Nem akarom toldani,hanem van itt egy rövidcsizmás összecsukható is,amely nem jár olyan szépen,így akár "feláldozható" is alkatrésznek.Hacsak nem módosították ezt a részt (is),és nem passzol.
Évente változtattak rajtuk vmit.
Nekem az lenne a logikus,ha a hajtóműben ott is lenne egy toldás(hisz már a felhajthatós csizma miatt így is van)
Közben reggelre megszületett, mindennek is, a cáfolata:
"
Frissítés (2024/04/16 08:23): A fenti hír megjelenését követően az Éltex Kft. az alábbi nyilatkozatot juttatta el hozzánk, amit változtatás nélkül közlünk:
„Tisztelt Szerkesztőség,
Az Éltex Kft. még nem folytat hulladék kezelési tevékenységet a Salgótarjáni telephelyén, mivel beruházásokat kell még befejeznünk a hatósági engedély megszerzéséhez.
Az elmúlt időszakban a hatóságok által jóváhagyott, az elmúlt több 100 év során felgyűlt szennyezés kármentési tevékenységét végeztük, monitoring kutakat fúrattunk és életveszélyesnek minősített épületeket bontottunk le. A telepen csak a 24 órás biztonsági őrzés céljából tartózkodik 4 fő.
Március 18 – án a Katasztrófa védelmi hatóság mintavételi laborja is járt a helyszínen. A szennyezés befolyási pontja lokalizálható, a szomszéd telephelyről a volt Salak gyűjtő osztályozó területről a csapadékvízzel mosódik a vastartalmú vegyület a Salgó patakba. A Salgó patak pedig végig folyik a salgótarjáni telepünkön .
Cégünk nem bont, nem dolgoz fel akkumulátort, vagy akkumulátor hulladékot Salgótarjánban. A szennyezés határozottan nem az Éltex Kft. tevékenységének a következménye, így azokkal a médiafelületekkel szemben, ahol megjelent a cikk és továbbra is valótlanságot állítanak az Éltex vállalattal kapcsolatban sajtó helyreigazítási pert kezdeményezünk azonnal!
A cikk valótlanságot állít, mert:
– a szennyezés nem az Éltex Kft. tevékenységéhez köthető, – maga a mintavétel, amire a cikk hivatkozik nem akkreditált, – a cikket megkérdezésünk előtt adták közre, a szakmai véleményünk vagy hiteles hatósági mérések nélkül egy nem akkreditált mintavételi központ által, – a szennyezés helye pontosan beazonosítható,
A fentiektől függetlenül állunk bármilyen hatósági vizsgálat elé, mivel hatalmas tévedéseket, valamint hangulatkeltésre okot adó hazugságokat tartalmaz a cikk.
Kezdeményeztük a katasztrófavédelmi hivatalnál az eset mielőbbi tisztázását.
Cáfolunk minden olyan állítást, amit a Greenpeace jelentetett meg velünk kapcsolatban a cikkükben és jogi úton megtesszük a szükséges lépéseket!”
"
Google Earth Pro idővonalán visszanézegetve a műholdképeket, hihető a cáfolat. Persze attól még a szennyezés ott van.
Te vagy a legeslegnagyobb mocskosszájú rohadt szemét geci ezen a fórumon akivel eddig találkoztam, de el kell ismernem, a végén még igazad lesz/lett! :(
You have to hell of a lot to learn about rock'n'roll...
Te vagy a legeslegnagyobb mocskosszájú rohadt szemét geci ezen a fórumon akivel eddig találkoztam, de el kell ismernem, a végén még igazad lesz/lett! :(
Hogy dögöljenek bele, hogy így kell nekik csinálni ezt! :(
Lehetne normálisan is kezelni a hulladékot, de nem, itt nálunk így megy. :(
Járműtömeg, terhelés, súlyelosztás, hajtásmód, használati módok... stb.
Egy elől hajtós keresztbe motoros autónál a terhelés nagy része az első tengelyre esik, ezeknél hátul kisebb/gyengébb fék van, mert gyakorlatilag alig van fékhatás a hátsó tengelyen A kicsi fékbetét sem kibaszásból van, hanem azért, hogy ne blokkoljon állandóan a hátsó kerék.
Egy klasszikus hosszmotoros, hátul hajtós nagy tömegű autónak ideálisabb a súlyelosztása, nagyobb terhelés jut hátra, így a fékhatás is nagyobb ott. Hamarabb fogy a fék. Ha meg automata váltós nagy teljesítményű motorral és a használati mód miatt sokat dolgozik a kipörgésgátló, akkor hatványozottan fogy a hátsó fék.