Keresés

Részletes keresés

TechBo Creative Commons License 2022.07.12 0 0 40
Előzmény: niknew (38)
DaveTaylor22 Creative Commons License 2016.04.19 0 0 39

Sziasztok!

 

Egy olyan makrót szeretnék írni, hogy az Excel, érték beillesztéseként értelmezze, lehetőleg olyan rugalmasan, mint a CTRL+V kombináció.

 

A gyakorlatban így működne a dolog:

CTRL+C egy tetszőleges cella

CTRL+Q egy másik tetszőleges cella (akár másik táblázatból, vagy lapfülről) értékként beilleszt.

 

Tudna nekem segíteni valaki, egy nagyon exact leírásban (ma kezdtem a makrózást, szóval nagyon kezdő vagyok)

 

Köszönöm előre is, üdv!

niknew Creative Commons License 2014.05.28 0 0 38

Úgy látom, az eddigi hozzászólások nem igazán a fórum címéről ( "Excel makró") szólnak, hanem matematikai feladatok viszonylag egyszerű, standard excel-függvényes megoldásairól. Engem viszont nagyon  érdekelne a makró-szerkesztés, de még semmi tapasztalatom nincs.  Összefoglalná valaki egy laikus számára a makró-készítés lehetőségeit, határait? Szeretném, ha átbeszélnénk, legalább tíz-tizenöt gyakoribb parancsot. Egyelőre annyira semmittudó vagyok, hogy még kérdést sem tudok feltenni, de valahol el kell kezdeni.  Mi a véleményetek, érdemes itt türelmesen várnom?

 

hegyi14 Creative Commons License 2014.05.24 0 0 37

Illetve még egy kérdésem lenne. Egy fájlon belül átmásolom Sheet2-ből A1, A2, A3... A9 cella tartalmát Sheet1-be egymás mellé (A1, B1, C1, D1...). Ezután ezekre a cellákra hivatkozva végzek műveleteket a tovább oszlopokban. Azonban a különböző fájloknál különböző mennyiségű sorom van a Sheet2-ben, tehát egyikben A1-A4-ig, míg egy másikban A1-C1 például. Le lehet programozni, hogy annyit másoljon át, amennyi sorban adatokat talál, illetve ezután a műveleteket is változó számú oszlopra hivatkozva végezze el?

Köszi!!!

hegyi14 Creative Commons License 2014.05.24 0 0 36

Sziasztok!

 

Az alábbi problémáimra keresem a válaszokat amiben segítségre lenne szükségem.