Keresés

Részletes keresés

s189 Creative Commons License 9 órája 0 0 3452

Köszönöm!

Előzmény: kavicsos64 (3451)
kavicsos64 Creative Commons License 23 órája 0 1 3451

Csak ha erős fizikumod van akkor vegyél ilyen gépet ! A 6 lovas motor felejtős nincs hozzá semmi ,amihez van a Rába -15 motorja és a TZ4k14b-s motor ,mindkét motorhoz nagyon drága az alkatrész . A váltója a tzk váltó alkatrészekkel javítható ,nem túl tartós holmi ,ehhez is drága minden fogaskerék . Jászberényben tudnak még motort adni hozzá az sem olcsó de legalább új . Ezek már öreg szerkezetek de javíthatóak a váltót illetően ,javítani biztos kell .

Előzmény: s189 (3450)
s189 Creative Commons License 3 napja 0 0 3450

Sziasztok!

Agrostroj m6 -ról tudnátok valmit írni? Adatokat, egyêb leírást, tanácsot stb.

Mi áron lehet jót venni?, mire kell figyelni vásárláskor?

Üdv

drotszamaras Creative Commons License 2020.10.27 0 0 3449

Bazar .cz oldalon még elvetve találni , de lehet hamarabb lessz ha te csinálsz magadnak . Én is magamnak csináltam ,de nem az állíthatóst . Csak egy egyszerűt mint bármely gépen van .

Előzmény: kavicsos64 (3448)
kavicsos64 Creative Commons License 2020.10.27 -1 0 3448

Azt lehet neked kell megépítened ! Az igen ritka lehet ,sőt régészeti lelet !

Előzmény: Balazsgazda (3447)
Balazsgazda Creative Commons License 2020.10.27 0 0 3447

Sziasztok!

Agrostroj pf62 hoz van valakinek eladó gyári vonoja? 

Igor750 Creative Commons License 2020.10.16 0 0 3446

Szolnok mellett. Most raktam fel a jofogasra és pár fb csoportban.

Előzmény: Lki1 (3444)
kavicsos64 Creative Commons License 2020.10.16 -1 0 3445

Szia ! Mi újság feléd ?

Előzmény: Lki1 (3444)
Lki1 Creative Commons License 2020.10.16 0 0 3444

Hol található az a traki? 

Előzmény: Igor750 (3443)
Igor750 Creative Commons License 2020.10.16 0 0 3443

Sziasztok!

 

A TZ4k-m óta rá sem nézek az M6-ra, se időm, se kedvem már talpra állítani, így eladnám. Ha valakit érdekelne, pótmotorral, függesztővel, ritka gyári alternáló kaszájával 220 e -ért megválnék tőle, vagy cserélném. (ugyanitt egy MF70 is keresi gazdáját, ezt télen újítgattam, azóta nem ment csak az udvarban). Üdv, Péter

kavicsos64 Creative Commons License 2020.10.08 -1 0 3442
Előzmény: kavicsos64 (3441)
kavicsos64 Creative Commons License 2020.10.08 -1 0 3441

Jó fogás TZK-t írtam a keresőbe és az összest dobta .

Előzmény: Gyöször (3439)
kavicsos64 Creative Commons License 2020.10.08 -1 0 3440

Az biztos hogy a két fél csak saját magával párosítható ,párban cserélhetők .

Előzmény: Gyöször (3438)
Gyöször Creative Commons License 2020.10.08 0 0 3439

Hogy keressem a hirdetést? Lehet már elvitte valaki, nem találom.

Előzmény: kavicsos64 (3437)
Gyöször Creative Commons License 2020.10.08 0 0 3438

https://m.youtube.com/watch?v=AiC4NTYI7l8&t=979s

Sajna fotót most nem tudok amin látszódik pontosan milyen az eke.

Én hefteltem ez egy váz meg 2 különféle ekefej. Lovas cuccok ami volt. Sajnos az a baj amit mondasz, hogy a vázat a tarlón húzom mikor olyan 27-30 cm mélyen szánt így felgyűr maga alá mindent.

Nameg a föld ami még baj, mert mindig kap trágyát de mindig egyre keményebb. Mostmár csak egy fejet tudok húzni, régebben előfordult, hogy ugyan ezt az ekét kettesben megpróbáltam húzni és vitte fél sort simán.

Felkészültem és csináltam hátra difizárat, ezért szakadt ki a csavar. Megnézem a jófogáson. Arról van valami infód, hogy ezek vonalba fúrva készülnek? A jobb oldalba behatoltunk a difizár kapcsolóval, ha az én jobbom párosítom a vett ballal akkor az úgy problémákhoz vezethet?

Előzmény: kavicsos64 (3436)
kavicsos64 Creative Commons License 2020.10.07 -1 0 3437

A jófogáson van egy komplett hátsóhíd eladó érdeklődd meg . Az előbb láttam Debrecenben van .

Előzmény: Gyöször (3434)
kavicsos64 Creative Commons License 2020.10.07 -1 0 3436

A hátulját az ekével le fotózhatnád ha esetleg van fotód . És be tehetnéd ide . Hátha látok valami rendelleneset rajta . Elég régen húzom az ekét már .

Előzmény: Gyöször (3434)
kavicsos64 Creative Commons License 2020.10.07 -1 0 3435

Hegesztős fórumban esetleg valaki tudja ,én nem tudom ! Öntvényt nehéz hegeszteni ! A 3 nagy 18 csavarból az alsó ? Nem lehet hogy valami feszítette és inkább letört ? A kukorica szárat nem nagyon tudja senki leszántani ! Én a lábonállót is simán szántom ! Fontos az ekén a magas váz és ferde váz ,pl a lajta Ih ekék ferde vázasak . Nagyon fontos a csipkés vágótárcsa ami kb 8 cm mélyen jár ez a csipkék miatt elvág mindent és mindig forog . Én olyat is szántottam ahol a lábon álló szárat a menet irányra merőlegesen lábbal le törtem és nem maradt fent semmi sem amiből meglátszott volna hogy az kukorica volt ! A BEA 21-25 eke egy jó eke nekem is olyanom volt ,vagyis ennek a fejéből lett építve ! A kis ekékhez elegendő a vetőgép vető tárcsájából ,sima lapos tárcsa kis csapágy a közepére szegecselve . Ezt szoktam átalakítani kicsipkézem flexel és mindkét oldalára teszek csapágyat  a házával együtt és ehhez készítek tengelyt . Az 1 méteres paprika füvet is a gép letaposta és ez a kis tárcsa elvagdalta és le tudta forgatni betömődés nélkül . A nagy üzemről majd forgatok filmet hogy forgatja a kukorica szárat álá . 3 váltó eke 118 lovas gép és minden fej előtt vágó tárcsák vannak . Még a híg sárban is simán leforgatta . Pedig a gép alig bírt menni benne . Közben esett az eső .

Előzmény: Gyöször (3434)
Gyöször Creative Commons License 2020.10.07 0 0 3434

Reméljük mindörökké lesz hozzá alkatrész :-)

Igen láttam már a zsebórába való fogaskerekeit mikor difit hézagoltam.

 

Ma lekaszáltam a kukorica szárat a zt152 vel vagy mi a neve az alternálónak. Nem kell senkinek, így ledarálom és szétfújatom a földön gallydarálóval. Nekiestem az rz-vel, van egy kb 85 centis utána, keskenyet visz de elég brutál, 2 késes aminek darabja 6 kg :-)

Vitte mint floki a lábtörlőt de nem volt megfelelő a munka, rendre rakta a szárat amit nem aprított le, nem bírom úgy lefordítani ekével, tolja gyűri stb.

Aztán szántás.

Kiszakadt a hátsó húzó 3 csavarból az alsó. Szétrepedt az öntvény. Tavaly. Idén januárban meg kéne barmolni valahogy.. hegeszthető az öntvénye?

Előzmény: kavicsos64 (3433)
kavicsos64 Creative Commons License 2020.10.07 -1 0 3433

Inkább csak véletlenszerűen lehet ilyesmit összehozni ,ha akarná az ember lehet nem jönne össze ! A keskeny fogaskerekek miatt nagyon vigyázni kell vele ,mert ha a fogaskerék sarka ledarálódik utána már csak kézzel tartva marad sebességben !

Előzmény: Gyöször (3432)
Gyöször Creative Commons License 2020.10.07 0 0 3432

Azért ha nem fakezű a felhasználó sok mindent meg lehet csinálni ügyesen. 1990 ben vettük a gépet, talán már összeszoktam vele, tegnap kicsit odafigyeltem mit kavargatok a váltóval a megszokott útvonalon, az egyik kedvenc kutyának szóltam, mert ugatta a trakit, jó komák vagyunk ha bringával megyek. Eközben 2böl feltettem 3ba gurulás közben, 1T megvolt a póton, de csak felváltás után vettem észre, hogy menet közben váltottam. Fogakat senki nem számolta volna meg, nem reccsent, összeszinkronizáltam gázelvétellel.

 

Előzmény: kavicsos64 (3429)
kavicsos64 Creative Commons License 2020.10.02 -1 0 3431

Sík útra vonatkozik amit mondtam ! Ott a 3 fokozat a nyerő !

Előzmény: Gyöször (3430)
Gyöször Creative Commons License 2020.10.02 0 0 3430

4ből 3ba sosem raknám vissza. Ismerem a belét. Felmenni felmegy 4ben, de hegynek föl el nem indul 0ról 4edikben.

Előzmény: kavicsos64 (3429)
kavicsos64 Creative Commons License 2020.10.02 -1 0 3429

A jó földúton és a kövesúton menni fog ! 1 tonnával a fedélzeten minden gond nélkül ! Az M-3 felüljáróira is simán felmegy 4-dikben 1 tonnával ! Ha menetközben váltasz ledarálja a 3-dik fokozat fogszéleit és aztán dobálni fogja ki terhelésre ! Sajnos ennek a gépnek ez a hibája hogy igen keskenyek a fogaskerekei alig 1 cm széles fogaskerekek vannak benne ! Ráadásul még egy időben iker fogaskerekek voltak a 2-3 fogaskerék bennük ! És ezeket illik párban cserélni !

Előzmény: Gyöször (3428)
Gyöször Creative Commons License 2020.10.02 0 0 3428

4esbe úgy váltom, hogy 3asban elindulok, majd kuplung és óvatosan 4. Ígyis szétmegy? 4esben nem biztos, hogy el tud indulni, pláne megpakolt póttal. Nekem tz4k14b van.

Előzmény: kavicsos64 (3424)
triplaharom Creative Commons License 2020.10.02 0 0 3427

Köszönöm, majd tovább adom az infókat.

Előzmény: kavicsos64 (3426)
kavicsos64 Creative Commons License 2020.10.01 -1 1 3426

Arra arra ! Azt tudod rajta csak állítani ! A kinyomó csapágyat meg hozzá kell igazítani hogy legyen vagy 4-5 mm a villa és a csapágy közt .

Előzmény: triplaharom (3425)
triplaharom Creative Commons License 2020.10.01 -1 0 3425

Én a 3 kis kiemelő villára gondoltam.

Előzmény: kavicsos64 (3424)
kavicsos64 Creative Commons License 2020.10.01 -1 1 3424

Azt én úgy csináltam hogy addig kell a villák csavarjait engedni felfelé amíg a villán koty nem lesz és ez a koty kb 3mm ,később is ha kopik a kottyanás elfogy és szükséges az után állítása ! De akkor már recseg a váltás kinyomott kuplungnál ! Minden fokozat, álló helyzetben történik a váltás ! Nincs menet közbeni váltogatás szétmegy a váltó tőle .

Előzmény: triplaharom (3423)
triplaharom Creative Commons License 2020.10.01 -1 0 3423

Helló Kavicsos Szaki !

Kollégám kérdezi, hogy kéthengeres Rábánál hány mm-re kéne állítani a kuplungszerkezet kiemelő villáit.

Előzmény: kavicsos64 (3422)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!