Sziasztok!van egy astra 1.7 cdti 92kw ,a probléma pedig ,h nem indul ,úgy kezdődött h egyik pillanatról a másikra kezdett nehezebben indulni kicsit tovább kellett tekertetni,de elindulás ez kB 2 szer történt,2 napig nem használtam azóta nem indul nem is pöffen,vki tudna segíteni mi lehet a gond?
Hidegen nehezen indul, kb. 3.indításra beindul. Leállítás után már indul. Viszont 1-esből indulva mintha lassan reagálna a gázra(nagy gázadásra reagál rendesen) Menetközben alacsonyabb fordulatról gyorsításnál rángat picit, illetve autopalyan 6 liter alá nem megy a fogyasztás. (máskor volt 5.2-5.5)
Porlasztók bemérve azok jók, illetve légtömegmérő is cserélve lett. Volt-e már valaki ebben a cipőben, és mi volt a megoldás? Köszönöm a segítséget!!
Jó napot Sziasztok! A használtautón fent van egy Astra J kombi 1.7 cdti 101 lovas. Utánna néztem ügyfélkapun és A17DTS2.... Van motórkódnak beírva ez,hogy lehet? Úgy olvastam ezek a 131 lovasé de 74kw van megadva .Mi lehet a hiba?
Egy Opel Astra J 1.7 CDTI (96 kW, A17DTS) tulajdonosa vagyok.
A Service Vehicle Soon problémával küzdök! Olajcsere után nulláztam a fedélzeti/információs felületen az olajcserét mégis minden indítás után feldobja ugyanazt az üzenetet! Mi lehet ennek az oka? Hogy lehet végleg megszabadulni a problémától?
...vagy esetleg más miatt is kijelzi ezt az üzenetet?
Tanácsot szeretnek.kérni az Opelek turbós motorjairól (1.4 T és 1.6T)
Ezek mennyire megbízhatóak illetve ha Zafira tourer vásárlása mellett döntünk akkor milyen típushibákra kell figyelni? Benzineben gondolkozunk mert sokat használjuk a mostani autónkat is városban illetve az autópálya teljesen kimarad az életünkből.csak fő utakon járunk.
Ma reggelre azonos magasságig le volt húzva mind a 4 ablaka (elektromos ablakemelős mind a 4) és nyitva volt a központi zár. Minden megvolt, tehát nem feltörték.
Akksira gyanakszom, de 3.5 éves Varta akksi van benne.
2016-os 1,4 es benzines J-s astramnál az alábbi probléma lépett fel.
- indításkor kiírja a bal menetfény problémát és nem is világít a menetfényem, viszont ha felkapcsolom a lámpát akkor már világít a menetfény viszont ekkor meg kiírja a bal lámpa problémát( persze az is világít)
Sziasztok tudorok! Ma reggel nem indult be a kocsim (Astra J 1.7 cdti), és a következő hibaüzenetet dobta ki: service theft deterrent system. Közben olyan az egész, mintha lemerült volna az akksi, de ezt alig hiszem: múlt héten mentünk vele 750 km-t. Az elektronikus kézifék kiold-behúz, gyújtás van, de indításkor max egyet fordul, és jön a hibaüzenet. Volt valakinek ilyenje? Köszönöm előre is!
Céges kocsiként 1 hete kaptam egy 2012-es Astra J sports tourirt. 82-es és 89-es hibakódot ír ki, 270.000 km van a kocsiban. Kanyarodásnál, vagy jobbkezes utcáknál fékezve, 20 km/h- ra lassitva, 2-esbe visszaváltva, gázadást követően lefullad a kocsi.
Dízeles, 1.7-es egyébként. Tapasztalt már valaki hasonlót?
Sziasztok, egy 2015-ös J kombiban hol találom az utánfutó csatlakozó biztosítéktábláját? A csomagtérben bal oldalon a kis ajtó mögött, egy BOSCH feliratú kis fekete egység van, az nem úgy néz ki mint egy biztosítéktába...
Nézegetem a youtube-os videókat, leírásokat, mindenhol azt írják, hogy ott van. De nincs...
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy tudja-e valaki hol lehetne beszerezni 1.7 ctdi 110Le DTC motorkódú J astrához résolaj visszavezető csővet vagy csak azt a T-idomot ami a porlasztó tetejében van?
Izzítógyertya cserénél sajna eltörött 😐
Köszi
Nincs szükség gyári SW-re, a ScanMyOpelCAN ki tudja olvasni a motorvezérlőt pontosan dekódolt hibakódokkal, de fizetős (egyébként megéri az árát). Viszont at OPL DTC reader ingyen is kiolvassa, csak a részletek hiányoznak, vagy pontatlanok. Szerintem olvasd ki az utóbbival, és ha lát valamit, akkor vedd meg az előbbit és olvasd ki avval a pontos hibaokot. Bár sajnos csak Androidra vannak.
Nekem volt picit hasonló hibajelenség: vezérlés csere után, mikor bemelegedett a motor, állandóan dobálta a főtengely jeladó pozíció hibakódot. Kiderült, hogy a pontos beállításról nem gondoskodtak a márkaszervízben, mert nem szokott evvel gond lenni, s csak szemre oda állítják, ahol volt...
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2011es 1.7 cdti Opel astra j 92 kW a17dtr kombim.
A problémám az lenne vele, hogy minden reggel indítás után (2-3 perc jártas után) ha elindulok vele pár száz méter megtetele után veszuzemmodba kapcsol. Nem enged 30nal többel menni egészen addig amíg 70-80 fokot el nem éri a vizhomerseklet. Ezután minden visszaáll és normálisan működik tovább. Hibakódot nem ír ki, semmi visszajelzo nem vilagit, DTC kódot nem ad ki. Csak hosszú állás után (éjszaka) csinálja, használat közben többet nem. Esetleg valakinek van e valamilyen tippje, hogy mi lehet a probléma, vagy h gyári programmal ki lehet e olvasni az esetleges hibát?
*** LATEST 2014 VERSION - WORKS ON ALMOST ALL VAUXHALL/OPEL CARS MADE 1990-2010+ *** Works With CAN-BUS Based Disgnostics (Vectra-C, Astra-H, Zafira-B) As Well The OP-COM 2012 Allows You To Use A Tablet/PC/Laptop To Diagnose, Read And Reset Fault Codes On Most Vauxhall/Astra Cars. It Connects Via USB To Any Windows (XP/Vista/Windows 7) Platform. *** IMPORTANT *** THIS IS NOT A TOY OR FOR AMATEUR USERS. TECHNICAL KNOWLEDGEIS REQUIRED TO INSTALL AND OPERATE THIS UNIT PROPERLY. IT IS EASY TO CAUSE UNWANTED AND SOMETIMES IRREVERSIBLE EFFECTS ON YOUR CAR IF YOU DO NOT KNOW WHAT YOU ARE DOING. If You Require A Simple Plug N Play OBD Diagnostics Tool, Please Buy A Budget ELM327 USB Tool Instead. **** Supported Vehicles Agila 2000-2009 Antara 2009 Astra-F 1992-2002 Astra-G 1998-2010 Astra-H 2004-2010 Astra-J 2010 Calibra 1996-1999 Campo 2001-2003 Captiva 2009 Captiva MAXX 2010 Combo-C 2001-2010 Corsa-B 1994-2003 Corsa-C 2001-2010 Corsa-D 2009-2010 Frontera 1996-1999 Frontera-B 1999-2003 Insignia 2010 Meriva 2003-2009 Monterey 1997-1999 Movano 1999-2010 Omega-b 1994-2003 Sintra 1997-1999 Speedster/VX220 2001-2010 Tigra 1999-2000 Tigra-B 2005-2009 Vectra-A 1992-1995 Vectra-B 1996-2002 Vectra-C/Signum 2002-2009 Vivaro 2001-2009 Zafira 1999-2005 Zafira-B 2005-2010 GM Based SAAB 9-3 GM Based SAAB 9-5 Just SOME Of The Things You Can Do (not All Features Supported On All Cars) Reading And Removing Fault Codes Program Keys Cruise Control Activation And Programming Real Time Display Of Parameters Reset Service Interval Reminder Throttle Body Reset *** We Keep Getting Asked About DPF Regeneration - Yes It Will Do It But DPF Regeneration Is Not Straightforward. A Lot Of Factors May Or May Not Allow You To Do It. If The DPF Has Been Regenerated Before Or If It Has Actually Gone Past Being Able To Regenerate Then It Won T Happen, So There Is No Guarantee. In Certain Cases The ECU Has To Be Reprogrammed. It Really Is Hit And Miss And No Guarantee At All. Even If You Do Manage To Reset It (regeneration Is Done From Driving The Car On A Motorway), It May Report Full Again Pretty Much Soon After. MORE THAN LIKELY It Wont Work And You Will Need A New DPF Or Need To Bypass It. Thats The Hard Truth About DPF Regenration *** Functions The Program Lets You To Read Out And Clear Fault Codes, Shows You Live Data, Lets You To Perform Output Test. The Program Supports Many Control Units, Like Engine, Automatic Transmission, ABS, Airbag, Engine Cooling Module, Instrument Cluster, Electronic Climate Control, Body Control Unit, Just To Name A Few Examples. Since Opel Uses Many Pin In The OBD Connector, The Diagnostic Interface Works As A Multiplexer, And Selects The Appropriate Pin For Communication. PIN3, PIN7, PIN8, PIN12 = Serial Link (ISO9141, KW81, KW82, KWP2000) Fault Codes Will Be Shown With All Available Information: Full Fault Code Text Description Full Status Information (Present, Not Present, Intermittent) You Can Print Out, Save, Or Copy The Fault Codes To Any Other Application. From The Fault Codes Window, You Can Go Directly To The Measuring Blocks Window. The Program Shows You Measuring Block Information On Many Control Module, You Can Choose Anything From The List On Your Own. The Program Is Capable Of Showing 8 Measuring Block Parameter Simultaneously. The Sample Rate Is Depends Mostly On The Communication Protocol. For Example, Older System, Like Omega-B X 25 DT Engine (ISO-9141-2) Can Be Very Slow, During Communication, While Newer Multec, Or Bosch Units Are Faster (using KWP-2000), And The Newest CAN Based Control Units Are Very Fast! You Can Also Run Output Tests On Many Controllers. PIN6-PIN14 PIN3-PIN11 PIN1 HSCAN - Dual-wire, High Speed CAN-BUS, 500 Kbps MSCAN - Dual-wire, Medium Speed CAN-BUS, 95 Kbps SWCAN - Single-wire, Low Speed CAN-BUS, 33.3 Kbps You Will Get A Feedback On The State Of The Activated Output. This Will Helps You To Find The Failed. Components More Easily. With OP-COM, You Can Learn Keys To Immobiliser, And Remote Keys To The Central Door Locking. You Can Also Reset, And Program The Following Immobiliser Related Items: ECM, BCM, IPC. You Will Need The Vehicle Security Code, Which Can Be Found On The CAR-PASS. You Can Also Reset, And Program The Service Interval Reminder On Astra-G, Zafira, Corsa-C, Meriva You Can Code SAB6, And SAB8 Airbags With The Software. The Diagnostic Inteface Is USB Port Based, So There Will Be NO COMPATIBILITY ISSUES, With Serial To USB Converters. The Speed Of The Communication Over The USB-BUS Is Enough To Handle The Awesome Speed Of The High-Speed CAN-BUS Systems, Which Is Currently 500kbps. This Is The Main Reason, Why Only The USB Port Based Interface Is Available For CAN-BUS. Comes Complete With USB Cable And Software To Get You Going.
hidegen ugrál a fordulatszám mérő elindulás után kb 30-40 tempomat 2. ban vagy 3. ban mind1 olyan mintha 1 henger nem menne rángat. (ezt betudom egyenlőre a téli időjárás miatt melegen már nincs.
Viszont meleg motornál is ugrál a fordulat alapjáraton.
Egy Astra J 1.7 cdti kombim van, 2012-es.Hidegen jól gyorsul,de ahogy bemelegedett,max. csak 130-at tudok vele menni,nem megy az autó többet.Ha leállok vele és várok fél órát újra 160-170 is megy,de utána újra csak 130. Mi lehet az oka.