Pedig a híradó.hu szerint nem felejtették el a felújítást: (2015.dec.1-i hír)
"Ezenkívül elindítják a százhalombattai elővárosi vonal felújítását, és ugyancsak tervben van a lajosmizsei vonal felújítása, illetve a ferihegyi összeköttetést biztosító vecsési vonal is korszerűsödni fog, de "ugyanúgy kalkulálunk azzal, hogy majd Veresegyház felé is elindítjuk az elővárosi közlekedést"
Amikor az az egy szem reggeli vonat sem ment be a Nyugatiig, aláírásokat gyűjtöttek a vonalon, hogy visszaállítsák az eredeti (menet)rendet. Akkor nem változott semmi, de a részleges átépítés óta ismét végig járnak a vasutak. Ezt kár is lenne megváltoztani.
Talán végre elindul a rehabilitáció a 142-es vonalon: Bár kifejezetten a cikk nem említi, egyedül a lajosmizsei vonalra igaz ez halmozotton a közép-mo-i régióban:
"Holott az Európa 2020 program kimondott célja, hogy a fenntartható közszolgáltatási szerződés keretében végzett városi-elővárosi közösségi közlekedést előmozdítsa, színvonalát emelje, a szűk keresztmetszeteket megszüntesse a Közép-magyarországi régióban, azaz Budapesten és Pest megyében. Ennek részeként fejleszti a transzeurópai közlekedési hálózat magyarországi részét nem képező vasútvonalakat és a városi közösségi közlekedést is."
Már miért lenne zsúfolt a kispesti állomás?! Azért mert óránként elmegy 2 vonat 1 vágányt használva a 3 állomási vágányból.. A másik meg,hogy talán azért mert nem kívánság műsor és mert ott nincs állomásépület váróteremmel.
Az NKH honlapján lévő hirdetmény szerint a Dunaferr üzemszünet-engedélyt kért a Lőrinci Hengermű iparvágányára. Ezzel az egykori ágas-bogas kispesti iparvágány hálózat utolsó darabkája is befejezte működését.
kezd sok lenni ez a mindennapos csörgő-rohadás a vonalon, fogy az utasok türelme. nem lenne esetleg lehetőség arra, hogy a 2-esről átdobjanak plusz 2-3 desirót? tudom, hogy minden a karbantartáson múlik, ami jelenleg a nullához konvergál, de akkor is...az első hidegebb napon 20-40 perces késések egész nap
Volna mit csiszolni rajta. Párosban, inkább óra 58-kor indítanám, mert úgy megvan az 5 perc a szegedi IC után és a ceglédi zóna előtt is a Nyugatiban. Kispesten, emiatt 2 perccel többet állna. Páratlanban, KőKi-től borul az egész, mert a monori vonat idejében menne.
Nem kell ilyen komoran látni a jövendőt. Simán több forgatókönyv is lehetséges.
Nem lesz vágányzár semmill'en formában.
Nem lesz vágányzár, de a hétvégi menetrendet kiterjesztik egész hétre. (Mer' nyaralnak a dolgozók és diákok, hátha BZ-k bevetésével kigazdálkodható a szűkös kocsiforduló.)
Lesz vágányzár, de az a legforgalmasabb elővárosi szakaszt nem érinti. Tehát Ócsa-Dabas állomásközben renoválnak, Ócsától meg szaladgál a kirohanós Desiro.
Lesz vágányzár, mégpedig Kispest-Ócsa között, Táborfalva környékén meg futkos az uzsgyi.
Szombatról vasárnapra virrad. 2 Csörgő zörög Mizsén, egy a Nyugatiban. Természetesen 4 kocsival mentek le, pedig már nem zárt ingaszerelvények vannak. És természetesen az egyik az ócsai szerelvénybe fordul. Az ilyen húzások simán elfüstölik azt a kevés tényleges megtakarítást is, amit a Dabasig visszavágás hoz majd.