Ne beszélj baromságokat, a Caf és a Combino is visszaforgatja a belső levegőt, evvel is növelve a klímaberendezés hatékonyságát. A visszaforgató légcsatornában viszont van egy külön szűrő.
1-essel járok nap mint nap, nem mindig van időm Tátrára várni, ahol az ablakok nyithatók, és nincs szellőztetőrendszer, ami ugyanazt a levegőt forgatja vissza az utastérbe. Legalább annyit megtehetnének az utasokért, minden megállóban kinyitnak minden ajtót, hogy valamennyire kicserélődjön a levegő.
A másik problémám a CAF-fal, hogy nagyon meleg van a villamosban, a fűtés túl melegre van állítva.
2203 és 2209 már soha nem lesz forgalomba? Az előbbi elég régóta áll, azt hiszem baleset miatt, utóbbi pedig nyár elején állt, nem tudni milyen hibával!
Lemaradtál,mert már jó ideje Budán dolgozik. Az egyik homlokkijelzője,meg olyan halványan világit,hogy nappal alig látható. Sajnos futáros karbantartás nincsen.......
A 2205 és a 2207 azóta már, hála a jó égnek voltak kint forgalomba, és talán a 2212 is. Viszont még mindig a 2202 ???, 2204 baleset, 2206 ???, 2210 baleset, 2211 ??? kocsik állnak. Azért ez egy kicsit luxusnak mondható, hogy a drága és új villamosok rohadnak a kocsiszínbe.....
ááááá, most megállt az agyam működése, ott ül a sok-sok-sok szakértő és állítják össze a bazinagy dokumentációt, hogy milyen legyen a világ legnagyobb villamosa és akkor végül kiderül, hogy egy hulladék lett ;-(((