Skif sátras hoz kérnék egy kis segítséget.
Az elősátor csővázához elvileg létezik egy kis fém bigyó, ami a fősátorral köti össze az elősátort a fősátorral. Valaki tudna róla küldeni képet?
Vagy ha esetleg van valakinek fölösleges, akkor megvenném.
Köszönettel
Gergő
Egy olyan segítséget szeretnék kérni hogy van e valakinek a látó szögében olyan camptourist CT6 os amely arra alkalmatlan hogy helyre legyen állítva akár az állapotát tekintve akár a papírjait tekintve. Szeretném meg vásárolni saját célra hogy egy másodlagos után futót csináljak belőle.
Elgondolkoztam egy Camptourist vásárlásán, egy két véleményt azért szívesen olvasnék,megéri megvenni még ezeket nem túl öregek?ponyva meg ilyenek mindenképp csak olyat vennék ami jó állapotú műszakival és hiánymentes. Tudom álom de hátha találni ilyet :)
Másik kérdés hogy hogyan vannak a típusjelzések? olvastam hogy 5-3 meg 6-2 ct 8 és hasonlók, ez a férőhelyet akarja jelenteni vagy mit? azt már megtaláltam hogy több felszereltségű volt, normál meg luxus, persze luxus lenne a legjobb :D
Fehér patentokat újonnan szerintem nem lehet már kapni. Van viszont ez a fekete csavaros tipli, ez szuper cucc. Patentolni ezt nem lehet, csak csavarhúzóval húzható/oldható. Ma talán ez a legjobb alternatíva. Ja, és csak egy ezres szállítással a 100 db-os csomag, elég az egész Skifre. Rendelhető Hongkongból, ebay-en.
Én is ezekre cserélem, mert mostanság csak úgy törnek a gyári patentok szanaszéjjel..
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni,hogy Skif utànfutóba milyen lengéscsillapítót lehetne rakni, ha a gyári meghibásodott. Van ami autó vagy motorkerékpáré ami jó bele? Köszönöm a segítséget!
Pénteken lehúztuk a Skif-et Balatonföldvárra, hogy eltöltsünk egy hosszú hétvégét. Korán reggel beleraktunk minden cuccot, talán túl sok szerszámot és még több földi jót, szerintem a 400 kg-ot alsó hangon súroltuk. Jól gurult a "szekér", nem táncolt, siklott, ahogy kell. Úgy 70 km megtétele után kíváncsiságképpen megálltam, megfogdostam a csapágyakat. Nem volt egyik sem forró. Néha megfeledkeztem az utánfutóról, ezt még szokni kell. Ez olyan 100 km/h-nál tudatosul a visszapillantóba nézve. A para az a sok kamion, na azok tolnak, ledudálnak, előzésbe kezdenek, elsőre elég félelmetes volt. A kempingbe megérkezve pikk-pakk összeraktuk elősátorral együtt a Skif-et. Elbénáztam elsőre, mert kifordítva raktam fel az elősátrat, gyanús volt, hogy a tetőn vannak a rögzítendő gyűrűk és szalagok. Jót nevettünk, minden szuper volt, pihentünk. A kemping pedig a diófáknak köszönhetően árnyékos, és életmentő volt a rekkenő hőségben. Úgy éjfél után a forgalom is nagyjából megszűnt, ekkor elcsendesült a környék. Reggel 8 órakor pedig kávé és kolbászos rántottánk illatával ébresztettük szomszédainkat. Hogy mennyire népszerű a balatoni kempingezés? Utazás előtt egy héttel, a Balaton déli partján lévő kempingekben már csak Balatonföldváron volt foglalható sátorhely.
A családom imádta a kempingezést, kamasz gyermekeim pedig alig várják a következő alkalmat.
- 4 db 2m-es teleszkópos acél függönytartó (IKEA, 660 Ft/db), ponyvatartó oszlop, kihúzott állapotban 5 mm-es furattal a vastagabbik csövet megfúrva és egy szögból vágott csapot átdugva az összecsukás megakadályozva.
- 4 db 4-5 mm vastag, perlon zsinór az oszlopok feszítéshez.
A ponyva megvédi az sáradat:
- napsütés UV sugaraitól,
- erős felmelegedéstől,
- madár ürüléktől,
- ragacsos fanedvektől (pl. fenyőgyanta)
- poros esőtől (nyomot hagyó esőtől)
Nekem 2014-ben volt Camptourist CT-5-3-asom azt is így védtem meg a koszolódástól. (Valamivel több rudat használtam.)
Régóta vadászom ezt a Skif sátras csodát. Amióta megjelent az Origón a cikk, elkapkodják, mint a cukrot, nem véletlenül. Sátorozhatsz, négy bringát ráerősíthetsz, ha lecsavarozod a tetejét, mehetsz az OBI-ba akár deszkáért, szóval három funkció egyszázötvenezerért irányáron. A felhozatal ma Magyarországon, hogy is mondjam, nehéz kifejezni. Nagy része papírok és rendszám nélkül, műszaki semmi. Van, aki arra sem méltatja, hogy legalább lemossa, vagy kinyissa, hogy milyen állapotú a belső. Ki sem tudja a sufniból szabadítani, de szép megkímélt az eladó szerint. Majd küld képet… így hirdetnek az okos tulajok ma. De a jég megtört, az a szerencse ért, hogy ma megvásárolhattam egy igen jó állapotú 1983-as Skif sátras utánfutót, bár nem volt egyszerű. A hirdetőt felkeresve, a szokásos választ kaptam, sajnos lecsúsztam róla. Már nagyon elkeseredtem, amikor másnap nagy szerencsémre a tulajdonos felhívott, hogy a tuti vevő nem tudott megjelenni, így a rangsor megmegváltozott, javamra. Padlógáz, odamentünk, - végre egy segítőkész korrekt eladó - kinyitottuk, ugyanaz az illat, mint 1990-ben, amikor először csapott meg a vászon bukéja. Ma egy ilyen példány, amelynek alig napszítta a ponyvája, megvan minden tartozéka dupla pótkerék, patentok egy marékkal, sőt ponyva az utánfutóra és még sorolhatnám, az kincs. Kamasz koromban édesapám újonnan vásárolt egy fehér színűt, azzal jártuk be a környező országok kempingjeit. Majd harminc év elteltével feltörtek a nosztalgikus érzések, kamasz gyermekeim pedig kíváncsian várják, hogy megismerjék a kempingek hangulatát, varázsát. Végre teljesült az álom, irány hétvégén a Balaton kempingjei. Vagyis elsőként az eredetvizsgálat, majd a Kormányablak.