Keresés

Részletes keresés

PCSGibson Creative Commons License 3 napja 0 0 2964

2920 "utasforgalmi ok miatti" késés miatt negyedórával startolt és fogta meg az összes szembejövőt, de így legalább visszafelé pontos és nem ver el újra mindent

Előzmény: LoviGabi (2963)
LoviGabi Creative Commons License 3 napja 0 0 2963

Úgy látom már kora reggel kezd elverődni a menetrend, pedig a 2959 ma nem is Csörgős...

LoviGabi Creative Commons License 3 napja 0 0 2962

2918-ra pedig Csörgő-pótló Desiro jutott az 50 percet késő 2923 miatt :)

Pont vásárolni voltam délután, néztem is hazafelé hogy Pestszentimrén mit keres ott este fél 6 körül egy Csörgős vonat, a géppel a vk. előtt; gondolom azzal volt valami gond Lajosmizsén...

 

Szép kép

Köszi :)

Előzmény: PCSGibson (2961)
PCSGibson Creative Commons License 3 napja 0 0 2961

2918-ra pedig Csörgő-pótló Desiro jutott az 50 percet késő 2923 miatt :)

Szép kép

Előzmény: LoviGabi (2960)
LoviGabi Creative Commons License 3 napja 0 0 2960

Mai 2967 számú vonat kocog Kispest felé a KAC pályánál.

akóR Creative Commons License 3 napja 0 0 2959

A 40 Uzsgyiból mennyi áll baleset miatt ?

Előzmény: Csörögjünk Mizsére (2954)
Csörögjünk Mizsére Creative Commons License 4 napja 0 0 2958

Nem erről van szó, nagyon nem. Persze ez sokkal inkább rendszerszintű probléma, lásd 001 vagy 007.

Előzmény: benbe (2957)
benbe Creative Commons License 4 napja -1 0 2957

Csak más állapotot minősít a két hely üzemképesnek.

Előzmény: Csörögjünk Mizsére (2954)
LoviGabi Creative Commons License 4 napja 0 0 2956

S (egyelőre) a fix pont a 104-es vk., azzal van a klasszik Bhv-s kocsisor, épp most 2959-el megy felfele.

Előzmény: bz79 (2955)
bz79 Creative Commons License 4 napja 0 1 2955

Köszönöm.

Előzmény: fehér atléta (2953)
Csörögjünk Mizsére Creative Commons License 4 napja 0 0 2954

Le kell adni Szentesnek a Desirokat..., s még 10 év múlva is biztos járművek lesznek pl. Szeged -- Békéscsaba között

 

A 40 Uzsgyi is csak ~34... ehhez képest 31 helyett 29 Desiro még mindig jobb arány.

Előzmény: akóR (2937)
fehér atléta Creative Commons License 4 napja 0 1 2953

2839. és 2840. hozzászólást nézd meg

Előzmény: bz79 (2952)
bz79 Creative Commons License 4 napja 0 0 2952

Tudja valaki a hugyos fordáját,vagy legalább pár vonatszámot belőle?

shadoe Creative Commons License 4 napja 0 0 2951

Én ilyenkor már várom, hogy jöjjön egy főmufti, és itt újra elmagyarázza, hogy ami nem jó az utasnak, az miért jó. 

Ladás Gergő Creative Commons License 4 napja 0 1 2950

Délután pont pofogott bent egy remot 478, siman le lehetett volna akasztani a napközben Kecsón rohadó ic-pótlóról egy kocsit.

 

De így sokkal jobban le lehet szoktatni a maradék maroknyi utast. 

Előzmény: -Smiley- (2949)
-Smiley- Creative Commons License 4 napja 0 2 2949

Naja, a busz meg kihagyja az összes köztes megállót, pedig azért Méntelek meg Hetényegyháza is megközelíthető lenne. (jó ha betér mindenhova akkor mondjuk 25 perccel hosszabb az út)

 

De ilyen esetben mondjuk nincs egy tolatómozdony (M44 volt annó a típusa) Kecsón ami mögé lehetne kötni a BZ-t és lezúzni vele Mizsére egy kanyar erejéig?   Vagy egy Uzsgyit nem lehet végigküldeni Kecsóról Mizsére?

Előzmény: Ladás Gergő (2947)
LoviGabi Creative Commons License 5 napja 0 0 2948
Előzmény: akóR (2946)
Ladás Gergő Creative Commons License 5 napja 0 2 2947

Na és akkor a fejlesztéses álmok után a keserű realitás.

 

https://www.mavcsoport.hu/mavinform/egy-egy-lajosmizse-kecskemet-kozotti-vonat-helyett-potlobusz-jar

 

És aki nem látja ezt a hírt, az megfagy a ködben?

 

Tényleg ennyire nincs jármű? De azért más vonalakon meg csatolva megy két Bz motor? 

akóR Creative Commons License 5 napja 0 0 2946

2016-ban ? Biztos jó a dátum ?

Előzmény: LoviGabi (2945)
LoviGabi Creative Commons License 5 napja 0 2 2945

Lehet, hogy a 2143-on nem volt saját távvez. kábel. 

 
Elveszett volna nekije? 2016-ban a 2-es vonalon még vígan tolta a kocsikat :)



Előzmény: akóR (2944)
akóR Creative Commons License 5 napja 0 0 2944

Lehet, hogy a 2143-on nem volt saját távvez. kábel. 

..., a Csörgős ingához ugyanis kettő kábel kell, egyik fixen van a a bhv kocsi tolt irányú jobb hátsó sarkán, a másikat a gép adja..., mindkét végén bonthatóan.

Ha viszont csak szinkronba akarsz közlekedni a két Csörgővel, elég egy kábel a két gép között a középen levő csatlásfejeket kell összekötni. ..., lesz mindjárt 8 tengelyen 3600 LE :-)

Előzmény: LoviGabi (2943)
LoviGabi Creative Commons License 5 napja 0 2 2943

A mai 2967 számú vonat most a 103-as vk.-val jött plusz a posta Bhv kocsikkal, végén a 2185-össel, amely a távvezérelt üzemet valamiért már nem tudó 2143-ast cserélték le. Tényleg, az miért nem tudja már a távvezérelt üzemet? :( 




M63,008 Creative Commons License 6 napja -1 1 2942

Van ebben a vidékben valami... Még a rövid ideig tartó Sv-i kihelyezésük alatt is jobban muzsikáltak kicsit ezek a Desiro-k.

Aki mindig megkapja az újat, és a legújabbat, aztán ha az leszerepel, vagy tönkremegy, akkor lecserélődik, kap helyette másik újat, az előbb-utóbb hozzászokik ehhez. Akinek meg nap mint nap abból kell főznie ami van, az meg ahhoz szokik hozzá... ;-)

Előzmény: akóR (2937)
f_k Creative Commons License 6 napja 0 3 2941

Fc ben nincs alkatrész, sőt Hatvanból jártak fel szerelők ide egy időszakban.

Ud, Sv, Ms, Db, itt nagyobb esély lenne a javításra.

Sok esetben a félreállított gépek voltak a donorok.

Fradiban a remot 448-asokhoz még úgy ahogy értenek, de azok is az alkatrészbeszerzési stop miatt elég rossz állapotban vannak, bár azokra majdnem beo a személyzet mert Fc vagy Su tartalékon dolgoznak velük.

A 628 asokhoz is úgy ahogy értenek  még, de a 418 (Csörgő) az itt nem jellemző mozdonytípus.

Se elég szerelő, de alkatrész, se váltókezelő a tolatáshoz nincs Fc ben.

Egy időben bérmunkát végeztek, teherkocsi javítást a dízelszínben, a mozdonynak alig jutott hely...

Amúgy sok esetben kis fűtőházak jobban odafigyeltek a dolgokra.

Ott van Vésztő, Zalaegerszeg, vagy Kecskemét példája.

Kár volt, hogy beszántották őket....

Előzmény: LoviGabi (2939)
akóR Creative Commons License 6 napja 0 1 2940

Már nem csinálom 10 éve..., de az biztos, hogy a múlt évezred utolsó másfél évtizedében a kecskeméti kihelyezett Csörgőkkel ma hajnaltól holnap éjfélig megjártuk háromszor Egomot..., kétszer Verese. - Vácot s másnap levittük a Miska 48-t.

Beo. gépek voltak, s megfelelő karbantartás.

A pesti Csörgők már akóR is estek - keltek :-(, mer' ott már le voltak s@rva !! :-(

Előzmény: LoviGabi (2939)
LoviGabi Creative Commons License 6 napja 0 0 2939

Tudtommal a Csörgőkkel is azóta van több gond itt a mizsein, mióta Fc megkapta a napivizsgáztatásukat, karbantartásukat vagy mit tudom én mit... vagy rosszul tudom?

Előzmény: akóR (2937)
f_k Creative Commons License 6 napja 0 0 2938

10 km/h lassújel Nyugati II torony közelében szerintem....

Előzmény: -Smiley- (2930)
akóR Creative Commons License 6 napja 0 2 2937

Csak olvasgatok itt a fórumon:

- A halasiak egész jól karbantartják, s stabilan közlekednek a Samuval....

- A miskolciak ugyanez a Hernyóval....

 

Le kell adni Szentesnek a Desirokat..., s még 10 év múlva is biztos járművek lesznek pl. Szeged -- Békéscsaba között

 

...., benbe meg majd kiáll hajnalban Ócsán a peronra, s hinti az igét :-P :-P

M63,008 Creative Commons License 6 napja -1 0 2936

Vagy inkább ezért adták őket le vidékre...?

Előzmény: benbe (2923)
M63,008 Creative Commons License 6 napja -1 0 2935

Gondolom ezért is adták őket le vidékre; hogy ne szükség szerint akár naponta, hanem kényszerűen pl. csak 5 naponta lássák a javítóbázist (vagy annak a bélyegzőjét)...

Előzmény: benbe (2927)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!