Sziasztok! Új vagyok az oldalon, lett egy 1996-os 1.3-as swiftem. 2000-es fordulat környékén rángat, oda-vissza gázt ad, és elveszi, gáz és motorfék, oda vissza! Mit cseréljek benne? Előre is köszönöm!!!
Sziasztok ! Emelkedőn felfelé Suzuki 1,3 Swift rángat majd nem veszi fel a fordulatot le is áll 10 perc mögé és után ujra jó . Milyen hiba lehet ? Tudtok segíteni ? Tippem van csak megerősítésre várok. köszi
Sziasztok! 1997-es Swift Sedan vízelvezető csöve a műszerfal alatt, bal oldalt a biztosítékok mellett lóg, emiatt a küszöbbe folyik a víz. Nem találom honnan csúszott le. Tud valaki segíteni?
Sziasztok, Segítségetek szeretném kérni, bocsánat kicsit sűrű lesz. 2007-es benzines 1,3-as Swift -M13A-val kezdődik a motorkód- másfél hete elkezdett vacakolni -155e km van a gépben- mostanra indításképtelenné vált. Feleségem kicsit rosszul tudja átadni az infókat: első jel az volt hogy csak forgatott indításkor, de nem indult be. Betoláskor viszont hamar beindult, hazajött, akksit feltöltöttük. 3 nap után majdnem ugyanez, forgatott de nem indult, bebikázták. Új akksi vesz/betesz -3 vagy 4 éves volt a régi-, 3 nap után lámpánál kocsi lefulladt. Indítózáskor forgatott, nem indult, egy taxis kolléga -áldom hogy segített- zsebbikával simán beindította. Mivel új volt az akksi autó elvisz autóvillamosságishoz, aki kicserélte a két ékszíjat, mert ramatyok voltak, elvben csúsztak hangjuk mondjuk nem volt, az volt a vélemény hogy nem forgatta rendesen a generátort. Nejem hazajött, biztonság kedvéért akksi feltölt. Ma boltból kijövet után autó nem indul csak forgat, feltöltött akksival is. Forgat stabilan, de nem indul be. Volt pár eset amikor 1-2 másodpercig volt egy nagyon alacsony alapjárat, de utána leállt, gázadásra nem reagált. Felelségem elmondása szerint amióta elkezdte a rakoncátlankodást azóta az alapjárat ingadozott, néha nagyon alacsonyra ment le. Sajnos akihez szervizre hordjuk az autót nem foglalkozik elektromos dolgokkal és most nem tudjuk hogy mi lehet, hozzá vigyük-e vagy vissza villamosságihoz. Minden ötletet/tanácsot megköszönök. Üdv: Csaba
A jobb oldali lámpa reflektor része nem működik és sajnos jön a műszaki. A kérdésem, hogy merre megy a reflektor kábelkorbács és hol van kétfele osztva a vezeték?
A jobb oldali refi izzónál nincs fesz, bal oldali refi és a tompított fény tökéletes.
Van 2002-es Suzuki Swiftem (1,3 benzin ferdehátú), és most a fékkel kicsit elakadtam. Eddig szorult az első fékem, de azt felújítottam. Az már jó. Viszont először fékezésnél még tudtam állóra fékezni a kerekeket, de a harmadik negyedig fékpróba után már kemény lett, és a fékhatás is karcsú. Mintha nem menne a szervó. Nagyon megnőtt a fékút, és ne tudom állóra fékezni. Amit nézegettem, hogy vagy vákuumcső, vagy vákuumos fékrásegítő, esetleg főfékhenger. Sehol sem találok szervíz leírást hozzá, vagy videót. Esetleg valaki tud, hol lehet rálelni? Vagy valakinek volt már pont ilyen hibája?
Sziasztok,segítséget szertenék kérni vettem nemrégiben egy suzuki swiftet 1.0 ,3 ajtos első lámpa problémám van ha fel kapcsolom tompítottra a jobb oldal gyengében világít és megy a reflektor szál is ugyszint a baloldalt is kétszál villágít de erősebben tudtok meg oldást a problémámra? probáltam testet rakni az égőhőz de akkor kapcsoláls nélkül világítanak a lámpák.valami ötlet hogy mi lehet a baj?
Olyan problémám lenne hogy van egy 1999-es 1.3-as bosch rendszerű suzuki swiftem,amibe valaha építettek egy Lovato LPG rendszert,amivel "rábarkácsoltak egy régi Swift Denso injektort,szeretném visszaalakítani az eredeti bosch injektorra,viszont ha visszarakom a bosch injektort az autó nem hajlandó indulni,a motortérben minden más bosch rendszerű maradt.Mit kéne kicserélnem hogy induljon az eredetileg hozzávaló injektorral?
Sziasztok! 2003-as swift sedanom van, kevés km-rel. Bal elölről, időnként (!) irgalmatlan zörgés jön, amit a kormányig érezni. Ha megpihen az autó, nincs ez a hang, ha rendkívül rossz úton megyek, akkor sem jön elő. De, ha apró (kamion felgyűrte aszfalt, vasúti átjáró stb..) úthibák vannak, "kilazulhat" valami, és kezdi azt az idegtépő hangot. Vittem már Suzuki márkaszervizbe, ezzel a problémával, ahol semmit sem találtak, sőt, így ment át műszakin is ugyan ott. Volt már rázó meg húzó meg mittomén milyen padon is, sehol semmit nem talál senki. Engem meg az ideg szétvág. Sokszor a legegyenletesebb útfelületen kezdi el ezt a hangot adni, és zörög, mint annak a bizonyos etnikumnak az autói. A jobb oldalon már cseréltek féknyereg akármit, ami ha kilazul, adhat ilyen hangot, de a bal oldaliról azt mondták, rendben van, elég bele a rézpaszta. Ja,és akkor sem múlik el a hang, ha a fékre lépek finoman (ezt is tanácsolták már, hogy próbáljam ki)
A kérdésem: van-e valakinek bármilyen ötlete, mi a jó büdös franc zöröghet, csörömpölhet?
Szép jó napot lenne egy olyan kérdésem hogy ebbe a melegben volt e valakinek olyan problémája hogy különösen kanyarodásnáll nyikorgot a fékje. Nem lassítja, és nem is húz sehova, de valami hozzáér mi lehet a baj?
Üdvözletem mindenkinek! Szeretnék segítséget kérni a következőkben. Adott egy 2006 sizuki swift 1,3
teljesen mezítlábas. Nem az enyém és nem akarok semmit szétbarmolni. Most van bent egy 1din-es rádió. A bátyám kitalálta, hogy neki kell egy olyan mint az enyém amiben van GPS. Az autóban adott a 2din-es hely ezzel nincs is gond. A bekötéssel sem. Amivel gondom van az a rádió alatti alsó rész ahol jelenleg jegyzettároló van! Mivel ezt ki kell venni, ehhez kérnék segítséget. Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget!
Idén is megrendezésre kerül a Japtimers közösség nagy sikerű Tavaszi Találkozója. Egy tökéletes lehetőség a főként veterán korú japán járművek tulajdonosainak, hogy a mai "online" világban személyesen is megcsodálhassák egymás járművét, megnézzék az apró részleteket, megszagolhassák az adott évtizedek jellegezetes illatait, hallgassák a különféle motorok muzsikáját vagy éppen érezzék a különféle járművek időutazásokat idéző rezdüléseit. A barátias elhivatott légkör természetesen lehetőséget ad akár mélyre nyúló szakmai vagy éppen könnyed humoros eszmecserékre is.
Amennyiben jelen közösség értékes találkozóinak, eseményeinek időpontjával nem ütközik, sok szeretettel várjuk minden kedves "veterán" - Japtimer, illetve klasszikus - JapClassic járművet és tulajdonosát!
Szeretném a segítségeteket kérni! Asszonypajtás 2001-es 1.3-as 8 szelepes swiftje, tavaly ősz óta olyan hibát produkál, hogy menet közben, tartott gázon leáll a motorja. Hiába kuplungolok, váltok vissza, nem röffen be. Félreállok, leveszem a gyújtást, indítok és megyek tovább. Az internet bugyrait fürkészve, az injektor hibájára gyanakodtam. Kicseréltem az injektort, egy utángyártott típus azonos Bosch injektorra (30.000.-HUF) a hiba nem szűnt meg. Kb. 30 Km után a motor leáll, aztán újraindítva azonnal elindul. Egyébként mindig pöccre indul, veszi a fordulatot, húz rendesen, semmi motorhiba nem tapasztalható. Az autóban utólagosan beszerelt riasztó van. Ha valaki találkozott már ilyen hibával, legyen szíves segítsen!
Érdeklődnék, hogy sikerült-e megoldást találni arra a problémádra, hogy a központi zár állandóan bezárt? Nekem is ez a problémám, csak nekem állandóan nyitásra kapcsol.
Az lenne a problémám, hogy az 1998-as 5 ajtós ezres swift beázik. Eső után áll a víz elöl a küszöb belső felénél a küszöb és az ülés sínje között. Szélvédős megnézte a szélvédőt, azzal elviekben nincs gond. Sárvédők le lettek szerelve amennyire lehetett benéztünk, ott nincs gond. A szélvdő alatti takaró levétele után sem látszik semmi rendellenes. A műszerfal belül még nem lett kibontva, előtte esetleg ha valakinek van valami ötlete szívesen. A belső szigetelés miatt nem látszik rendesen de mintha a dobbetéten folyna le belül a víz. Nemrég lett az autó hegesztve, mert ebből a problémából kifolyólag elég sokminden elrohadt benne kedzve a taposólemeztől, így alaposan szét lett szedve de sehol nem látszik lyuk vagy hiba a szigetelésben ahol bejuthatna.