Jó lenne egy olyan fórum, ahol össze lehetne hasonlítani a már beépített rendszereket, hogy aki ezután tenné bele, az tudjon választani.Apróbb karbantartási munkák vagy kisebb hibák házi orvoslására is segítséget nyújtatna ez a fórum.
Van egy problémám,nem tudom itt valaki tud rá megoldást...!
Van az autómba egy Landi Renzo gázrendszer.Firmware frissítés történt és azóta nem müködik.Nem fejezte be a műveletet,hibát írt ki.Minden probálkozásra hibát ír ki a végén.Mit csinálok rosszúl?Tud valaki segíteni?
Omega plus(BLUE)szofter a végén azt írja ki downloads error.
Ebben az évben vásároltam egy Honda CRV-t Második generációs 2003 - gyártmány.
Németországból hozták be 2018 -ban. Nem bántam meg, az autó nagyon jó állapotban van, a kinti tulaj minden számlát eltett és a szervizkönyvet is vezette.
Az autóban kint beszerelt gázrendszer van, ahhoz is külön szervizkönyv, benne az elvégzett karbantartások pecsétjei.
A problémám a következő:
Solaris típusú rendszer van benne amivel egyik hazai szerviz softvere sem kommunikál, és állítani kellene a keverék arányán.
szóval a gázt nem tudom használni.
Ha valakinek volt hasonló problémája, tippje hogy hova vigyem az autót, vagy esetleg softvere hozzá kérem segítsen.
Az LPG ről azt gondolom gazdaságosabb, és zöldebb energia forrás mint bármi más. Tudomásom szerint az üzemanyaggyártás mellékterméke. Ez nekem szimpatikus megoldás.
Lenne egy kis problémàm az autòm gàzrenszerével. A rendszer egy Vialle lpi és ha benzinről àtkapcsol gàzra egyből el kezd dadogni a motor,és erőtlenné vàlik. Véleményem szerint, vagy befecskendező,vagy vezérlés problémàja lehet. A gondom csak az,hogy a helyi autògàzos cég aki megnézte a rendszert közölte,hogy 2 henger nem megy ezért így hasznàlhatattlan, dobjam ki az egészet,és új rendszert szereltessek bele.Én úgy gondolom ami eromlik az javithatò,csak szàndék,és alkatrész kell hozzà.
A kérdésem az lenne,hogy valaki vàlal -e ilyen fajta gàzrendszer javitàsàt a környékünkön,vagy az orszàgban. Én pécsi lakos lagyok.
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni tapasztalt e már valaki ojan hibát gáz használat közben hogy egyszer csak le tiltja a gáz használatot?Ki vilan a motor hiba kod nem gyorsul az auto nincs erö.Meg álitom az autot és ujra inditás utánbenzinnel megy tovább minden hiba nélkül.Valamint ojan tapasztalat hogy semmi hiba és megy fojamatosan gáz üzemen. Egy LANDI RENZO rendszer van opel meriva 2010 1,4L
Üdvözlöm Nekem olyan problémám van vásároltam egy opel B vectrat már benne volt az lpg ha elinditom semmi probléma megyek vele pár km-ert változo hogy mennyit kb, 5km-ert és utána elkezd rángatni lelassul és leáll az auto de csak ha lpg-vel megyek benzinnel nincs ilyen gondom esetleg valami tanácsot kérhetnék hogy mi lehet a probléma válaszát elöre is köszönöm Üdv.laci
Sziasztok ! Olyan problémám van a daewoo kalosommal Landirenzo fajta gázrendszer van benne, hogy ki kapcsol magától a gáz.De nincs benne "rendszer" hogy mikor.Néha megyek 20 km akkor néha 3 km után de néha közvetlenül indulás után de van olyan is, hogy már át se kapcsol. Annyit kell még tudni, hogy most volt cserélve 1 mágnesszelep. Olyan gyanúm van, hogy valami kontak "érintkezési" hiba lehet. Ha valaki találkozott már ilyennel az legyen kedves segítsen vagy adjon tippet. Válaszokat előre köszönöm !! :)
Segítségre szorulok. Sok bosszúság után egy 1,6 vti PSA-BMW valvetronic motoros járművet, AG Centrumos Zenit-pro-obd-s vezérlővel -valvetronic opcióval rendelkezik- alakítottunk át. Mivel nincs pillangószelep, következésképpen nincs szívónyomás változás sem, így a rendszer összehangolása a can bus-os jelek alapján (stft-ltft, lambda, stb) lehetséges, mondja a gyártó. ("For perfect gas settings You need to use fuel trims from OBD instead of maps.") Sajnos sem a beszerelő sem az általam felkeresett LPG-s hozzáértő sem tudta a rendszert megnyugtatóan összehangolni. Hidegindítási probléma, az átváltásnál rángatás, stb... Ők (LPG-sek) az autó hibájára a márka az lpg beszabályozási problémáira utalnak. A gáz teljes kiiktatása után a rendszer hibátlan, visszaszerelés után a helyzet ismét ugyanaz.
Viszont az OBD-s felületen a Short jel követhető, míg a Long jel mindig 0. Ennek mi lehet az oka? Vagy ez így normális? Hol találhatok leírást egy ilyen szerintem nem túl ritka helyzet megoldására.
2012 szeptembere óta járok LPG-vel. Azóta 20 ezer km ment az autóba gázzal. Így lassan visszajött a beszerelés ára. Engem érdekelnének különböző rendszerek, a különböző autók LPG fogyasztási átlaga, motor nyomaték tapasztalatok.
Az én autóm:
Renault Megane I. Break
motor 1400ccm-s 16 szelepes 750J
LPG rendszer: STAG
átlagfogyasztás LPG-vel:
normál tempóval átlagban 8,4 L/100km
klímával, autóplyás tempóval 8,7 L
normál tempóval kevés városi használat mellett 7,8 L
benzines átlagom 7,2 L volt
(Ha valakit érdekel, teszek fel ide képeket a rendszerről.)