Keresés

Részletes keresés

laxik Creative Commons License 2020.01.06 0 0 31

Sziasztok! Néhány info Balogh Patrikról. Személyes Facebook oldala, amit a kereső nem ad ki: https://www.facebook.com/patibacsi
Ő pedig a felesége, lehet nem is tudja, hogy a kedves ura mekkora károkozó: https://www.facebook.com/graczer.andrea
Mindenki meneküljön a Dataglobe-tól, amíg be nem csődöl, figyelve a tendenciákat. Újabban Balogh Úr már masszázs tanfolyamokat szervez a feleségével, szarik ő vastagon a webhosztingra.
Balogh Patrik lakcíme: 8000 Székesfehérvár, Börgöndi Fő utca 19.
Balogh Patrik ezekben a cégekben érdekelt még: Clerk Brothers Zrt. (1 fős), Dataglobe Zrt. (1 fős), Magyar Domain Kft (1 fős), ENTERSIDE Kft. (1 fős). Ez utóbbi a masszázstanfolyamos cég.
Balogh Patrik születési dátuma: 1983.02.10.
Telefonszáma: +36305674035
e-mail címe: patrik@dataglobe.hu
Az Internet Szolgáltatók Tanácsánál (nic.hu) tegyetek panaszt, hogy a Magyar Domain Kft. megbízhatatlan módon működik.

A már rég lemondott szolgáltatások után küldi a fizetési felszólításokat, a befizetett díjak után pedig nem minden esetben hosszabbította meg a domain nevet. Az e-mail szerver rendszeres meghalását már nem is említem. Kommunikáció nulla, ügyfélszolgálat mint olyan, nem létezik, egyszerűen halott a cég. És az árak sem mondhatók ma már kedvezőnek. Vicc az egész. Mindenki váltson még időben, mielőtt becsődöl(nek).

Zizi83 Creative Commons License 2018.06.19 0 0 30

Mármint problémám van, elírtam előbb

Előzmény: Zizi83 (29)
Zizi83 Creative Commons License 2018.06.19 0 0 29

Sziasztok, 

 

tudja valaki, hol találom a Dataglobe oldalán az ÁSZF-et, Adatkezelési Tájékoztatót, egyéb ilyen finomságokat? 

Sajnos nemrég fizettem be az éves díjamat, de mivel roblémám van és elérhetetlen az ügyfélszolgálatuk, mennék máshova. Nem tudom, milyen feltélekkel mondhatom fel a szerződésemet. ÁSZF-ben benne kell lennie, gondolom. 

Vagy kérdezzem meg NAIH-ot, hogy ők látják-e? 

allwin Creative Commons License 2018.04.24 0 0 28

Sziasztok,

 

a Dataglobe új neve "Magyar Domain Kft.", ahonnan ugyanaz a Balogh Patrik válaszolgat aki pár éve még Dataglobe Zrt. aláírással kommunikált (nem tehet semmit),  ha ez segítség.

Ha másért nem, elkerülni őket nagyon-nagyon-nagyon messzire, ugyanúgy Székesfehérvárról indították az új bizniszt és húzzák át a domaineket magukhoz minden beleegyezés nélkül.

 

 

Ledi63 Creative Commons License 2018.04.04 0 0 27

Nem hiszem, hogy dijfizetes-elmaradas miatt toroltek az oldalt. Nekunk nem volt elnaradasunk, sokeves ugyfeleik vagyunk, megis toroltek az oldalunkat minden figyelmeztetes nelkul. Az utobbi hetekben tobb emailt irtam, semelyikre nem valaszoltak. Viszont par napja kuldtek a szamlat, hogy fizessuk be a tarhelyszolgaltatas kovetkezo evi dijat, mintha mi sem tortent volna. A weblap torlese es a megvalaszolatlan emailek utan meg van pofajuk tartani a markukat a szolgaltatasi dijert. Irtam nekik, hogy addig nem fizetunk, mig vissza nem varazsoljak a helyere a weblapot. Valasz persze azota is nulla. Szelhamos banda.

Előzmény: SzDAndrea (26)
SzDAndrea Creative Commons License 2018.03.23 0 0 26

Valakinek sikerült kapcsolatba kerülni valamilyen módon a Dataglobe-al? Nekem törölték az oldalamat, gondolom azért, mert  elmaradásom volt. Azóta rendeztem a számlát, de nem állították vissza. Elérni őket nem tudom, pedig már a facebook oldalukra is írtam. Átmennék más szolgáltatóhoz, de hogyan szerezzem vissza az adataimat?

Sz. Rea Creative Commons License 2017.12.06 0 0 25

Ez egyszerűen botrányos, amit leírtál. Én is vagy 10 évig voltam ott, ill. most szeretnék eljönni. 

És valóban pár éve romlottak el a dolgok. 

Senki, semmi telefonszámot nem tud hozzájuk?

Előzmény: Muddyka (24)
Muddyka Creative Commons License 2017.11.10 0 1 24

Sziasztok!

 

Nekem nagyon sok évig céges tárhely szolgáltatás volt náluk, ergo a lehetetlen lemondással kapcsolatosan nem él az NFH-val történő fenyegetés. Végül sikerült megszabadulnom tőlük, leírom, hogy másnak ne kelljen vele annyit szívni mint nekem.

 

1, Telefonszám honlapon nincs, cégjegyzékben levő telszám nem jó

2, Lemondás mail-ben -> semmi nem történik

3, Honlapon levő kapcsolatfelvételi form-on történő lemondás -> semmi nem történik

4, Cégjegyzékben levő címre küldött levél -> nem működik

5, Cégjegyzékben levő címre küldött tértivevényes levél -> működik, az alábbiak szerint:

 

Következő időszakot befizetni, az időszak kezdőnapján tértivevényes lemondó levelet küldeni, a kifizetett időszak vége előtti lemondási határidővel, a levél tárgyába pedig betenni a Szolgáltatás megszüntetés, 1. értesítés szöveget.

 

Miért kell a fenti eljárás:

A szolgáltatási időszak jellemzően 1 hónap, tehát adott időszakon belül 8 napos különbséggel ki lehet küldeni 3 db levelet. A 3 levél kiküldése után a levél kézbesítettnek tekintendő, még akkor is ha a címzett nem vette át, ezt a tértivevény igazolja.

Amennyiben nem reagálnak, úgy a megszüntetés (a 3 bizonyítható értesítés miatt) a kifizetett időszak vége előtt esedékes, azaz van feléjük néhány nap túlfizetés. Amit aztán ha nem reagálnak, végrehajtás alá lehet vonni, azaz a különféle cégjegyzékekben negatív információként jelenik meg, megnehezíti a banki ügyintézést, kizárja mindenféle pályázatokból, hitel és lízing konstrukciókból stb. Na ezt általában nem szokta senki sem megvárni.

 

Fentieket szerintem ők is végiggondolták, és az 1. tértivevényes értesítés nyomán 1 héten belül megszűnt a szolgáltatás.

 

Fenti megoldással 1 hónap előfizetési díj árán meg lehet szabadulni ettől a tróger bandától akár cégként, akár magánszemélyként.

 

Remélem hasznos volt a leírás, ill. kérlek terjesszétek az infot mint a pestist, hogy minél előbb eltűnhessen a színről ez a szeméttelep és tisztuljon a piac.

Előzmény: Zsoltár121 (22)
Roloxmedia Creative Commons License 2017.10.23 0 0 23

Hát nekem is hasonló a problémám ja és kiegészítve azzal hogy azt mondják hogy a wordpress 4.8.2 nem kompatibilis a php 7.1.7 tel.
Akár mit és akár hogy állítok náluk az oldalaimon ezt az üzenetet kapom mind egyiken Warning: htmlspecialchars(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in valami nincs jól beállítva a serverükön.

Hamarosan felmondom náluk a szerződésemet csak előbb még le mentek egy pár dolgot. ja a leg újabb drupal is hibázik náluk. Arra is azt mondja hogy nem kompatibilis a 7.1.7 php vel.

Zsoltár121 Creative Commons License 2017.09.18 0 1 22

Kész vagyok tőlük közel 10éves kapcsolatnak vége jelen pillanatban már  A DATAGLOBE saját oldala sem megy persze az enyém se , kész végeztem velük. 

Zééé1980 Creative Commons License 2017.09.12 0 0 21

Sziasztok!

 

2006 óta vagyok ügyfél a DataGlobe-nál, egészen 2-3 évvel ezelőttig semmi gondom nem volt velük, de amióta elköltöztették a székhelyüket Fehérvárról, azóta teljesen megbízhatatlanok. Az esetek - durván - 90%-ban nincs válasz a kérdéseimre, telefonon hívni őket már nem lehet, mivel már telefonszámuk sincs, csakis emailen próbálhatod meg felvenni velük a kapcsolatot, de nem sok értelme van. Az elmúlt 2-3 évben 1  igen mindössze 1db - problémámra jött válasz 24 órán belül, miszerint azt megoldották, minden más kérdésemre, igényemre nem reagáltak semmit, de semmit! Így meguntam és szolgáltatót váltottam, ők sokkal jobbak, nem hogy 24 órán belül, még éjjel 2-kor is pár órán belül válaszolnak és mindig segítőkészek!

A DataGlobe-nál lévő domain-eket már átvittem az új szolgáltatóhoz, most jöhet a harc a DataGlobe-bal, hogy szeretném lemondani a webtárhelyemet, de mivel erre sem reagálnak már egy ideje, most fogok én is a fogyasztóvédelemhez fordulni.

M-Webes Creative Commons License 2017.09.01 0 0 20

Közel 10 éve ők a szolgáltatóink. Sajnos idén rendszeresen előfordult, hogy napokig nem volt elérhető az oldalunk, amely egy hírportál esetében nem megengedhető! Hirdetőink sorra mondták fel a szerződéseket - jelentős anyagi kárunk lett. Egyetlen e-mail-re se válaszolnak soha, még telefonon se érhetőek el! Jelenleg se működik az oldalunk... Pedig a számláinkat mindig időben fizettük! Úgyhogy váltani fogunk, az már biztos!

cliftony77 Creative Commons License 2017.04.26 0 0 19

Több mint 15 éve náluk van az egyik domainünk.

 

Most lett volna éves váltás, a díjat már hónapokkal ezelőtt befizettük, de pár napja elérhetetlen az oldalunk. Semmire nem reagálnak. Most megpróbáljuk valahgy elhozni a domaint, de konkrét anyagi kárt okoz nekünk ez a kiesés, mivel az egyik webáruházunk is ezen a domainen van. Érdemes vajon pert indítani ellenük?

VOLVO 2.4 Creative Commons License 2016.11.18 0 0 18

Igen, en tettem, ahogy azt fentebb megirtam.

Előzmény: karandash (15)
VOLVO 2.4 Creative Commons License 2016.11.18 0 0 17

Hello mindenkinek!

 

2014 ota vagyok, illetve voltam ugyfeluk.

Az elso evben meg nem volt problema.

2015-ben az esedekes eves dij befizetesenel egyfolyataban arra hivatkoztak, hogy nem talaljak a befizetesemet amely paypalrol tortent. Ugy, hogy szamtalan "printscreen" masolatot elkuldtem amin a referencia szam is lathato volt.

Azzal erveltek, hogy masik referencia szam van nekik, de sikerult megtalalni nagy nehezen a befizetesemet.

Eltelt egy ev, majd iden, vagyis 2016 augusztusaban esedekesse valt a domain nev es a tarhely hosszabitas dijanak befizetese.

A domain neve meg is tortent, sikeresen ki lett fizetve azonban a tarhelyet mar nem engedte.

Pontosan nem tudom mennyi e-mailt kuldtem el, mind az "eu". mind a "hu" vegzodesu cimeikre, hogy nem mukodik a befizetesi opciok egyike sem.

 Valasz egyetlen alkalommal sem erkezett, majd egyszercsak eltunt a honlap!!!!!

Nem, csak az enyem, hanem szamos masik, valamint a dataglobe honlapja sem volt elerheto napokig.

Ekkor a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság-hoz fordultam segitsegert.

Valaszukban kozoltek, hogy Ok sem erik el a ceget semelyik megadott formaban, valamint nem is arra a cimre van bejegyezve a ceg ami a honlapjukon szerepel, hanem teljesen mas cimre.

Mivel cegem kulfoldi es en is ott elek,a igy hatskoron kivulre esett az ugy, de kozoltek velem, hogy eppenseggel elerheto a honlap, valamint tegyek bejelentest a nemzetkozi platformon.

Eltelt par het mely alatt ujabb es ujabb e-mailokat kuldtem, de egyre sem erkezett valasz, majd november elejen kaptam egy levelet toluk, mint minden ugyfel, hogy teljesen megujul az ugyfelszolgalatuk november 15-tol es a nap 24 orajaban elerhetoek egy uj csapattal.

Turelmesen vartam, eljott 15-e Ekkor a honlap mar 10 napja nem volt elerheto. Ujra megkerdeztem miert nem tudom befizetni a szamlat, de semmi reakcio. (24 oras ugyfelszolgalat mi?? )

Majd megirtam, hogy nemzetkozi fogyasztovedelemhez fordulok.

Na erre mar jott is valasz, mely szerint az en hibam miatt felfuggesztettek a mukodest mert nem fizettem.

Le se szartak, hogy mennyi levelet kuldtem el pont azert, mert nem lehetett befizetni a dijat.

Erre a reakcio az volt, hogy mas ugyfel betudta es tesztelesuk szerint mukodik.

Azt mellekesen teszem hozza, hogy mindannyiszor "Balogh Patrik" neven jott valasz.

Ket eve is es most is. Tehat ennyit az uj csapatrol.

 Pofatlan, aljas modon az ugyfelre haritjak a felelosseget, semmilyen egyuttmukodesi szandek, vagy megoldasi kiserlet nincsen. Ezt jol tukrozi mindaz, hogy egyszer sem valaszoltak ket honap alatt.

Ez a ceg kimerem jelenteni, hogy nem is "Zrt", csak komolynak akar latszani ezzel a titulussal. Bekeltetoi testulettel nem is mukodnek egyutt.

Sajnos ugy latom nem en vagyok az egyetlen itt akinek 100.000 forintot boven meghalado honlapjat egyszeruen, csak torlik.

 Abban az esetben ha ez a honlap nincsen mentve  a keszitonel akkor ez eleg sulyos karokozas fuggetlenul attol, hogy ki, milyen cellal hasznal honlapot. Esetemben epitesi vallalkozas amelyhez tartozo emailekben is fontos adatok voltak amit toroltek.

Ez a ceg teljesen megbizhatatlan, senkinek sem ajanlom!!!! Az ugyem meg csak most kezdodik azzal, hogy nemzetkozi fogyasztovedelemhez fordultam. Aki magyarorszagon el, annak azt javaslom elso korben irjon emailt, vagy hivja a:

http://www.nfh.hu/ -t

Celszeru szamukra elkuldeni az osszes email masolatat, amit a dataglobenak irtak a problema kezelesenek keresere.

Nekem legalabb 15 ilyen van.

Erdemes lenne mindenkinek egyutt egyszerre bejelentest tenni akik poruljartak veluk.

Gusztustalan, undorito es felhaborito a mukodesuk, az meg plane, hogy az ugyfelekre probaljak haritani a felelosseget.

 Ugy gondolom mint kulfoldon elo vallalkozo eves szinten nem okoz gondot 20-25.000 Ft kifizetese, de az IQ nullas szerencsetlenek ezt nem ertik meg.

Aljas modon sertodottsegbol, vagy kivagyisagbol tobbszazezres kart okozak egy-egy honlap torlesevel.

Ugy gondoljak ezt buntetlenul megtehetik amik emberukre nem akadnak.

Mindossze ennyit talaltam a jomadarrol:

http://website.informer.com/Patrik++Balogh+Dataglobe+Zrt.html

De szerepel masik budapesti, illetve egy szekesfehervari cimen is.

Az ilyen alakokat szimplan szemelyesen kellene felkeresni egyut es osszeverdesni egyulto helyeben.

 

 

 

 

 

 

 

gerysimi Creative Commons License 2016.10.03 0 0 16

Sziasztok!

 

Hasonló a problémám, se weboldal, sem pedíg email box. Hol tudom elérni ezt a "kedves" társaságot? Akár személyesen is.... (Talán ez lenne a legjobb,,,)

Aki tud valami kontaktot hozzájuk, kérem írja meg, nagyon fontos lenne.

 

Előre is nagyon köszönöm!

 

Üdv

karandash Creative Commons License 2016.07.29 0 0 15

Sziasztok!

Nekem a weboldalamat törölték most júliusban, előzetes figyelmeztetés nélkül, díjfizetési tartozásra hivatkozva, de se számla nem jött, se fizetési felszólítás,

csak a kész és visszavonhatatlan tények. Egy párezer forintos számla késedelmes befizetése hogy vonhatja maga után egy többszázezer forint értékű weboldal teljes tartalmának törlését,

ráadásul úgy, hogy nem küldenek se számlát, se fizetési felszólítást. Többkörös levelezés után sem sikerült választ kapnom a dolog miértjére, a felszólításokat sem tudják igazolni, se azt, hogy

mi okozhatta a kommunikációs problémát - jóhiszeműséget feltételezve - , ami egyre nehezebb. A felhasználási feltételek nem szerepelnek az oldalukon, és amikor rékérdeztem, hogy
milyen szerződéspontra hivatkozva töröték a cégem oldalát, körberöhögtek. Ez nem szolgáltatás, hanem tudotos rosszindulató károkozás, ami érthetetlen az üzleti szférában.
Jól gondolom, hogy fizetési késedelm esetén van más módja is, hogy korlátozzanak egy oldalt, mint hogy törlik?
Nem értem mi történhetett ezzel a céggel, korábban még normálisak voltak, nem jósolok nagy jövőt nekik.

Ilyenkor mi van? irány a fogysztóvédelem? Tett már valaki panaszt ellenük valahol?

Kuszala Creative Commons License 2016.01.28 0 0 14

Sziasztok!

 

Nekem szeptember óta nem működik az oldalam, azóta nem érem el őket!

EZ NEM SZOLGÁLTATÁS AMIT EZEK CSINÁLNAK!

Mindenesetre a fizetési felszólítást kiküldték januárban, hogy bizonyára elkerülte a figyelmemet de még nem fizettem de a következő évi tárhelyet!

VICC AZ EGÉSZ!

kojazo Creative Commons License 2016.01.13 0 0 13

Sziasztok!

 

Személyes tapasztalat, ez a szolgáltató egy ...

3 weboldalt kapcsolt le decemberében egy ügyfelemnek, semmi tájékoztatás, vagy bármi jelzés nélkül....

Telefont nem veszik fel, e-mailre nem reagálnak.

 

Az ügyfelem több éve a Dataglobe-ot használta, így nem akartam erőszakos lenni, hogy helyezzük át a weboldalait hozzánk, ellenben ezt már többször is eljátszották vele, hogy elérhetetlenek voltak egy-két hétig a weboldalak.

 

Azóta boldogan használja az új tárhelyet.

Merjetek váltani, egy tárhely szolgáltató ha nem érhető el egy teljes napig akkor az nem szolgáltatás és legyen ez hétköznap, hétvége vagy esetleg ünnepnap is akár!

 

Üdv,

Rendszergazda-Cloud

gk007 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 12

Hát nekem úgy tűnik elfelejtettek egy domaint beregisztrálni...de persze az ügyfélszolgálat nem veszi fel, válasz nincs. Ez a cég valami vicc, amúgy már sok éve vagyok itt de most megfontolom a távozást.

gyutax Creative Commons License 2015.01.28 0 0 11

Sziasztok!

Örülök, hogy találtam egy ilyen fórumot, mert erősen tűnődtem azon, vajon hol lehetne panasszal élni. Engem nem az háborít fel igazából a dataglobe részéről, hogy esetleges probléma van, hanem az hogy jó pár üzenet, jelzés, telefon és tájékoztatás kérés ellenére sem voltak hajlandók válaszolni. Embertelen és kritikán aluli. Már két hónapja állt be mindkét honlapom (de lehet, hogy előbb). Ráadásul olyan szolgáltatások népszerűsítésére használom az oldalaimat, amelyeknél ez az időszak nagyon fontos. Nem is merek belegondolni anyagilag mennyi hátrányom lehet ebből...

Napokon belül átregisztrálok más tárhelyszolgáltatóhoz.

 

Úgy döntöttem beidézem ide az utolsó nekik küldött üzenetemet, amelyet ugyanúgy nem tartottak válaszra méltónak: 

 

"Az üzenetét megkaptuk az alábbi adatokkal:Tisztelt Cím!
Immáron hetedik alkalommal kérek segítséget, tájékoztatást Önöktől, illetve jelentem be weblapom hibáját. Ezt 2014. december 19-én tettem meg először, azóta többször is telefonon is jeleztem a problémát.
Rosszallásomat kell, hogy kifejezzem amiatt, hogy eddig még mindig nem méltattak válaszra. Itt jegyezném meg, hogy 8 éve vagyok az Önök tárhelyén, ahová sok más honlapot is vittem az elmúlt években (efozsira.hu; kuszala.hu; vinczefoto.hu stb.)
Amennyiben ezután sem teszik meg és nem tájékoztatnak, más módon fogok ehhez a dologhoz hozzáállni, más formában fogom Önöket felkeresni."

Szerintetek mit lehetne tenni? Nincs valami fogyasztóvédelem ebben a témában?

 

SOHA TÖBBET DATAGLOBE!!!

Feroke Creative Commons License 2015.01.24 0 0 10

Gyanús, hogy mindenkinél ugyanaz a probléma!

Előzmény: Kátai Attila (6)
Feroke Creative Commons License 2015.01.24 0 0 9

Érdekeln, hogy sikerült-e valamit rendezni velük? Köszi

Előzmény: meneruwa (5)
Feroke Creative Commons License 2015.01.24 0 0 8

Üdvözletem! Az én weblapom sem működik náluk úgy múlt év december közepe óta. Naponta többször

"Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, no-reply@dataglobe.eu and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log." olvasható.

 

Ma például egész nap elérhetetlen. Az ügyfélszolgálatot felhívni nem lehet, emailt hiába írok. Válasz nem jön, meg nem javítják.

 

Tudja valaki, hogy ilyen szolgáltatóknak kik a felügyeleti szerveik?

Asakura Hao Creative Commons License 2015.01.22 0 0 7

7 évig voltam náluk. Tavaly volt egy IP cím változás, amiről küldtek egy levelet, de mivel semmi tennivalóm nem volt (mert a Dataglobe kezelte a domain-t is), de ezt jelezték is a levélben.

A levél már csak a címváltozás után érkezett. A címváltozás után feltűnt, hogy az oldalak 404-re futnak. Nosza irány az admin felület, ahol a vérfagyasztó, "Kihasználtság: 0.27 %" fogadott.

Egyszerűen eltűnt az összes oldal tartalma. Csak az adatbázis maradt meg. Az első panaszos levelem után annyit bírtak írni, hogy:

1. a többi felhasználónál nem volt ilyen probléma,

2. lehet, hogy ellopták az FTP jelszavakat és ezért tűnt el minden.Az a legszebb, hogy a saját home könyvtáramba sem tudtam belépni, illetve új FTP hozzáférést létrehozni, mert maga a dataglobe admin felülete szerint sem létezett!!! Ráadásul az FTP hozzáféréseimmel nem lehet törölni a saját home könyvtáramat. :D Ezt is leírtam a 2. levelemben, valamit csatoltam a megmaradt adatbázisban lévő, a forgalomra utaló adatokat, illetve Google analytics-ből kinyert látogatási statisztikákat. A 2. levelet 3x küldtem el az amúgy gyorsan reagáló ügyfélszolgálatnak. Azóta sem válaszoltak. Természetesen ezek után lemondtam a szolgáltatást, amire gyorsan, minden kérdést mellőzve, tudomásul vették a döntésemet.

A szerződés szerint a szolgáltató nem felel az oldalon tárolt adatok biztonságáért és a tulajdonos feladata az adatok mentése. OK, ezt nem vitatom, de könyörgöm, az IP cím váltás után tűnt el minden adat, ráadásul az címváltásról már csak utólag küldtek értesítést. Így ha akartam volna sem tudom lementeni az adatokat.

 

Konklúzió: SENKINEK SEM AJÁNLOM A DATAGLOBE NEVŰ SZOLGÁLTATÓT!!! NAGY ÍVBEN KERÜLENDŐ!!! *

 

 

Bocs, a bold kapitálért és a sok felkiáltójelért, de még mindig elkap az ideg, ha eszembe jut ez a szemétláda cég.

Kátai Attila Creative Commons License 2015.01.03 0 0 6

Én is december vége óta küzdök velük! Az oldalam elérhetetlen. A kérdésemre azt válaszolták, hogy túlléptem a szerveren rám osztott memória kvótáját és ideiglenesen letiltott. Amikor mondtam, hogy visszaállítanék egy korábbi állapotot, azt írták: "Sajnos kisebb technikai hiba miatt nem áll rendelkezésünkre központi mentés a tárhelyről. Januártól új backup rendszert vezetünk be, ami sokkal biztonságosabb mentést fog tudni biztosítani.
Kérjük használja saját mentését az adatvisszaállításra.
Megértését köszönjük."

 

Annak ellenére keresgélek új szolgáltatót, hogy szeptemberig előre kifizettem a szolgáltatást! Esetleg valakinek ötlet?

meneruwa Creative Commons License 2014.12.15 0 0 5

A dataglobe-ot senkinek nem ajánlom, 10 éve vagyok ott de ami ma történt az szánalmas, kifizettük a domainmegujítás árát, de ők nem regisztrálták vissza a domaint, ma elérhetetlen az összes oldalam a dataglobe.eu oldala is, sőt ha facebook-on jelzned nekik a hibát, letörlik a bejegyzésed és letiltanak. Én jogi útra viszem az ügyet mert ez már trűhetetlen, hogy a kifizetett szolgáltatásokért semmit nem kapok!!! A Dataglobe Hosting egy átverés meneküljön mindenki ahogy csak tud.

mikka-nebula Creative Commons License 2013.12.27 0 0 3

E-mail-aliasok sem mennek.

Holl Gold Creative Commons License 2013.12.24 0 0 2

nem csak utazasi cegek mennek csödbe... lehet hogy nem fizettek ki a villanyszamlat, IT cegekre is rajarhat a rud...

Előzmény: dataglobeuser (-)
Peter Altenberg Creative Commons License 2013.12.23 0 0 1

Mi történt, és mi lesz a következménye?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!