Az oldalt a fenti3 típus tulajdonosai és kedvelői számára nyitottam meg. Oka, hogy ezekben az autókban sok minden azonos volt hosszú évekig, így könnyen megérthetjük egymást. Hajrá!
Van egy 740 GLE-m, vettem eredeti Volvo kerékagyakat első tengelyre, de végűl nem lettek beszerelve. El szeretném adni őket. A Volvo 760-asokra is jók. ABS NÉLKÜLIEK! Én 280 eurót fizettem értük de most eladnám 90.000 Ftért.
Ha valakit érdekel hívjon a 06300992558-as számon.
érdekelne a vaj /bézs/ színű két első kárpit ebbe a modellbe.
Eladó lesz Volvo 760 GLE TURBO DIESEL autóm. Friss műszakival, napi használatban van, de nekem már túl nagy. Karbantartott. Semmi baja, jó állapotú a korához képest.
Mennyi lehet a piaci ára vajon? Nem terveztem eladni, de így alakult.
Fájó szívvel eladó ez az "öreg" 1991-es utcai harcos.
Most kapott feújított motort 1ooo km van a lelkében.
Kiváló állapotban van korához képest, nem rozsdás az aváz,
Új fékeket, gömbfejeket is kapott.
Vizsga előtt van áprilisi lejárattal.
Fényezésre szorulna mert lakk kopott, de olyan környéken lakom hogy csak utcán tudok parkolni, és nem tudok áldozni rá ha nem tudom hogy nincs biztonságban.
Az árat mebeszéljük korának megfelelően arányosan.
Volt benne munka hogy 22 évig sikerült megőrizni olyan valakinek aki majd örömét leli benne.
Nálam az a szituáció hogy az S40-em (2003) furcsán kezdett viselkedni:
- gyakran, úgy mutatja hogy valamelyik ajtó nyitva van, pedig mindegyik be van csukva,
- gyakran, ha bezárom az autót 10 - 20 másodperc múlva saját maga kizáródik,
- gyakran, a fedélzeti órája lenullázódik
Már leellenőriztem az ajtó kapcsolóit, mind a 4 kifogástalanul megszakítja az áramkört ha az ajtók be vannak csukva.
Kérlek benneteket, adjatok ötleteket mit kezdjek vele (persze pozitiv hozzáállással). A legnagyobb gond az hogy sehol sem merem otthagyni, mert kinyitja magát.
Gábor, hívd fel az érdi bontót. Igaz már befejezte, de a fejében sok sok okos dolog van még. Barna Lászlónak hívják, régi jó cimbora. Keress rá vol-szer kft.
Sziasztok, egy 740-es, B230K motorkódú automata szedán boldog tulaja vagyok. Azért fordulok hozzátok, mert bontott difit/hátsó hidat keresek, nyilván reális áron. Végszükség esetére találtam egyet, de az egy V6-os automata bontásából származik, de nem tudom, passzol-e hozzá, hogy ugyanaz-e a végáttétel, és gépkönyvet sem találtam, ahol utána nézhetnék.
Igazán nincs mit. Van a volvo fórumon egy surci nevü fiatal gyerek, neki van 3-4 kettese. Esetleg írj oda, vagy neki, hátha lenne eladó. Mondjuk elég rég nem írt...
Nappapinak vannak alkatrészei ezekhez a régi vasakhoz, én hozzá jártam, érdemes felhívni, meg szokott oldani mindent. Ő is ilyen géppel jár. A többi bontót nem tudom, próbálkoztam, de vegyes a felhozatal, egyre kevesebb van ezekhez a vasakhoz.
Igazán jó gépet keveset fogsz itthon találni, talán első szabály, hogy szívó benzinest keress. Bár őszintén szólva, nekem volt turbós is, és azok is jók voltak, csak több minden elromolhat bennük.
A kettesvolvok rohadnak sajnos, a hetesel kevésbé, a kilencesek meg nem, csak ha törve voltak. Leginkább azz elektronika döglik meg bennük, pl nekem autópályán menet közben leállt a motor, meg egyszer csak kiviláglottak a müszerfalon a piktogramok. Meg a generátor, benzinpumpa, szóval a szokásos kopó alatrészek. Mindent nem lehet felsorolni, mindegyik gép más, függ az állapota a karbantástól. Ha szerencséd van találhatsz kevésbé elhanyagoltat is, de kevés rá a reális esély.
Alkatrész: egyre kevesebb mindent kapsz hozzzájuk, gyári szakszervizek is már utángyártott alkatrészeket szerelnek be, már nekik sincs.
bár látom, nem ez a topik a fő csapás a márkánál, viszont azokra a típusokra fókuszál, ami engem érdekel.
Nos: családi mindenesnek, lótifutinak, tartalékautónak alkalmas gépeket nézegetek a szépemlékű 90-es évekből, és egyre inkább birizgálják a csőrömet ezek a vastepsik.
Nincs a közelemben olyan autó, amit meg tudnék vizslatni, egyetlen futó kalandom volt egy céges 740 kombival de az is kb. 20 éve, szóval az értő közönséget kérdezem: egy ilyennél mit kell nézni vásárlás előtt (az általános dolgokon felül, nyilván)? Vannak tipikus problémás dolgai, korróziós gócai, egyáltalán mennyire rohadósak ezek a kockák? Mennyire problémás őket itthoni viszonyokban normálisan üzemben tartani? A szereléstől nem félek (sőt!), inkább az alkatrészellátás a kérdés.
A 240-es nagyon-nagyon tetszik, de szegényes a felhozatal, így inkább a 700-ast céloznám.
Egyelőre nincs kizárva sem a dízel, sem a benzines, mivel a tapasztalatok alapján a családunk 2. autója 5-6000 km-t szalad egy évben, így a fogyasztás nem annyira érdekes. A hátsókerékhajtás viszont annál inkább :o)
Tudtok néhány jótanáccsal szolgálni? Vagy nyálazzam át a fő topik 18 évnyi hozzászólásait...?
Először is kellemes ünnepet mindenkinek,aki erre jár! Másodszor akadna néhány bontott 940 kombihoz való alkatrész, belső térbe,ezek : - a középkonzolban található dupla szellőző rostély
- kézifékpanel
- rádió pach (rádiótartó műanyag)
- box (ebben van a szivargyújtó)
- befúvó cső a műszerfal tetején (vezetőoldali)
- egy új,dobozában található, gyárilag klímás 940-hez való fűtőradiátor (gyári alkatrész)!
Motortér : - kiegyenlítő tartály sapka
- kartergáz cső (a szelepfedél tetején keresztül húzódik)
Válaszolva Zsizlen kolléga kérdésére,alighanem a probléma az EGR szelep elszennyeződésével magyarázható. Hasonló volt a helyzet nálam is,és kis utána olvasás után derült ki mindez. Javítani legbiztosabban úgy lehetséges,hogy ki kell cserélni,hiszen a tisztítás nem mindig célravezető megoldás. Na persze egy idős autónál általában a tendencia nem az,hogy rohan az ember új alkatrészért,de érdemes elgondolkodni a dolgon.
1991-es Volvo 940-es-hez keresek műszerfalat. Szentgotthárd Budapest vonalon olyan szerelőt, bontót, aki nem dobatná a kukába, hanem segítene rendbe rakni, tanácsot adni, hogy érdemes-e, és a többi, köszönöm ha valaki infoval szolgál