Szakértelem és különösebb műszaki affinitás híján, rövid távra (pár év) olyan megbízható és üzembiztos használt autót keresek, amire 1 éven belül várhatóan nem kell a vételárat vagy annak többszörösét pluszban rákölteni és a fogyasztása is vállalható. Természetesen nem konkrétumokra lennék kíváncsi, hanem tapasztalat alapján márka / típus tanácsot szeretnék kapni tőletek, esetleg hogy mik az adott márka / típus előnyei / hátrányai, mire figyeljek vásárlásnál, mik a tipikusan elforduló hibák, stb.
Amire használnám: agglomeráció és (P+R) parkoló / belváros között, bevásárlás-kisebb dolgok szállítása (költözés), vidéki megbízások esetén (többnyire autópályán) ügyfélhez kiszállás (fotózással foglalkozom),
Keret: 500 eFt + járulékos költségek, maximum 1 mFt
Ha valaki használt autót szeretne venni, és szeretne mindent megtudni az autóról, akkor az Autódetektívet ajánlom. Az Autódetektív teljeskörű külső-belső autó átnézést végez, műszerrel ellenőrzik a valós futott km-eket, feltárják az autó esetleges hiányosságait, és nyugodtan alhat, hogy nem zsákbamacskát vesz. Helyszíni autó állapotfelmérés mobil kiszállással autókereskedőhöz vagy magánszemélyhez is akár Budapesten és környékén.
Az alábbi helyzet áll fenn, szeretnék kérni néhány tanácsot Tőletek.
Szóval szeretnék egy hasznaltauto.hu-hoz hasonló hirdetési lehetőséget kínáló felületet létrehozni, amihez várok tanácsokat. A lényeg az lenne, hogy egyszerű, de mégis jól használható felület legyen. Saját bloggal, Youtube fiókkal, stb. . A lényeg, hogy az lenne, amivel többet tud az oldal, az nem más, mint egy applikációban elérhető autófelismerő rendszer, emellett az autó hivatalos dokumentumait is fel kellene tölteni.
Az lenne a fontos, minél biztonságosabb legyen az oldal. Hossz távon számos lehetőséget kínálunk még ezek mellett, mint például a háztól házig szolgáltatás, autómentés, külföldről hazaszállítás. Lenne külön része a luxus autóknak, illetve licitálós rész is. Tehát 3 részből állna össze az oldal.
Ha bárkinek bármi ötlete van esetleg nagyon szívesen fogadom, mind negatív, mind pozitív, csak annyit kérnék, hogy építő jellegű kommentek legyenek.
Használt autó vásárlás előtti átvizsgálás a helyszínen!
Hétfőtől vasárnapig! 06-70-772-7313
Ügyfeleink 70%-a ajánlás alapján hív minket! Tegyen Ön is egy próbát!
Átvizsgálás már 7900 Ft-tól (Teljes fizetendő összeg Budapest területén). Teljes körű állapotfelmérés 11.900 Ft (Teljes fizetendő összeg Budapest területén).
Az állapotfelmérés tartalmazza:
Autódiagnosztika
Festékrétegmérés
Tesztvezetés
Motor és váltó ellenőrzése
Futómű és fékek ellenőrzése
Állapotfelmérő és motordiagnosztikai lap
Tanácsadás
Ingyenes kiszállás (Budapest területén)
Autószerelő mesterként, 15 év szerelési és 10 év autódiagnosztikai tapasztalattal várom hívását!
Eladósorba került az autóm! Több kereskedő is keresett már, de szeretném inkább magánszemélynek eladni! Az autó GARANTÁLTAN HIBÁTLAN! Sérülés mentes! Végig vezetett szervízkönyv , 2db gyári kulcs, 2 év friss műszaki!
Rendszeresen szakszerviz által szervizelt, szervíz könyvel rendelkezik! Valós leinformálható km.
Magyarországon rendszeresen tekergetik az órát, ami a személyes haszonszonszerzés egy elég galád módja. Ha megnézzük a hazai piacot, rendeteg autó 150 000 km-rel van hirdetve, vagy elég közel ehhez, mert 200 000 km-rel már senki nem vesz autót. Így még eladható. Németországban magasabb futásteljesítménnyel hirdetik a legtöbb használt autót, de ők biztosan rosszabb anyagi helyzetük miatt nem vehetnek mindig újat ugye. Nálunk egy golf III 180 000 km-nél rohad, a magyar azt hiszi, ennyit bír a kocsi, talán kicsit többet. Valakinél kiköt még pár évig, és 250 000-nél szétesik. Másutt ez az autó tekerés nélkül elfut 500 000 km-t. Ez mind miattunk van. Azok miatt, akik azzal kezdik, hogy maximum X km legyen benne, ne több. Nem km állást vásárolunk, hanem évjáratot és állapotot.
Azt javaslom, hogy vásárlás előtt MINDEN ESETBEN vigyék el egy rutin bevizsgálásra, méghozzá egy hivatalos autó márkaszervizbe. Nem kerül olyan sokba, mintha egy törött vagy visszatekert kocsit kellene helyre pofozni.
Természetesen a jó gazda rengeteget jelent, de a garázs is legalább annyit.
Az egyik barátomnak a 7 éves Touran-ja úgy néz ki, mint ha 1 éves sem lenne. Ez az autó csak akkor áll kint, ha elmennek vele dolgozni. Szinte mindíg mélygarázsban áll a házuk alatt. Még akkor is beáll, ha 1-2 óra múlva újra elmegy otthonról. Nincs hó, fagy, eső, napfény, a por is kevesebb és kisebb az esélye is annak, hogy rányissák az ajtót, vagy egyebek.
És bizony az is nagyban számít, hogy melyik országban van az az autó. Otthon 1 nap alatt tiszta por a kaszni, itt meg több, mint 1 hónap kell ugyan ahhoz az állapothoz. Jobbak a mosók is, mint ha a viasz is több lenne öblítéskor, stb.
Ettől függetlenül tényleg vannak jó állapotú öreg autók otthon is, természetesen ez is gazda függő.
De egy 21 éves régebbinél, ahol még a kasznit sem galvanizálták, ott azért jobban előjönnek a gondok, pláne garázs nélkül. Ha meg ezt jobban el is hanyagolják, akkor az már szépen látszik.
Nem azzal van gond, hogy ne lenne hihetö a km futás, de ha egy autóban a korához képest kevés km van, akkor azt az állapotának tükrözni kell.
Nekem is vannak ilyen keveset autózó ismeröseim, de mindröl elmondható a precizitás és az autó módfelett gyakori ápolása. Egy ismerösömnek van egy G Astrája, talán 98-as? Mindenestere abból az idöböl amikor megjelent. Csak hétvégén megy vele a Balatonra, mert ott is van egy villája, majd miután hazaér, mindig lemossa, kiporszivózza és úgy áll be a garázsba, ahol letakarja, hogy ne szálljon rá a por. Kívül-belül és a motortér is olyan mint egy új autó esetében!
Nem arról van szó, hogy hazudsz, de ez a km igen csak szokatlan még Mo.-on is, ez éves szinten csak 6190 km, napi átlagban kb. 17 km, ez mindenképpen jóval az átlag alatt van. Egy barátom feleségének az autója 9 éves és 30 ezer km van benne (ez napi szinten kb. 9 km), ő az első tuladonos, a napi átlaga kb. 9 km. Ez tuti, mert miért hazudnának, hiszen nem akarják eladni és amúgy is jól ismerem őket, becsületes emberek. A másik barátom párjának szintén hasonló a km és a kor viszonyszáma.
Sindelfingen mellet lakik egy 75 éves bácsi, Ő mindíg csak biciklivel jár, a múltkor mutatta a bicikli km óráját, 19ezer! km van benne és ezt elmondása szerint 5 év alatt tekerte bele. Én hiszek neki mert, ha esik, ha fúj Őt még mindig csak biciklivel láttam eddig, na ez napi szinten átlag kb. 10 km. :-)
Mi is hasonlóan használjuk az autót, mert én inkább biciklizek, vagy motorral járok. Sokszor nincs értelme autóval menni, mert amire kinyitom a garázs ajtót, meg a kaput, majd ezeket bezárom és berisztom a házat, addigra már biciklivel bent vagyok a város központban.
Na ezek végletek és éppen ezért nehezen hihetőek, pedig bár nagyon ritkán, de mégis előfordulnak. És ebben ez a csapda, mert a valós túl keveset sem hiszik el.
Sajnos amúgy sem a legjobb dolog egy autónál, ha korosabb és túl kevés a km, mert az annyit jelent, hogy inkább rövidebb utakra használták. Sok a hidegindítás és az üzemi hőfokot sokszor el sem éri a motor. Mint tudjuk a hidegindítás kb. 10x jobban koptatja a motort, mint az üzemmeleg állapot. Valamint ezen autók motorja és egyéb részei a sok városi forgalom miatt jóval rosszabb állapotban vannak, mint az inkább hosszabb úton használtaké. Több a lerakódás, mert a rövid úton nem tud kiégni a rendszer, na meg a rengeteg kuplungozás, fékezés, stb.
"Mivel én tudom h valós a futás teljesítmény megduplázom az árát."
Lehet, hogy km-t kellene többet beletekerni, mert ehhez vagyunk hozzászokva. :-) Mert az átlag magyar autós kb. 10-15 ezret megy egy évben, nagyjából ennyivel számolnak az emberek. Ezért vesznek meg egy 5 éves import autót 86 ezer km-rel, ami valójában akár bőven 300 ezer km is lehet. Nem egy ilyet ismerek.
Mivel nehéz eldönteni, hogy ki mond igazat és ki tekergeti a km-t ezért ez egy jó nagy lutri. Vagy bejön vagy nem, de általában inkább nem...
Tehát vagy hazudok, vagy hihetetlen értékű az autóm a futásteljesíétménye okán. Mivel én tudom h valós a futás teljesítmény megduplázom az árát. Köszi a kiigazítást.
Kukacoskodás? Egy autró, ami 21 éves és a korának megfelelö állapotban van, az nálam azt jelenti, hogy jó esetben elmegy a roncstelepre.
Ha 135.000km lenne benne, bár a dupláját sem hinném el, akkor ez egy rettenetesen megkimélt, már-már újszerü autó kell hogy legyen, de ezt nem írtad. Így vagy nem ennyi km van benn, vagy fogalmam sincs. A hirdetésed minden de nem bizalomkeltö, hanem pont az ellenkezöje. Alapból meg sem nézném, a benn húzódó ellentmondások miatt...
Nem. A korának megfelelő állapoton azt értem, h nem új. Vannak rajta hibák, karcok rozsda foltok. Ennek a motornak a 135 000km egyátalán nem sok, aki ismeri tudja, h sokkal töbet elmennek ezek. Sokáig én is kérdően néztem magára a típusra, aztán megismertem.
Nekem az egyterű jobban tetszik, a férjemnek nem, de a Touran neki is megfelelt volna. Mivel családi autónak kell, így azért ketten döntünk. Most éppen Mazdákat néz.