Engem a pár hozzászólásommal ezelőtti gumigyűrűk szívattak meg, és a csapágy amibe csatlakozik a tengely rossz volt. Nekem 20- 30 km körül jelentkezett olyan hang mintha csúszna a variátor szíj.
Remélem mindenkinek jól telik a motoros szezon .... :) Van egy problémám ami a nagy melegben jött elő. Azt vettem észre, hogy ha dugóban araszolok és sokszor kell elindulni megállni, majd ezt ismételgetni akkor egy idő után elinduláskor fura "fütyülő" hangot hallok. Normál használat mellett ez nem hallatszik. A motor rendesen gyorsul.
Tavaly szezon végén volt szervízben és ott minden ami hajtással kapcsolatos meg lett nézve és elvileg ok volt minden.
Nem egészen. A csap lazán illesztett a csapágyban a könnyebb szétszerelhetőség végett tehát kisebb átmérőjű pár századdal mint a csapágy belső gyűrűje. A laza illesztést hivatott kiküszöbölni a két O gyűrű és megakadályozza, hogy kopogjon, csörögjön a tengely a csapágyban.
Sziasztok! Szeretném megkérdezni tőletek, hogy a mellékelt képen lévő két O gyűrűknek mi a szerepe?Ha jól sejtem ezek akadályozzák meg, hogy megforogjon a kuplung tengely a fedél csapágyában?
Yuasa YTZ12 a gyárija. Érdemes ezt belerakni. Az én Yuasa aksim 2009-es, ésm semmi baja pedig nem kezelem különlegesen. Miskolci Yuasa boltban tudsz ilyet kérni. https://www.yuasabattery.hu/ytz12s
Honda 2014-es SW-T 400 honda van nálam tárolásra,de nincs benne akkumlátor. És nem tudom az akkumlátor paramétereit,valoszinű zselés való bele,mert fekve fér el benne. Nem tudom milyen ah órás+inditóáramos való bele. Köszönöm segitségeteket!
Szia hát oda ami kellhet az a csuszka a nyomó lapon az van mindig és mindenhol, görgő de az akkor derül ki ha szétszedték, illetve km függvényében ha kopott. Ez ritka. Rendeld meg gyorsan a szíjat mégha csak tartaléknak is mert -25e azért nem kevés pénz..
Dunaharaszti vagy dél Budaspest/dél Buda környékén - HOSUBA-n kívül- tudtok ajánlani szervizt? hajtás szíj, görgők, stb tehát semmi komolyabb csak általános időszakos karbantartásról lenne szó.
Ha arra gondolsz miért cseréltem vissza a gyárira, annak az az oka hogy a Malossival vettem de nekem túl gyors reakciójú itt a városi közlekedéshez elegendő nekem a gyári amit egyébként is megkaptam hozzá. Ha szükséged van rá vidd jól jársz vele, ad acta be is rakom ha eljössz hozzám Bp. 23ker
Még Mindíg megvan a 3e km használt gyakorlatilag új Malossi variátorom görgőkkel együtt kompletten FJs/swt 400/600 ba jó. Féláron odaadom nekem csak a helyet foglalja. Azért 40k igen baráti ár érte. A különbség is jelentős amit hoz..
Az a helyzet, hogy csak és kizárólag a napi számláló és az óra nullázódik, az össz km nem. Mikor gyújtás rakom akkor nullázódik majd mikor inditom akkor újra le és felvillan a digit része. Nagyon fura
Nem hiszem hogy az aku fesz. befolyásolná. Nekem most is ki van véve az aksi és még soha nem felejtette el a km. állást. Sőt egyszer kisütöttem a fő test biztosítékot fordított rákötéssel és azt is túl élte :-)
Amennyiben az akku rendben akkor utána a főkábelek kontaktjánál nézz szét. Sorrendben akkusaruk, főbiztosíték és váztestelés környéke (bal oldali ülés alatti idom alatt) aztán biztosítékok és műszeregység csatlakozói és környéke.