Van egy 1999-es Volvo S80 T6 2.8 aut autóm. Aminek olyan problémája van, hogy alapjáraton ugrál a fordulatszámmérője, és le is fullad. Bementem a Volvohoz ahol kiolvasták 10-ezerért.
A Komputerük azt írta, hogy a CAN hálózat nem kommunikál rendesen, és Karosszéria panel probléma lehet, ami kőkemény 300-ezr Ft!
A neten viszont láttam egy videot ahol tök ugyan ezt csinálta egy s80-as és ott ETM hibát mondanak! Mi lehet az igazság, mit tegyek?
http://www.youtube.com/watch?v=1hNDr0WgVQM
Sziasztok! Két hónapja szenvedek a Volvómmal. 2008-as, 163 lovas D5244T5 motorral szerel DPF-es. Meghalt a motor és nem találok bele másikat égen-földön. Meg tudná mondani valaki, mi a különbség a 163 Le és 185 Le motor között? Mert 185-ös D5244T4 volna és külsőleg ugyanaz. Vagy esetleg valakinek eladó 163-as motor? Köszi!
A feleségemnek van egy c70 cabrioja, 2008as Imádja, nem adná oda semmiért, viszont a mai délelőtt folyamán a tetőt lehúztam, majd otthon a garázsban kivettem a csomagokat a csomagtartóból, , ehhez a kis sárga gombot kell megnyomni így kiemeli a csomagtartóból a tetőt majd ki lehet venni a csomagokat, újra mgnyomjuk a sárga gombot visszateszi a tetőt. Na most nem tette vissza, sőt sehová sem. Azt szeretném kérdezni egy hozzáertőtől, hogyan lehet manuálisan visszatenni a tetőt a csoagtartóba?
Meglévő XC 60-as kocsimnál a semmiből előjött egy olyan jelenség, hogy alapjáraton morgó mélyülő hangot ad, majd megszűnik és ez ismétlődik. Ha hideg a motor, ha meleg, a hang jelentkezik. Most szívósort cseréltettem, de ez sem oldotta meg. A szerelő azt mondta, ha lehúzza az egr-t, akkor nincs ez a hang. Hibakódnak csak a szívósort írta, azóta nincs hibakód. Eddig ezt a hangot nem adta ki a motor, esetleg van valakinek ötlete?
Sziasztok! Van egy 1998as évjaratú volvo v40 esem 2.0 benzin turbo. Hengerfej lett cserélve rajta most es a vezérlés el lett állítva, ez nemis lenne gond mert cseréltem mar jopar vezérlést csakhogy itt nem egyértelmű hogy a fogasszij kerekeken lévő jelnek mivel kellene pászolni, a másik furcsaság pedig az hogy ha a főtengely jelét a blokkon lévő jelhez teszem akkor a dugattyuk mind egy pozicioban allnak fél uton a hengerben. Valakinek nincs véletlen egy rajz erről vagy egy szerelési utmutató vagy tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Üdv mindenkinek ! Egy kis segítséget szeretnék kérni . Volvó s60 d5 136kw autóm van 2008 kiadás . hiba üzetenetben azt írja , Motr szerviz szükséges . Csak a sárga három szög világít vele , Motor jel a jobb oldali kijelzőn nem . Az autó jól meg , kb 3500fordulaton jön elő ez az üzenet, és megtorpan , nem pörög utána már . Igy idő után magától eltűnik. Mekkora a baj , és hol kellene kersni ? olajcsere után vagyok kb 2000 km-rel . több olyaj jött le , volt ben gázóllaj , téi uzem után . Olaj csere után nyomtam be DPF tisztítót , akkor még nem volt semmi gond , pörgött 4500- 5000 et is minden gond nélkül . Tolató rederra is ilyet ír ki , ott mi lehet a gond Szeriz szükséges park . radar. Eőre is köszönöm
Hello, van 1 v70em 2009 12. havi. Az én problemam a kovetkező. Néha mikor nyomom a gazt az auto nem csinal semmit de bekapcsolom a tempomatot és halad, kesob akar gombbal akar a gazpedallal tudok gazt adni és nyorsul mi csinalhat ilyen jellegu kihagyast? Szenzor? Elektromos valami? Aki tapasztalt mar ilyet kérem valaszoljon. Köszönöm előre is.
Menet közben be-be dadog (torpan, böffen), és utána alapjáraton is be-be dadog, és a pillanatnyi fogyasztás visszajelző szerint kb. 1 literrel többet kér az autóm. Mi lehet a hiba, merre induljak el?
Nagyon hektikusan jön elő a hiba, legutóbb kb. 5-600 km ezelőtt. Akkor olyat is produkált, hogy indítás után felhúzta az alapjáratot kb. 1400 fordulatra, és nem reagált a gázpedálra egyáltalán. Majd 1-2 szeri leállítás és újraindítás után
Üdv mindenkinekˇ; Némi segítségre lenne szükségem . S40 2003 évjárat.okos kereket szeretnék cserélni .Mi az amire igazán oda kell figyelni az összeszerelést követően.Persze követve a gyári jelzéseket.Ami alapesetben nálam nem 100% ig egy értelmű az az okos kerék pozíciója.segítségeteket köszönöm előre is.
Szoasztok ! vásároltam egy volvo S40 2001 ev 1.6 benzies motorral s kicseréltem a légmennyiségméröt lamdaszondát avezérmütengely mágnesszelepét . A gondom hogy még mindig nem huz a motor. Mintha nem volna benne erő . Tudnátok segiteni megköszönném . Szép napot mindenkinek
A segítségeteket kérném egy kellemetlen problémában!
'99-es S70, 2.0 benzin, turbo/163LE
Full hidegen, indítás után elindult a hűtőventilátorom... 5-6 km megtétele után kicsit behintázott a hőfokjelzőm, de az üzeni hőfokot nem érte el, majd kivillant a motorhiba.
Leállít/újraindít, ugyan az a jelenség. Hiba világít, ventilátor megy, hőfok üzemi alatt, a szellőző meleget fúj.
Megtettem vele 170 km-t, a ventilátorom egyszer csak leállt, de az autó nem érte el az üzeni hőfokot, csak néhányszor, 5-10 percre.
Hűtővíz maximumon, tiszta a tartály, fűtés egész úton volt, hiba világított, de ezen kívül más rendellenes dolgot nem tapasztaltam...
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Volvo s60 2003 szervó olaj és szervo csere volt. Szerintem túl sok olajat tett bele a szerelő. Mennyi olaj kell bele a benne lévő mérce szerint.
Kettő jelölés van az ellenőrző pálcán. Hidegen gondolom a COLD max szinten kell lenni. Melegen meg a HOT max szinten. De most hidegen is a HOT max szinten van benne az olaj mennyisége.
Segítséget szeretnék kérni, abban a témában, hogy a Volvo V 40 (2001) bal első ablakemelőnek a "gumigyűrűje" (kihajtásnál) szétmállott. Lehet-e külön beszerezni? Köszönöm a segítséget!
Olyan problémám lenne hogy az auto inditáskor elkezd döcögni visza esik a fordulat és lefullad de megcsinálom ezt párszor és utána elindul valami ötlet mi lehet a hiba?
Segítségeteket kérném. Van egy Volvo S40 1.9 TD (F8Q) Renault motoros. Úgy jártam hogy haladás közben egyszer csak leállt az autó még egyszer újra tudtam indítani és utána megint leállt. Azóta nem indul olyan mintha valami letiltaná hogy induljon még az önindító sem hajtat semmi, és a műszerfalon nem jelez se az izzítás sem az immobiliser sem. Kérdésem Mi lehet a hiba a szerelőm hol keresse a hibát mert egyenlőre ő is tanácstalan ezzel kapcsolatban. Segítségeteket előre is köszönöm
Motorhiba jelzés lámpa kigyuladt, szervizbe azt mondták első lambda hiba. Semilyen utángyártottat nem fogadott el csak gyárit. Be is lett rakva és nem sokra rá azt irta a gép légtömegmérő is hibás. A lámpa persze hűségesen világít. Azt is kicseréltettem. Néhány nap múlva újra kigyuladt a lámpa de csak később tudtam visszavinni mert mülföldön voltam. Mikor visszavitem azt mondták a légtömegmérő rossz erre persze kultúráltan elküldtem őket melegebb éghajlatra mivel kb 1,5 hónapja ők cserélték. Azóta is többféle próbálkozás volt már csak aludjon el a lámpa. Sikertelenül!! Azt viszont nem tom hogy ez befolyásolja e azt, hogy az alapjárat néha túl alacsony és nagyon hamar le lehet fullasztani. Azt hiszem mindent leírtam. Segítséget kérnék mihez lehet még nyúlni??
Az a problémám,hogy ebben a nagy melegben kb.30-40 km megtétele után egyszerűen leáll a motor.
Várni kell vele pár percet újra indul majd nemsokára megint leáll!
Voltam egy szervízbe,90 %-ban arra a hibára gondoltak,hogy a főtengely érzékelőt kell kicserélni,mert ha az rossz,úgy érzékeli,hogy nem forog a főtengely és a kompjuter leállitja a motort!
Kicseréltem,sajnos ez a hiba továbbra is fenn áll !
Néha nehezen indul és olyankor a égve marad a műszerfalon az ESP ikonja, mintha éppen ki akarna csúszni az autó egy kanyarban... A fordulatszám hol nem megy fel, hogy össze-vissza ingadozik üresben is akár 4000-ig.
A hiba 30-40 indításonként jön csak elő és mindig pontosan ugyanezt produkálja. Számítógépes kiolvasáskor semmi hibát nem jelez... A szerelő sem tudott rá mit mondani.
Sziasztok! Van itt valaki, aki tudna segíteni? Egy 2000-es évjáratú Volvo S40-es ülés bőr kárpitját kellene lecserélnem. A kárpit már meg lett véve, de az ülések oldalán lévő állító gombokat (háttámla előre-hátra, és a deréktámasz) nem tudom, hogy hogy lehet kiszedni, hogy a kárpitot rendesen fel tudjam húzni. Köszi előre is az esetleges segítséget.