Keresés

Részletes keresés

tomfix Creative Commons License 2015.12.11 0 1 693

Pedig a híradó.hu szerint nem felejtették el a felújítást: (2015.dec.1-i hír)

"Ezenkívül elindítják a százhalombattai elővárosi vonal felújítását, és ugyancsak tervben van a lajosmizsei vonal felújítása, illetve a ferihegyi összeköttetést biztosító vecsési vonal is korszerűsödni fog, de "ugyanúgy kalkulálunk azzal, hogy majd Veresegyház felé is elindítjuk az elővárosi közlekedést"

www.hirado.hu/2015/12/01/az-esztergomi-vasut-villamositasa-masfel-even-belul-befejezodik/

Előzmény: Bárdos Imre (690)
tomfix Creative Commons License 2015.12.11 0 0 692

így már érthető..

Előzmény: Bárdos Imre (690)
Bárdos Imre Creative Commons License 2015.12.11 0 1 691

Amikor az az egy szem reggeli vonat sem ment be a Nyugatiig, aláírásokat gyűjtöttek a vonalon, hogy visszaállítsák az eredeti (menet)rendet. Akkor nem változott semmi, de a részleges átépítés óta ismét végig járnak a vasutak. Ezt kár is lenne megváltoztani.

Előzmény: mash.69 (689)
Bárdos Imre Creative Commons License 2015.12.11 0 0 690

Minden évben kétszer végigmérik az összes vonalat, de sajnos a mérőkocsi csak mérni tud, pályát építeni nem.

Előzmény: tomfix (684)
mash.69 Creative Commons License 2015.12.09 -1 1 689

hogy őszinte legyek már a nyári felújítást se értettem,

minek  1,2 milliárdért felújítani a Kistext kanyart Kispest-Köki között

amikor heti 5 alkalomból 4szer meg áll a vonat és várja, hogy beengedjék a főcsapásra...

 

ezért írtam, hogy Gyál-Köki viszonylatban 20 percenként kellene jönni/menni....

akár úgy is, hogy egyik se megy a nyugatiba csak átszállással...

így lenne értelme és vonzó alternatíva lenne a busszal szemben

 

a buszokról külön lehetne írni, hogy milyen okosan szervezték át...

mash.69 Creative Commons License 2015.12.09 -1 0 688

ja-ja

jól mondod

Kökit kellett volna írnom

elnézést

Előzmény: V-Rk (683)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.09 0 0 687

Nem. Bár, ki mit ért az iparvágány alatt...

Előzmény: tomfix (682)
tomfix Creative Commons License 2015.12.09 0 0 686

Talán végre elindul a rehabilitáció a 142-es vonalon:
Bár kifejezetten a cikk nem említi, egyedül a lajosmizsei vonalra igaz ez halmozotton a közép-mo-i régióban:

"Holott az Európa 2020 program kimondott célja, hogy a fenntartható közszolgáltatási szerződés keretében végzett városi-elővárosi közösségi közlekedést előmozdítsa, színvonalát emelje, a szűk keresztmetszeteket megszüntesse a Közép-magyarországi régióban, azaz Budapesten és Pest megyében. Ennek részeként fejleszti a transzeurópai közlekedési hálózat magyar­országi részét nem képező vasútvonalakat és a városi közösségi közlekedést is."

 

http://magyaridok.hu/gazdasag/ketszazmilliard-jut-a-varosi-elovarosi-vasutakra-210781/

tomfix Creative Commons License 2015.12.09 0 0 685

Előzmény: tomfix (684)
tomfix Creative Commons License 2015.12.09 0 0 684

Kispest, 2015.12.08

http://kepfeltoltes.hu/view/151209/20151208_093910_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

Tudja valaki,hogy mit keresett a mérőkocsi a vonalon?

V-Rk Creative Commons License 2015.12.09 0 0 683

Szerintem mash "Kispest" alatt a Kokit értette.

tomfix Creative Commons License 2015.12.09 0 0 682

a többi nem iparvágány?

Előzmény: Törölt nick (681)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.09 0 0 681

Szeretem, amikor megy a vita, de egyik oldalnak sincs minimális igaza sem.

Kispesten nem 3 állomási vágány van, s van állomásépület váróteremmel.

Előzmény: tomfix (680)
tomfix Creative Commons License 2015.12.09 0 0 680

Már miért lenne zsúfolt a kispesti állomás?! Azért mert óránként elmegy 2 vonat 1 vágányt használva a 3 állomási vágányból.. A másik meg,hogy talán azért mert nem kívánság műsor és mert ott nincs állomásépület váróteremmel.

Előzmény: mash.69 (679)
mash.69 Creative Commons License 2015.12.07 -1 0 679

amúgy miért nem lehet 20 percenként járatni Gyál/Kispest között a vonatot?

tudom kicsi és már zsúfolt Kispest...

de ha csak Kispestig megy

akkor miért nem jöhet be az 5-ös vágányra?

nem kell bevinni a fővágányra...

Előzmény: 142-es Figyelő (668)
Magyar NaBA Creative Commons License 2015.12.07 0 0 678

Az NKH honlapján lévő hirdetmény szerint a Dunaferr üzemszünet-engedélyt kért a Lőrinci Hengermű iparvágányára. Ezzel az egykori ágas-bogas kispesti iparvágány hálózat utolsó darabkája is befejezte működését.

piros sapkás Creative Commons License 2015.12.01 0 0 677

Megint mi ez a reggel óta tartó bénázás a vonalon? Komolyan kezd sok lenni...

M63,008 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 676

Pedig vittek oda bőven...

Előzmény: piros sapkás (675)
piros sapkás Creative Commons License 2015.11.26 0 0 675

alapvetően engem sem érdekel, hogy milyen vonat jön, de kezdenek elfogyni a csörgők (tudom, hogy nem a gépek tehetnek róla...)

Előzmény: trakeszv6 (672)
piros sapkás Creative Commons License 2015.11.26 0 0 674

a 2-esen egész jól futnak eddig

Előzmény: Törölt nick (673)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.26 0 0 673

nekem úgy rémlik, a desirok se sokkal megbízhatóbbak.  

Előzmény: piros sapkás (671)
trakeszv6 Creative Commons License 2015.11.26 0 0 672

személy szerint engem kizárólag "csak" a késések bosszantanak.

Előzmény: piros sapkás (671)
piros sapkás Creative Commons License 2015.11.25 0 0 671

kezd sok lenni ez a mindennapos csörgő-rohadás a vonalon, fogy az utasok türelme. nem lenne esetleg lehetőség arra, hogy a 2-esről átdobjanak plusz 2-3 desirót? tudom, hogy minden a karbantartáson múlik, ami jelenleg a nullához konvergál, de akkor is...az első hidegebb napon 20-40 perces késések egész nap

NoZoli Creative Commons License 2015.11.25 0 0 670

Volna mit csiszolni rajta. Párosban, inkább óra 58-kor indítanám, mert úgy megvan az 5 perc a szegedi IC után és a ceglédi zóna előtt is a Nyugatiban. Kispesten, emiatt 2 perccel többet állna. Páratlanban, KőKi-től borul az egész, mert a monori vonat idejében menne.

Előzmény: 142-es Figyelő (668)
Magyar NaBA Creative Commons License 2015.11.25 0 0 669

Nem kell ilyen komoran látni a jövendőt. Simán több forgatókönyv is lehetséges.

  1. Nem lesz vágányzár semmill'en formában.
  2. Nem lesz vágányzár, de a hétvégi menetrendet kiterjesztik egész hétre. (Mer' nyaralnak a dolgozók és diákok, hátha BZ-k bevetésével kigazdálkodható a szűkös kocsiforduló.)
  3. Lesz vágányzár, de az a legforgalmasabb elővárosi szakaszt nem érinti. Tehát Ócsa-Dabas állomásközben renoválnak, Ócsától meg szaladgál a kirohanós Desiro.
  4. Lesz vágányzár, mégpedig Kispest-Ócsa között, Táborfalva környékén meg futkos az uzsgyi.
  5. Lezárják az egészet a francba.
Előzmény: np 48 (662)
142-es Figyelő Creative Commons License 2015.11.24 0 0 668

Bocsánat csak nem tudtam képet valamiért feltölteni.

S210 (Bp.-Nyugati--Pestszentimre)

V-Rk Creative Commons License 2015.11.23 0 0 667

Nekem nem engedi megnyitni:/

Előzmény: 142-es Figyelő (666)
142-es Figyelő Creative Commons License 2015.11.23 0 0 666

Nos én pl. vmi hasonló "megoldást" csináltam volna Pestszentimréig.
HA rosz akkor azt jelézzétek felém.

Itt érhető el a kép:
https://drive.google.com/open?id=0B0EpBRFMgR0MTDhWVTAyNnM5R2s

Csörögjünk Mizsére Creative Commons License 2015.11.22 0 0 665

Esetedben az mv az nyilván marika, a virágárus rövidítése :)

Előzmény: np 48 (663)
Csörögjünk Mizsére Creative Commons License 2015.11.22 0 0 664

Szombatról vasárnapra virrad. 2 Csörgő zörög Mizsén, egy a Nyugatiban. Természetesen 4 kocsival mentek le, pedig már nem zárt ingaszerelvények vannak. És természetesen az egyik az ócsai szerelvénybe fordul. Az ilyen húzások simán elfüstölik azt a kevés tényleges megtakarítást is, amit a Dabasig visszavágás hoz majd. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!