás volt (értsd: minden becsekkolva, amit rendelni lehetett hozzá), és bőven 12 alatt állt meg listaáron. 

Ekkor jött az Octavia Combi. Ja, és a lényeg: ez is cégautó lesz :D. Alku után nagyjából ott állt meg, ahol a Te KIÁd. 

Konfigoltam egy nagyjából hasonló felszereltségű Pasat-ot is, és bekértük arra is az ajánlatokat. Lízingdíjban arra jobb ajáánlatot adott mindkét lízingcég, amelyekkel kapcsolatban állunk. Én ennek ellenére a Skodát választottam. Hát így.

 

Előzmény: bgeria (12714)
vAzz3r Creative Commons License 17 órája 0 0 12726

Hat en beixeltem, mert sokat vezetek hosszu utakon, legtobbszor ejjel es faradtan. Sos e bizom ra magam, de ha egyszer ment meg mar boven megerte... Szoval varosbe nekem se kene :)

Előzmény: mlas45 (12718)
Aszpirin Creative Commons License 17 órája 0 0 12725
Előzmény: Kard (12723)
Aszpirin Creative Commons License 17 órája 0 0 12724

A DSG (DCT) váltó önmagában nem rossz dolog, sőt. Olyan cuccokba teszik, mint pl Porschék, Bugatti Veyron, Shelby GT500 (700+ lóerő!!!), sőőőőt... bizonyos M-es BMW-kben is az van.

 

Szóval sportautókban előszeretettel használják.

 

Más kérdés a programozása, mert az autó egyre inkább meg kell feleljen ugye az EU mindenféle hülye emissziós normáinak... A marha drága típusokban ezt leszarják, egyszerűen beépítik a büntetést az autó árába, ami így még egy adaggal drágább lesz, de a vevőkört ez sem érdekli. A "polgáribb" modellekben viszont szükség van a szép emissziós számokra... 

 

Ezért írtam, hogy a modern bolygóműves (pl. ZF) és DCT (avagy DSG) közötti "melyik jobb" vita elég nagy hülyeség ebben a formában. Autót és autót lehet hasonlítani ilyen alapon, de ott is kár a húszmilliósat a tízmillióssal. Előbbinben ugyanis szépen kifizeti a vevő az extra emissziós büntit. 

Előzmény: vAzz3r (12721)
Kard Creative Commons License 18 órája 0 0 12723

Amit én írtam az nem a lane assist. Az benne van alapból az innovációs csomagban a hármasnál. Van ennél egy komolyabb cucc is ami level 2 önvezetés. Gyakorlatilag megy magától autópályán. Követi a sávot, lassít gyorsít ha van előtte valaki, önállóan vált sávot ha indexelsz stb.

https://www.youtube.com/watch?v=_EP_JKu0Q4M

 

Előzmény: Aszpirin (12722)
Aszpirin Creative Commons License 18 órája 0 0 12722

Attól tartok, lassan nem választás kérdése. Az új Octaviában pl. a legalapabb felszereltségi változatban is alapfelszereltségként benne van a lane assist. Nem lehet olyant venni, amiben nincs. Szerintem hamarosan ez történik majd a BMW-kkel is, meg az összes többivel.

Előzmény: mlas45 (12718)
vAzz3r Creative Commons License 18 órája 0 0 12721

A uj 1-esben a DSG egesz jo, bar nekem szemely szerint ZF sima jobban passzolt. Ha tolod neki rendesen akkor tokeletes, neha papa tempoban meg tudom teveszteni es rrosszat keszit elo.

Előzmény: puki33 (12688)
puki33 Creative Commons License 18 órája 0 1 12720

urak, holgyek (?)

(valamiert mindig az az erzesem hogy fokepp urak vagyunk itt , oszt kitudja)

 

mai nappal kisse nosztalgikus hangulatban bucsut vettem a 3-as GT-tol.

En nagyon kedveltem, remelem uj gazdaja is majd oromet leli benne.

 

ha valaki egy NYY-xxx 2016 vegi 3GT-t venne meg, batran megteheti, illetve keressen nyugodtan infokert :)

bar igazabol nincs mit elmondanom :)

 

azert meg neha benezek mi zajlik errefele :)

ha a Volvo topikban jartok, megtalaltok :)

 

piisz.

puki33 Creative Commons License 18 órája 0 0 12719

hat az vszinu sok mar a PHEV nek. ha lenne bar 100km a hatotav akkor az sokkal baratibb lenne ....

Előzmény: bgeria (12707)
mlas45 Creative Commons License 19 órája 0 0 12718

Ezek a sávtartó, önvezető funkciók - ha nekem adnának annyit, mint amibe kerül, akkor sem ixelném be :((

Előzmény: Kard (12716)
Kard Creative Commons License 19 órája 0 0 12717

Fura, nekem tényleg nem volt ezzel problémám mióta ott az antenna. Előtte volt. Most meg kb. akkor is bekapcsol a Carplay ha csak a kulccsal megyek le a garázsba és a fölötte lévő dolgozó szobában van a telefon.

 

Mondjuk ez a pár száz forintos antenna hiánya olyan tipikus BMW fillérkúrás. Mennyiből állna minden autóba belerakni, tuti az egész koordinációja többe kerül mint maga az antenna. Eleve nem is kéne, hogy bekattintható legyen hanem kilógna belőle hátra és kész. 20 centi kábel vagy egy mini antenna mint a routereken.

 

 

Előzmény: bgeria (12712)
Kard Creative Commons License 21 órája 0 0 12716

Minket sajnos duplán üt ez a helyzet. Egyrészt van az általános autó áremelkedés meg ugye a forint is borul folyamatosan. Tényleg, egy hármast ha rendesen felkonfigurálsz akkor 20 fölé megy. Én a múltkor raktam össze egy 330e-t és annak is 20.5 lett a vége, pedig se napfénytető, se vonóhorog. Egy innovációs csomag meg egy business class csomag plusz a parkint assistant plus meg a driving assistant plus. Bár utóbbi kezd kérdésessé válni, hogy érdemes-e pénzt adni érte. Pont most volt egy cikk ahogy lezúzta magát 6-os GT. Sajnos még messze van a valódi és félelem nélküli önvezetés kora. Mert most parázhatsz mikor gondolja azt, hogy nem az aktuális a jó sáv hanem a szembe sáv és be is kormányozza oda az autót.

Előzmény: bgeria (12714)
bgeria Creative Commons License 21 órája 0 0 12715

Na és 3-ast, meg x1-t sem szívesen vennék 15 fölött, az nekem már az X3-as 5-ös kategória 20m-ig.

bgeria Creative Commons License 21 órája 0 0 12714

Amikor én néztem még nem volt RS (Május-Szept), ami valóban olcsóbb alapban mint egy 1.5 úgy konfolva.

 

Ami nekem kellett mátrix led, nagy navi, mindenféle asszisztens, DSG (csak CRD-vel volt), nagyobb hifi, napfénytető, kombi... A legolcsóbb kompromisszumos (számomra) legalább 4 hengeres automata amit összeraktam is 10 fölött volt.

Engem nem érdekel mi van ráírva igazából, azért lett anno E90, mert az A4 belül ugyanaz volt mint az aktuális octaviam (MK2 de volt MK2,5 meg MK3,5 is), amúgy most KIA lesz nekem (nem premium, nem nagy, de maxos felszereltséggel dinamikus és nem hányom el magam, ha beleülök - ezt pl egy Ford nálam nem tudja elérni). Egyszerűen nem akartam 10-10,5-nél többet adni autóért, ha többet adnék akkor meg valami premiumot vennék, egyszerűen még mindig jobbak érzetre, mint a többi. Igen, egy fullos octavia már nyaldossa a prémiumot csak éppen árban is.

 

Azért raktam bele sok extrát (tudom van már 8,5-9ért is 1000ccm-es octavia), mert ha már minőségre vissza kell lépnem, akkor legalább felszereltségre ne érezzem a nagy spórolást.

A végső kocsi 10,5 lett, de operatív lízinges lesz és benzines, aztán minden opció bele lett pakolva (összes opció: asszisztensek, nagy hifi, panoráma tető). Ott is olyan volt, ha nem a maxos motort és felszereltséget választom, hanem egy kisebb motort kezdek összelőni, akkor 12,5-13 volt a vége a szarabbul felszerelt, gyengébb autónak.

 

Nagyon felmentek a kocsik, az én autómat 15,5-ért konfoltam annó, lett belőle 13,5 alku után, most 18+ -ról indul az alku, de ha igazán olyat akarok, ami mindenben stimmel akkor egy X1-nél ez 20-22m, 3-asnál 20-24m :(

Előzmény: Aszpirin (12711)
bgeria Creative Commons License 22 órája 0 0 12713

Ugye egy BT4-5nek sem kellene gondot okoznia a hangnak, de sokkal szarabbul szól BT-n mint kábelen a kocsikban :(

bgeria Creative Commons License 22 órája 0 0 12712

Elvileg sajnos nem. Nem azért tömörít, mert nincs meg a sávszél, hanem mert úgy van megírva (IOS14-n még nem probóltam), hogy kábelen mehet a csutka, WIFIn meg kevesebb, mert tart fent tartalék sávszélt :(

Előzmény: Kard (12710)
Aszpirin Creative Commons License 23 órája 0 0 12711

13-15-ért már RS-t is tudsz konfigolni. 245LE, és nem tudom, nálad mit jelent az "amibe már beleülnék" (gondolom full bőrt?), de alapból is sokkal felszereltebb egy RS, mint bármelyik alapfelszereltségű BMW.

Ami az árat illeti, írtam: nagyon sokat lehet belőle alkudni. Akárcsk a BMW-nél. Abból a 13-15 millából kb 2 millát szinte biztos, hogy le tudsz faragni - most jöhetnék konkrét számokkal, de azért ennyire nem teregetném ki a dolgokat :D Egyébként a 150 lovas 18d-ért ugyanúgy felszerelve (amibe már beleülnél) sokkal többet adsz listaáron összehasonlítva is, ez tuti, mert én is konfigolgattam már :D

Én ismét csak azt mondom, hogy szintet lépett felfelé az Octavia. Nem csak árban. Csak hát Skoda van ráírva, ugye...

Előzmény: bgeria (12703)
Kard Creative Commons License 23 órája 0 0 12710

Az nem lehet, hogy azért van, mert nincs benne antenna? Nekem is olyan volt addig míg bele nem szereltem a wireless antennát. Azóta semmi probléma vele. Havernak ugyanígy volt, neki is raktunk bele azóta nincs probléma. A múltkor akkor is bekapcsolt a Carplay amikor lementem az autóba a garázsba a telefon meg a dolgozó szobámban maradt egy emelettel feljebb :)

Wifin elég nagy sávszélesség érhető el, nincs értelme tömöríteni a hangot. Több száz mbit, míg a hangnak néhány kbit kell.

 

Előzmény: bgeria (12704)
Kard Creative Commons License 24 órája 0 0 12709

Egy 30 km-es átlag sebességhez olyan 2-3 liter benya kéne fékezés nélkül. Csak ugye két dolog van. Az egyik, hogy van fékezés, elég sok. A másik, hogy ilyen alacsony részteljesítményen nagyon rosszul teljesít a belsőégésű motor. Ezért lesz belőle 7-10 között, attól függően mennyi araszolsz, fékezgetsz. Viszont a hibrid visszaszedi a fékezés energiáját, részben mert azért a be és ki tárazás vagy 20% veszteség mindennel együtt. A másik, hogy ügyesen játszik vele az elektronika. Amikor megy a motor akkor tölti az akkumulátort is majd amikor jön a gurulós/nem gyorsítós időszak akkor meg csak villannyal megy. Ezzel kiszeded a részteljesítményen való menés rossz hatásfokát mivel inkább jobban hajtja a motort és a különbözetet meg betolja az akkumulátorba.

Viszont ennek van egy hátránya, ami sokakat idegesíthet, hogy ki-be kapcsolgatja a motort menet közben, kivéve ha hideg a motor vagy ha berakod sport módba.

 

Amúgy a Toyota klasszikus hibridjei is ezt teszik, csak kicsit másképp, egy bolygóművön keresztül megy három felé a hajtás és azok is ilyen keveset fogyasztanak emiatt. Őket nem is üti a 95 grammos CO2 limit.

 

 

Előzmény: Aszpirin (12700)
bgeria Creative Commons License 24 órája 0 0 12708

Városban nekem a 18d télen 8 fölött is tud enni. Nyáron 6,7-7. Most hogy költöztünk és más útvonalon járok, így éppen 5,7 az elmúlt 4000km városi átlag, előtte ez 7,6+ volt.

Előzmény: Aszpirin (12700)
bgeria Creative Commons License 24 órája 0 0 12707

Én úgy dobtam a PHEV-t, hogy egy nyugisabb napon BP-n 60, egy sűrűbben 150-200km-t megyek :( Most éppen benzin-dízel váltás lesz majd kíváncsi vagyok 5 év alatt megszívom-e.

Előzmény: puki33 (12694)
bgeria Creative Commons License 24 órája 0 0 12706

Nekem volt céges octaviam (MK3) DSG-vel meg Sharan is, háááát. Néha nagyon buta a DSG és gondolkodik mit kell csinálni. Nálam az volt a megoldás, hogy sportba tettem, de úgy meg jóval többet evett.

Előzmény: Aszpirin (12690)
bgeria Creative Commons License 24 órája 0 0 12705

De volt. :) Mármint dugdosós, de valóban a BMW volt az első wireless talán az aktuális 5ösben

Előzmény: Kard (12680)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!