Mi lehet a baja OPEL Corsámnak (C,1.2,2002-es), ha menet közben elmegy az elektronika?
Mi lehet a baja OPEL Corsámnak (C,1.2,2002-es), ha menet közben elmegy az elektronika?
Ilyenkor semmi se működik, amihez elektromosság kell, a műszerfal is, pl a sebesség 0-át mutat. Viszont a motor nem áll le! És akár 100 km-t is el tudnék vele menni. Viszont olyan is volt, mikor menet közben visszatért az elektronika, megint elment, visszajött és aztán utána nem volt gond vele egy jó darabig. Viszont ha elment, és úgy állítom le a motort, akkor utána nem tudom elindítani. Olyan, mintha beindulna, aztán gyorsan le is tiltaná és megáll a motor is. Ilyenkor levettem az akkumlátor saruit, visszatettem és minden rendben volt. Akkumlátort már cseréltem benne, de a hiba továbbra is fennáll.
Szeretnék segítséget kérni.Opel corsa c kocsimon előbb időnként indításnál felvillant a töltéslámpa.Egy kicsit jobban kihúzattam, gondoltam töltsön.Aztán megállás után nem indult el újra.Bebikázták, elindult, de a lámpa égve maradt.Megtettem 10 km-t, közben a légzsák ésaz eps is világított. Feltettem töltőre, fél óra múlva egy csík lett a töltőn, most 6 óra elteltével még mindig 2 csík van csak az (5?) ből. Megnézték, beindult, de ég a töltéses lámpa, gázadásnál nem tölt. Szerelők tele munkával, mit tanácsoltok, mi lehet a hiba?
2003 Opel corsa C 1,2 comfort típus autómnál az óracsoporton a mutatók elkezdtek ugrálni. Olyan jelenség is van ilyenkor, hogy az akkumulátor vissza jelző lámpa elkezd világítani. A mutatók vissza állnak megfelelő pozícióba, motor leállít, újraindul simán és az akkumulátor visszajelző nem világít. Ez a hiba jelenség álltalában 130Km/h sebességnél kezd megjelenni.
Óracsoport csatlakozója tisztítva, cserélve + óracsoport is ki lett cserélve 3x. A hiba mégsem múlt el. Gyanakszom a BCM modul hibája lehet, mert a CAN busos hiba kódok folyamatosan kiolvasható. BCM modul nem ázhatott be mert esőben és száraz időben ez a hiba fent áll.
BCM modul cseréje és újra programozása megoldhatja a problémát?
opel corsa 1.0 c óracsoport hiba ha menet közben elmegy minden jelenség leesnek a mutatók ha le állítod az autót nem indul be . A megoldás kikel szerelni az óracsoportot kontaktsprével bekel fújni az órán a csatlakozót és a fogadó csatlakozót még egy dolgot megcsináltam a műszerfal alatt a fogadó csatlakozó kotyog ezt rögzíteni kel én így csináltam kerékpár belsőből levágtam két félcentis karikát és alátettem a csatlakozó két oldalán és vissza nyomtam a helyére és így már stabilan áll azóta hiba mentes .
2005 corsa c 1.4 xep "automata"váltóval, a probléma pár hete kezdődött, menet közben megáll, nem indul el, elakadásjelző, ablak, rádió megy. Kb 20 perc múlva elindul , megy pár száz métert megint megáll. Diag mindent ír, törlés után nem jön vissza hiba. Akkumulátor csere után megoldódni látszódott a probléma, új akksival kb, két hétig probléma mentesen üzemelt, ma megint ugyan ez a jelenség. Mi lehet a probléma? Generátor? (töltést mutat) van valami olyan elektronika ami okozhat ilyen jelenséget?
nekem is ez volt a jelenség menet közben elment minden az óra nem mutatott semmit na itt a megoldás az óra csoport hibája az egész műszerfalat szét kell szedni a műszerfal csatlakozó lábát át kell forrasztani mert érintkezési hibája van . Azóta 60000 kilométert mentem megszűnt a hiba.
jó estét kívánok! van egy problémám, szereltem be a magnot a kocsiba de véletlen az egyik zsinor testet kapott és elment a gyujtásom nem tudom be inditani a kocsit,néztem a biztositékokat de jónak láttam mindet,kérem segitsen valaki SOS ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!
Ez a nem indulós gond a C Corsa egyik tipikus hibája. Ezzel a problémával párosul még az is, amikor menet közben minden meghal, még a kilométer óra is, majd hirtelen észhez tér. Nem indulás tipikus jele már ajtónyitáskor jelentkezik, nem mutatja a megtett kilométert. A műszerfal mögött van a probléma, ha nem indulna, meg kell kopogtatni a műszerfal plexijét és észhez tér. Szerintem kábel probléma, még nem szedtem szét, de erre gyanakszom, hogy a műszerfal becsatlakozójánál lesz a baj.
Nekem szintén ezt a betűt F-et jelzi az autóm. Hogyan sikerült megállapítani a hibát? Én az udvarig jutottam el,amikor be akartam állni a garázsba. Előtte semmi nem jelezte hogy le fog állni.
Egy kézi váltós, 2003-as, XEP-s 1.0-ás C corsán hogyan jöhet be a 0751-es hibakód?(sebváltó mágnesszelep) Mi okozhatja ezt az egyébként automata váltósokra jellemző jelzést? Tudtommal semmiféle külön váltóolaj áramoltatás nincs ebben a típusban. Lehet hogy a váltóolaj szintet detektálják vele? Előre is köszönöm a lehetőségek magyarázatát.
Sziasztok. Opel corsa C 2003 1.2. Tompitott fényszórók nem világítanak. Biztosítékok jók. Az izzók is. Esetleg valaki találkozott ezzel a problémával?, Segítséget válaszokat előre is köszi.
Mi lehet a probléma? Kérem,ha valakinek van ötlete segítsen? Opel Corsa ( C,1.2, 2004-es) Azzal kezdődött,hogy kigyulladt a motorhiba check lámpa és indulás után az első 30 percben egy-egy pillanatra ha gáz adok,kihagy az erő,nincs lendület. Elvittem szerelőhöz,aki feldugta számítógépre és azt mutatta ki,hogy vezérmű tengely jeladóval van probléma. Gyári másik jeladó cserével megállt az autó,másik corsából áttett jó jeladóval sem volt megoldás. Nézte a főtengely jeladót is,a vezérlésen is állított,valamint 2 éve a vezérmű lánc és a hozzá tartozók is voltak cserélve. Elvittem elektromossági szerelőhöz aki azt mondta a motor vezérlővel van a probléma. Már Gödöllő és környékén 3 autó elektromossági szerelőnél volt és nem tudták megcsinálni. Lehet,hogy nem minden alkatrészt írtam le tökéletesen,de nézzétek el Nekem teljesen laikus vagyok. Segítséget előre is köszönöm.
Ha teker, akkor van áram, üzemanyag nincs... lehet beszart az AC nekem is ment már tönkre utközben hasonlót produkált! probáld meg behúzni h átmozgassa a rendszert... ha nem segít akk szervíz!
(ha egy kocsit már be kell húzni érdemesebb szerelőhöz vinni, szerintem!)
Szia! a motorvezérlő a motor oldalán, ha szembe állsz a motorral jobb oldalán helyeszkedik el az olajszűrúvel párhuzamosan csak kicscit lejjebb, a fűzött blokknál kb!
C corsa 2003, Z10XEP, nyolc éve nálam. A legtöbb típusbetegségen átesett már, most éppen a 0335-ös főtengely helyzet jeladó hibakóddal küszködöm. Az alapjárat megemelkedett, 1300-1500 fordulat között pulzál. Nagyobb fordulaton nem érezhető különbség. Olvastam már a jeladó viszonylag egyszerű cseréjéről, az ünnepek közeledtén azonban minden szerelő elhajtott. Kérdésem: közlekedhetem-e az autóval a fennálló hibával anélkül, hogy tovább rontanám az állapotát? (A következő 2 hetet kellene kihúzni vele..) Köszönöm a tanácsokat.
Segítség kellene, 2006 1.2xep 42ekm. Olyan tünetet produkál, hogy a kilóméteróra mutatója ugrálni kezd, teljesen kileng ill össze vissza?! A jelenség nem állandó! Valamikor minden ok és hirtelen megörűl. Mozgás közben és álló helyzetben neki tök mindegy!
Sziasztok egy kérdés, lehet valaki találkozott már ilyennel. (Corsa C 1.0 2002)Aksi feltöltve tekeri de nem indul.Relé kattog viszont az ac-t nem inditja. Biztiket néztem már. Akksi levesz megint feltölt,visszarak és indul, 5-6szor próba indul.Fél nappal késöbb próba,de csak teker nem indul.Bikakábellel rásegítve akkor se indul. AC már cserélve de valamiért nem mindig kap áramot.Ötletek?Lehet csak az aksi a ludas olvastam valahol,hogy nem szereti a gyenge aksit. Egyszer dobott egy kódot (P 0560) ami azért eléggé összetett.Ötletek?Köszi
Tapasztalt már valaki olyan jelenséget C corsánál, hogy gyújtás ráadáskor csak a bal oldalt villan fel az Öv és a motor control lámpa, azon kívül semmi nem világít. Eddig gyújtás ráadásakor világított a kilóméter óra számlálója, az olajnyomás, EPS lámpa izzítás stb. De most semmi. Az AC pumpa zümmögését sem hallom, természetesen az autó nem indul be. Végig néztem a biztiket és mind jó, a reléket is hallom kattani.
A meghibásodás egyik pillanatról a másikra történt. Ráadtam a gyújtást (még ment minden), aztán egyszer csak kialudt totál minden, még a kilóméter kijelző is. (Corsa C "2002" 1.7 TD)
Pár napot állt a kocsi, és gondoltam ránézek. Gyújtás ráadásakor visszatértek a műszerek és minden világított, még a kilóméter óra is ahogy ezidáig megszokott volt. Természetesen pöccre indult.
Ezres c corsám olyat produkál, hogy picit halványan menet közben ég a biztonsági öv lámpája, ilyenkor ha ráteszem a távolsági fényszórót, jobb esetben a rádió kikapcsol majd vissza, rosszabb esetben leáll a motor, elszáll az elektronika 2 másodpercre, majd újra indul, indexeléskor elalszik a lámpám, és menet közben is vibrál a fényszóróm. Autószerelő átnézte, de rágás nyomot nem talált, szerintetek hol lehet a hiba?
Szeretném megkérdezni, hogy megoldódott a mutató leesős probléma? Nekem is ilyen problémám van egy 2003- as C corsa 1.2. - el. Plusz mikor olyanja van beindul, felpörög a motor majd leáll. Gázpedálra nem reagál. Majd 1-2 óra múlva beindul. Most épp az immobilizerre gyanakodnak, de akkor be sem indulna, nem? Akiknél jártam villamossági szerelőknél se tudnak kezdeni vele semmit. Mikor mérnék nem jelentkezik a hiba. Szerencsére menet közön en nem áll le, de kigyullad a piros felkiáltójel, mutatók leesnek, majd mikor, milyen kedve van újra piros lámpa mutatók vissza. Van, hogy többször egymás után aztán egy hónapig semmi. Most napi szinten többször. A villanyász már hülyét kap tőle(m)!!!! Meg én is! Ötlet valakinek???